Dag meiden! Essebes: PROFICIATT met het behalen van je 30 weekjes.. Ik had het gister ook al geconstateerd Kreeftje: Wat een MOOIE wipstoeltjes zeg Miep: Ah wat fijn dat je kamertje binnen is. Nog 4 weekjes wachten, dat wachten ook altijd. Ik begin weer een beetje een draaierig gevoel in mn hoofd te krijgen nu Dus ik ga maar weer opruimen en na de winkel en rustig aan doen Misschien tot straks Groetjess
ben ik weer! gisteren hele dag naar amsterdam geweest.... was echt moe! dus lekker ff op de bank geslapen na het eten! nu dus ff bijgelezen, jeetje wat kunnen wij hier kletsen vanmorgen de wij ontvangen met de bon voor de blije doos! gaan we dus zo even halen! caruli; het is een ontzettend mooie en bijzondere ring! ben blij dat je mannetje nu weer dicht bij je is! meeting....evt voor mij 20 okt maar ik hou wel ff een slag om de arm!
Maartjeh..je hebt helemaal gelijk! Nannaf ik krijg het kraampakket in de 7e maand staat in de brief. Waterlelie..nou je zou je idd afvragen of die beesten nog wel verzorgd worden.. Zielig hoor! Bipat..leuk de nieuwe wij ontvangen! En ook de bon voor de blije doos..leuk! Ben benieuwd wanneer ik m mag ophalen..
Tja het duurt echt nog wel lang voordat het kamertje komt..nog dik 4 weken.. maar ja het is in ieder geval op tijd..dan ben ik 31 weken.. dus dan kan ik daarna mooi alles gaan wassen en zo.. En er moeten nog schilderijtjes of zo komen..maar wil dat pas doen als de meubels staan.. hemeltje doen we denk ik niet..maar dat kunnen we dan nog effe bekijken.. Ik hoop dan wel dat er ook helemaal niks aan mankeert ...want dat wordt dan wel wat spannender hè... Ach en ik ben toch nog niet de enigste die het kamertje niet klaar heeft...?
Oja nog eens een vraagje... moet je altijd een vluchtkoffer klaarmaken..? ik ben van plan om thuis te bevallen..maar moet dit dan ook? en vanaf welke week?
pffffff had ik een heel verhaal getypt met al mijn reacties op iedereen klik op ok weg is mijn internet pagina grrrrrrrrrrr helaas ook niet gekopierd
volgens mij moet je idd wel een vluchtkoffer klaar hebben staan plus iemand in de buurt die je kan brengen vanaf welke week weet ik niet
ik weet niet wanneer ik het kraampakket ontvang is er nog iemand hier bij confior? en ook op de bon voor de blije doos zit ik nog te wachten de WIJ had ik van de week wel al binnen
@ bipat een dagje amsterdam is idd vermoeiend zelfs al ben je niet zwanger! ooo waterlelie de poes was dus een beetje uitgehongerd?arm dier!
Toch wel een vluchtkoffer...nou ja..ik heb nog effe de tijd..toch? enne ik ben verzekerd bij groene land achmea... en volgens mij zit de bon voor de blije doos altijd bij de wij in..of niet?
volgens mij heb je nog wel ff de tijd idd! ik heb hem ook nog niet klaar staan maar ik wil het liefste ook thuis bevallen! volgens mij krijg je die bon idd bij de WIJ ! dus nog ff een maandje geduld vrees ik ons kinderkamertje is wel al af moeten alleen nog een kast gaan kopen! @kreeftje wat een prachtige wipstoeltjes zeg! heel mooi zo @ essebes gefeliciflapstaart met de 30 weken!
Mij is verteld dat je een vluchtkoffer klaar moet hebben staan... Ik twijfel namelijk nog wel eens tussen thuisbevalling en ziekenhuisbevalling. Dit moet in het geval als de bevalling niet helemaal vlekkenloos verloopt en er complicaties optreden. Je kunt dan niet nog alles bij elkaar zoeken. Verder is het handig als er iemand in de buurt is in het bezit van een rijbewijs. Vanaf welke week weet ik niet, maar mijn vk raadde me aan om vanaf de 37e week de koffer klaar te hebben staan... Hoef het niet zo nauw te nemen, kan ook nog in de 38e week of 39e week... Zij deed eigenlijk niet zo strikt...
Oh kijk aan..ben niet de enige die het kamertje nog niet af heeft.. en de vluchtkoffer..vanaf 37 weken ongeveer..nou dan kan ik nog effekes hoor~! Ik ga effe aan het werk...tot laters....doeidoei..fijne middag!
Goedemiddag meiden. hihi deze dame is net pas wakker had het even nodig denk ik, voel me top fit na weken heerlijk gevoel zal zo wel weer inkakken,. ga zo even langs mijn oude werk even gedag zeggen en papieren ophalen en dan nog fftjes snel over de markt heen en naar het Cwi helemaal geen zin in ze gaan toch alleen maar zeiken.. ik lees vanavond weer bij meiden fijne dag diikkke knuffel
Essebes gefeliciteerd al weer 30 wk misskeita sterkte Boontje fijn dat echo goed uit zag kreeftje mooie wipjes Bipat leuk in amsterdam gehad ja je zel wel moe zijn hele dag stappen. Miep leuk dat je nu datum heb voor je kamer. Ik heb erg last van me blaas vandaag urine ingeleverd gaat in de kweek. Vandaag mogen wij onze kinder kamer ophalen yes yes. me man gaat ze weeknd inelkaar zetten weekend. Dan kan ik alles opruimen. Ik ga weer aan het werk.