ik ben ook nog wakker! en niet iedereen krijgt een resus-prik hoor... als je die zou moeten krijgen had je het al wel gehoord van je vlos...
dreams wij hebben nog 1 plaatsje in de auto vrij als je wilt kun je met ons meerijden. ow heb ik helemaal niet gevraagd maar me man mag wel mee he anders heb ik geen vervoer
Mamabeer je bent senior member.. Ow ja zou ik wel lief vinden, met de trein is ook zo ver En zit je maar wat alleen erin Wat was de datum ook alweer.. 20e? Xx
maar als je je vriend/man ook wilt meenemen moet ik even een oppas regelen voor lex is ook zo gepiept :d
Ja misschien wel leuk als de mannetje ook mee mogen? of is dat geen goed idee? meiden? ik duik me bedje in knuffel
Christa....wat fijn om weer wat van je te horen! En dat het goed gaat met Patrick! Ben benieuwd naar een fotootje hoor! Dikke knuffel ! Elise..tot dinsdag .ben al te laat..maar wil je toch nog effe veel plezier wensen! Lindy..mooie foto! Loessie..leuk een nieuwe bank!jammer van die levertijd hè.. Augustus gaaf zeg die minies..leuk! Happygirl fijn dat jij je laarzen nog aan kan..heb vanmiddag wel 20 paar gepast.. Met veters..zonder veters..vreselijk zeg..kon echt niet.. Dus maar gewone halfhoge gekocht.. Zo de visite is weg mijn ouders en zus met zwager zijn effe een gebakkie wezen eten.. Ga nu lekker even opruimen en dan naar bedje Tot morgen!
Goedemorgen! Vandaag maar lekker een half dagje te werken.. Dus ik ga vanmorgen even lekker rommelen in huis.. Ik heb al lekker 2 broodjes op met hagelslag en glaasje jusd'orange.. en een beker melk..mmm ik kom vanzelf weer binnenwippen.. fijne dag allemaal!
Zoo ben ik ook weer meiden mijn huisje alweer lekker aan kant hihi.....dus vandaag weer niet veel te doen....mss dat ik straks dan eindelijk de puf krijg om de commode in te ruimen, want dat heb ik nog steeds niet gedaan
Miep en Miep lekker hoor half daggie werken. Ik moet vandaag nog en dan morgen lekker vrij (werk nooit op vrijdag) En dan nog maar 5 weken werken voor ik met verlof ga. Lekker aftellen dus. Iloon het is dat het wat ver is anders zou ik zeggen heb hier nog een huis dat je kan doen , maar wat ben je vroeg bezig met je huishouden. Het is dat ik moet werken, anders had ik nog wel een uurtje langer op bed gebleven. Ga hond uitlaten en werken. Veel plezier allemaal vandaag.
Ah op zijn tijd heb ik dat weleens Mijn mannetje is nachtvissen en dan is het voor de rest van de dag al schoon en kan ik lekker rustig aandoen
@ mamabeer: heb alles al gewassen en ligt nog steeds te wachten totdat ik het eens inruim en het word toch weleens tijd dat ik een tas ga klaarmaken hihi
Goedemorgen allemaal Volgens mij heeft de kleine spruit het buitelen in de buik doorgekregen en is al 2 dagen lekker bezig... Ik vind het wel een grappig gevoel maar hoop dat ie ook weer een keer gaat slapen. Ik heb een fikse verkoudheid te pakken. Ben ik een dag extra vrij, lig ik hier te snotteren en te hoesten... Nou ja, een goede reden om het echt rustig aan te doen... Ik heb de kachel lekker aangezet en een bakkie thee bij de hand. Ik ga eens lekker creatief doen denk ik....
Hey meiden, Ik kon gisteren helaas niet meer achter de pc komen en moet nu dus 10 bladzijden bijlezen.... Alleen heb ik daar ook geen tijd voor, want moet werken... Miep, jammer dat ik gisteren de taart heb gemist! Heb je nog een stukkie over? Blaasonsteking: Ik heb het tot nu toe nog niet gehad in de zwangerschap en daarvoor maar 1 keer op mijn 16e. Hoop dat ik het red tot het einde zonder de blaasonsteking. Wel rot dat het bij een aantal van jullie steeds terug blijft komen zeg! Juffie, jammer genoeg nog geen verbetering bij Jayda. Wat moet ze knokken zeg! En jullie met haar natuurlijk. Ik hoop zo dat de blaasonstekingen nu eens ophouden bij jou en je zelf goed kan aansterken. Liefs olga