we gaan morgenavond nog even naar prijzencircus van de v&d.. daar heb ik extra kortingstickers voor gekregen.. en gaan we nog effe neuzen...
Jemig Kreeftje, wat een schrik voor je oma. Veel beterschap hoor! En jij ook sterkte natuurlijk. Olga, dat bewegen is inderdaad facinerend en niet uit te leggen en fantastisch mooi. Gister was onze meid weer heftig bezig, lijkt wel alsof ze er via de buikwand uit wil kruipen. Mn man had zoiets van 'is dat wel normaal'? Dat belooft trouwens wel wat voor als ze (nog) groter is ... Bij mij ligt de placenta helemaal achter dus er zit geen barrière. Lekker dat je een dagje (middagje) vrij hebt! Euhm ... Essebes leuk dat jullie eruit zijn (de namen dan). Wij ook, maar geen drie hoor ... Ze krijgt (maar) één naam. Ben wel benieuwd hoor naar alle namen! Zouden er veel dezelfde tussen zitten? Misschien dat we elkaar onbewust wel beïnvloeden? Schoonmaakdrang heb ik niet echt hoor, of heeft niets te maken met zwangerschap. Normaal doe ik niets en interesseert het me ook niet heel erg, maar eens in de zoveel tijd dan krijg ik de geest en dan poets ik alles (en bijna ook iedereen ) alsof mn leven ervan afhangt. Aard van het beestje. Ben nu een best leuk boek aan lezen (kadootje van mn oom) "How babies think". Gaat er eigenlijk over dat babies al een soort basiskennis hebben als ze geboren worden en vergelijkbaar zijn met briljante wetenschappers als het gaat om onderzoek doen en dingen aanleren. Zo kunnen pasgeboren babies al mensen nadoen - tong uitsteken of mond opendoen. En dat terwijl ze zichzelf natuurlijk nog nooit hebben gezien, maar ze weten dus wel dat ze hetzelfde zijn als dat wezen voor zich én dat ze ook nog eens hetzelfde kunnen. Erg leuk om te lezen, maar ja ... wel in het Engels (volgens mij is het niet vertaald). De rest ben ik vergeten geloof ik ... O ja! Elise, fijn dat je het hebt uitgepraat met je vriend. Snap ook wel dat het een stressvolle situatie is - op zoek naar een huis in Amsterdam pffff ... (ik kom oorspronkelijk uit Adam). Willen jullie perse in Adam blijven wonen? Of zijn de randgemeenten ook goed? En willen jullie huur of koop? Ik ga mn lesjes maar weer eventjes voorbereiden en dan lekker met mn boekie op de bank ... hmmm zalig!
handig ha dat buienradar ja aankomende week moet het echt bahbahbah herfst weer worden met kou en regen en wind
Thanxx meiden! Ja een buitje zal er vandaag wel komen, jammer want het is nu zo lekker met dat zonnetje 8) 8) Net wat salapio al zei..ik ben ook erg benieuwd naar de namen van de kindjes zullen er idd gelijke tussen zitten Nou we moeten maar ffkes geduld hebben. @iloon Starks wordt het gewoon een waar voetbal talent
Heb toch maar even kraamzorg gebeld over het wiegje ... wil toch dat mn kleine meid veilig in dr bedje ligt en stel er gaat iets mis (wat misschien daar niets mee te maken heeft) dan zal ik toch altijd mezelf de schuld geven ... Nou ja ... gebruiken we het als poppenwiegje
salapio..dat boek klinkt leuk!..maar eh..engels.. maartjeh..ik moet zeggen..ben deze week jarig..en heb bijna altijd slecht weer op me verjaardag.. namen...tja straks hebben we allemaal dezelfde namen... de naam die wij hebben..staat nog niet erg vaak hier op het gehele forum..
Ja inderdaad Iloon, je bent er wel mee bezig? Zien we je zoon over een aantal jaar in het oranje voor onder de 21? Leuk hoor!
Ik weet het niet ... tja niet mogen, niet mogen, dat beslis je natuurlijk zelf! Maar de veiligheidseisen zeggen minimaal 45 cm breed en het wiegje is net aan 33 cm breed. Ik wil nu graag weten waarom dat onveilig is ... Maar dát kan ik nergens vinden. De telefoniste (oid) zei: 'dat heeft te maken met veilig slapen' ... Ja duh! Ik wil gewoon weten waarom! Dus ik word teruggebeld. Aan de andere kant heeft ze dan wel weinig ruimte aan de zijkanten, misschien dat dit de eerste maand wel meevalt, maar om nu een matrasje op maat te laten maken en die hele wieg te bekleden voor één maand ...
aa miep zal voor je duimen voor mooi weer dit jaar op je verjaardag! ik vrees dat er toch wel wat dezelfde namen bij zullen zitten, daar ontkom je denk ik niet aan! salapio wat was er mis met het wiegje? *edit zie je bericht al op devorige pagina staan**
salapio...ja dat zou wel zonde zijn... misschien mag het toch wel? maar net als je zegt..als het maar voor een maand is...dan zou ik het ook niet doen.. maartjeh..nou ja..ik hou toch geen verjaardag hoor..ik sla m altijd over.. vind het vreselijk.. en de namen..ben erg benieuwd..
Nee is een familiewieg - zo'n 100 jaar oud zelfs! Dus dat maakt het wel erg bijzonder, mn oma, mn moeder en ik hebben er ook ingelegen!
ik had het vorige week over urineverlies bij inspanning merktte dat ik het nu ook had gewoon als ik sta... heel apart( weet dus ook niet zeker of het wel urine is , zal vanmiddag ff de vk bellen) Het was niet veel, een paar druppels maar toch
dat is idd een heel bijzondere wieg, zou wel heel jammer zijn mocht je beeb er niet in kunnen liggen ik wist dat nog niet van de maten, wij hebben ook een familie wieg zal hem straks eens opmeten
@ salapio: nou ja mee bezig hihi....ik steun mijn zoon erin zolang hij er zelf nog plezier in heeft! En vanuit de jeugdopleidingen zijn er maar een beperkt aantal jongens die echt doorbreken als prof...Zijn wens is wel om toch ooit bij de Ajax-jeugd terecht te komen
Tja ik moet wel een gebakkie halen want me zus wil altijd een gebakkie.. dus ik zal wel effe dan wat rondgooien.. enne je kan altijd de vlos bellen..beter een keer teveel als te weinig..