December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Inge, hoe is het met jou? Je moet wel weer komen kletsen hoor, want de februari mama's zit erg dicht op ons....

Ben nu echt werken,

Olga

2. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Goedemorgen meiden!

Ikke ook dadelijk naar de VK om 9.40 uur, maar eerst de oudste naar school brengen.
    Deze keer moet ik ook mijn plasje inleveren.
    Ben benieuwd hoe onze beeb het doet :)

tot straks meiden!

3. augustus

augustus Niet meer actief

Goeiemorgen dames,

Weer heel wat gekletst zie ik.

Ik heb ook nooit een plasje mee hoeven nemen naar de VK. Maar misschien dat dit nog komt?

Ga me vandaag ziek melden. Ben al een tijdje te moe en gisteravond de hele tijd harde buiken. Vanmorgen staan overgeven van de moeheid en heb een pijnlijke buik. Voel me nog gewoon schuldig ook dat ik niet ga werken. Maar ja ukkie is veel belangerijker!

Meiden die naar de VK gaan succ6!

4. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    @ augustus: beterschap meid

5. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Olga…ik ga morgenochtend gebak halen bij de bakker..is dat goed?
    Dan is het lekker vers!

En wat betreft de urine..ze zei bij mij dat het normaal rond de 30weken mee moest nemen..
    Maar omdat ik zo’n last van vocht had mocht ik het de laatste keer meenemen..

Elise..geen taartvoorkeur..haal altijd gebakkies..mmmm
    En wat jammer dat je schoonzus een beetje irritant is..
    Maar niks van aantrekken hoor!
    Toch heel veel plezier ..en wanneer kom je weer terug?

Iloon..succes bij de vlos..altijd leuk!

Augustus..lekker rustig aandoen hoor!
    Je hoeft je niet schuldig te voelen!

6. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    morgen Dames!

Augustus, voorzichtig aan hoor meis, als je over moet geven van vermoeidheid dan doe je echt veels te veel, goed dat je vandaag thuis blijft, kan je niet halve dagen gaan werken als je weer begint?
    Beterschap!

Iloon, succes bij de VK!

Elise, kan me voorstellen dat je niet zo'n zin hebt om te gaan, wanneer vertrek je & hoelang blijf je weg?

Langs welk prijzencircus ga je Miep & Miep?

XX

7. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    essebes...prijzencircus van de v&d.. ;)
    heb stickers met extra korting dus effe kijken of er nog wat te halen valt.. :)

8. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Ik voel me nog steeds niet fit, heb nu weer hoofdpijn & sinds een paar dagen behoorlijke pijn in m'n rug en m'n heupen doen ook mee..en die snotneus en dat hoesten en....en.....en....en.....en.....

:)

*zucht* zelfs dat luchtte al een beetje op ;)

9. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Is dat nog steeds dan Miep & Miep? Ik dacht dat dat allang afgelopen was.....(waar heb ik die folder gelaten 8-[ )

10. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    essebes..vervelend dat je nog steeds niet lekker bent..echt een beetje grieperig!beterschappies!

enne het is nog tot..zondag 7 oktober.. :D

11. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Jaaaaaaaaaaa ik heb m gevonden Miep & Miep, er is zelfs koopavond vanavond, speciaal voor het stickersplakken 8)

O, ja meiden, ik heb in de lounge een topic geopend over : Oma als gastouder.
    Als je moeder of ander familielid op gaat passen op de kleine, kan ze daar dus een vergoeding voor krijgen, zelf weet ik het fijne er (nog) niet van, maar er zijn door ander forumleden wel wat Links geplaatst waar meer info te vinden is, misschien ff checken dus...

Xx

12. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    ik ga effe booschappen doen...tot laters.. [​IMG]

13. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Shopse meid!

Ondanks dat ik me niet lekker voel, MOET ik elke keer weer toegeven aan die nesteldrang 8)
    Gister heel m'n koelkast & vriezer leeggehaald & laten ontdooien & lekker gepoetst, ik deed regelmatig een soppie door m'n koelkast halen, maar wat wordt zo'n ding toch vies zeg, jakkie..Grote beurt op z'n tijd kan echt geen kwaad.
    Maar hij is nu weer lekker bling bling :D

Zit nog steeds met smart te wachten op de vergunning van de dakkapel [-o<

En inderdaad Olga, wat zijn er veel meiden waar we niets meer van horen, als het maar goed gaat!

Ik ga nu douchen en op naar m'n werk!

Tot vanaaf!

Kuzzzzzzzz Es

14. happygirl81

happygirl81 Bekend lid

23 feb 2007
    626
    0
    0
    zoetermeer
    Amber..succes bij de arbodokter!

Bipat ik heb mijn kraampakket lekker in de kast gezet. Moest nog nog even niet aan die lappen denken.
    Een vriendin van mij (in mei bevallen) zei ga maar vast mega boxershorts halen op de markt. Daar passen ze tenminste goed in.

Miep en Miep lekker shoppen bij het prijzencircus. Alvast veel plezier.

Dandelion vervelend zo'n schoonzus. En zeuren mag :)

Iloon succes bij de vlos. Hopelijk is je plasje goed. Zal wel hoor.
    Augustus rustig aan doen hoor. Je gezondheid en beeb voor alles. Niet schuldig voelen. Als of jij je zo zou willen voelen.

Essebes rustig aan en snel opknappen.

Vandaag lekker een vrije dag genomen en ik ga helemaal niks doen. Lekker een beetje bij komen. Had al nachten slecht geslapen en ook een beetje buikpijn, dus nu moet ik maar even om de beeb en mezelf gaan denken.

15. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    goedemorgen dames

zieke dames:beterschap en wel rustig aan doen ha!
    Denk om jezelf en om de kleine in je buik!
    Nog ff en we hebben allemaal verlof!

Dandelion veel plezier in engeland en negeer je schoonzus maar!

miep en miep veel plezier bij de v&d!en met stickers plakken ( hihihi)

ik heb ook nog nooit urine mee hoeven nemen naar de vk
    nog 2 weekjes en dan mag ik weer( 9oktober)
    ben benieuwd!

16. Djaminah

Djaminah Actief lid

23 mei 2007
    276
    1
    18
    Ja ben ook zo benieuwd hoe het met Linny is...? Ben blij dat Gerda in elk geval iets over Kelly kon melden.

Oh ja Gerda; die gevoelens die je beschrijft zijn idd erg herkenbaar. Bij mijn zwangerschapscursus (geen traditioneel 'pufclubje') worden de eerste drie bijeenkomsten geweid aan wat het psychologisch allemaal met je doet, dat zwanger zijn. Vooral de vraag of je wel een goede moeder zal zijn. Ik zal nog wel laten weten wat daar allemaal over gezegd wordt (begint pas over twee weken ofzo)!

17. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Zooo ikke ben weer terug van de VK
    Alles was weer goed, zelfs mijn HB en mijn urine :)
    Was nu 1 kilo afgevallen hihi...vraag me af hoe ik dat doe,want eet soms echt veeel ;)
    Ook het hartje weer gehoord en dat was ook weer super!
    Serena zei tegen de VK: pas op met mijn zus he hihi ....we lagen beide dubbel :) :)

De VK begon wel al over het feit dat ik wss overgedragen word aan de gyn aan het eind van mijn zwangerschap ivm mijn BMI...ik zal dan moeten bevallen onder leiding van een gyn en niet poliklinisch onder begeleiding van de VK.
    Heb de VK met tranen in mijn ogen laten weten dat ik dat dus absoluut niet wil.
    Mijn andere 2 kids zijn ook zonder complicatis geboren....ze ging het overleggen met haar andere 2 collega's!

18. Dandelion

Dandelion Actief lid

20 jul 2007
    480
    0
    0
    Office manager/ Student CE
    Amsterdam
    Zo dames, ik ben er weer hoor.
    Mijn buik is een beetje te groot dus uit voorzorg moet ik naar een gyn voor een check en een groeiecho. Ze zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken. Maar dat doe ik toch een beetje. maar ben wel blij dat ik naar een gyn mag.

Om even op iedereen te reageren:

@ Augustus: meldt je lekker ziek en doe rustig aan! Beterschap!

@ Miep: ohhh... gebak.... yummie!

@ Essebes: Ik heb een beetje hetzelfde als jij, ik hoop dat je je snel weer beter voelt. Ik heb iets homeopathisch voorgeschreven gekregen van mijn HA en de VK raadt aan om lekker wel paracetamol te nemen ( ik was toch een beetje huiverig) zodat ik me sneller weer beter voel!

Enne, kun je bij mij niet even die poets drang uitleven? Ik heb er namelijk helemaal geen last van ha ha ha LOL

@ Happy girl: Lekker vrije dag! Geniet er van! En doe rustig aan!

@ Maartjeh: Ik kan ook niet wachten op het verlof ! Heerlijk!

@ Djaminah: die cursus klinkt interessant@

@ Iloon: Goed dat alles goed is. Hoezo bevallen in de poli door BMI? Bedoel je dat ze je te zwaar vinden? Of bedoel je BI? Ik ben even in de war. Ik ben namelijk ook erg zwaar geworden en ik hoor daar niets over!

Nou ja, ik ga even een lekker kopje thee drinken!

X Elise

19. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    @ dandelion: Heb van mezef overgewicht en door een hoge BMI zou ik onder leiding van een gyn moeten bevallen ;)

20. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    @ iloon fijnd at alles goed was , hoop dat je gewoon lekker bij de Vk mag blijven en niet wordt overgedragen aan de gyn!

@ dandelion , heel logiscg dat je je toch een beetje zorgen maakt meid!Maar wel fijn dat je een groei echo krijgt!hopelijk stelt die dan gerust!

weet iemand hoe het zit met de tandarts en verdoven?

Deel Deze Pagina