He Malaika, Wat een moeilijk periode hebben jullie meegemaakt en zitten jullie nog steeds in. Het is moeilijk voor te stellen hoe je heen en weer geslingerd wordt tussen de verschillende emoties, maar dat het heftig is, kan ik zeker begrijpen. Ik ben niet bekend met het HELLP syndroom, maar hoop dat je er niet te lang en veel last van zult hebben. Fijn dat Patrick nu je melk begint te drinken. Hopelijk sterkt hij daar goed van aan. Ik vind dat jullie zoon hele mooie namen heeft gekregen. Knap dat je hier beschrijft hoe het is gegaan en hoe je je voelt. Heel veel sterkte voor jullie drietjes gewenst en een knuffel van olga
malaika...heel veel sterkte meid..hopelijk knap je zelf ook weer een beetje op.. het is natuurlijk een hele klap te verwerken.. Fijn dat Patrick begint te drinken! Hopelijk mogen jullie m snel thuis verwelkomen! Dikke knuffel...
wat een verhaal malaika...ook veel sterkte van mijn kant. ik hoop dat de kleine lekker door blijft drinken en snel met jullie mee naar huis mag.
ooo zie nu pas het berichtje van malaika...... heel heel veel sterkte meis wat een moeilijke tijd voor jullie! had je mijn kaartje nog gehad? hele dikke knuff voor jullie drietjes
Hm... wilde ook net een "ego-berichtje" plaatsen, maar dat kan later ook nog wel... Malaika, wat een verhaal... Gelukkig is er op tijd ingegrepen. Ik hoop dat alles jij en Patrick goed aansterken. Ik wens jullie het allerbeste!
Malaika kan me voorstellen dat je door allerlei emoties gaat nu. Ik heb geen idee wat het helpp syndroom inhoudt maar het klinkt langdurig en vervelend. Sterkte gewenst met je gezinnetje *knuff*
Jeetje, kan me dit zo goed voorstellen... Had dit ook na mijn miskraam... Hopelijk mag de kleine Patrick gauw mee naar huis! @Linny: hoe gaat het eigenlijk met jou meid...?! @maartjeh: ja klopt, die Maxi-cosi Cabrio is loodzwaar, zie mezelf er echt niet mee door de albert heijn sjouwen...
Ik ga boodschappen doen en de computer gaat uit. Morgen drukke dag en gezellige avond, dus tot woensdag! Liefs!
hey Malaika... wat een verhaal zeg...ik hoop dat Patrick gauw met jullie mee mag naar huis! sterkte hoor! dikke knuffel
hoi dames ik wilde alles gaan lezen maar kwam niet echt ver,,ben zo moe,,zag dat er iemand wat over kelly, vroeg met kelley gaat alles goed nadat ze in het ziekenhuis heeft gelegen is ze er lekker even een weekje tussen uit gegaan met haar man ,,, ik doe straks nog wel even een poging groetjes gerda
Gerda lekker rustig aandoen! Fijn dat kelly er even tussen uit is! ik heb pauze..moet zo weer werken..had maar effe pauze..
Haj meiden ik ben er weer,. Internet ligt er al een paar dagen uit hier mis julie wel hoor zit nu even bij vrienden op de pc. Morgen naar de vk en smiddags komt er een mannetje om het internet te maken want zonder internet kan ik al niet meer hihi,. dan gai k ook weer bijlezen en reageren want zal wel weer aardig wat gemist hebben. hier gaat het verder goed. alleen veel last van mijn rug, we zijn van de week even weer bij het huisje geweest ben toch wel opslag verliefd hoor we gaan het doen lekker op ons zelf straks,. hopelijk tot morgen meiden hoop echt dat me internet het snel weer doet knuffelll
Malaika, fijn om van je te horen. Heel veel sterkte toegewenst met alles; t lijkt me errug raar als je denkt dat je 40 weken zwanger zal zijn en het worden er maar 27. Hopelijk gaat het met Patrick ook steeds beter! Liefs sannkee
Malaika, heel veel sterkte. En hopelijk gaat het geen jaar duren voor je weer een beetje opknapt. Patrick is een hele mooie naam en hopelijk mag hij snel met jullie mee naar huis. Dikke knuffel!
kreeftje mooi buikje. Maartjeh..lekker gebbqd. Wat ben ik jaloers. Wil ook wel lekker bbqen, maar we hebben er nog steeds geen 1 gekocht. Dus misschien volgend jaar. Iloon je zal wel trots zijn op je zoon. Hopelijk zien we hem nog een keer op tv voor oranje of zo. Miep en Miep lekker shoppen morgen. Al een idee wat je er gaat kopen? Salapio lekker hoor lezen. Djaminah, zo lekker geshopt. Olga wij hebben ook maar 1 naam. Veel plezier in Belgie. Dianne lekker hoor een nieuwe auto. En helemaal fijn dat je hondje niet bij de kleine hoeft. Dandelion beterschap. Gerda lekker rustig aandoen!
@ malaika: heel veel sterkte en beterschap de komende tijd, hoop dat Patrick ook erop komt en dat jullie snel kunnen genieten van jullie gezinnetje
Gerda, ik vroeg inderdaad of jij iets van Kelly wist. Thanks voor het doorgeven. Kelly, fijn dat alles nu weer goed gaat en dat je even weg bent met je man samen. Alles even laten bezinken en lekker genieten samen. Happygirl, de 18 december kindjes krijgen dus 1 naam! Lindy, leuk dat jullie helemaal enthousiast zijn over het huisje. Balen he, als je niet op internet kunt! Liefs Olga