Ohhhhhhhhh wat een knappe kiddo's op de 3d foto's 8) Gaaf zeg, ze zijn erg mooi gelukt Miep & Waterlelie, ik heb jammer genoeg geen foto van d'r complete gezichtje ze zat toen elke keer of achter de placenta of met een armpje voor d'r hoofd of de navelstreng ervoor, maar nog vind ik het SUPER om te zien, vooral de DVD! Sanneke, in de winkel H&M zie ik ook nooit zo heel veel, maar in de catalogus zag ik echt leuke dingen, ook Grote BOOB proef Sorry ben al heel lang een beetje aan het zeuren over van alles hier, maar nu voel ik me weer zo ontzettend down.... Geen reden toe hoor...kunnen we weer de hormonen de schuld geven? Ik heb net een laptop gekocht, voor m'n schoonmama, die viert morgen haar verjaardag, ze heeft niet zoveel centjes. Misschien de laatste keer dat we zo'n mooi kado kunnen geven (ivm met onze dalende inkomen ) dus ik vind het erg leuk dat we dat nu nog kunnen doen. Kuzzy grumpy
Ach Waterlelie, ook al zo'n scheetje. Mijn gevoel zegt een jongen bij jou...Fijn dat jullie zo lekker genoten hebben en wees maar goed trots! Ha ha, lees net dat Essebes hetzelfde voorspelt bij jullie...Toevallig? Liefs olga
Miep, van jullie ook al zo'n mooi bekkie! Heb je er lekker van genoten meid? En weten jullie nu wat het wordt? (of heb ik een berichtje gemist...) Liefs Olga
Essebes die koortslip moet ik inderdaad nog even heel hard afkloppen! Anders maar zorgen dat ik er binnenkort 1 krijg, dan ben ik er voorlopig vanaf! Hi hi, wat zijn we af en toe lekker labiel met zijn allen! Gezellig kluppie hoor... Liefs Olga
Dames, heb even jullie advies nodig. Hubbie en ik zijn op zoek naar een religieus gedichtje voor op het geboortekaartje (hij is moslim, ik christen, dus we willen geen bijbeltekst ofzo). Nu vond ik deze: God zegent jou En Hij beschermt jou Hij schijnt zijn licht over jouw leven Hij zal genadig zijn En heel dicht bij je zijn Hij zal zijn vrede aan je geven Wat vinden jullie? Het is natuurlijk meer gericht aan het kind. Is dat niet raar?
Hallo allemaal! Even snel een berichtje van mij! Ben na Prenatal geweest en het was super rustig ik was er tussen 4-5. Heb toch nog ruim 200 euro uitgegegeven, maar heb nu wel al bijna alles dat ik wilde hebben. Behalve de maxi cosi die kon ik nog even niet bekostigen. En de commode die ik wil bij IKEA hebben ze steeds niet. Ben echt super moe de afgelopen dagen, ga de vk dinsdag even naar mijn bloed laten kijken. Verder heb ik nu al 2 keer gehoord dat mijn buik zo groot is dat ik er uit zie of ik zo moet bevallen. Worst daar echt verdrietig van, zeker omdat ik al zoveel ben aangekomen. Mensen snappen denk ik niet hoe pijnlijk het is dat soort op merking als je 28 weken bent! Maar goed. Heb een leuke jurk gekocht bij prenatal en een duur vest van noppies erbij. Ik laat het hier bij, mijn rugje doet zo een pijn als ik achter de computer zit. Nou sorry hoor, moest even klagen! XXX Elise
Waterlelie..wat een gave fotos! Heb jij ze ook op cdrom? Ik krijg ze niet geplaatst in het album.. Essebes..superlief kadoo voor je schoonmama! Olga we wisten al wat het wordt een jochie..
Elise...wat lekker geslaagd bij de prenatal! en zeker even langs je vlos hoor! ik kan me voorstellen dat het niet leuk is om te horen meid.. maar niks van aantrekken hoor!
Iedereen bedankt..en sanneke..maakt niet uit hoor dat de naam erop staat.. Kent toch niemand.. Sorry..dat ik ook zoweer in eens weg was..mijn zus kwam effe de dvd bewonderen.. Het was heel prettig..eerst lag er allemaal een armpje voor maar toen opeens Kwam het gezichtje vrij..mooi rond koppie..en een dopneus zei ze.. Het was ook nog steeds een jochie gelukkig.. En alles zag er nog steeds zover ze het kunnen zien goed uit. Qua groei ook mooi op schema..dus prima! We vonden het allebei erg leuk om mee te maken!
@Miep; Ik heb eerst de foto's van de cd-rom op de harde schijf gezet. Van daaruit heb ik de foto's hier op het forum verkleind en toen kon ik ze er zo op zetten. Ik heb dus niet vanaf de cd-rom ze geupload..... Hoop dat je er wat aan hebt..... @misskeita Ik vind het een mooi gedichtje. maar ik vind het zo persoonlijk dat ik niet echt een mening erover kan geven. Als het jullie een goed gevoel geeft, zou ik het gebruiken. Het komt vanuit jullie hart en dat is altijd goed..... @Essebes Wat ben je aan het zeuren dan? Heb ik iets gemist? En als je wil zeuren, gewoon doen.. Ik mag het ook.... En ik zeur heel wat meer af heb ik het idee....
Waterlelie dat heb ik ook geprobeerd..maar dan pakt ie ze niet.. hoe klein heb je ze gemaakt in paint?
Oja we zijn natuurlijk ook langs de prenatal geweest.. En zijn daar ook goed geslaagd Wij hebben zon doomoo seat gekocht..leuk joh! En nog een mobiel voor boven de box..een flesje..magnetronsterilisator. Fopspenen..rompertjes..winterjasje..aankleedkussenhoezen.. Flesvoedinghoudertje..een bakje voor in de vaatwasser.. Ik geloof dat dit wel ongeveer was..alle flesjes die we wouden waren er niet.. Dus vandaar maar 1 flesje..kleding wel even tussen gekeken voor mezelf.. Maar heb vorige week behoorlijk wat voor mezelf gekocht..dus nu effe niet.. We waren om ongeveer 5 uur in de winkel en het was heerlijk rustig.. Dus konden lekker neuzen..
Oja ook nog een babywrapper..van prenatal zelf..leek me wel handig.. ik zit hard te denken wat nog meer..maar weet het niet meer.. alles ligt boven..zal morgen nog wel effe kijken..
@Miep Ik heb ze verkleind via het forum... In het menu staat dat onder fotoalbum. Daar kun je een afbeelding uit je bestand selecteren bij bladeren. Daarna niets veranderen aan de pixels of breedte die er standaard staat en op ok drukken. Dan denkt de computer even na en vraagt hij na afloop of hij de afbeelding moet openen of opslaan. Kies voor opslaan en sla ze op je computer op (ik heb een speciale map voor de forumfoto's die verkleind zijn) Als je nog een foto wil verkleinen moet je weer bladeren en alle stappen af gaan... Als je genoeg foto's hebt, dan moet je naar je fotoalbum hier gaan en ze weer uploaden uit het mapje wat je net hebt aangemaakt. Het is een beetje omslachtig, maar zo lukt het mij altijd.. Ik hoop dat je er wat aan hebt......... Ik ga nu lekker naar bed. Heb een beetje hoofdpijn... Ik hoop dat het lukt Miep. Ik zie het hoop ik morgen wel. Weltrusten allemaal....!
Heb het geprobeerd maar dat wil nog niet...helaas.. maar er staat er in ieder geval 1 hier op het forum..