December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Gerda

ik denk een meisje

2. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Bevallingslijst

01-12-07
    Caruli - 25jr - 2e kindje - bevallen op 05-08-07 - zh bevalling - jongen - naam : Tygo james*
    Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje
    Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???

02-12-07
    Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - Bekend bij Boontje

03-12-07
    Jufffie - 1e kindje - bevallen op 30-08-07 - zh bevalling - borstvoeding - meisje - naam: Jayda
    Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - meisje

04-12-07
    Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Elsa - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen

05-12-07
    Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen
    Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen

06-12-07
    Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling of kraamhotel - borstvoeding - meisje

07-12-07
    Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - blijft verrassing

08-12-07
    ayse - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    lentefee - 4e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen

09-12-07
    loopy - 1e kindje - bevallen op 13-08-07 -zh bevalling - jongen - naam : Bas*
    Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - meisje
    Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - bekend bij frederike80

10-12-07
    Kelly - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen
    Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Zeema - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - nog onbekend.. it's a surprise-baby!

11-12-07

12-12-07
    Malaika- 1e kindje - bevallen op 17 september 2007 - ziekenhuis - borstvoeding - Patrick
    Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft verrassing
    Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

13-12-07
    Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ???
    Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ???

14-12-07
    Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - Jongen
    augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje
    Dandelion - 1e kindje - bevallen op...-ziekenhuisbevalling - borstvoeding - jongen

15-12-07
    Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht blijft een verrassing!
    Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ???
    amber1978- 3e kindje - bevallen op......- thuis/zh? bevallen- jongen

16-12-07
    Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

17-12-07
    Momhairy - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht??

18-12-07
    Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Olga - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen
    happygirl81- 1e kindje - bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - bekend bij happygirl

19-12-07
    bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen
    maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

20-12-07
    Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - bij Sanneke bekend!!!

21-12-07
    Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

22-12-07

23-12-07
    Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje

24-12-07
    Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - meisje
    Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - verrassing
    loesie221e kindje -bevallen op....- thuis/zh bevalling- borstvoeding - geslacht blijft verrassing
    Babel- 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - meisje

25-12-07-
    Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht blijft verrassing

26-12-07
    Dreams - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - jongen

27-12-07
    Lisette -1e kindje- bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - jongen

28-12-07
    French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje
    Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - flesvoeding - jongen
    lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing.
    Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing

29-12-07

30-12-07
    bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ???
    Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- meisje
    Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op ...- ziekenhuisbevalling ivm diabetes - borstvoeding - Meisje

31-12-07
    kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - 2 meisjes
    waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - verassing
    inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - meisje

Meisjes: 23
    Jongens: 16
    Verrassing: 17

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren

BUDDY.......Lijst :
    1 Essebes ( Dandelion Elise)
    2 Gerda (Johanna79) (2e buddy Frederike80)
    3 Miep en Miep (Sanneke)
    4 Linny0903 (Ayse)
    5 Happygirl (kreeftje)
    6 Kreeftje (mamabeer) (2e buddy happygirl)
    7 Sanneke (Miep en Miep)
    8 Dandelion Elise ( Essebes)
    9 Dreams ( Lindy )
    10 Ayse (bibat) (2 Linny0903)
    11. Johana79 (buddy Tigger)
    12.Inge (iloon)
    13 iloon (inge)
    14 mamabeer (kreeftje)
    15 Caruli (Djaminah)
    16 Djaminah (Caruli)
    17 Frederike (Gerda79)
    18 Bipat (Ayse)
    19 Waterlelie (Olga)
    20 Olga (Waterlelie)
    21 amber1978 (loesie22)
    22 maartje_h (sam28)
    23 loesie22 (amber1978)
    24 sam28 (maartjeh)

even jezelf erbij zetten als je wilt dat 1 van de andere mama's je nummer krijgt
    en andersom zodat straks we niet zolang in spanning hoeven te zitten

AGENDA:

1 oktober: Inge vk 12.10
    1 oktober: Gerda pretecho 16.30
    2 oktober: Mamabeer vk 17.10
    3 oktober: Ayse vk 9.40
    3 oktober: Sanneke vk 16.00
    3 oktober Amber1978 VK 16.20
    5 oktober Amber1978 nieuwe pretecho 11.00
    5 oktober: Gerda gyn 9.30
    8 oktober: Dreams vk 11.20
    8 oktober: Iloon gyn 9.30
    9 oktober: Miep en Miep vk 9.00
    9 oktober : Iloon VK 9.40
    9 oktober : Maartje_h vk 9.30( waarschijnlijk wordt de afspraak verplaatst)
    9 oktober: Lisette 3 d-echo 13.30.
    10 oktober: Salapio vk 9.10
    10 oktober: Inge gyn 16.30 echo
    11 oktober: Nannaf vk 9.30
    12 oktober: Gerda vk 10.20
    16 oktober: Lisette vk 15.00
    20 oktober: Meeting in Utrecht
    22 oktober: Iloon VK 10.40
    24 okober: inge vk 17.20
    even jezelf erbij zetten als je naar de vk/gyn moet of bijvoorbeeld jarig bent of een echo hebt. Zo hebben we in 1 oogopslag de bijzonderheden van die dag [/quote]

3. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    @gerda...als je je foto opent met paint en dan klikken op opslaan als en dan kiezen voor JPEG of JPG kan het dan ook niet ?

4. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    ik denk ook een meisje

5. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Of is het misschien toch een jongetje?

Volgens de kinderen in mn klas krijg ik een jongetje "want er worden de laatste tijd zooooooooooooooooooooveel jongetjes geboren!"

6. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Inge, nou zeg dat is wel heel erg laag jou bloeddruk pfoe, beter te laag als te hoog, dat dan weer wel...Baby zwemmen lijkt me ook echt geweldig!

Gerda, duurt veeeeeels te lang dit :rolleyes:

Juffie, ik ga even lezen (en ik hoop stiekem dat er een foto'tje bij zit 8) )

Sanneke, ben benieuwd naar je foto, ik zal eerdaags ook wat foto's plaatsen van m'n kamertje.

Net lekker boerenkool met worst op, jammie.
    En m'n haartjes zijn ook weer netjes gekapt, fijn hoor.
    Heb wel al de hele dag harde buik, maar dit kan toch geen kwaad? Hoort er toch een beetje bij deze periode?

O,ja nog een mooie, ik heb een behoorlijk kleine douchebak (daar beroep ik me dan ook alvast op 8) ) en die heb ik er vanochtend uit "gelopen" met m'n dikke belly,hmzzz best confronterend.. ;)

7. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    en klopt dit sanneke?

8. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Dat is wel zo...iedereen bevalt tegenwoordig van een jongentje..
    dus daarom zeg ik bij gerda ook een jongentje. ;)

9. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    essebes hoezo eruit gelopen?

dat zei de vk ook al beter te laag dan te hoog maar je wordt er ontzettend moe van en duizelig en het verklaard ook meteen waarom ik me dit weekend niet zo lekker voelde

10. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Ohnee..essebes..helemaal de douche gesloopt.. :)
    dat wordt een nieuwe douche... ;)

11. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Ik ga afsluiten..ga numbers kijken...
    die gerda die laat me vannacht mooi in spanning... :)

trusten....

12. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    sanneke volgens mij wordt het bij jou inderdaad een jongen

en klopt het

13. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Dames ik stop ff met mn bevallingsverhaal want alles komt naar boven en ik kan het niet droog houden!

met mij gata het nog steeds niet zoals het moet horen. Ze hebben kweekjes genomen van mijn urine en vrijdag moet ik me weer melden bij de gyn. en maar hopen dat ie mij niet aan de infuus zet!

Vandaag ben ik ook naar de lactatiekundige geweest en ik kreeg het op mijn donder van dr. Ik klaagde dat mijn melkproductie achteruit is gegaan en ze vroeg of ik wel goed at en hoevaak ik kolfte.

ik vertelde dat ik;
    - maar 5 keer kolf want ik ben zooooooooooo moe en trek het niet om 6 keer te kolven.
    - verder eet ik nauwelijks sinds de dag dat de weeen zijn begonnen. Mijn eetlust is verdwenen.
    - Ik ben 8 kilo afgevallen sinds de bevalling van 56 naar 48 kilo!

De lactatiekundige schrok zich een hoedje en ze vond dat ik echt contact met mijn huisarts moet openemen want 8 kilo in 1 maand is veeeeeeeel en volgens haar is mijn lichaam uitgeput en ik beland zo in het ziekenhuis want ik ben volgens haar zowel geestelijk als lichamelijk echt aan het storten.
    Ze dwong mij echt te eten ook al had ik geen eetlust. En als ik nog maar 1 kilo afval moet ik onmiddelijk stoppen met borstvoeding want mijn lichaam is op dit moment al aan het protesteren!

*zucht*

Toestand van mijn lieve Jayda is nu stabiel en ben zooooooooooo blij mee!

Ondanks dat ik 24 jaar ben en volgens velen een jonge mama ben, heb ik echt een hele goeie keuze gemaakt.
    Jayda zat aan de beademing en ze konden haar niet van afkrijgen en haar zuustofbehoefte schommelde tussen 60-80%. De artsen wilde haar de medicijn dexamethason geven. Maar dat weigerde ik!
    http://www.vrijheidsstrijder.nl/modules ... le&sid=648
    Opeens zeiden ze; Mevrouw we halen uw kind van de beademing af en dan zien we het wel. Ze gaat aan de infant Flow!
    Ik zat echt te bidden van laat haar AUB een beetje zelf ademen. En ja hoor mijn kleine meid probeerde wel zelf te ademen maar had wel ondersteuning en zuurstof nodig!

Wat ben ik trotssssssssssss op haar mijn kleine prinses! Wat hou ik van dr!
    Ze weegt nu wel 1 kilo en is 1 maand oud!

We zijn er nog lang niet maar dit is het begin!

14. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    gelukkig juffie dat jayda zelf ademde wat een mijlpaal ben ontzettend blij voor jullie

maar over jou maak ik me wel zorgen kom op meid zorg voor jezelf als je niet aan jezelf denkt dan heeft jayda er ook niks aan

en dat verhaal neem de tijd het is een soort verwerking dus neem de tijd het komt wel

15. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Hoi juffie,

doe maar rustig aan en 8 kg is idd veel hoor!
    En wat fjin dat Jayda nu stabiel is, hopelijk blijft het zo! Dat het een vechtertje is heeft ze al vaak genoeg bewezen!
    Knuf voor jullie

16. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    My lips are sealed...

17. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    bah wat flauw sanneke (grapje)

Juffie verhaal tot nu toe gelezen kan me goed voorstellen dat nu alles weer boven komt rustig aan meid dikke knuffel Inge

18. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Juffie, net je verhaal gedeeltelijk gelezen, jeetje heavy allemaal hoor.
    Neem er alle tijd voor hoor, is natuurlijk ook erg emotioneel voor je.
    Het gaat echt niet goed met jou als ik zo lees, 8 kilo, wijffie toch! Ik snap dat je het beste voor je kindje wil en borstvoeding geeft, maar ga je dit wel volhouden? Je weegt veels te licht, gewoon een beetje eng. Ik wou dat ik je een hele dikke knuffel kon geven, virtueel dan, komt ie:

Knuffel-Knuffel-Knuffel-Knuffel-Knuffel-Knuffel-Knuffel-Knuffel-Knuffel

Gelukkig nu wel een beetje goed nieuws voor jullie, wat een lekker pittig ding die Jayda, net zo'n sterke meid als d'r mama!

Koppie op wijffie, er lijkt nu vast geen einde aan te komen, maar echt waar betere tijden komen er aan, volhouden hoor.

Liefs Es

19. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    juffie meid wat heftig allemaal..maar heerlijk om weer wat van je te horen...en te horen dat het met jayda (naar omstandigheden) goed gaat. Pas goed op jezelf...jij bent ook belangrijk!

Gerda ik ga voor een meisje....gewoon een gevoel...ben benieuwd.

nollie meid goed op jezelf passen en rustig aan doen.

Hier weinig nieuws...net joga gehad dus ik ben weer helemaal zen ;)

20. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    de dec mama's 2006 hadden maar 428 blz's maar goed die waren maar met 48 personen

johanna hoe was het?

Deel Deze Pagina