Mijn man en ik zijn blank en Jayda is getint! We zijn er zooooooooooooo blij mee want ik wilde altijd een donker kind met kroesh haar adopteren!
Een knullie Gerda? Wat leuk! Gefeliciteerd! Je voorgevoel was dus juist. Ik had het verkeerd gegokt. Mooie foto'tjes ook, n lekker bekkie zag ik daar. XX
Vorige week was ik jarig en dit kreeg ik van Jayda! @ Miep gefeliciteeeeeeeeeeeerd we waren samen jarig! Kan me nog herinneren dat je zei dat je in september jarig bent!
jayda heeft inderdaad een mooie donkere tint heeft mijn zoon inderdaad ook al vanaf de geboorte en die is nu al 20 maanden en we krijgen nog steeds complimentjes dus begin er maar alvast aan te wennen juffie
ik zie dat er nog twee online zijn inge en essebes ik ga nu naar bed,,eerst even douchen en dan overleg,,want we hadden namelijk wel een meisjes naam maar een jongens naam hadden we nog niet,,dus nu moeten we gaan denken .. zijn er trouwens damens die hun dochter of zoon meerdere namen geven ,, lijkt me wel leuk,,of is dat raar..wel een roep natuurlijk maar meerdere namen in het boekje bijvoorbeeld groetjes gerda en slaap lekker he
Juffie, wat een klein poppetje zeg, kreeg bijna een traan in m'n ogen om zo'n klein meisje met zo'n groot slangetje te zien en pleisters in d'r mooie gezichtje... Mooie meid is het hoor, lekkere donkere bos haar! P.s heb je pb'tje beantwoord. Kuzzy Ik ga alvast naar m'n bed, nog even zappen en dan slapie doen, morgen weer vroeg op. Trusten alemaal!
gerda wij hebben inderdaad meerdere namen voor ons kindje bedacht staat toch leuk bij zijn post en zo
Juffie, nog van harte met je birthday! Volgend jaar September zitten jullie met z'n drie'tjes in de tuin aan een heeeeele grote slagroomtaart! Liefs Es Trusten!
ik ga ook slapen ik wilde er vroeg in liggen maar wilde ook het verhaal van gerda lezen maar ga nu echt slapen slaap lekker allemaal ik ben er van het weekend pas weer groetjes Inge
Dank jullie wle dames en idd het is een mooie meid alleen ze moet groeien en met mama en papa mee naar huis! Komt wel over een paar weken! Dan houden we met zn allen ons kleintje in onze handen! Ik ga nu slapen! Morgen maak ik mn verhaal en en ga ik mijn jaydaatje weer showen!
jammer, net je foto's gemist! gerda, gefeli met je jongen! was jouw gevoel dus goed! 2e naam: ik wil wel, maar we hebben tot nu toe geen overeenstemming over welke naam... ik wil vernoemen naar een van de opa's/ oma's, maar mn man wil die naam echt niet. En het is een moeilijke naam om daar iets leuks van te maken. ik ga slapieslapie doen! ik heb echt het gevoel dat mn ribben ad onderkant een beetje beurs worden, kent iemand dat gevoel? weltrusten, groetjes sanneke
Gerda, wat leuk een knul! Wij gaan voor één naam ... we doen ook niet aan vernoemen etc. Jufffie, meisje je moet wel goed voor jezelf zorgen hoor! En als je het niet voor jezelf doet dan wel voor je kleine meisje. Ik ben blij te horen dat ze nu stabiel is en zelf ademt en ik vind het heel jammer dat ik de fotootjes heb gemist. Meiden, ik ga lekker slapen ... trusten allemaal!
@ juffie jammer net je foto's gemist ... @ gerda lekker bekkie hoor !...wij hadden een beetje hetzelfde "probleem" wel een meisjes naam maar nog geen jongensnaam...we zijn er nu gelukkig uit @ sanneke ik heb dat gevoel ook hoor bij mijn ribben...net al zitten ze behoorlijk in de knel ofzo...heel vervelend ik moet echt rechtop gaan zitten dan valt het mee maar ja dan krijg ik weer last van mijn rug ...we moeten er wat voor over hebben ...weltrusten !
Juffie ook goed voor jezelf zorgen meid! Zorg dat je er niet aan onderdoor gaat hoor! Straks komt jullie meisje thuis..en ben jezelf helemaal zwak.. Helaas heb ik de fotos niet gezien..maar ik weet zeker..dat het een prachtmeisje is! En jij ook nog gefeliciteerd met je verjaardag hè! Gerda wat een mooi koppie meid! En jaaaa ik had gelijk!een jongen! Wat leuk!Gefeliciteerd! En ook al haar lieff! En ook al problemen met de naam..gek hè..hier net zo..we hadden al 4 meidennamen.. Maar nog geen 1 jongensnaam nu wel gelukkig.. Sanneke..tja dat is lastig hè als je man de 2e naam niet wilt.. Hier komt ook een 2e naam..die van mij heeft niks te willen..