December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Bevallingslijst

01-12-07
    Caruli - 25jr - 2e kindje - bevallen op 05-08-07 - zh bevalling - jongen - naam : Tygo james*
    Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje
    Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???

02-12-07
    Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing

03-12-07
    Jufffie - 1e kindje - bevallen op 30-08-07 - zh bevalling - borstvoeding - meisje - naam: Jayda
    Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - meisje

04-12-07
    Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Elsa - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen

05-12-07
    Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen
    Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen

06-12-07
    Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling of kraamhotel - borstvoeding - meisje

07-12-07
    Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - blijft verrassing

08-12-07
    ayse - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    lentefee - 4e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen

09-12-07
    loopy - 1e kindje - bevallen op 13-08-07 -zh bevalling - jongen - naam : Bas*
    Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - meisje
    Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - bekend bij frederike80

10-12-07
    Kelly - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen
    Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

11-12-07

12-12-07
    Malaika- 1e kindje - bevallen op... - thuisbevalling - borstvoeding - jongen
    Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft verrassing
    Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - Meisje!

13-12-07
    Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ???
    Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ???

14-12-07
    Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - Jongen
    augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje
    Dandelion - 1e kindje - bevallen op...-ziekenhuisbevalling - borstvoeding - jongen

15-12-07
    Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht blijft een verrassing!
    Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ???
    amber1978- 3e kindje - bevallen op......- thuis/zh? bevallen- jongen

16-12-07
    Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

17-12-07
    Momhairy - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht??

18-12-07
    Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Olga - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen
    happygirl81- 1e kindje - bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - bekend bij happygirl

19-12-07
    bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen
    maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

20-12-07
    Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - bij Sanneke bekend!!!

21-12-07
    Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

22-12-07

23-12-07
    Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje

24-12-07
    Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - meisje
    Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - verrassing
    loesie221e kindje -bevallen op....- thuis/zh bevalling- borstvoeding - geslacht blijft verrassing

25-12-07-
    Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht blijft verrassing

26-12-07
    Dreams - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - jongen

27-12-07
    Lisette -1e kindje- bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - jongen

28-12-07
    French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje
    Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - flesvoeding - jongen
    lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing.
    Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing

29-12-07

30-12-07
    bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ???
    Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- meisje
    Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op ...- ziekenhuisbevalling ivm diabetes - borstvoeding - Meisje

31-12-07
    kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - 2 meisjes
    waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - meisje

Meisjes: 22
    Jongens: 15
    Verrassing: 14

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren

BUDDY.......Lijst :
    1 Essebes ( Dandelion Elise)
    2 Gerda (Johanna79) (2e buddy Frederike80)
    3 Miep en Miep (Sanneke)
    4 Linny0903 (Ayse)
    5 Happygirl (kreeftje)
    6 Kreeftje (mamabeer) (2e buddy happygirl)
    7 Sanneke (Miep en Miep)
    8 Dandelion Elise ( Essebes)
    9 Dreams ( Lindy )
    10 Ayse (bibat) (2 Linny0903)
    11. Johana79 (buddy Tigger)
    12.Inge (iloon)
    13 iloon (inge)
    14 mamabeer (kreeftje)
    15 Caruli (Djaminah)
    16 Djaminah (Caruli)
    17 Frederike (Gerda79)
    18 Bipat (Ayse)
    19 Waterlelie (Olga)
    20 Olga (Waterlelie)
    21 amber1978 (loesie22)
    22 maartje_h (sam28)
    23 loesie22 (amber1978)
    24 sam28 (maartjeh)

even jezelf erbij zetten als je wilt dat 1 van de andere mama's je nummer krijgt
    en andersom zodat straks we niet zolang in spanning hoeven te zitten

2. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Ik ga ook afsluiten....
    weltrusten ...tot morgen! ;)

3. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    mooie echo foto's dames

enne zeuren mag altijd

en dan nog iets mensen weten gewoon niet wat ze moeten zeggen over je buik en dan beginnen ze onzin uit te kramen. gewoon trots op je buikkie zijn.

4. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Gelukkig, dan heb je geen piemeloplossend vruchtwater

(sorry hoor, kon het echt niet laten! ;) )

5. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    misskeita, ik vind het een mooi stukje voor in je kaartje. Het wordt in onze kerk gebruikt als zegen aan het eind van de dienst (iets andere bewoordingen).
    En idd, als je gevoel er goed bij is, zou ik het zeker doen.

Heb net mn weekopening voor maandag afgemaakt. Wat een bezoeking is dat altijd weer. pffffffffffffff, maar goed, alleen nog even hem voorbereiden (niet nu meer hoor) en dan ben ik er voorlopig weer vanaf.

Ik heb mega last van zuurbranden en ik heb al vla en melk geprobeerd, maar wil nog niet echt helpen. Vanaaf taco's gegeten met mexicaanse kruiden enz. Dat doen we dus ook niet meer.

Nu ga ik naar mn bedje. t Is alweer veelste laat. Heb ook weer wat harde buiken, maar dat mag geloof ik ook nu ongeveer. Vin het alleen raar dat mn baarmoeder al zo hoog zit. Echt al heeeeeeeeeeeel ver boven mn navel. Nou ja, zal wel zo horen. Ben afgelopen week ook een kilo zwaarder geworden. Zou het komen van dat bordje pap dat ik elke morgen eet? (met heeeeeeeel weinig suiker)? Nou ja, lekker belangrijk. Zit nu op 68 kg en was voor mn zw.sch. ongeveer 60/ 61.

Meiden (of op z'n essebes': meides (dat is denk ik zuidhollands, mn schoonmoeder zegt t ook altijd en die komt daarvandaan) Weltrusten!

kuzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzje

6. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Nouwie ik kreeg opeens geen mailtje meer van hier dus ik denken dat niemand wat gezegd heeft kom ik dus ff kijken zijn er al 10 paginas bij.

Weet iemand trouwens hier waar je goedkope traphekjes krijgt ik ben overal gaan kijken maar ze zijn best prijzig tenminste die wat ik wil hebben. We hadden eerst een goedkoope van de prenatal maar die hebben we na 2weken er weer afgehaald omdat ik hem niet met 1 hand kon openen en kan lex niet op de trap laten staan als ik hem open probeer te maken dus dat was al niks.

Ik las trouwens in berichtjes dat malaika is bevallen klopt dit? wat is er gebeurd dan kan het nergens terug vinden.

@dreams jij zou toch ook een pretecho hebben gehad tenminste dacht dat ik dat gelezen had voor dat ik naar CP ging heb je geen foto´s? was al in je album aan het neuzen hihi zie alleen maar mooie buiken :D

7. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Goedemorgen allemaal

Na urenlang draaien en wakker liggen ben ik er een uur geleden uitgegaan. Ik denk dat ik een koutje heb opgelopen. Ik loop maar te niezen en te sniffen... Nou ja, ook niet zo verwonderlijk als er al 5 kinderen heel erg verkouden in je klas zijn.... :rolleyes:

Ik zweef nog steeds op mijn roze wolkje. Ik ben helemaal verliefd op de kleine....

Jammer Miep, dat het toch weer niet gelukt is... Nu zou ik het ook niet meer weten helaas....

Ga vandaag maar eens aan het huishouden werken. Dat ligt hopeloos achter... Er staan nog 2 manden strijk en de wasmanden liggen alweer vol... Gelukkig gaat mijn man boodschappen doen. Daar heb ik op zaterdag zoooooooo'n hekel aan... :x

Werk aan de winkel dus......

8. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Morgen Meides :whistle: (hihi zou het Zuid-Hollands zijn Sanneke? ;) )

He Jakkes Waterlelie, ik hoop niet dat je hetzelfde krijgt als wat ik heb, wat een hardnekkige verkoudheid!

Was vandaag nou ook nog 20% korting bij Prenatal?
    Misschien ga ik toch even nog wat dingetjes halen, ff aankijken hoe ik me voel ook :rolleyes:

Claartje, laat s even wat van je horen zeg! of zou ze misschien geen internet hebben tussen het verhuizen door?

Gerda, misschien vergis ik me gigantisch maar jij hebt toch ook pas een echo gehad?

Mamabeer, wat was je nog laat zeg! En het klopt Malaika is bevallen, het kindje is gehaald met een keizersnede, het ging nml niet goed met Malaika, het laatste bericht was dat ze het alletwee goed maken. En sorry geen idee waar je goedkope traphekjes kan halen..

Kus Es

9. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    waterlelie en miep wat mooie fotos ik wil oook:)

10. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    hier ook vroege vogel

Hele nacht niet kunnen slapen had ook erg alst van me maag vla hiep niet ik heb witte drank gehaald bij de apotheek dat hielp ook niet bah.

Heb nu ook weer last van hormonen voor niks huilen :). Hoop dat snel over gaat niet leuk voor me man.

11. augustus

augustus Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Naa het niet kunnen slapen ligt echt in ZH geloof ik. Heb ook echt rot geslapen.

Ben echt een tijdje niet op het forum geweest.
    Ben te moe om jullie bij te benen met kletsen.
    Probeer wel steeds ff bij te lezen.

Hoe is het met jullie?

Groetjes Marijn

12. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    @Ayse
    Vervelend he, die hormonen? Het beste wat je kunt doen is jezelf verwennen met bijv. een warme badder/douchebeurt en het even rustig aan doen... Vertel je man eerlijk dat het je hormonen zijn en het niet aan hem ligt.. Dat doe ik ook altijd. Dan weet hij dat het niet aan hem ligt....

13. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Wat een tamme boel hier!

Wij gaan vandaag naar de prenatal in Utrecht. Es even neuzen naar kinderwagens en ons lekker voor laten lichten. En die korting is tot zondag Essebes. We zijn nog noooooooooit samen in een babyzaak geweest.

Ik schrok net enorm. Ik heb zo'n zwangerschapsdagboek en elke maand moet je alles meten. De eerste keer dat ik ging meten was na 3 maanden ofzo, toen was mn buik 91,5 cm. Elke maand een paar erbij en na 5 maanden was ik 96 cm. Nu ging ik net nog even kijken en nu is de buikomvang al 102! 6 cm erbij in een maand. En mn boobjes waren ook weer 3cm wijder. Dat wordt nog leuk allemaal.
    Vanmorgen had de kleine echt overduidelijk de hik. Superregelmatige tikjes. Mannetje voelde het ook.

Claartje, waar ben je? (vraag ik me ook af esseb.)

Waterlelie, balen van je verkoudheid. Ik ben tot nu toe nog niet verkouden geweest, dat komt vast nog ;) In mn klas al wel een paar spugers gehad (gelukkig thuis gespuugd) en ook wat koortspatienten en veel snotneusjes, maar ik eet extreem veel fruit.
    Gelukkig verdrijft je snot je niet van je roze wolkje. Ik heb wel wat huis te houden, maar ga niet keihard bezig. k Heb ook weekend hoor! En ik heb het zo geregeld dat mn man op maandag altijd met een vriendin boodschappen doet. Dan gaan ze gewoon met 1 auto en zij doet haar en mn man doet onze boodschappen. Ideaal.

Ik ga even vlees stoven (lekker ouderwets) want vanavond eten we ...

HUTSPOT. dat vind ik echt het lekkerste wat er bestaat zo ongeveer. k Heb het in mn zwangerschap nog niet gehad, dus hopelijk vind ik het nog steeds, maar ik heb er wel heel veel zin in (nu al :) )

Fijne dag allemaal en relax!

14. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Sanneke……hahaha..gelukkig geen piemeloplossend vruchtwater.. :)
    Hopelijk is je zuurbranden weer wat minder?
    En lekker hoor elke morgen een bordje pap …je brengt me op ideeën!
    En wat ben je nog mooi op gewicht!super! ;)

Mamabeer..helaas geen tip voor traphekjes..
    We moeten er ook nog eentje..om te voorkomen dat misschien de honden straks naar boven gaan..
    Maar eerst moeten we nog de trapleuning eraan zetten.. ;)

Waterlelie..druk met de was…vreselijk soms hè.. :rolleyes:

Essebes..ja vandaag was ook nog korting bij de prenatal! :D

Ayse ..dankjewel hoor!nou ja..dan toch maar een afspraak maken voor een pretecho? ;)

15. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    haha, grappig, iedereen ontwaakt zo rond deze tijd!

Goedemorgen allemaal

16. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Goedemorgen hoor!! [​IMG]

Sanneke..ook nog geen kinderwagen besteld?

enne zekers..waar is Claartje? :rolleyes:

17. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    zuurbranden is weer over gelukkig.
    om 2 uur kwam mn man vannacht uit de stad en stelde voor om vanmorgen om 9 uur in Harderwijk te zijn :confused: Hij wilde naar zn oude collega's (bakkers) en die zijn 's morgens natuurlijk vroeg klaar, dus hij wilde er om 9 uur al zijn en dan daarna naar het babyhuis, of wat daar ook maar zit in Harderwijk. Nou daar moet je dus niet s nachts mee aankomen als ik net 2 uur vreedzaam heb liggen knorren. Gelukkig konden we het zonder ruzie oplossen, want dat is echt een ramp, 's nachts ruzien. Hij is nu in zn eentje naar de bakkerij en wij gaan straks gezellig saampies naar de prenatal.
    Nu ga ik echt ff vlees stoven hoor. DAGDAG

18. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Ik ga zo eerst effe strijken..was ophangen..
    dan naar de stad..moet bloemen halen en nog meer rommeltjes.. ;)

het brood is al binnen..mijn vriend is effe naar de bakker geweest..
    dat scheelt alweer hè..

19. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    haha, nog 1x dan voor ik echt weg ben

wij bestellen hem niet want we lenen de maxicosi en kinderwagenbak van mn zus en de wandelwagen willen we via marktplaats doen. No money for a new one.

20. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Sanneke..wij hebben ons kamertje besteld in harderwijk bij Babyhuys! ;)

Deel Deze Pagina