Hahahahaha dacht je nou echt dat we je zouden verbannen? Dan moeten ze dat straks misschien met mij ook doen!
jullie blijven gewoon gezellig hier hoor ! we kunnen toch allemaal eerder of later bevallen ? maar waarschijnlijk allemaal in dec
je moet blijven kreeftje we late je echt niet meer gaan! als ik het zo lees hebben er aardig wat meiden hier vandaag lekker een luie vrijdag! heerlijk ha zo`n dagje! ik was even de nationale geheugentest aan het doen: http://iq.pi.net/geheugentest/index.html even mijn zeef geheugen trainen, viel uiteindelijk reuze mee met de score
hey meiden wat een kl#te nacht hier! heb de hele tijd pijn gehad en van de verloskundige moest ik t natuurlijk weer ff aankijken..pfffffff! we zouden dit weekend weggaan maar weet eigenlijk niet of ik t nu wel aandruf vervelend he!
Ooow meiden ik zie het al jullie kunnen niet zonder mij.... Hoezo ben ik ego? @lindy Als je het niet vertrouwd gewoon bellen hoor, zei kunnen wel zeggen even aankijken maar jij moet het voelen!
Linny, ik zou ook weer bellen hoor. Je maakt je tenslotte terecht zorgen... Ik hoop dat het lukt! En nu ga ik maar eens douchen. Ik heb nog helemaal niets gedaan en voel me schuldig! Vanmiddag gaan we naar de IKEA. Daar gaan we het matrasje halen en een vloerkleedje. Dan is de basis voor de kamer helemaal klaar... Ik hoop verder niet in de verleiding te komen......
nee kreeftje helemaal niet ego hoor maar lekker gezellie ! dus gewoon blijven! waterlelie veel plezier vanmiddag!
linny gewoon blijven bellen tot ze je wel serieus nemen ! anders huisarts of andere praktijk ? waterlelie veel plezier bij ikea
@ french: das wel grappig dat je je man dan ook zo hebt leren kennen Leven kan soms gek lopen he! @ lisette: mooie box zeg Wij gaan volgende week de box van de zolder halen en hem ook al in de kamer zetten! @ kruidvat doos: moet de bon nog ergens uitprinten en hem ophalen @ happygirl: s6 bij de VK @ kreeftje: je moet blijven je bent gewoon 1 van ons En ikke kan ook nog altijd een novembermama worden aangezien ik 1 december uitgerekend ben @ linny: beterschap meid
Kreeftje, je kan echt niet gaan, anders heb ik geen buddy. En we gaan er gewoon vanuit dat je in december bevalt. Nog meer mensen die zich niet lekker voelen. Heb last van maagzuur. Ga zo maar melk drinken, misschien helpt het. Alles was goed bij de vlos. Zometeen lekker collega over de vloer met de kleine. Vanmiddag lekker prenatal doos halen. En vanavond het mp kamertje. Ben ik wel blij om. Kan ik ook gaan inrichten. Wat kunnen mensen zich toch druk maken om kleine dingen als spelfouten. Als we het maar begrijpen toch. Iedereen een fijne dag.
Het zijn soms idd en stelletje druktemakers en waarom? om helemaal niks! Zo ik heb achter een bed aan gebeld en maandag komt hij! kan ik lekker smiddags benden gaan liggen HEERLIJK Dus we moeten het weekend flink aan het schuiven hier....
ik leesnet dat happygirl last heeft van maagzuur Nu heb ik gister voor het eerst sinds de winter weer wortelenstampot gegegeten maar ik blijf rennen naar de wc is dat normaal?
Dag dames! Ik kom net van de woningvereniging vandaan! Dus nu hopen dat we snel bericht krijgen! Als je er ook niet achteraan zit.. En heb daarvoor ook de WIJ ontvangen met de bon voor de doos Jippieeee Die gaan we vanmiddag dan ook maar even halen! Ik heb vanavond een verjaardag maar bekijk me nog even of ik ga. Ben best moe vandaag en pijn aan m'n rug.. Nu ga ik even de resterende 8 pagina's bijlezen Xx dreams
Hallo! Is het bij jullie ook zulk herlijk herfstweer! sorry kben 1 van die types die daar enorm van kan genieten. Even kijken, er had iemand een kinderwagen opgehaald die niet compleet was? dat is balen! hopen dat je dat vandaag dan in orde kunt maken. Malaika wat een mooi mannetje! Lisette mooie box! Wij hebben de box wel een poosje in de kamer gehad, was makkelijkmet visite met kindertjes maar nu al weer een poosje boven staan. dat komt straks wel. het stond wel heel echt by the way dreams succes met wachten op de woningbouw! inderdaad als je daar niet achteraanzit bij zulke instanties dan komt er nooit wat klaar! Kreeftje... [-X foei wat een rare gedachte! natuurlijk blijf je gezellig hier. kinders in de vriendengroep, in onze oude vriendegroep vanvoor ons trouwen zijn er 2 gezinnen met kindertjes. en een hele goede vriendin van mij heeft er in Januari haar eerst gekregen. Toen we hierheen verhuisden moesten we een beetje opnieuw wat opbouwen en de meesten daarvan hebben kinderen in allerlei leeftijden. Hoe zit dat trouwens in de familie bij jullie? aanmijn man zijn kant zijn er 11 in de leeftijd 10 tot 0 en bij mijn kant 12 in de leeftijd 16 tot 2. Mijn oudste zussen hebben allemaal zoiets van wacht maar je komt pas kijken en lachen daar dan schamper bij en aanmijn zijn kant vinden ze het superleuk en leven helemaal mee. en mijn jongere zussen vinden het ook heel bijzonder. wat een verschil! zo dat moest ik effe kwijt! en verder weet ik het niet meer hoor! sorry, oh nee dat hoefde niet meer..