het is gelukt goed he,,, dankje wel lindy zo nu ben ik een keer alleen aan het kletsen ,,ik wil ook graag 500 berichtjes. gerda
Hoihoi Lindy, bijna iedereen wil op de 20ste. Mannetjes mee hoeft voor mij niet. Hoe denken de anderen daarover? 't Is een meeting vna de meidne van het forum. groetjes sanneke
sanneke ik kan helaas ook niet komen ,,ik had jullie graag willen ontmoeten ,maar ik kan het niet opbrengen en ik mag ook nog niet zolang in de auto. dus helaas maar misschien als de baby geboren zijn en allemaal een half jaar oud ,, het is maar een idee maar mischien kunnen we dan een meeting doen ,,kunnen we tenminste zien wat er allemaal in onze buiken heeft gezeten groetejs gerda
mijn mannetje kan zowieso niet mee.. en heeft daar denk toch geen zin in. volgens mij was het Mama beer die vroeg of het mocht. want anders kan ze niet komen want heeft ze geen vervoer. ik ben van de partij of ik moet ineens goed ziek worden. mar denk dat dat niet zo snel meer gebeurd
gerda, jammer, maar jouw idee van als ze een poosje zijn geboren, daar ben ik ook voor! laten we alvast een datum prikken lindy, mijn man kan niet maar zou daar ook helemala geen zin in hebben. al die zwangere mutsen bij elkaar.
nee denk dat hij dat ook zou zeggen als ik er over zou beginnen haha hij zegt ook altijd van moet je nou al weer achter de pc ik zo ja mis je forum vriendinnetjes hihi
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, net de blije doos opgehaald! Leuk hoor! Vandaag weer gewerkt. Viel zwaar tegen, vooral al die chagrijnige collega's die helemaal NIET bezorgd zijn... Maar ja, heb 't overleefd en 't is weekend! Morgen komt een vriendin van mijn hubbie een zebra verfen op een van de muren van de beebkamer. Ben erg benieuwd naar het resultaat!
Linny: wat fijn dat je nog een echo krijgt en dat je wat geruster bent Kreeftje: Ook weer naar je beebjes kijken leukk ! Ik ben net met mn zusje de stad in geweest Dalijk nog naar een verjaardag Maar ben best kapot zeg Sow Lindy je hebt al veel berichtjes geplaatst hihi
@ gerda: moooi visje hoor, in fotoalbum zal ik een foto van mijn mannetje zetten enne helaas kan ik ook niet naar de meeting, maar idd mss een leuk idee voor als alle beebs geboren zijn een meeting te doen
linny fijn dat je dinsdag naar zikenhuis kan voor controle. dream fijn om hartje te horen. miep lekker bij je ouders eten. Sanneke veel plezier vanavond. kreeft succes bij de vlos
Vandaag weer naar huisarts geweest medicatie gekregen voor blaasonsteking. En nu afwachten naar de uitslag van de kweek. Gistern babykamer opgheaald morgen gaan we inelkaar zetten heb er erg zin in
meiden ik ben even naar de gamma of praxis bolletjes halen voor me lampen anders zit ik romantische in het donker vanaaf liever niet haha tot straks dreams: ja he,, ben nu ook wel zowat altijd aanwezig hihi moet je straks is zien als iedereen in hun verlof zit haha dan krijgen we pas een paar lappen tekst bij te lezen als je ff niet bent geweeest hihi
we halen vast binnen 2 week de 1000 pagina's nog wel! ik ben weg! fijne avond voor iedereen! groetjes sanneke
heb ik toch vanmiddag een hele tijd liggen pitten zeg! was moe en had wat hoofdpijn.... gelukkig nu weer een stuk beter! morgen de kinderwagen ophalen! ze belden vanmiddag dat ie binnen was! nemen dan gelijk badje en badstandaard mee en dan is alles er wel zo'n beetje! ayse; laten de medicijnen maar zijn werk gaan doen! leuk babykamer in elkaar zetten! dreams; kan vermoeiend zijn nu he zo'n dagje stad... lindy; bon voor blije doos zat bij de WIJ! miss keita; fijn van die niet meelevende collega's.... geniet maar lekker van je weekend! gerda; geen gek idee om dan ook een meeting te plannen!
Sanneke Nou laat eens wat horen over een datum volgend jaar. Misskeita Leuk dat je de blije doos op hebt mogen halen . Lindy Heb je nog helemaal geen blije doos gehad dan . Iloon Ik heb net de foto bekeken ,,ik zal vanavond aan mijn man laten zien hij is nu even weer een poging aan het doen ,,koud hé Maar hij trekt zich er weinig van aan. Ja ik vind het erg jammer dat ik niet naar de meeting kan maar ja wie weet kunnen we elkaar later ontmoeten als de babys er zijn . Ayse Ik hoop dat de uitslag nu een keer goed is van de huisarts . En leuk voor uit zich morgen lekker met de baby kamer te gaan . Lindy In het donker zitten kan leuk zijn maar ook erg vervelend,, zo al weer een berichtje ,,ik kom we wel gerda
ik zit er net aan te denken dat ik vandaag precies 6 maanden zwanger ben wat gaat de tijd toch snel! we zijn helemaal klaar met de kamer en de spulletjes...nog een paar weekjes en dan kunnen we het allemaal gaan gebruiken
@ gerda: Zeker wel jammer, maar anders kunnen we altijd nog zo wat afspreken hoor Mijn mannetje is werken tot 22 uur vanavond
ik heb alleen de doos van etos op kunnen halen voor de rest nog niks ontvangen. weet iemand wanneer je die van de kruidvat kan ophalen..? ben altijd zo nieuwsgierig wat er in zin hihi. houw wel van verassingen ..