heeft iemand toevallig hier een tijdreizer in de kelder of op zolder staan dan gaat het wat sneller naar december hihi
Miep van harte gefeliciteerd met je verjaardag bedankt voor de lekkere taart. Iloon succes bij de gynaecoloog houd je poot stijf hoor Juffie heel veel sterkte voor jou en jayda Box hebben wij gekregen van vrienden en die is pima nog Ik eet op een dag smorgens 1 boterham. 1 canberry pil tegen blaasontsteking, een zwangerschapsvitamine en 1 visolie capsule pauze op school twee stuks fruit en water middagpauze 2 boterhammen en een sultana Smiddags iets lekkers koekje ofzo Savonds warme maaltijd het liefst stamppot op het moment en iets van vla of yoghurt meer eigenlijk niet
euhm volgens mij doe ik niets speciaals het huis zit hier in dubbelglas..tja en verder niet overdreven vaak wassen enzo...nu moet ik zeggen dat we vorig jaar iets van 300 euri bij moeten betalen en toen hebben ze het voorschotbedrag fiks opgetrokken dus daar zal het wel mee te maken hebben Overigens staat de compu hier ook zo goed als de hele dag aan
euhm en wat eten betreft. Ik eet sochtends 1 boterham met kaas.(en 1 grandberry tablet met glas water) op mijn werk 1 kop koffie en de rest van de ochtend thee (dat wordt bij ons gewoon tussendoor gedronken). en een halve liter water. Als tussendoortje een liga. Smiddag eet ik twee broodjes met waar ik zin in heb Meestal is dat kaas of worst,bakje kwark en een bekertje soep. en op de terugweg in de auto 2 stuks fruit..(meestal appel en banaan) savonds eet ik gewoon avondeten met daarna nog een kopje koffie.
ik betaal per maand 138 euro aan electrische tijd vind het best veel maar woon je in een huis of flat want in de flat had ik toen maar 70 euro per maand en kreeg ik zelfs nog terug
@ misskeita: Jaa heb bij de vorige 2 zwangerschappen bij de gyn gelopen...maar de zwangerschap van mijn dochtertje heb ik een rotervaring aan overgehouden, ze hebben me toen echt vreselijk behandeld en omdat ik 2 goede zwangerschappen had en 2 goede bevallingen zonder complicaties heb ik deze keer voor de VK gekozen en wil gewoon poliklinisch bevallen onder leiding van de VK @ augustus: meestal is dat met de koelkast 24 uur laten staan @ Juffie: meid heel veel sterkte de komende tijd, kan me voorstellen dat het enorm vermoeiend is! @ miep: Heb ook zeker gezegd dat ik toch duidelijk was geweest. enne mooie box zeg @ johana: das wel een mooie meevaller zeg @ amber : tnxx meid Oma kwam net terug van vakantie en had voor de kids kleren meegenomen...erg leuk! Zelfs de beeb had ze een pakje meegenomen, dat zal de beeb dan ook aankrijgen zodra het geboren is
@juffie meid wat vervelend dat het nog niet zo goed gaat...hopelijk slaat de antibiotica aan en gaat het ook gauw wat beter met je meissie zodat jullie lekker volop van haar kunnen gaan genieten
Wat schrijven jullie veel..kan het niet bijhouden gewoon...je bent gewoon verplicht om elke dag te komen kijken...hihi! @Juffie; Meid sterkte met de kleine meid hoor en las dat jullie een lange weg te gaan hebben.....wil jullie samen daarmee héél veel sterkte toewensen...blijf elkaar steunen! @Caruli; Mooie ring...goede keuze! Verders las ik dat het bij iedereen wel zijn gangetje gaat...mooi zo! Liefs Nollie
Miep: Van Harte Gefeliciteeeeerd! Zo heb ruim 20 pagina's moeten bijlezen hihi.. Maar i'm back en ga nu even reageren meiden.. Malaika: Wat erg dat het is overgegaan in het Hellp-syndroom Gelukkig is er wel op tijd actie ondernomen Erg veel sterkte kan me die gemengde gevoelens wel voorstellen Maar gelukkig zijn jullie ouders van een mooi mannetje geworden Dikke Knuffel xx Iloon: Fijn dat alles goed was bij de VK En ben benieuwd wat het overleggen resulteert. Hopelijk mag je dan bij je VK blijven. Maartjeh: Wat een lief nieuw plaatje heb je. Zeema: Wat lang geleden, vervelend dat je zon slecht weekje achter de rug hebt. Hopelijk gaat het snel beter met je! Maartjeh: fijn dat je kon verplaatsen BAH! Alles wat met tandartsen te maken heeft, ik haat dat Loopy: Jeeej! Wat een goed nieuws zeg Ben op en top blij voor je, toch weer een fantastisch iets Snel zwanger worden dan en met ons blijevn kletsen Sanneke: Ah jaa iemand heeft het kraampakket binnen. Misschien krijg ik hem dan ook deze week Ben benieuwd Caruli: Mooie ring hoor! Fijn zo'n aandenken Iloon: Speak up girl. Fight your right hihi Hoop dat je bij je VK mag blijven Juffie: Ik begrijp dat je het soms even niet trekt hier wat te posten Toch lief dat je het wel nog doet hoor Wat vervelend weer een blaasontsteking heb er ook veel last van! Maar volhouden hoor, jullie halen het ZEKER tot het eind. Hoop dat het snel stukken beter gaat met jullie Jayda KNUFFEL Loopy: wat een lief plaatje voor miep. We hadden gister nog eens een keer overnieuw de pretecho Gelukkig hadden we vorige week nog, want deze keer Ging die na ruim 20 minuten weer erg vervelend doen haha Handjes en voetjes voor z'n gezicht of de navelstreng over zn gezichtje En op het eind ging die zich met zn gezichtje lekker in de placenta leggen hihi Heb wel nog een paar erg mooie foto's erbij gekregen En natuurlijk de DVD helemaal geweldig ! En een foto waar die echt een frons maakt zo boos haha en ene waar die volop lacht, maar heb geen scanner Zal dadelijk proberen er een foto van te maken als het lukt Verder gaat het hier wel oké Ben ook volop verslaafd aan de chocolade oh wat erg zeg En voel de kleine man de hele dag zit nu ook de hele tijd tegen mn ribben aan! Xx dreams
Jeeeeej! Ik zie dat mn plaatje een maand is opgeschoven. Hoera! Vandaag trouwens 27 weken, nog 91 dagen te gaan Het gaat nu zo snelll
Wat eten betreft vind ik het ook best lastig. Maar ontbijten doe ik tegenwoordig wel, we gaan namelijk nu aan tafel sochtend en dan eet je toch meer. ik eet ongeveer: ochtend -1 boterham (met pasta oid) + beschuitje (met hagelslag) + kopjes thee middag - 2 boterhammen en beker melk (als ik het niet vergeet) avond - gewoon wat ik gekookt heb, dus aardappels met vlees en groente of pasta met yoghurt na. (of als ik geen zin heb in koken pizza of frietjes! ) Tussendoor koekjes (regelmatig veels te veel ) en een appel of banaan. Ik weet trouwens van mezelf dat ik eigenlijk te weinig drink overdag. schiet er gewoon bij in!
nannaf dat had ik eerst ook da tk te weinig dronk nu iedere keer als ik achter de pc zit flesje water naast je zettenen je pakt het van zelf en in plaats van bakkie koffie of thee glaasje melk gewoon even de tijd voor nemen
@Juffie: wat vervelend dat het nog niet beter gaat met Jayda! en met jezelf ook nog niet zo goed. beterschap en heel veel kracht toegewenst!
Doe doe ik dus ook met fruit, want asl ik achter de pc zit heb ik altijd trek in van alles haha, en zo krijg ik toch van alles binnen en je pakt het toch als het voor je neus ligt