Goedemorgen... Essebes..tja je paps heeft wel gelijk..maar het is wel vervelend of niet dan.. nou ja je bent door je was heen misschien? dat is dan wel weer prettig.. Hoop dat je nog even geslapen hebt... Ik log nog steeds in coma..dus slaap heerlijk..mag van mij ook zo blijven.. vandaag lekker vrij..ga boodschappen doen met mams.. dus kom wel weer binnen wippen.... fijne dag allemaal!
Er zijn er een paar iets jonger dan ik de rest allemaal tussen de 28 en 35. Dus gevarieerd leeftijdsgroepje....
Essebes, nachtbraker! Ik slaap over het algemeen nog steeds heel goed op een paar uitzonderingen na. Miep, lekker vrij. Jammer genoeg alleen maar regen.... Weet niet of ik er vanavond nog ben, anders tot woensdag! Liefs olga
Goedemorgen, Essebes, balen van dat slapen. Voel me nu niet zo best. Misselijk en duizelig. Moet om 10 uur bij de vlos zijn. Meteen even vragen wat het kan zijn. Gister bon voor de prenatal gehad. Dus vandaag ophalen als ik me iets beter voel. Vandaag ook het kamertje halen. Kijk er wel naar uit. Vanmiddag maar even slapen. Dan zal het wel beter gaan. Nu nog even opruimen, krijg om 11 uur visite. Fijne dag allemaal.
Good Morning Girls, @ essebes, voel me wel iets beter. Blijf vandaag nog wel thuis. Ga er volgende week weer tegenaan.. Gefeliciteerd met je 30 weken zwangerschap. Nog maar 10 weekjes *bibber* Over kuit kramp ('s nachts) zeiden ze bij mij op de pufclub dat je een stukje zeep onder je matras moest leggen. Ook kun je een banaan eten, schijnt ook te helpen... @ french, lekker handig om een kinderwagen zonder onderstel te leveren...Kan je nog een keer terug rijden.. Ik lees dat jullie allemaal al de blije doos hebben gehad. Ik heb nog niks vernomen. Ben bang dat ze een beetje in de war zijn ivm mijn vorige miskramen en aan en af meldingen voor de doos.. Mijn mannetje heeft gister de box opgehaald, ding ziet er prima uit voor die 20 euro. Gelukkig geen beschagigingen.. Hebben jullie de box al staan? Over kindjes in de vriendenkring, ik heb 1 vriendin die net is bevallen en verder hebben de vrienden van mijn mannetje bijna allemaal al kids... Fijne dag allemaal!
@gerda79 OO meisiie ik hoop zo voor je dat je er gauw weer bovenop bent en lekker kan genieten van je zwangerschap!En niet al die vervelende doktersbezoeken hoeft door te maken Een hele dikke knuff voor jou! Malaika wat een kanjer van een zoon!Ik kan me voorstellen dat het fijn is als je hem ff mag vasthouden!Lekker ff genieten , heel veel sterkte voor jullie meid! waterlelie aaa dat is ook zielig voor de poes ha en dan ook nog gewoon doorrijden...... Ik hoop dat de poes ondertussen is opgehaalt en de eigenaar is achterhaalt ,zodat er niemand bezorgd thuis zit zo van waar ismijn kat en waarom komt die niet thuis? Lees net dat de poes opgehaalt is, super meis van je donatie en dat je voor de poes zoveel moeite hebt gedaan!Hoeveel zijn er wel niet die hem laten loiggen? Essebes tintelende handen herken ik , maar dan vaak `s nachts net of ik te lang op mijn arm heb gelegen Jeetje jij was wel heel vroeg erbij....hopelijk heb je daarna nog wel ff kunnen slapen!Hier draait de wasmachine ook al weer lekker zijn rondjes Lisette welkom terug van vakantie!Succes met werken vandaag!Klinkt trouwens als een super lekkere vakantie! Lindy Oei die kramp in je kuiten klinkt niet fijn, sterkte ermee French Dat is apart zeg het onderstel er niet bij!Hoopd at het nageleverd wordt , anders heb je niets aan je mooi kinderwagen! Bipat, leuk dat je ouders er waren... chinees vind ik niet zo lekker Ik ben ook heel benieuwd naar de blije doos! Salapio welsuper dat ze je willen hebben voor de baan maar wel balen zeg dat het zo weinig uren zijn! Leuk dat je vriendin ook zwanger is..Lekker ervaringen uitwisselen! Hier is ook iemand uit de vriendenkring zwanger , zondag lekker mee zitten kletsen over zwangerschap enzo,Hun hebben al een jongentje! Ayse Oie meis niet teveel zorgen maken ha!wel balen zeg van de blaasontsteking en dat je je kleine niet veel voelt!Dat zijn nu juist de momenten waaropje zo kan genieten! Doe maar rustig aan meis en lekker veel drinken! linny0903 Hey wat leuk dat je zelf je kaartje hebt gemaakt! Echt gaaf! en lekker goedkoop! olga Heel veel plezier meis, bereid je je alvast voor op veel bijlezen? happygirl81 Heb je msichien eengriepje onder de leden dat heerst nu behoorlijk ha? Maar idd navragen bij de vk kan geen kwaad! Spannend en het kamertje en de doos halen,is altijd leuk toch dingen uitpakken? augustus Ik heb de blije doos ook nog niet ( snik snik) Maar wie weet mogen wij volgende maand wel! Wel super dat de box mooi is zonder beschadigingen! Hier nog geen box staan, ik heb wel al ruimte gemaakt maar dan kunnen de honden nu nog ff lekker door de kamer rennen en spelen! Hehehe volgens mij nu zo`n beetje iedereen gehad....... Hier weer een half nachtje gehad! Maar het is voor een goed doel ha! Iedereen nog spannende plannen voor vandaaag? Hier weinig het is brrr koud en frisje dus ga maar ff op zoek naar de winterkleding!
Goedemorgen allemaal @Ayse Vervelend van die harde buiken en blaasontsteking. Ik hoop dat het snel over is en dat je de kleine vaker mag voelen. @Essebes Ik ken die uitspraak, maar word daar altijd zo kriegelig van. Ik wil altijd gewoon slapen. Ik ben nooit uitgerust als ik niet slaap. Dat komt omdat ik dan lig te piekeren. Mijn lijf zal wel uitgerust zijn, maar mijn hoofd helaas niet... Ik hoop dat je toch nog even wat slaap gehad hebt daarnet... Hier ook een nachtbraker. Ik kon maar niet stoppen met piekeren over de kat... Het grijpt me altijd zo aan. Op een gegeven moment heeft mijn man gezegd dat ik het echt wel goed gedaan heb en dat het beestje nu niet in de bosjes in de regen ligt... Dat heeft me wat meer gerust gesteld. De verkoudheid wordt gestaag iets minder. Ik drink al een aantal weken van die flesjes Actimel en slik vit.C met cranberrie en ik denk dat het ook wel meewerkt... Tegen de tijd dat het maandag is, ben ik alweer beter... Vandaag een rustig aan dagje met af een toe een stukje huishouden en boodschappen doen. Het is echt rotweer hier, dus een lekker wandelingetje zit er ook niet in of zo.... Misschien lekker een filmpje kijken.
Oo beterschap waterlelie en echt super hoor dat je de poes ff in een doos hebt gedaan ! tot nu toe valt het volgens buienradar nog mee met de buien!
Dank je Maartjeh... Het is hier inderdaad nu ook even droog, maar wel erg grijs en donker... Bovendien staat er een straf windje.
ja het is behoorlijk frisjes ha hier is het weer ook somber...... dan heb ik altijd de neiging om met mijn dekbedje op de bank te kruipen mat warme chocomelk! en een leuk dvdtje
goedemorgen zwangere forumvriendinnetjes! ik dacht ik doe ff gezellig met dit sombere weer! echt ongezellig al die regen en wind vandaag rustig dagje, ga ff met vriendin naar de markt en rommel wat in huis, maar verder doe ik echt geen klap vandaag! heerlijk! mannetje moet de hele dag werken tot 9 uur vanavond bah! vanmorgen ook weer wat buikfoto's gemaakt en zal ze zo gauw mogelijk in het album plaatsen! bedenk me dat ik dat ook maar eens moet doen met foto's van de babykamer! ff geduld dus nog! iedereen een hele fijne vrijdag!
hallo allemaal ook allemaal een fijne vrijdag ik lig nog lekker in mijn bedje. alleen heb zo'n megatrek in een hamburger. erg he om 10 uur smorgens. doe het niet hoor neem zo maar weer een gezond stuk fruit. olga tot volgende week hopelijk wel een fijn weekend sterkte ayse bij de dokter fijn dat het poesje nu in goede handen is. heb alles weer bijgelezen maar vergeet altijd weer dehelft
Ben benieuwd naar je buikfoto's Bipat! Ik zit nog steeds in mijn pyjama en kan me er echt niet toe zetten om te gaan douchen.... Ik zat net op wat andere topics rond te snuffelen, maar soms krijg ik het idee dat er mensen zijn die zich altijd zo druk maken om kleine dingen zoals spelfouten.... Ik had een berichtje geplaatst dat ik er niet voor ben om daar mensen op te wijzen ook al ben ik juf. Ik vind de inhoud belangrijker. We zei ik dat ik msn taal lastig vind om te lezen.. Kreeg ik meteen een antwoord dat msntaal geen spelfouten zijn... Huh? Daar had ik het dus niet over.... Ik denk dat ik maar weer tussen de muren van het decemberforum blijf...
Goodmorning! Meiden ik zat alles ff na te checken maar heel eigenlijk hoor ik niet eens bij de december mama's...ik zag net dat op mijn zwangerschapsverklaring 3 Januari staat Heb mijn banner ookmaar ff aangepast. Ach nou weet ik dat ik ongeveer de 37 a 38 weken ga halen dus dan hoor ik wel bij jullie aangezien het dan in december zal gebeuren.....mag ik dan wel blijven? Zal alles zo even bijlezen.
Naaaaa doe niet zo gek. Natuurlijk mag (moet ) je blijven...! Ik ga misschien ook in januari bevallen als het te laat is, maar ik voel me hier thuis....
@bipat: ben benieuwd naar je foto's. ik heb net de prenatal gebeld en ze gingen het uitzoeken...is alweer 'n half uur geleden....
Pfff gelukkig maar meiden dat ik mag blijven Kan echt niet zonder jullie hoor.....en heb nu tenslote ook 2 buddy's dat kan ik ze niet aandoen