Kreeftje, ik heb ook af en toe opeens enorme darmkramp en even later blijk ik dan naar de wc te moeten.... Ik vind het nog wel heerlijk om in de zon te zitten, maar heb me nog niet echt ingesmeerd. Kun je al snel last krijgen van zwangerschapsmaskker? Ik heb steeds zo'n raar gevoel van misschien zijn het er wel twee....Ik heb maar 1 ronde clomid geslikt, maar de kans is dan wel iets groter toch? Liefs Olga
Goeiemorgen! Ik ga straks om boodschappen en ik vroeg me af: wat eten jullie allemaal? Ik vind dat het vooral op de boterham saai wordt zonder slaatjes, americain, etc. En hebben jullie ook het idee als je groenten rauw klaarmaakt: wanneer is het nu genoeg gewassen?
@linmar en olga Ik ben nu aan de kiwis geslagen en ik moet zeggen de darmen reageren hier goed op Het is echt nog niet zo erg geweest dat die darmen zo overstuur zijn, wat een raar lichaam eigenlijk he? @Arka Tsja wat eet ik? *brood of crackers (volkoren) het beleg wat ik erop doe is dan meestal kaas, sandwichspread, philadelphia etc.... Verder eet ik over de dag lekker vers fruit of ik maak een fruitcoktail. Savonds gewoon aardappelen met groente, ik was de groente nu wel meer en wat langer soms laat ik het even in het water staan. En met een stukkie vlees erbij wij eten meestal een gehaktbal of een lekker worstje. Ik let er gewoon op dat ik nu goed en gezond eet en mijn vitaminen ook goed binnen krijg. Liefsss
hallo dames.... ben ik ook weer ff! wat een verhalen allemaal zeg! ben voor moon heel blij dat het toch allemaal goed is! en caruli, ja daar kunnen we alleen maar heel hard voor duimen! hier gaat alles z'n gangetje, weinig klachten. Af en toe wat krampjes maar blijken steeds m'n darmen te zijnen dan zo nu en dan een soort lichte spierpijn in m'n buik, ik ga ervan uit dat dat komt door de groei van mijn baarmoeder. Echt misselijk ben ik niet ,maar af en toe wel zo'n gevoel van bleeeeeehh, als ik dan wat eet dan gaat het wel weg. morgen mogen we dan eindelijk voor de eerste echo! 18.00 uur! ben zoooooo benieuwd! duim me rot dat alles ok is! zometeen even de stad in met een vriendin, mannetje moet helaas werken! tot gauw!
Ik ben ook niet meer zo misselijk, alleen 's nachts af en toe, ik heb nog steeds wel pijnlijke borsten, en huil ook om niets.. Nog steeds heb ik af en toe van die ongipijnen waardoor ik me dan naar voel, of het wel goed is of niet, maar ik denkt dat het komt doordat de baarmoeder groeit, probeer positief te denken..
haj meiden heb heerlijk geslapen ben net pas wakkr alleen jammer dat je dan weer moe wakker wordt,, afentoe voel ik me net een zombie.. haha,, ga dalijk lekker even de stad in met mijn oma.. hier gaat het prima,. nergens last van eigelijk alleen me borsten en tepels doen zeer,, af en toe krampen,., maar is ook vaak meteen weer weg.. meiden fijne dag verder., " doeggg.. knuff lin
Dag meiden! Ik geniet hier wel lekker van het zonnetje. Lig heerlijk achter het huis in de tuin. Verder wel een waslijst met kwaaltjes: Vreselijk moe, last van de darmen, hele dag door misselijk gevoel, vreetbuien, huilen om niks, kort lontje..... En ga zo maar door. Ik lig 's avonds op tijd in bed en word 8 of 9 uur later helemaal brak wakker. De krampen worden wel wat minder. 's Avonds wat meer dan 's ochtends. Ik eet veel volkoren crackers, yoghurt, fruit, maar een pizzaatje gaat er ook wel in Hopelijk voel ik me over een tijdje weer wat energieker zodat ik het sporten weer wat rustig op kan pakken. Want op deze manier willen de kilootjes er wel bij komen. STraks even lekker de stad in. Er is van alles te doen vandaag! Fijne dag allemaal!
Hallo dames wat gaan jullie snel zeg ik was va donderdag niet meer hier geweest en moest dus meer dan 10 blz bijlezen. Caruli ik hoop dat alles goed gaat sterkte ik denk aan je meid 22 en partner sterkte moon echt niet meer normaal zo'n verhaal Ik heb nog steeds last van mijn borsten en mijn rug maar ik ben niet misselijk. kan iemand trouwens meid22 van de lijst halen, lijkt me zeer pijnlijk voor haar of niet? Groetjes ik kom voorlopig ook niet meer hier kijken kan niet zo goed tegen al die verhalen laat na mijn echo wel wat weten
Zoooo net even bekeken welke kamer we gaan gebruiken voor de kleine spruit. We hebben de kamer even wat opgeruimd en ik moet zeggen het is best een grote kamer Maar heb al wat mooie ideeën dus dat komt wel goed, we wachten eerst de echo even af en dan gaan we er mee beginnen. Liefsss
Even een klaag berichtje van mij... Hou al 2 dagen echt helemaal niks binnen. Zelfs water komt er direct weer uit. Morgen de HA maar gelijk bellen. Is niet vol te houden zo. Ging vandaag al bellen naar de HA om te horen wat ze op het bandje hadden ingesproken. Ze hadden alleen een nummer voor spoed gevallen achter gelaten. Twijfel of ik dat zal bellen of maar wachten tot morgen? Wat denken jullie?
ff inbreken hoor je zou ook een huisartsen post kunnen bellen, die horen eerst je verhaal aan en zeggen dan of je lang mag komen of niet. Hopelijk heb je er wat aan Liefs ikke
veel succes augustus! Ik heb hier weer verlies Maar deze keer is het eerder geel-romig (beetje aan bruine kant). Pfff, moet ik me hierom zorgen maken?
1-12 1. Linda76, 2. Jeannie, 3. suus2007, 28 jr, 2e kindje, vrij 27 apr echo 4. meisje26, 2-12 5. Boontje, (27jr), 1ste kindje, 9 mei 1e x VK 3-12 6. gerda79, 4-12 7. Lolaatje, (33 jr), 1ste kindje, 24 april echo, 2 mei VK 8. AnnieP, 9. peetje22, (23), 1e kindje 10. elsa, 5-12 - 6-12 - 7-12 11. Claartje79, 12. Frederike80, (27j), 1e kindje, 9 mei 1e echo 8-12 13. Ayse, (31j), 1e kindje 9-12 14. Sofine79, 15. Lentefee, (32j) 4de kindje, 26 april VK 16. heleentje80, (27j), 1ste kindje, 7mei echo 17. sam28, (28 ),1e echo op 8 mei om 20.15 tweede afspraak bij de vk is 15 mei 18. Essebes, 19. Johana79,(27) 1ste kindje,9 mei afspr vk 20. Loopy, 10-12 21. Kelly, 1ste kindje, 14 mei intake VK, echo gehad prima hartje. 22. Juffie, (23j), 1e kindje, 2 mei 1e echo gyneacoloog 10.40 uur! 23. Nollie, 11-12 25. Kreeftje72, 26. Babel, 12-12 27. Malaika, (31j), 1e kindje, 4 mei echo 13-12 28. Arka, 29. bianca1979 (27), 1e kindje, 1 mei intake VK 14-12 30. Augustus, , 1e kindje, 7 mei intake, 9 mei echo 31. linny0903, 32. jettje, 33. puksem, 15-12 34. ikkie, 16-12 - 17-12 35. Hairdresser, 25 jr.1ste kindje, 4 mei intake VK 36. AdrianaB, 37. Azra, , (26jr), 1e kindje 38. MamaNorah (33), 2e kindje, 18-12 39. Krullebol (31), 1e kindje, 8 mei echo 40. Olga (27), 1e kindje, 8 mei echo 41. Linmar, 1e kindje, 15 mei echo 42. Happygirl81, (25j), 1e kindje 19-12 43. bipat, 33 jr, 1e kindje 44. misskeita, 45. sanneke, 46. mayke1980, 20-12 47. Wiets, 48. Missy78, 49. dianne, 50. fientje29, 3 mei echo 21-12 51. Memmie, 22-12 52. Brrr, (25j), 1e kindje 23-12 53. Lindy, 54. Marit (28j), 1e kindje, 15 mei echo 24-12 55. moontje34, 32jr, 1ste kindje, 15 mei echo 25-12 56. Jose777 (39), 3e kindje (1ste vr mn vriend), 1 juni echo 26-12 57. Jeslin, (31j), 2de kindje 58. Lisette (31), 1e kindje, 21 mei echo 59. Mercedes, (28 ), 2e kindje 27-12 60. French, 28-12 61. Lizzie84, 29-12 62. Moon85, (21) 1ste kindje (3de zwangerschap 3 engeltjes) 26 april echo 63. Tess2704 (36), 30-12 31-12 64. Inge1975, (31j), 2e kindje, 21-4 vk 16.40uur Kreeftje1984,(22jr) 1ste kindje, 29 mei 1ste echo. Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute]+ haakjes weghalen aan begin van de tekst en het einde van de tekst. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. Oke meiden, ik heb meid22 van de lijst gehaald, alleen klopt nu de nummering niet meer, kan iemand anders dat aanpassen?
Hoi Arka, ik heb er ook last van, ik hoop niet dat het iets slechts is. Ik heb nu ook sinds gisteren flinke steekjes rechts onderin mijn buik. Wie heeft dit nog meer? Pffffffffffffffffff die onzekerheid...
Arka ik hoop dat het er gewoon bij hoort.. Ik heb t zelf in het begin gehad...Zoang je geen kramp heb en geen helder rood bloed verliest moet je jezelf maar niet gek maken... BTW heb zetpillen gekregen...Ben benieuwd.. Moet wel uitkijken dat ik niet uitdroog, dan zijn we verder van huis.