Spannend loopy, nog even geduld dus... ik moet nog wachten tot 29 mei De dagen worden alvast afgelteld hier...haha.. Liefsss
Wiets, ik reageerde niet op wat jij had geschreven hoor! Ik zal verder maar mijn mond houden want iedereen blijkt het verkeert op te vatten, ik zal jullie verder niet meer lastig vallen en mijn hormonen ergens anders hun gang laten gaan Het ga jullie goed!
moontje sorry als mijn verhaal verkeerd opgevat wordt en dat van jou ook het is niet mijn bedoeling om je boos te maken. Ik wilde alleen ook mijn kant van het verhaal laten zien. Dus allemaal sorry ik zal mijn hormonen in bedwang houden de volgende keer als ik tenminste nog mag komen. Heel veel groetjes zal trouwens wel komen door het feit dat al mijn syptomen opeens weg zijn (alleen nog last van mijn rug) en dus bang ben dat het weer mis gaat.
lentefee, je hebt toch al een goede echo gehad hé? Met kloppend hartje en zo? En dat vloeien, is dat echt bloed dat je verliest? Weet dat de kans heel klein is dat je een miskraam krijgt eens jet het hartje hebt gezien, dat zeggen ze mij toch... Veel succes! Caruli, ik duim voor je!
aan iedereen: kom op meiden! Het is hier zo gezellig! Iedereen blijft! Iedereen vertelt wat ze wil vertellen! Iedereen die wil reageren reageert! Zo! P.S. En ik ben NIET dominant
Oke meiden, Wiets en Ingie bedankt voor jullie PB-tjes. Het is ook moeilijk om e toon van een bericht te herkennen, laten we aannemen dat niemand hier schrijft om een ander te kwetsen. Echter, ik ben nu even van slag door dit alles en weet echt niet meer wat ik moet schrijven en vooral hoe om dingen duidelijk te maken en zal me dus even wat afzijdig houden, ik lees wel mee maar zal niet reageren. Het is voor mij zo onwerkelijk om nu ineens zwanger te zijn dat ik het eigenlijk niet eens durf te geloven........ Geniet er allemaal van en ik hoop dat het bij de meiden waar het er nu niet goed voor uitziet het toch goed mag blijven gaan. Tot later
Ik voel de hormonen in dit tpic gieren met windkracht 10! hahaha. Zullen we gewoon elkaar respecteren en als er een discussie komt prima! Iedereen zit ergens anders mee en beleeft dingen anders. De een is angstiger dan de ander enz. enz. Leuk he zwanger zijn! Heb zo juist de difrax daddybox besteld! Voor vaderdag. Moet je 5 diffrax spulletjes kopen en dan ontvang je de box gratis. Heb sokjes, speentje, nijntje boekje, bijtring en een rammelaartje besteld. Je moest of een bon met 5 diffrax producten opsturen met de coupon of 15 euro overmaken. Dan maar 5 leuke babyspulletjes voor 20,00 inc. verzendkosten en de box gratis. Wil iemand voor mij de lijst aanpassen. Zwanger van de eerste, intake en 1e echo 22 mei om 12.00
moontje alvast succes met je echo de 15e. Laat dan wel iets weten! maar ik hoop eigenlijk dat je toch van gedachte veranderd. Durf te geloven meid. Heel veel groetjes en een dikke knuffel
Die nare verhalen zullen misschien nog wel blijven komen tot iedereen de 12 weken over is. Als je weet dat 1 op de 10 mis gaat. En je bent met bijna 70 mensen. Hoop natuurlijk dat het niet gebeurd. Want er is niks ergers dan je kindje verliezen.. hoe klein het nog is. En ik snap best dat sommige er niet tegen kunnen en een poosje weg gaan. Ik ben heel open en vertel ook gewoon dat ik al 3 misje gehad heb tegen mensen. En als je dan hoort hoeveel het er ook gehad hebben dan valt je mond open. Het word gewoon bijna niet verteld. Laten we allemaal lekker genieten! En het beste er van hopen en maken!
laat het snel eind juni zijn dan zijn we tenminste allemaal 12 weken. Weet iemand trouwens hoe groot de kans is op een mk nadat je op de echo een hartje hebt gezien als je ouder bent dan 30. Ik hoop dat hier alles goed blijft gaan mijn syptomen zijn nl weg.
kan iemand trouwens mijn datum van de vk aanpassen op de lijst ik zie dat ik deze per ongeluk op 21-4 had staan ipv 21-5 alvast bedankt
@ inge Geen idee. Weet wel dat als het hartje klopt dat de kans weer kleiner word. Anders even op zoeken bij Google...
op internet staan eigenlijk niet echt een leeftijd alleen dat de kans op een mk zeer klein is als je hartje al hebt gehoord. dank je wel moon
Nou meiden moest vanmorgen even urine bij de dokter inleveren omdat zij ook graag een test wouden doen...en JA hoor ook echt MEGA vet positief! Nou dit is dan toch echt de bevestiging voor ons Wou het even kwijt meiden... Liefssss
Caruli en Lentefee: allebei heel veel sterkte (duim duim duim) Inge: (uit boek: Zwanger) Onder de 35 is de kans ongeveer 1 op 10, deze kans neemt als volgt af met de grootte van het vruchtje: week 1-5 / 0-2,5 mm / 10% week 6 / 5 mm / 7,2% week 7 / 6-10 mm / 3,3 % week 8-12 / > 10 mm / 0,5 % Los daarvan staat elders in hetzelfde boek dat tot 35 jaar de kans 10% is (en verder dus als boven). Tussen de 35-40 is de kans in eerste instantie 1 op 5 à 6. Hoe dit verder afneemt bij de bovenstaande groei weet ik niet. Ik denk dat het belangrijk is om te onthouden dat een miskraam een reden heeft: het vruchtje is niet levensvatbaar! Tegenwoordig weet je al zo vroeg dat je zwanger bent en bovendien is het veel meer gepland dan 'voor de pil' dat vroegzwangere vrouwen zich enorm opwinden tijdens die eerste drie maanden (waaronder ik zelf hoor). Heel gewoon, maar ik probeer me er niet zo heel veel mee bezig te houden en er vooral heel erg van te genieten. Verder moet iedereen kunnen vertellen wat zij wilt, maar ook niet schrijven als je daar geen behoefte aan hebt. Zo ... nu even iets leuks ... Vanochtend was iemand van MvM op bezoek en het teststreepje werd direct knalpaars en is dikker dan het controlestreepje . Minder is dat ik de aanwezigheid van hormonen ook echt begin te voelen: misselijk en draaierig , grumpy en nog veel moeier dan eerder (echt zielig voor mn lief - wij zaten altijd tot laat wijntjes te drinken en nu lig ik er om 21/22u al in ).[/b]
@inge Ja dat is leuk, we lopen echt gelijk op...kunnen we een weddenschapje sluiten als het zover is Liefsss