December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    hoi dames

hier ben ik weer even ,,ik heb een poging gedaan om alles te lezen ,,maar het het is me niet gelukt.
    ik ben zo moe,,en voel me helemaal niet lekker ,,ik ga morgen vroeg dus ook weer even naar de dokter,,ik ben nog nooit zo vaak bij de dokter geweest als dit jaar..

had wel iets gelezen van iloon ( je man ging nachtvissen )
    nu is mijn man heel nieuw gierig waar je man op vist,,
    erg hé

verder hoop ik dat alles goed gaat met jullie,en dat jullie het allemaal nog een beetje kunnen volhouden en en kunnen genieten van ze zwangerschap..nog een paar weekjes en dan zijn jullie allemaal thuis ,met zwangerschaps verlof,,wat zal het dan druk worden

liefs gerda

2. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg

Hier een plaatje van ons mannetje. Hij heeft vandaag een buikecho gehad en hij blijkt een stolsel achter zijn navel te hebben. Ze wachten nog even af, maar misschien moeten ze heparine gaan geven om het weg te krijgen.
    We mogen hem elke dag aanraken en soms op de arm nemen. Vandaag heb ik voor het eerst gebuideld. Heerlijk was het om zijn lijfje op mijn borst te voelen. Het duurde maar kort ivm de echo, maar morgen mag ik waarschijnlijk weer en dan een uur lang.
    Met mij gaat het langzaamaan wat beter. Ik heb helaas weer een blaasontsteking waar ik me minder lekker door voel, maar verder ga ik elke dag iets vooruit.

3. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Denk je het lekker rustig aan te doen op je vrije dag....

Oke, dat is voor het grootste deel wel gelukt, maar er is in de straat een kat aangereden en de degene die het gedaan heeft is met een rotgang doorgereden. Ik werd wakker van het gerace, maar dat doen ze wel eens vaker. Maar toen mijn man thuis kwam zag ik het beestje op straat liggen. Soms liggen er wel eens katten te kroelen, maar deze bleef wel heel stil. Eerst dachten we dat hij van de overbuurvrouw was, want die heeft ook een vlekjespoes, maar dat was niet zo. Omdat mensen hier ondanks het verbod honden los hebben lopen, heb ik het beestje in een doosje gedaan en in onze schuur gezet. Ik kon hem daar niet laten liggen. Daarna heb ik de dierenambulance gebeld. Zij komen pas om 19.00 uur. Ik heb maar briefjes bij de overige portieken opgehangen in de hoop dat iemand meer weet...
    Ik vind het zo erg voor het beestje en voor de mensen die hem vanavond gaan missen.... :cry:

4. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Misskeita, jij blijft maar overgeven zeg! Houd je Vk dit goed in de gaten? Voldoende drinken iig he? Ik heb bij de naam vd kleine geen achternaam gezet, vond het ook moeilijk allemaal. Ben benieuwd naar je kaartje!

Dianne, alles goed gegaan bij de VK? en nog wat gekocht in A'dam?

Boontje, lekker aan de spruitjes dus! 8) Super dat alles goed was bij de VK, enne ga je echt niet verklappen? :-#

Kreeftje, mooie wippertjes! Ze zien er splinternieuw uit.

Ole,ole,ole Miep & Miep d'r kamertje komt eraan, super zeg! En wat een luxe dat jullie het lekker in elkaar laten zetten, ik vond het in eerste instantie te duur, maar achteraf had het geen overbodige luxe geweest, was een behoorlijk kl#te klus.. Fijn hoor wijffie, netjes op tijd hoor!

Waterlelie, ik hoor het al, je bent net zo'n dierenliefhebster als dat ik ben, lief van je hoor. lastig wel he dat gedoe met buren altijd, succes!

Bipat ben je met Dianne naar A'dam gweest? ;)

Hmmm maartje dat heb ik ook al meerdere malen meegemaakt, m'n bericht kwijt, erg lastig! Tegenwoordig kopieer ik alles eerst.

Nollie jij ook gefeliciflapstaart he ;)

Lindy, ja dan eet je ook niet vaak samen, moet zeggen dat wij normaliter ook nooit samen aten hoor, ik werk natuurlijk ook in de Horeca en at altijd op m'n werk, maar sinds ik halve dagen werk, kook ik lekker en eten we even samen, dat bevalt me eigenlijk wel! Vind t wel gezellie. Mijn mannetje lust gelukkig alles wat ik m voorschotel :D

Gerda, ook een griepje te pakken, of zijn het andere klachten? Beterschap iig!

Malaika, ik was al van plan om hier te typen of we nog een foto van je knul mogen zien, maar je was me voor!
    Wat een heeeeeeerlijk koppie zeg, knappert hoor :D Wat fijn dat je hem even tegen je aan heb mogen houden, oneerlijk dat je daar nog zo lang op moet wachten totdat je dat elke dag mag doen, maar ik weet zeker dat Patrick (als het eenmaal mag) heel veel knuffels gaat krijgen ;) Wat kan dat betekenen dat stolsel? Ik hoop niets ernstigs! bedankt dat we je ventje even mogen bewonderen hier, beterschap meis!

Kusje Es

5. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Malaika wat een mooi ventje zeg.
    hoop dat alles goed blijft gaan :)
    het lijkt me heerlijk als hij even bij je mag liggen.
    heel veel succes en sterkte nogmaals

ahh waterlelie ja hier worden ook om de haverklap
    katten dood gereden daarom
    mogen die van ons niet meer naar buiten allen in de achtertuin, het is zo zielig om te zien :(

6. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @Malaika: wat een mooi ventje zeg! Mooie foto ook. Door die volwassen vingers erbij zie je goed hoe klein jullie poppetje is. Wat heerlijk dat je 'm bij je mocht houden vandaag. Veel sterkte!

7. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Oooooohhhwww Malaika wat een mooi manneke! En zooo klein.. Wat fijn dat jullie hem vaak even mogen vasthouden. Zal vast een heerlijk gevoel zijn... Ik hoop echt dat hij de goede gang door blijft zetten. Jij veel beterschap en ik hoop dat je blaasontsteking snel over is!

8. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    owhhh heb z`n last van mijn kuiten :S..
    wat kan je er nou aan doen..

wordt echt beetje sagerijnig ervan :(

9. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Juffie ik was benieuwd hoe je onderzoeken gegaan zijn, als je maar niet opgenomen hoeft te worden meis.
    En als je er zin & tijd voor hebt, ik (denk wij allemaal) ben razend benieuwd naar je foto'tjes van Jayda..

Dikke knuffel
    Es

10. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Lindy, bedoel je kramp in je kuiten? De enige tip die ik weet is simpel: veel water drinken, ik hoop dat het minder wordt!

Xx

11. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Ik heb sinds kort ook overdag veel last van tintelende handen, was eerst alleen s'nachts. Kan gelukkig geen kwaad.

Xx

12. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Nannaf…wat leuk dat je zelf knuffels maakt! :D

Loesie..fijn dat alles goed was bij de vlos!
    En lekker meer gaan drinken! ;)

Amber..leuk dat je de blije doos mag ophalen! :D

Lindy..fijn dat alles goed was bij de CWI! ;)

Misskeita..ik zou de achternaam er niet opzetten..denk ik… :rolleyes:

Gerda..wat vervelend meid..dat je weer zo naar bent..
    Hopelijk trekt het toch weer snel weg hoor! ;)
    Het ging al zo goed met je!

Christa..wat een mooi manneke…en wat fijn dat je m mocht vasthouden… :D

Waterlelie..wat zielig hoor voor dat katje…. :(

Essebes..het in elkaar zetten koste hier 75 euro..nou ja op een kamertje van 1500 ga je niet meer op 75 kijken..tenminste ik niet.. :rolleyes: .. :)
    En tintelende handen…moet je wrijven en schudden….tja..ik heb het net gelezen..dat dat moet helpen.. ;)

13. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Ik ga effe me vriend knippen..
    en dan wip ik wel weer binnen..tot laters.. ;)

14. Lisette

Lisette Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik ben weer terug van mijn vakantie ! Heb niet echt bijgelezen hoor, wat een bult leeswerk is erbij gekomen....

Hier gaat alles zijn gangetje, heb inmiddels de blije doos en het kraampakket gekregen ..wat een verwennerij zeg..al die leuke dingetjes.
    Ons jochie was bij de controle nog wel erg klein, ze konden hem nog niet 'vinden', bij het onderzoek hoe die in de baarmoeder ligt. De baarmoeder groeide wel goed (24 cm) en bloeddruk was in orde.
    Inmiddels ben ik begonnen met fysiotherapie in verband met bekken en bandenpijn. Enne.. het manneke is druk aan het bewegen/trappelen daarbinnen.

Morgen moet ik weer beginnen met werken, naar 4 weken, dus met frisse tegenzin weer 3 avonden..bleh.

Ik ga nog even mijn foto's uit het apparaat trekken en zal ik zo nog wat plaatsen in het album.

Groetjes..

15. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    MAlaika, wat een mooi mannetje...en wat is hij klein.........ongelofelijk! Hoop dat je je snel beter gaat voelen!

16. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Malaika - wat een schatje! Ik hoop dat het beter gaat met je blaasontsteking en duim dat het stolsel niets ergs is!

Verder wel gelezen, maar veel al weer vergeten ... Nu even kijken voor kadootje vriend van ons ...

17. augustus

augustus Niet meer actief

Malaika, wat een prachtig mannetje!

18. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @Malaika

Wat een mooi mannetje een heel mooi koppie :D
    Fijn dat jullie hem mogen aanraken en vasthouden zal vast een super heerlijk gevoel zijn.

@essebes

Die wippertjes zijn idd nog als nieuw en dat voor 30 euries ;)

19. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    essebes:ja kuit krampen.
    ik drink me al helemaal suf aan water
    niet normaal.
    en toch blijf k er last van houden :(
    erg vervelend.
    dan moet ik nog maar meer gaan drinken hihi ..

20. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Hey Me2, je bent al even niet geweest toch? Hoe gaat het?

Miep & Miep, 75,- dat is niet te duur, bij ons was het bij Burgerhout 150,- belachelijk zo'n groot verschil, ik ge even lekker handjes schudden nu ;)

Lisette, heb je het leuk gehad? Moet je nu nog 4 weken werken als ik het goed begrijp? Vliegt zo voorbij hoor! En krijg je ook een groeiecho omdat jullie beebje wat kleiner is?

Xx Es

Deel Deze Pagina