@iloon nu al je tasje klaar maken das vroeg ik heb dat toen gedaan met 36 weken. ik had gisteren de papieren nagekeken van de kraamzorg van lex en blijkt dat ze toen in week 35 langs waren gekomen dus ik lig wat voor ff wachten nog
Zo heb even een paar bladzijden overgeslagen met lezen. Had eigenlijk al in de auto moeten zitten..... Christa, je buik missen....ik kan het me heel goed voorstellen. Je hebt er niet lang genoeg van mogen genieten. Gelukkig gaat Patrick al wat meer drinken; kan hij lekker groeien en aansterken. Wel lang als hij nog tot december in het ziekenhuis moet blijven. Moeilijk voor jullie en vermoeiend, want je wilt hem wel zoveel mogelijk zien natuurlijk. Jij bent toch ook nog herstellende van een keizersnee, dus helemaal pittig. Liefs olga
hai meiden ben bijgelezen maar nog beetje duf dus nog geen reacties vanaf deze kant was beetje baggernacht
Waterlelie, wat vervelend ook al aan de snotter, steken we elkaar hier aan? Mijn kleine hummel is ook lekker druk aan het doen, ik geniet ervan! Miep & Miep, mmm jus, dat ga ik ook zo nemen op m'n werk en fijn hoor een halve dag werken! Happygirl, vandaag ff doorbijten en morgen lekker vrij! Dan heb je weekend neem ik aan? Ik heb de dagen dat ik ga werken al besproken op m'm werk voor na m'n verlof : wo,do & vr, heeeeeeeeeerlijk nooit meer in het weekend werken (tenminste nooit meer, sporadisch dan..) Mmm ik zie dat ik ook op moet schieten, heb al wel n douche gepakt, maar moet m'n make-uppie nog doen & aankleden, dus hop hop naar m'n werk! Fijne dag vandaag meides! Kuzzy Es
Wow, 30 weken! Dat gaat nu echt opschieten! Vind het sowieso wel erg hard gaan de laatste tijd. Ik heb me vandaag ziekgemeld! Na een nacht boven de wc hangen zag ik mezelf niet voor de klas kruipen. Morgen weer een dag... Ga me eens even orienteren op een geboortekaartje denk ik
heey ladies was ik weer! Gister niet naar de verloskundige geweest, ik was in amsterdam en had net de trein gemist, en het is 2,5 uur met de trein naar huis. ik was gesloopt.. dus ik ga vanmiddag om 14.15 uur. Miep: fijne dag gehad gister?
He ladies, ff een korte update. Heb het razend druk op het werk en ben vaak blij als ik thuis ben, bijlezen en reageren schiet er helaas vaak bij in... Onze 3d echo was harstikke leuk. Gelukkig hebben we nu beide niertjes gezien en we weten wat het is..... enne nee, ik verklap het lekker niet! Maandag bij de VK geweest en geprikt op hb. Die was enorm achteruit gegaan (van 8,3 naar 6,4). Gelukkig nog net boven de ondergrens, moet nu wel meer op het eten letten (veel spinazie, spruitjes etc en geen pap na het eten....). Vandaag lekker thuis werken, alhoewel het werk er een beetje bij inschiet. Het zonnetje schijnt hier zo lekker dat ik bezig ben met de was. Vanmiddag bellen met de kraamzorg voor een afspraak en vanavond voor de 2de x naar yoga. Nog maar vijf weekjes werken en ik heb verlof! Wat gaat de tijd toch snel!
Bevallingslijst 01-12-07 Caruli - 25jr - 2e kindje - bevallen op 05-08-07 - zh bevalling - jongen - naam : Tygo james* Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 02-12-07 Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - Bekend bij Boontje 03-12-07 Jufffie - 1e kindje - bevallen op 30-08-07 - zh bevalling - borstvoeding - meisje - naam: Jayda Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - meisje 04-12-07 Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje Elsa - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen 05-12-07 Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen 06-12-07 Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - meisje Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling of kraamhotel - borstvoeding - meisje 07-12-07 Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - blijft verrassing 08-12-07 ayse - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje lentefee - 4e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen 09-12-07 loopy - 1e kindje - bevallen op 13-08-07 -zh bevalling - jongen - naam : Bas* Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - meisje Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - bekend bij frederike80 10-12-07 Kelly - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 11-12-07 12-12-07 Malaika- 1e kindje - bevallen op 17 september 2007 - ziekenhuis - borstvoeding - Patrick Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft verrassing Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 13-12-07 Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ??? Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ??? 14-12-07 Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - Jongen augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje Dandelion - 1e kindje - bevallen op...-ziekenhuisbevalling - borstvoeding - jongen 15-12-07 Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht blijft een verrassing! Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ??? amber1978- 3e kindje - bevallen op......- thuis/zh? bevallen- jongen 16-12-07 Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 17-12-07 Momhairy - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht?? 18-12-07 Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - meisje Olga - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen happygirl81- 1e kindje - bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - bekend bij happygirl 19-12-07 bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 20-12-07 Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - bij Sanneke bekend!!! 21-12-07 Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 22-12-07 23-12-07 Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje 24-12-07 Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - meisje Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - verrassing loesie221e kindje -bevallen op....- thuis/zh bevalling- borstvoeding - geslacht blijft verrassing 25-12-07- Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht blijft verrassing 26-12-07 Dreams - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - jongen 27-12-07 Lisette -1e kindje- bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - jongen 28-12-07 French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - flesvoeding - jongen lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing. Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing 29-12-07 30-12-07 bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ??? Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- meisje Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op ...- ziekenhuisbevalling ivm diabetes - borstvoeding - Meisje 31-12-07 kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - 2 meisjes waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - verassing inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - meisje Meisjes: 22 Jongens: 16 Verrassing: 16 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren BUDDY.......Lijst : 1 Essebes ( Dandelion Elise) 2 Gerda (Johanna79) (2e buddy Frederike80) 3 Miep en Miep (Sanneke) 4 Linny0903 (Ayse) 5 Happygirl (kreeftje) 6 Kreeftje (mamabeer) (2e buddy happygirl) 7 Sanneke (Miep en Miep) 8 Dandelion Elise ( Essebes) 9 Dreams ( Lindy ) 10 Ayse (bibat) (2 Linny0903) 11. Johana79 (buddy Tigger) 12.Inge (iloon) 13 iloon (inge) 14 mamabeer (kreeftje) 15 Caruli (Djaminah) 16 Djaminah (Caruli) 17 Frederike (Gerda79) 18 Bipat (Ayse) 19 Waterlelie (Olga) 20 Olga (Waterlelie) 21 amber1978 (loesie22) 22 maartje_h (sam28) 23 loesie22 (amber1978) 24 sam28 (maartjeh) even jezelf erbij zetten als je wilt dat 1 van de andere mama's je nummer krijgt en andersom zodat straks we niet zolang in spanning hoeven te zitten
ik meldt me even....... ik heb het allemaal niet goed bijgehouden gister merk ik wel, want er is weer aardig bijgekomen Nou dan zal ik het strax allemaal maar gaan lezen. Oja gister 2 wipstoeljtes gescoord via marktplaats...dit zijn ze:
Iloon..ook al lekker vroeg klaar..fijn is dat hè! En de commode inruimen tja dat kan hier nog helemaal niet.. Happygirl lekker aan het aftellen..fijn hè..het einde is in zicht! Waterlelie..lekker vrij dagje..dus lekker rustig aandoen!beterschap! Olga werkse ik zal effe een stuk taart neerleggen..kun je m vanavond opeten.. Maartjeh..vervelend zon baggernacht.. Essebes..gefeliciteerd met je 30weken! Misskeita..ook al een vervelende nacht..verstandig dat je niet gaat werken hoor! Dianne..veel plezier bij de vlos! Enne hier een fijn dagje gehad hoor gister! Boontje..leuk dat jullie het nou ook weten! En lekker een rommeldagje vandaag..moet kunnen! Kreeftje..leuke wippertjes!super!
Ik krijg net de post...zie een kaartje van babyhuys...ik helemaal blij.. Het kamertje is binnen! en ik moest effe bellen voor een afspraak...net gedaan.. En wanneer komen ze....tja omdat het een lever en montage afspraak is .. konden ze niet eerder als 27 oktober....op een zaterdag.. Dus dan moet ik nog 4 weken wachten..dan ben ik 31 weken... nou ja ik dacht moet kunnen of niet? Ik zeg alleen als je belooft dat alles binnen is.. Nou ja dat was wel zo zei ze...zelfs de bebejou spullen... Dus nou dan maar wachten hè...nou ja heb nu in ieder geval een datum...
aaa super miep, zwanger zijn betekend wel geduld hebben ha is het niet 9 maanden op de beeb wachten dan wel op de beebkamer!
Leuk miep dat je spulletjes binnen zijn! jammer dat je nog zo lang moet wachten maar ach je weet waarop! Kreeftje mooie wippertjes! fleurig! misskeita: goed dat je lekker thuis bent gebleven! lekker rustig aan! Ik krijg mijn kraampakket uiterlijk 6 weken voor de uitgerekende datum dus ik zal nog even wachten met ongeduldig worden alhoewel... als ik jullie zo hoor weet ik niet of ik wel zo ongeduldig ben Hebben jullie dat ook wel eens dat het kleintje naar beneden trapt? dat kan best pijn doen, en ik schrik er vooral altijd zo van. Ik zal zo even boodschappen gaan doen, vandaag bij de ene winkel en dan morgenbij de andere, dan past alles mooi op het fietsje!
@ mamabeer: ja wil het gewoon klaar hebben staan..dan hoef ik er niet meer naar om te kijken @ kreeftje: gave wippertjes meid @ miep: heb je wel een datum om naar uit te kijken he
Ja dat ken ik wel! Lijkt net alsof ie dan indaalt ofzo. En die druk op je blaas/anus/vagina is ook niet zo fijn
He Miep, fijn dat je kamertje snel komt! Zo lang had ik niet kunnen wachten hoor! Kreeftje, vervelend dat je je steeds zo energieloos voelt. Je hebt trouwens 2 schatjes van wippertjes. Ze zien er onwijs mooi uit! Toeval dat het 2 dezelfde waren? Ik heb net iets gedaan, weet niet of het goed was geweest.... De bovenburen hebben twee katten. Sinds de geboorte van hun dochtertje, nu 7 maanden geleden, moeten de katten naar buiten. Niets mis mee, maar de beestjes waren het niet gewend en ze zijn hele dagen en nachten buiten. Sinds 2 dagen zit er 1 kat jammerlijk te miauwen onder ons balkon (vlakbij de portierdeur). we dachten eerst dat ie krols was, maar het is een kater! Na deze 2 nachten zat hij vanochtend weer aan een stuk te miauwen. Ik vond het zo zielig, dat ik een bakje heb gepakt en daarin flink wat brokjes heb gedaan. Ik heb het in de tuin van de onderbuurvrouw gezet en nadat ie eerst was weggerend heeft hij binnen 5 minuten dat hele bakje leeggeten. Daar doen mijn katten dus een hele dag over! Ik denk dat ik de bovenburen toch maar een keer vraag of het beessie nog wel binnen komt... Zal niet meteen gaan schelden hoor....