Hallo allemaal Jeetje wat moest ik weer veel bijlezen, maar wil allereerst reageren op Malaika: Malaika, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Patrick. Het moeten wel heel spannende tijden voor jullie zijn en ik wens jullie ook veel sterkte. Ik hoop dat jij heel snel opknapt en dat de kleine zich gezond blijft ontwikkelen. Wat fijn dat hij al je moedermelk wil drinken. Ik heb alle hoop voor jullie! Vanavond brandt hier het kaarsje voor jullie. Kreeftje: Wat schrikken dat je oma zich zo onwel voelt. Ik hoop voor haar dat ze snel weer opknapt. Fijn dat jullie er voor je opa kunnen zijn. Mooie buik heb je trouwens! Al kan ik me wel een beetje voorstellen dat het best zwaar is! Gerda: De gevoelens die jij beschrijft zijn heel herkenbaar. Ik heb ze ook vaak genoeg. Ik ben van mijzelf heel onzeker en vraag me heel vaak af of ik wel geschikt ben als moeder en of ik het kindje wel een goede opvoeding kan bieden. Maar ik kan ook niet wachten tot het kindje er is. Sinds we de echo hebben gezien in 3d zijn we allebei zo verliefd op onze spruit. Soms kan ik ook schrikken van het feit dat ik straks de verantwoordelijkeheid heb voor een kindje, maar ik realiseer me dan ook dat ik een heel lieve man heb en ik er zeker niet alleen voor sta. Het probleem is bij mij ook dat ik een juf ben en ik 'verwacht' van mijzelf dat ik het pedagogisch moet kunnen opvoeden... Maar dat kan niet, omdat het om mijn eigen kind gaat... Dus je bent zeker niet de enige hoor! Vandaag weer een drukke dag achter de rug. Ik was blij dat we de zondag zo hebben kunnen genieten. Nu voel ik me haast weer schuldig dat ik na het eten eerst achter het forum duik en niet mijn lijstje met dingen die nog moeten gebeuren aan het afwerken ben.... Aan de andere kant geeft mijn lichaam weer aan dat het voor vandaag genoeg is geweest... Hebben jullie trouwens ook wel eens last van heel scherpe steken in jullie buik. Het zit bij mij onderin en ik kan dan bijna niet lopen van de pijn. Het houdt 5 minuten aan en als ik ga zitten, verdwijnt het meestal gelukkig weer.
Lindy..succes bij de vlos! En hopelijk weer snel internet! Sanneke niet te hard hiepen.. Happygirl..ze hadden een babyfoon in de aanbieding..dus die willen we misschien halen.. Waterlelie..niet schuldig voelen omdat je effe achter de pc duikt hoor.. Dat hoort bij je ontspanning! En als je lichaam zegt dat het genoeg is geweest..dan is het genoeg hè! Die steken ken ik niet..misschien bandenpijn? Of even een teken dat je te druk bent? Heb het werk er weer op zitten voor vandaag..ga zo lekker film kijken..dus denk niet dat ik nog online kom vandaag.. Dus fijne avond allemaal!
Oja...Salapio..had je nou nog wat gehoord van het wiegje? of je m mag gebruiken? ben benieuwd hoor..hopelijk mag het !
Hoi iedereen! Voel me nog steeds niet lekker, zo weer even temperatuur nemen. Waterlelie, ik heb ook van die steken tijdens het lopen, volgens mijn vk is het bandenpijn en niets ernstigs, wel vervelend. Moet morgen naar de vlos, helemaal geen zin omdat ik ziek ben. maar ja ik wil wel weten of alles goed is. Dames, ik ga ugly betty kijken. Kus-Elise
@olga lijkt er inderaad op dat de 18 december kindjes maar 1 naam krijgen. Wel zo makkelijk. Ga zo nog even tv kijken. Morgen lekker een vrije dag. Voor straks slaap lekker.
hoi zwangere forumvriendinnetjes! veeeeeeeeeeeeeeeeeel bijgelezen.....pfffff heel wat! allereerst; malaika: fijn om even wat van je te horen! hopelijk gaat het gauw de goede kant op met jou maar zeker ook met je mannetje patrick! hou je taai! gerda; de gevoelens zijn erg herkenbaar! maar ik heb er uiteindelijk toch wel alle vertrouwen in! mannetje en ik praten er ook veel samen over dat doet goed! iemand vroeg over het prijzencircus....loopt nog tot 7 oktober! afgelopen zaterdag mijn kraampakket van zilveren kruis ontvangen, jeetje wat een lappen zitten daarin het idee dat je ze straks nodig hebt pfff hahahahahha komende donderdag weer naar de vlos, urine mee voor check. Ik heb het idee dat mijn buik nu echt behoorlijk aan het groeien is! Soms echt behoorlijk last van harde buiken.....gas terug! ik wil soms te veel he op een dag! 'snachts als ik me omdraai heb ik soms ook steken, ga ervan uit dat het bandenpijn is, maar dat vraag ik donderdag ff aan de vlos! liefs....
Ik ga in bed liggen. Alles zit me even in de weg..... Fijne avond allemaal nog en weltrusten voor zometeen.
beterschap dandelion vervelend van die steken in je onderbuik bij mij was dat blaasontsteking, wil je niet bang maken daarvoor. succes bij de vk morgen ! ik krijg ook steeds meer harde buiken hopelijk mag ik van de arbparts minder gaan werken maar dat hoor ik morgen welterusten allemaal
Zo Amber succes bij de arbo dienst. Ben alweer op sinds 5.30, door al het hoesten kon ik toch niet meer slapen, lig lekker op de bank met een dekentje tv te kijken. Voel me nu wel moe. Ga zo naar de vlos om 9.15. Hoe is het verder met iedereen? Ik voel de baby heel vaak hoog, best een raar gevoel, dan is het helemaal hard aan een kant onder mijn ribben. Denk dat het zijn hoofd of billetjes zijn. Kus-Elise
Elise beterschap meid en succes bij de vlos! Alweer vroeg wakker..straks na de tijd misschien nog even slapen..? Bipat ook het kraampakker gekregen lijkt me wel lachen die lappen Maar straks heb je ze nodig hè.. Enne niet te druk maken hoor..harde buiken is niet fijn! Amber..succes bij de arbodokter!
Goedemorgen.. Vandaag hoef ik maar een half dagje te werken..alleen vanmiddag.. ga straks boodschappen doen..en vanavond even langs de prijzencircus.. ik kom tussendoor nog wel binnenwippen... fijne dag allemaal...
Happygirl, lekker vrije dag dag vandaag! Helaas is het heel vies herfstweer... Elise, je moet morgen naar Engeland. Snel opknappen hoor en veel plezier bij de VK. Amber, hopelijk ziet de arbo-arts ook dat je wat inder moet gaan werken! Miep, lekker rustig aan doen vanmorgen dus. En vandaag taart in huis halen he! Bipat, leuk he dat je buik zo groeit. Ik vind het in ieder geval heel fijn en ben er trots op. Lees regelmatig dat jullie je plasje mee moeten nemen naar de VK. Ik heb dat nog nooit hoeven doen. We hebben al weer een tijdje niets van Juffie gehoord... Ga zo werken, liefs Olga
Bevallingslijst 01-12-07 Caruli - 25jr - 2e kindje - bevallen op 05-08-07 - zh bevalling - jongen - naam : Tygo james* Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 02-12-07 Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing 03-12-07 Jufffie - 1e kindje - bevallen op 30-08-07 - zh bevalling - borstvoeding - meisje - naam: Jayda Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - meisje 04-12-07 Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje Elsa - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen 05-12-07 Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen 06-12-07 Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - meisje Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling of kraamhotel - borstvoeding - meisje 07-12-07 Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - blijft verrassing 08-12-07 ayse - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje lentefee - 4e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen 09-12-07 loopy - 1e kindje - bevallen op 13-08-07 -zh bevalling - jongen - naam : Bas* Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - meisje Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - bekend bij frederike80 10-12-07 Kelly - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 11-12-07 12-12-07 Malaika- 1e kindje - bevallen op 17 september 2007 - ziekenhuis - borstvoeding - Patrick Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft verrassing Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 13-12-07 Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ??? Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ??? 14-12-07 Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - Jongen augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje Dandelion - 1e kindje - bevallen op...-ziekenhuisbevalling - borstvoeding - jongen 15-12-07 Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht blijft een verrassing! Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ??? amber1978- 3e kindje - bevallen op......- thuis/zh? bevallen- jongen 16-12-07 Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 17-12-07 Momhairy - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht?? 18-12-07 Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - meisje Olga - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen happygirl81- 1e kindje - bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - bekend bij happygirl 19-12-07 bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 20-12-07 Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - bij Sanneke bekend!!! 21-12-07 Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 22-12-07 23-12-07 Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje 24-12-07 Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - meisje Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - verrassing loesie221e kindje -bevallen op....- thuis/zh bevalling- borstvoeding - geslacht blijft verrassing 25-12-07- Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht blijft verrassing 26-12-07 Dreams - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - jongen 27-12-07 Lisette -1e kindje- bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - jongen 28-12-07 French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - flesvoeding - jongen lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing. Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing 29-12-07 30-12-07 bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ??? Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- meisje Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op ...- ziekenhuisbevalling ivm diabetes - borstvoeding - Meisje 31-12-07 kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - 2 meisjes waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - verassing inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - meisje Meisjes: 22 Jongens: 16 Verrassing: 16 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren BUDDY.......Lijst : 1 Essebes ( Dandelion Elise) 2 Gerda (Johanna79) (2e buddy Frederike80) 3 Miep en Miep (Sanneke) 4 Linny0903 (Ayse) 5 Happygirl (kreeftje) 6 Kreeftje (mamabeer) (2e buddy happygirl) 7 Sanneke (Miep en Miep) 8 Dandelion Elise ( Essebes) 9 Dreams ( Lindy ) 10 Ayse (bibat) (2 Linny0903) 11. Johana79 (buddy Tigger) 12.Inge (iloon) 13 iloon (inge) 14 mamabeer (kreeftje) 15 Caruli (Djaminah) 16 Djaminah (Caruli) 17 Frederike (Gerda79) 18 Bipat (Ayse) 19 Waterlelie (Olga) 20 Olga (Waterlelie) 21 amber1978 (loesie22) 22 maartje_h (sam28) 23 loesie22 (amber1978) 24 sam28 (maartjeh) even jezelf erbij zetten als je wilt dat 1 van de andere mama's je nummer krijgt en andersom zodat straks we niet zolang in spanning hoeven te zitten
Was de 1e keer de quote haakjes vergeten weg te halen. Heb gelijk bij Malaika de datum en Patrick zijn naam ingevuld. Olga
Lisette, is ook al lang niet geweest en ook Moon is nog steeds niet opgespoord. Hoop dat alles goed gaat met jullie! Olga
Hello darlings... Olga, ik hoef ook nooit een plasje mee te nemen.. raar. Maar als ze het willen, ik kan er altijd wel een produceren de laatste tijd Ja Miep, je bent morgen jarig! Heb je een taart voorkeur? Lekker trouwens een half dagje werken. Amber: Jij ook een fijne dag! Moet ook eens om dat kraampakker gaan bellen! En ja ik moet naar Engeland en ik heb geen zin! Moet nog pakken en heb er geen zin in! En heb helemaal geen zin in zijn familie. Zijn zus is ook zwanger, net na de eerste en ze is 3 maanden achter op mij. Elke keer als ik zeg: Ik heb rugpijn/hoofdpijn/etc dan heeft zij dat ook meteen. Elke keer! Zo irritant. En altijd maar zeuren dat ze geen geld hebben terwijl wij veel geld uitgeven aan telefoontjes en bezoeken en cadeaus. En geloof me, wij hebben ook geen geld. Nou moest even zeuren hoor! Kus dames, ik ga pas over een uurtje weg dus ik ben er nog wel even!