Oh loopy..wat een goed nieuws meid! En wat spannend..in november!dat is al snel! Echt super meid..dikke knuffel! Misskeita..rustig aandoen dan hè meid! Loessie..leuke foto van jezelf..en wat een mooie fotos van je echo!super! Waterlelie..ik zou als ik jou was ook 6 weken nemen voor de tijd hoor.. Je wordt helemaal gestresst zo..dus rustig aandoen! Amber ..fijn dat je alleen smorgens moet werken..en rustig aan moet doen!
Nou wij zijn effe naar de v&d geweest.. en helaas hebben bijna niks gekocht..alleen een difrax s-fles klein.. en de babyfoon die we wouden hebben die was er niet meer.. Nou ja daarna effe naar de mac geweest..
Ooooohhhww Miep! Maccie! Ik ben jaloers op je! Ik zag net voor het eten die reclame van de big tasty... Het water liep me in de mond... =P~ Maar mijn man had ook lekker gekookt, dus de volgende keer maar weer...
weet iemand hier wanneer ik de prenatla doos krijg en wanneer de vrouw van de kraamverzorging komt voor een gesprek dacht dat ik het eerst eerder had wie heeft het al gehad?
@ Elise, Ow paracetamol die zou ik graaaag nemen! Als dat mag van jou VK ga ik er toch hard aan denken om er 1 te nuttigen, zat gister al de bijsluiter te lezen ; alleen op doktervoorschrift stond erbij. En effe opletten, ja daar komt het.....gevangen? ik heb ook een beetje poetsdrang jou kant opgestuurt! Maartje, volgens mij verdoofd de tandarts niet tijdens je zwangerschap (ik zit in hetzelfde schuitje.) @ Nannaf, schattig klein buikje en erg leuke wieg! Ik heb vandaag gehoord dat ik de wieg van m'n vriendin mag lenen, super hoor. @ Frederike, ookal naar CP geweest, mamabeer ook, ja je had idd heerlijk weer zeg, lekker gourmet en mutsenflutsen daar, zo daar zou ik ook erg zin in hebben, leuk. @ Zeema, leuk weer wat van je te horen, jammer dat je zulke klachten heb, ik hoop dat je wat tips krijgt via de cursus, geef je ze hier door? @ Frederike, mooi buikkie! En erg leuk bewerkt je foto, volgens mij had je al gezegt waar & hoe je dat deed,maar dat ben ik vergeten, dus als je het nog een keer hier wil typen, graag? Thanks alvast! @ Nelly, volgens mij moet dat geen probleem zijn hoor, om de reiswieg even te gebruiken, ik heb gelezen dat wel meer meiden dat doen, ik heb er trouwens ook van gehoord dat je wiegjes kan huren, misschien een idee? Mmmm heb al bonbonbloc, milka & mathesers voorbij zien komen, you mean woman! LOOPY,YIPEEE! DAT IS SUPER NIEUWS ZEG wat een opluchting zal dat voor je zijn, kan nu alles in gang worden gezet? Oooo wat zou het geweldig zijn als het in November mag lukken voor jou! Misskeita, je moet jezelf dit niet kwalijk nemen hoor wijffie, het is allemaal ook zwaar voor je lijf. Waar kan het op wijzen, teveel eiwit? Koppie op meis. Miep & Miep, heb je nou je Taai taai al gevonden? En ik ben ook naar de V&D geweest wat een drukte zeg, ik heb zelfs helemaal niets gekocht, ik plak die stickertjes wel ergens anders op Waterlelie, balen zo'n dag! 20 Nov pas verlof? Werk je tot 4 w voor de bevalling? Kuzzy Es
Waterlelie..heerlijk hè..ik heb 2 mcrocets gehad..mmmm mamabeer..ik weet niet wanneer je de doos krijgt..en wanneer die vrouw komt ...dat weet ik ook niet..volgens mij gebeurt dat toch ook al vaak telefonisch.. essebes..ook niks gekocht..tja hier alleen een flesje.. enne het taaitaai is gevonden....mmmmm
Mamabeer ik vroeg me ook al af wanneer ze vd kraamzorg lang komen, iig in de 7de mnd, ik heb er ook og niets van gehoord. De blije dos heb ik al wel gehaald. xx
Loopy, wat fijn dat de kans op herhaling heel minimaal is bij een volgende zwangerschap. Wel bijzonder dat kleine Bas het nog zo lang heeft volgehouden in je buik; blijkbaar had je toch wel een fijn nestje... Spannend dat je in gesprek bent met een evnetuele donor. Ben benieuwd wat je met zo iemand allemaal bespreekt en afspreekt. Zijn profiel klinkt goed in ieder geval! Amber, fijn dat je minder mag gaan werken! Waterlelie, ik zou ook 6 weken van te voren stoppen als ik jou was. Ik heb er niet eens over nagedacht om tot 4 weken door te gaan. Dat heeft nog niemand bij ons ooit gered... Misskeita, jij moet ook maar eens om de tafel gaan zetten he meid...Dit is toch niets als je zo beroerd bent en flauw moet vallen. Loessie, knap hoor van je foto's! Ze zijn mooi! Zeema, dat is lang geleden....Leuk dat je weer komt kletsen! Ik denk dat je jezelf even op de bevallingslijst moet zetten met je gegevens... Miep, jammer dat het niet veel was bij de V&D. Frederique, wat een mooie foto's weer. Leuk die foto op het strand met een dromerige blik... Liefs Olga
Even een specifieke vraag aan juffies hier: Weet iemand hoe dat zit als er een vakantie van 2 weken in de verlof valt? Ik vind het een beetje raar dat ik 2 verlofweken moet inleveren terwijl iedereen gewoon vakantie heeft.... Van het CAO-boekje word ik ook al niet veel wijzer.... Verder ga ik nu een bakkie thee zetten en kruidnoten pakken!
Hoi allemaal Waterlelie, die 2 weken ben je gewoon kwijt; helaas pindakaas. We zitten in het zelfde schuitje! En je voorjaarsvakantie zit er ook bij in, dus 3 weken. Alleen voor de zomervakantie krijg je 3 weken compensatieverlof. Lekker oneerlijk dus. Ik ga 5 weken van tevoren stoppen (proberen). Ik vind het wel zwaarder worden, vooral de naschoolse dingen. ben wel echt moe na een dag, maar als ik genoeg slaap is het geod vol te houden hoor. Loopy, goed nieuws meid! Miep, ik heb je taaitaai niet gevangen, heb dr geen zin in, sorry. *gooit taaitaai terug* Misskeita, denk je om jezelf? klinkt niet goed hoor! Essebes, paracetamol mag je gerust hoor! Zelfs 6 op een dag! Er mag alleen niks bijzitten (coffeine bijv). Als je gaat zoeken bij de vragen aan de verlosk. hier op de site kom je dat regelmatig tegen. Als ik een poos hoofdpijn heb, neem ik echt een pcm en dat werkt gewoon lekker. Heb vandaag mn kraampakket binnengekregen. Wat een lappen en dikke proppen zeg! Moet er nog ff niet aan denken dat dat is om alles wat uit me loopt op te vangen. Er zat een spuugdoekje in de vorm van een hondje bij. Schattig. Heb weer zuurbranden en vla hielp me niet. Nou ja, zo maar een beetje warme melk proberen. Ik stop weer, moet nog voorbereiden, mn moeder bellen en nog wat dingetjes regelen EN... vroeg naar bed.
Ik wou net een berichtje plaatsen. Lees dit allemaal even alsjeblieft! Op 20 of 24 oktober is de meeting als er 10 of meer dames zich aanmelden. 24 okt. is een woensdag. Wat mij betreft kunnen we het dan ook 's avonds doen hoor. wie heeft ideeen voor de locatie? Pb me even als je wel of niet kan en op welke datum. Er zijn nog nit genoeg aanmeldingen...