Bevallingslijst 01-12-07 Caruli - 25jr - 2e kindje - bevallen op 05-08-07 - zh bevalling - jongen - naam : Tygo james* Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 02-12-07 Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - Bekend bij Boontje 03-12-07 Jufffie - 1e kindje - bevallen op 30-08-07 - zh bevalling - borstvoeding - meisje - naam: Jayda Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - meisje 04-12-07 Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje Elsa - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen 05-12-07 Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen 06-12-07 Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - meisje Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling of kraamhotel - borstvoeding - meisje 07-12-07 Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - blijft verrassing 08-12-07 ayse - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje lentefee - 4e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen 09-12-07 loopy - 1e kindje - bevallen op 13-08-07 -zh bevalling - jongen - naam : Bas* Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - meisje Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - bekend bij frederike80 10-12-07 Kelly - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje Zeema - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - nog onbekend.. it's a surprise-baby! 11-12-07 12-12-07 Malaika- 1e kindje - bevallen op 17 september 2007 - ziekenhuis - borstvoeding - Patrick Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft verrassing Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 13-12-07 Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ??? Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ??? 14-12-07 Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - Jongen augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje Dandelion - 1e kindje - bevallen op...-ziekenhuisbevalling - borstvoeding - jongen 15-12-07 Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht blijft een verrassing! Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ??? amber1978- 3e kindje - bevallen op......- thuis/zh? bevallen- jongen 16-12-07 Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 17-12-07 Momhairy - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht?? 18-12-07 Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - meisje Olga - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen happygirl81- 1e kindje - bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - bekend bij happygirl 19-12-07 bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 20-12-07 Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - bij Sanneke bekend!!! 21-12-07 Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 22-12-07 23-12-07 Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje 24-12-07 Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - meisje Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - verrassing loesie221e kindje -bevallen op....- thuis/zh bevalling- borstvoeding - geslacht blijft verrassing 25-12-07- Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht blijft verrassing 26-12-07 Dreams - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - jongen 27-12-07 Lisette -1e kindje- bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - jongen 28-12-07 French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - flesvoeding - jongen lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing. Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing 29-12-07 30-12-07 bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ??? Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- meisje Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op ...- ziekenhuisbevalling ivm diabetes - borstvoeding - Meisje 31-12-07 kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - 2 meisjes waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - verassing inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - meisje Meisjes: 22 Jongens: 16 Verrassing: 17 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren BUDDY.......Lijst : 1 Essebes ( Dandelion Elise) 2 Gerda (Johanna79) (2e buddy Frederike80) 3 Miep en Miep (Sanneke) 4 Linny0903 (Ayse) 5 Happygirl (kreeftje) 6 Kreeftje (mamabeer) (2e buddy happygirl) 7 Sanneke (Miep en Miep) 8 Dandelion Elise ( Essebes) 9 Dreams ( Lindy ) 10 Ayse (bibat) (2 Linny0903) 11. Johana79 (buddy Tigger) 12.Inge (iloon) 13 iloon (inge) 14 mamabeer (kreeftje) 15 Caruli (Djaminah) 16 Djaminah (Caruli) 17 Frederike (Gerda79) 18 Bipat (Ayse) 19 Waterlelie (Olga) 20 Olga (Waterlelie) 21 amber1978 (loesie22) 22 maartje_h (sam28) 23 loesie22 (amber1978) 24 sam28 (maartjeh) even jezelf erbij zetten als je wilt dat 1 van de andere mama's je nummer krijgt en andersom zodat straks we niet zolang in spanning hoeven te zitten
Pff wil je net naar de winkel fietsen voor luiers en boodschappen begint het te regenen Heb mijn vriendin gebeld om de scooter te lenen zodat ik niet hoef te fietsen Lekker lui he!
volgens mij was het vanaf week 36 week een vluchtkoffer ofnie?of was het 34? noujah ik zet hem wel klaar ook al wil ik graag thuis bevallenj you never know! nou dames ik meld mij later.. ik zo naar de vk!
vluchtkoffer? noemen jullie dat zo? klinkt zo...paniekerig Ik noem dat gewoon het ziekenhuistasje. Maar dat heeft zo te lezen nog wel even tijd! zal in elk geval een lijstje in de slaapkamer klaarleggen voor het geval dat. weet ik in elk geval wat ik me moet nemen. Hier de WIJ ook al binnen, ook al uit helaas. verveel me de laatste dagen nogal dus ja dan is leesvoer welkom. Wij hebben het kamertje al wel klaar, en ik heb de commode ook ingepakt maar alles moet nog wel gewassen. (doe ik pas in de 8emaand ofzo.) en ik zit regelmatig nog dingetjes te veranderen. Ook wil ik nog graag een plankje en de schilderijtjes moeten nog opgehangen. zit met smart te wachten op bestelde stof, ik maak zelf wel eens poppen voor kraamcadeautje en wil nu natuurlijk ook graag een voor mijn eigen uk maken. maar ja dan met ik wel stof hebben!
Thanxx voor de complimentjes meiden! ik vondt die wipertjes ook zo leuk! Deze mensen hadden ook een 2ling en dus waren het mooi dezelfde @waterlelie Ben idd erg futloos en mijn lijf werkt ook tegen.... Mijn energiepiek heb ik dan ook nog niet gevonden. @miep Even geduld meid en dan heb je strax een mooi beebkamer klaar staan LEUK LEUK LEUK! wat betreft een tas die klaar moet staan, daar ben ik nog niet aan begonnen wacht er nog even een paar weekjes mee. Wil eerst nog even de rest aanschaffen gelukkig is het allemaal bijn aklaar nu @misskeita Sterkte! @boontje Las dat je een goede echo hebt gehad SUPERRR meid. @juffie Heel veel sterkte nog met jullie kleine meid! wat is het een vechtertje zeg. Snap best dat je erg vermoeid bent van jullie als ouders vergt het ook heel wat, en al die spanningen die er dan ook nog bijkomen. Ik hoop dat er voor jullie gauw wat zekere tijden komen [-o< Als het straks tegen eind oktober loopt ga ik alle spulletjes uitwassen..moet nog een beetje aanschaffen en dan als alles echt aanwezig is ga ik de wasmachine eens goed aan het werk zetten Nou meiden ik kom later wel ff weer terug. Wat betreft die meeting ik denk dat ik het niet ag redden allereerst hou ik een heel eind in de auto niet vol en heb ook erg last van mijn rug en voeten dus denk dat ik het maar oversla dan SORRY dames
Kreeftje, wat een supergave wipstoeltjes! echt mooi.... Miep wat balen dat je nu nog 4 weken wachten moet op het kamertje.... Essebes gefeliciteerd met je 30 weken zwangerschap! en de rest ben ik eigelijk vergeten...sorrie daarvoor!
@miep: jammer dat je nog 'n paar weken moet wachten maar je hebt iiig een datum...weer iets om naar uit te kijken!
ow ja, ben vanmorgen bij de verloskundige geweest met mijn mannetje! alles was prima...alleen ik moet wat meer drinken, want ik drink veel te weinig....
te weinig drinken ken ik ook. maar een flesje water bij de computer doet wonderen! bedankt voor de tip lindy! het werkt echt! heb al 3 flesjes op ik weet nog niet wat ik ga maken vanavond voor eten...iemand ideeen?
hey loesie 22 ik zie dat jij in meppel woont! welke vlos heb je vanmorgen gehad? we gaan naar dezelfde praktijk denk ik! grappig!
Geen dankt meid zo heb k het me zelf aangeleerd om dingen te drinken ik dronk ook te weinig en toen vroeg me schoonmoeder wat doe je zoal op een dag. ik zo van uh, computeren zegtze van nou zet een flesje water ernaast je drinkt het van zelf op bij CWI was ales goed mag over 1 maand weer terug hij vond het knap dat ik zoveel gesoliciteerd had
Hai Dames! Ben net terug van m'n werk. Ik las op deze pagina (rest nog niet gelezen) al wat felicitaties naar mij met m'n 30 weken, lief zeg, thanks! En de vraag op wat eten we vanaaf: Ik eet makkelijk, Tagliatelle met witte saus & champignons & salade, m'n ventje heeft een zakelijk Diner, ongezellig in m'n up eten... Ff terug lezen, tot zo! XX
AH meid ja ken het.,, mijn ventje werkt in een restaurant als chef kok hij is ook zowat nooit thuis. dus eet ook vaak alleen. maar het went wel kan je tenminste koken wat je zelf lekker vind en hoef je geen rekening te houden hihi.. gaat snel he die weken . leuk hoor,, pff kan niet wachten tot ik bij de 30 wkn ben zeg..
Daar zit absoluut wat in! mijn man houdt niet zo van rijst en ikke wel. dus zit nu heel erg te twijfelen of ik rijst met een prutje zal maken. maar ik weet ook dat als ik dan zijn gezicht zie ik het eigenlijk ook wel zielig vind!
Hihi heel herkenbaar, mijn vent is dan wel kok maar lust ech tniet alles hoor vooral groente vind hij niet lekker, maarja je moet toch groenten eten en als hij het niet moet maakt hij zelf maar wat klaar ben er nu heel makkelijk in.. in het begin vond ik het ook zielig maarja bedoel wil ook wel is wat anders eten hihi
Zo, heb de halve dag geklust aan het geboortekaartje. Heb er nu zelf een in elkaar gezet met Paint, en dan via geboortepost.nl (lekker low-budget ) Ben zoooooooo trots op het resultaat, dat ik het hier bijna zou plaatsen! Maar dat doe ik toch maar niet. We willen de namen enzo echt nog even voor onszelf houden. O ja, nog wel even een vraagje. De kleine krijgt de achternaam van mijn man. Maar ik was van plan om dat niet op het kaartje te zetten. Of is dat wel handig om te doen?