hallo dames Ben weer aan het werk morgen lekker vrij. Ik ben snip verkouden we seten elkaar hieraan volgens mij hihihi. vanmidag mag ik naar vk ik voel al paar dagen me meid niet ik maak me erg zorgen. Dus ik kon 17.00 bij vlos terecht. Nannaf mooi fotos van je wieg ne je buik.
O ja er was gevraagd wanneer ik weer terug kom: Ik ga morgen avond en ben maandagavond weer terug. Dus niet zo lang.
@ miep: nou gewoon de BMI wat bij je gewicht hoort. Bij de vorige 2 zwangerschappen heb ik bij de gyn gelopen...bij mijn 1e omdat ik te jong was (16 jaar) en bij de 2e liep ik bij de gyn omdat mijn zus een kindje had gekregen dat niet in orde was, maar dat bleek niet erfelijk, vandaar dat ik nu voor de VK gekozen heb...want voelde me bij de gyn echt een nummer en onbegrepen Maar heb eens op internet opgezocht en daar staat alleen dat je naar de gyn gestuurd word bij complicaties in je zwangerschap, nou bij mij gaat dat van een leien dakje...bloeddruk, HB, gewicht alles gaat super goed! Ik bespreek het straks eens met mijn mannetje, want ik wil echt niet naar de gyn
Hallo dames, Even inbreken hoor. Mijn pauze is bijna voorbij. Ik zit even met een dilemma... Als het lukt wil ik borstvoeding geven, maar dan zou ik onze kleine eigenlijk 's nachts wel graag op onze slaapkamer willen hebben. Zou ik de reiswieg van mijn kinderwagen (Stokke) hiervoor kunnen gebruiken of is een "echt" wiegje beter? Het is dan alleen voor 's nachts. Overdag slaapt de kleine gewoon in zijn/haar eigen ledikantje. Groetjes!
super mooie foto frederike. Doe je eigen ventje dat? Ik ga me nu lekker klem eten aan kruidnootjes. Mmm. echt trek in. Vanavond lekker een gezichtsbehandeling met voetenbad en massage. Klinkt goed toch? Heb er nu al zin in. Zo en nu lekker knabbelen.
dank jullie wel voor de complimentjes (enneuh ik heb een camera met een timer...dus maak de fotootjes zelf )
@ frederike: mooie foto Mijn mannetje vroeg net toen hij thuiskwam hoe het bij de VK was, heb hem toen verteld dat ze me willen overdragen naar de gyn ivm mijn overgewicht en hij deelde dezelfde mening als mij! Hij zei ook, dan bespreek je dat de volgende afspraak toch met de andere VK, dat ga ik ook zeker doen.
@ Frederike: Mooie foto! Handig zo een timer! @ Iloon: Goed dat je man het met je eens is! En gewoon met de andere vk bespreken. En bel desnoods een andere praktijk om te vragen wat hun mening is hierover. @ Ayse: rot dat je ook niet lekker bent! We zijn elkaar wel lekker aan het aansteken! Zo ben lekker al mijn Buffy's opnieuw aan het kijken tijdens het huiswerk/inpakken/bankhangen. Ik heb ze allemaal op dvd. Kus! Elise
weer mooie foto's voorbij zien komen! gaat lekker met al die buikies! vanochtend met clienten naar de dierentuin geweest..... begon goed met het weer maar vanmiddag begon het toch te plenzen! zijn toen ook maar vertrokken dus een vroegertje vandaag! morgen dagje uit naar amsterdam... dus ff rust is wel welkom! Heb echt mega last van obstipatie echt heel vervelend! drink me rot , eet vezels niets helpt! iemand nog tips? ik ga ff bankhangen! liefs!
Jeeeee Heb weer internet kon die man wel om ze oren vliegen hihi. heerlijk kan ik weer lekkr mee kletsen. ga nu maar is ff na lezen ben blijven hangen bij pagina 834. Jullie hebben weer aardig wat gekletst zeg wij zijn in ons huisje geweest gister even hihi heerlijk was in gedachten al aan het inrichten. Die man gaat zo snel mogelijk beginnen met opknappen zodat we er zo snel mogelijk in kunnen. wat een weer zeg pff .. Bij de Vk was het wel Okaj ze maakte zich een beetje zorgen omdat ukkie nog steeds te klein is, krijg over 3 wkn een groei echo ze wille haar toch wat meer in de gaten gaan houden. ook word er dan weer bloed geprikt en een week later krijg ik DE prik voor resus. Naam voor de baby in me buik: ik noem haar UKKie of frummeltje. me schoonoudes zeggen Beppiej haha. me broertje noemt het Sanne haha en wat een mooie foto`s van buikjes en echo`s wat gaat de tijd toch hard he over een paar weken is het al december,, pff het lijkt zo ver weg mara is zo dicht bij
@ dandelion: jaa gelukkig is mijn mannetje het met me eens....kan dat zomaar een andere praktijk bellen voor info? @ linny: ohh ben benieuwd wat de uitslag voor Loopy is @ Lindy: Welkom terug meid! Dat is wel een fijn vooruitzicht dat jullie er snel in kunnen trekken en idd December lijkt zover weg, maar is zooo dichtbij...nog maar 9.5 week en dan is het al december
Ayse..ook al snipverkouden..nou ik nog niet..dus niet mij aansteken hoor.. Succes bij de vlos! En dankje ja toch maar gekocht..we vonden m zo schattig..die doomoo seat.. Elise..gelukkig niet te lang weg..want dat kan niet hoor.. Frederike..mooie fotos!allebei! Iloon..mijn bmi is ongeveer 33 maar ik ben er ook nog niet hè.. Nou je hebt gelijk hoor ..gewoon lekker bij je vlos blijven! Nelly een kennisje van mij gebruikte eerst de kinderwagenbak van de quiny..dus dan zou die van stokke toch ook gaan? Happygirl..lekker een vertroetelavondje..heerlijk! Bipat..lekker kort dagje vandaag..heerlijk! En lastig die obstipatie..hier gelukkig nog geen last van.. Helaas geen echte tips voor je..misschien kiwis eten of zo? Lindy..goed dat je onder controle staat hoor!liever een echo teveel toch? En hopelijk snel verhuizen!
hey meiden ff snel weer bijgelezen gave foto zeg fredrike! heel mooi! meiden is het mischien een idee om ff copyright op je foto te zetten?Helemaal op de foto`s zoals die van frederike je weet maar nooit waar hij anders op kan duiken
Hier het werk er ook weer opzitten.. zometeen als me vriend thuis is..gaan we even naar de v&d... Zit nu lekker aan de maltesers ...