December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Azra

Azra Actief lid

15 feb 2007
    206
    0
    0
    hoi Arka ik hoop niet dat het iets ergs is, ik had ook een paar dagen geleden oud bloed, nu is het alweer weg, het hoeft niet altijd een slecht teken te zijn... succes.

Moon ik ben echt blij je goede nieuws te lezen, geniet er lekker van, ik hoop dat je 10 mei het hartje zult zien kloppen..

2. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    @ Arka Niet gek om maken hoor ik heb vrijdag avond een vloedgolf van maagzuur gehad de hele avond door, daar heb ik van moeten braken en daarna heb ik de hele avond en de zaterdag flink wat buikpijn gehad en bruin slijm en nu is alles weer normaal.
    Je bm is veel beter doorbloed en als er kracht/ spanning op je buik komt dus kun je wel wat bruinverlies verwachten want er kan een adertje springen......eerst lekker afwachten.
    Als het blijf je natuurlijk melden.

@ alle dames
    Jullie wilden toch graag goed nieuws ....?
    Als dat van moon niet GEWELDIG nieuws is weet ik het niet meer hahahhaa.

@moon
    Echt moon ik ben zo blij voor je....GA ER MAAR LEKKER VAN GENIETEN MEID je hebt het dubbel verdient!

3. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Arka,, als het maar bij een beetje blijft is er niks aan de hand,, door het niesen kan er een bloedvaatje geknapt zijn of het is oud bloed.,,.
    ik had gistern ook dat ik hoeste en had meteen last van me rug,, hoort er denk bij,,
    meid sterkte,,
    komt vast wel goed.. gewoon even in de gate houden,, toch,,

4. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Meiden ik heb zo last van hooikoorts :(..
    kan je daar wat aan doen,, want me gewone medicijnen mag ik nu niet,,
    en nog ff vraagje,,
    morgen ga ik de stad in ff met koninginnendag
    maar het schijnt mooi weer te worden..
    maar je mag toch niet zo veel in de zon?
    iemand tips,,? want heb geen zin om lange mouwen aan te doen en een lange broek :S..
    ik zit nu ook binnen met dat mooie weer,,

5. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    lieve dames, echt bedankt voor jullie reacties!

Ik ben vandaag superemotioneel! Kan elk moment beginnen huilen, weet met mezelf geen blijf, het enige waar ik goed in ben op dit moment is in mijn bed liggen.

Verschrikkelijk vind ik dat, want heb een verlengd weekend en wou graag wat poesten.

Maar ik laat m'n hoofd niet hangen hoor! Gisteren meegroeibh's gaan kopen, een mooi pyamatje voor de baby én een zetel :)

Misschien gisteren iets té actief en vandaag de weerslag...

Moon: SUPER nieuws voor je, ben dolgelukkig! Blijf nu maar lekker bij ons hé!

6. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Arka,, dit had ik gisteren ook ..
    werd niet goed van me zelf,,
    stel het poetsen even een dagje uit,..
    en kom even tot je zelf,,
    ik heb gisteren avond lkkr rustig aan gedaan en ben vandaag druk bezig met poetsen en wassen en strijken ondanks het mooie weer ..
    maarja moetook gebeuren he,,

en emotioneel zijn mag hooor :)
    huil maar lekker even flink lucht op hoor,,
    echt waar meid,,
    en alsje wat dwars zit zeg het gewoon ,,
    wij zijn er voor je meid,,

knuffff linn

7. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Arka dat had ik gister ook hoor...bij alles kon ik wel janken...werkelijk om niets *zucht* allemaal hormonsters ;)

Vandaag ook...ben echt moe...heb vanmidag gewoon anderhalf uur liggen pitten..voordeel van het lange weekend is dat ik er eens aan toe kan geven :D

8. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Meiden, jullie zijn echte schatten! Echt waar!

Deze morgen iets vreemd ik vraag aan mijn man "wat scheelt er toch?".
    Hij: "ik weet dat het een beetje stom is, maar je leeft zo mee met dat forum. Je kan daar echt je gevoelens kwijt en je bent zo aangedaan van wat met die meiden gebeurd. Precies of ik schiet te kort!"

Die lieve schat toch! Heb hem maar onmiddellijk gerustgesteld dat vrouwen met veel hormonen zich nu eenmaal goed kunnen inleven bij andere vrouwen met veel hormonen :).

Mannen voelen zich soms toch wel machteloos hé? Ik begrijp dat wel hoor, ik begrijp mezelf niet, laat staan dat hij het allemaal verstaat...

Ik ga hem nu een lekker fruitslaatje maken, als dank voor wat hij allemaal voor me doet.

En meiden... echt bedankt voor al jullie snelle reacties, het is hartverwarmend!

9. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    ahh meiden weet je wat ik net tegen kwam :)..
    een baby foto van me zelf hihi zo schattig..
    heb ook me 1e schoentjes gevonden zo leuk ,,
    met opruimen vind je nog is wat hihi,,

10. happygirl81

happygirl81 Bekend lid

23 feb 2007
    626
    0
    0
    zoetermeer
    Al 3 dagen aan het klussen in mijn nieuwe huis en ik heb een halve dag nodig om bij te lezen. Wat is er weer een hoop gebeurt.

Meiden met een mooie echo gefeliciteerd.

Moon: Gelukkig heb je toch nog een extra echo gehad. En nu toch snel weer genieten van je zwangerschap.

Meid22: en vriend, heel veel sterkte.

Caruli: Hopelijk blijft de kleine zitten en mag je ook gaan genieten.

11. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Moet alweer veel bijlezen...wat gaan we hier als een trein :rolleyes:
    Ik hoop dat caruli ook nog goed nieuws komt brengen, heb niets meer vernomen van haar :(

@Arka

Hoop dat jij je ook wat beter voelt?

Ben erg moe vandaag, ga lekker vroeg in bed.
    Ik heb zo'n opgezette buik dat ik deze week ook wel eens wat wijdere kleren mag gaan kopen ;) is wel een goede reden om te gaan shoppen ;)
    Ik heb vanmezelf al een buikje maar merk nu echt dat de buik opgezet is en mijn kleren nauw gaan zitten.
    Buikfoto maak ik wel als ik denk dat mijn buik wat mooier is ;) ;)

WEl lekker hoor een lang weekend!

Liefssss

12. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    ik heb vaak bij het niezen of hoesten last van de banden...net of de baarmoeder een bungeejump maakt :) ...voelt als een flinke steek

13. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    hoi kreeftje, ik voel me al een beetje beter, maar wel pijn aan mijn lies en enorm moe....

ik ga je voorbeeld volgen en ook lekker vroeg slapen!

14. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    als eerste wil ik even zeggen dat ik heel erg blij ben voor moon.

verder wil ik even vragen ,,waarneer verdwenen de meeste klachten bij jullie,,ik ben nu bijna negen weken de misselijkheid wordt nu iets minder ,,dat heb ik niet meer de hele dag ,,
    en verder ben ik nog wel heel erg moe ,,dat lijkt alleen maarerger te worden misschien komt dat ook door het weer :)

ik kan niet zeggen dat ik kan genietenvan het weer ik heb helemaal geen zin om buiten te zitten ,,zit het lieft gewoon in huis veel koeler,,de warmte heb ik totaal geen zin ,,hebben jullie dat ook .

en ik kan haast niet wachten ,,tot 7 mei dan krijg ik mijn eerste echo.
    ik heb totaal nog geen beeld van wat kan ik er verwachten,,
    ik ben zo nieuw gierig

ik wil iedereen morgen een fijne dag toe wensen

groetjes gerda

15. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Gerda79 ik heb ook dat ik liever binnen
    zit.. terwijl het zo super mooi weer is,,
    lig liever op bed,, lekker rustig tv te kijken of achter de pc vertoeven,,
    normaal zou ik bij het eerste zonnestraaltje al in de tuin liggen ,, maar nu niet hihi..

ik ga lekker vroeg slapen vanavond.. ben nu echt bek af..heb het idee dat de moeheid alleen maar toeneemt voor de rest gelukkig geen klachten :)..
    alleen me borsten ,, ben vandaag kramp vrij gelukkig,, :)

16. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Jeetje Moon, wat een goed nieuws! Er groeit gewoon nog een klein mensje in je! Superrrrr!
    Ik vind het wel heel naar om te horen dat er zo'n grote fout gemaakt wordt; dat kan toch echt niet hoor...Ik ben benieuwd wat ze er zelf van zeggen.

Het is niet lullig bedoeld, maar misschien moet Meid22 even uit de lijst gehaald worden. Zij heeft een BBZ gehad en zal dus geen dec. mama meer zijn. Het is zo raar als ze er over een tijdje nog op staat...of moeten we even wachten tot ze zelf wat van zich laat horen? Ik weet niet waar we goed aan doen...

Ik heb gisteren lekker zo'n stoffen (mee-rek) rokje gekocht. Daar kan ik voorlopig even mee vooruit; zit wel erg lekker, want drukt tenminste niet zo in mijn buik.

Caruli heeft nog steeds volledige bedrust en krijgt dinsdag weer een echo. Vrijdag was er nog wel hartslag, maar ze heeft ook nog steeds bloeding en krampen. Dit las ik in haar eigen topic. Een goede vriendin heeft van haar heeft dit doorgegeven.
    Ik hoop zo dat dit kleintje van haar sterk genoeg is om te blijven zitten!

Liefs olga

Liefs Olga

17. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    moon geweldig nieuws meid.

hoop dat het met carulli ook allemaal goed gaat aflopen.

ik ben vandaag 7 weken.
    vin het altijd wel weer mooi zo rond 7 weken rond 8 weken.... nu nog even 5 weken goed laten gaan en dan ben ik van de ergste spanning af...

fijne dag vandaag lady´s

18. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Goedemorgen meiden,

Zo heb een heerlijke nacht gehad! vanmorgen werdt ik wakker en ik had me toch een kramp ik schrok me rot :confused:
    Even naar de wc geweest en bleek het egwoon pijn van mijn darmen te zijn...want na de ''boodschap'' was het over! ik ondervindt echt veel last van mijn darmen.

Ben af en toe nog wel misselijk, en mijn tepels beginnen nu erg gevoelig en zeer te doen.
    Mijn buik is opgezet en voel ik af en toe een krampje/steekje.

Vandaag precies 5 weken zwanger..
    Kan niet wachten tot de eerste 3 maand voorbij zijn en natuurlijk de 1ste echo daar wacht ik met smart op ;)

@meiden

Nog leuke plannen vandaag?

liefsss

19. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    goedenmorgen allemaal....

ben vandaag echt gruwelijk moe...ppfff lijkt net alsof het nu elke dag ietsje erger wordt..Maar goed dat is ook bijna het enige waar ik last van heb dus ik mag niet klagen. Beetje spierpijn in mijn buik..we hebben gister een flink stuk gelopen...dat is blijkbaar even wennen.
    We gaan zometeen de wandelwagen die we gekocht hebben ophalen...ben benieuwd!

20. linmar

linmar Lid

26 feb 2007
    85
    0
    0
    juf
    hihi...die darmen saochtends heb ik ook! wat een opluchting om te lezen dat ik niet de enige ben! ook pijn en daarna is over!
    succes!

Deel Deze Pagina