haha ja waarom niet ik heb me uggs nog in de kast nou daar moet je wel hele erg olifant pootjes voor krijgen om die niet meer aan tekunnen
waterlelie...eigenlijk vind ik dat ie ze ook een keer moet proberen ..vind je ook niet.. van die lappen in de broek.. lindy..ik heb echt dikke pootjes hoor.. heb nu 2 maten groter nodig als anders...
[quote="Essebes @ Malaika, wat een sterke tante moet jij zijn zeg, nu al een berichtje typen hier! Petje af hoor. M'n vriendin heeft ook zwangerschapsvergiftiging gehad en zat tegen het helpp syndroom aan, ik weet nog goed hoe ze er bij lag, echt doodziek, zij had het "geluk" dat het in de 36ste week was. Hoe gaat het met Patrick? Hoe lang moet hij in het ziekenhuis blijven? En nog een hele brutale vraag, maar ga je nog een foto plaatsen van Patrick? Nou meis iig nog heel veel beterschap gewenst en erg fijn dat jullie vechtertje het goed doet, ik hoop dat ie heel snel op kracht is. kus Es[/quote] Met Patrick gaat het redelijk. De artesen zijn wel tevreden, maar ze houden hem wel heel goed in de gaten ivm de infectie die hij heeft. Die is mogelijk nog niet onder controle, al is hij er niet meer zo ziek van. Hij houdt nog vocht vast, maar ook dat wordt al minder. De voeding wordt met 3 cc per dag opgehoogd, hij zit nu op 12 x 8 cc per dag. Hoe lang hij nog in het ziekenhuis moet blijven? We houden de uitgerekende datum (12december) als richtlijn aan, maar dan moet hij het goed blijven doen en hij moet minstens 2,5 kg wegen. Ik zal kijken of ik morgen een foto kan plaatsen. Meiden, geniet er nog van de komende tijd. Ik mis mijn buik zo vreselijk, niet te beschrijven. Tot later. Groetjes, Crista
Hoi ik heb helemaal geen tijd om bij te lezen, was druk aan het inpakken! Ga over een half uur weg, dus wens me sterkte Tot dinsdag lieve december mama's! XXX Elise
Fijn om wat van je te horen Crista! Ik kan me voorstellen dat je je buik mist, zo abrubt in een keer allemaal. Ik zelf ben zo ongeduldig en wil zo graag m'n kleine zien, soms zit ik nu al te "mopperen" : als ik maar niet over tijd ga, nee doe maar maar 1 of 2 weken eerder, maar als ik dan jou verhaal (en van meerdere meiden hier) lees dan schaam ik me een beetje , ik mag me erg gelukkig prijzen dat ik nog zwanger ben en dan m'n kleine meid doorgroeid en sterker wordt. Fijn dat Patrick het goed doet, het is natuurlijk nog steeds erg spannend. Mag je hem vasthouden of aanraken? Oef lijkt me erg emotioneel hoor. Hoe gaat het nu met jou? Xx
Elise, veel plezier meid, probeer er idd maar wat van te maken, lekker kappertje, vrienden enzo bezoeken, tot dinsdag! Ik ga even m'n prak verwarmen, ventje komt zo binnen denk, en o ja miep & Miep, da's toch niet genoeg? Beschuitje met kaas? n happie lucht...wel goed eten hoor! XX Es
wat een lieverd Lindy! Christa..fijn om iets van je te horen! En ook goed om te horen dat het met Patrick naar omstandigheden goed gaat! Ja...ik kan me dat best voorstellen dat je je buik mist...tis allemaal zo snel gegaan...Sterkte meid!
@Lindy, wat een schatje!leuk he die pretecho... @Christa, veel sterkte wij hebben vanmiddag een nieuw bankstel gekocht....6 tot 12 weken wachten tot hij geleverd wordt....ppfff...duurt zo lang... ik ga nu effe de rest bijlezen!
Ik piep ook nog even binnen... Kwam deze site tegen.. http://www.minies.nl/minies/index.php Helemaal leuk!
ik las dat iemand vroeg wanneer je de resusprik krijgt. ik krijg hem met 30 weken....sorrie ik weet niet meer wie het vroeg... pppff...nog 8 pagina's bijlezen!
ow langskomen voor een groeiecho hoef ik niet... morgen moet ik weer naar de vlos, en geeft ze me de uitleg over de prik... Miep gefeliciteerd met je verjaardag! beetje laat, maar ja....
Lindy: Wat een geluk heb jij! Ik wil ook NOG een echo HIhi mjaa moet maar 3 maandjes geduld hebben Elise: Succes en veeel plezierr! Heb toen straks KFC gehad, een TWISTER MENU! JAMMIEEEEEEEEE! (was echt lang geleden) En heb van een collega van mn moeder een donkergrijze trui voor de kleine man gekregen Xx
olga, ja we laten 6 november partnerschap registreren. Dit was een stuk goedkopen dan een samenlevingscontract en alles is meteen goed geregeld. Over een paar jaar willen we toch trouwen en dan zetten we het om naar een huwelijk. augustus, wij hadden eerst vier nieuwe boxen, maar ze waren allemaal niet goed (lees beschadigd), dus toen maar een mp box gekocht. Ben er helemaal blij mee. Wij kregen de box cadeau anders was ik niet eerst voor een nieuwe wezen kijken. Hopelijk wordt het voor iedereen een betere nacht dan vannacht. En dan morgen lekker uitgeslapen Miep en Miep, lekker hoor die taart en ik heb laarzen met veters aan de achterkant. Dus laarzen kunnen nog wel. Kan ze verstellen tot ze passen. En ze zijn plat. Speciaal voor de zwangerschap gekocht. salapio, leuk dat je toch het wiegje mag gebruiken. Heeft toch wel wat. En lekker zo cocoondag. Ga ik hier ook invoeren. Lijkt me wel wat. Iloon, lekker voor jezelf opkomen. misskeita, hopelijk neemt de arbo het een beetje serieus en het voor je op. Kan je misschien minder gaan werken. juffie, goed om van je te horen. Hopelijk knappen jij en je meis snel op. Balen dat je weer een blaasontsteking hebt. Ik hoop voor je dat hij nu weg gaat, want je ziet al ziekenhuis genoeg. Sterkte voor jullie 3tjes. johana79 lekker hoor zoveel geld terug. Kan je nu toch wel goed gebruiken als er een kleine onderweg is. essebes, zo lekker geshopt! En fijn dat je hoofdpijn iets minder is. sanneke, veel zwem plezier. Christa, goed om van je te horen. Ik kan me goed voorstellen dat je je buik mist. Hopelijk blijft het goed gaan en kunnen jullie toch nog snel naar huis. Ga nu nog even tv kijken. Slaap lekker voor straks.
Ik ben ook nog wakker! Al ben ik wel al erg moe! En over die meeting weet ik nog niet Hoorde van Lindy dat het helemaal in Utrecht is? Heb eigenlijk niet zo'n zin om dan met de trein te gaan Is ook bijna 40 euro voor mij Groetjess