Ow lastig he Iloon namen...helemaal als jij denkt van hé...das een leuke naam en manlief vind er echt niks aan... :x ! We hebben echt alle sites van internet gehad en uiteindelijk niet via internet op een naam gekomen, maar bij aftiteling van films! Liefs Nollie
ik moet straks nog 6 pagina's bijlezen, heb er al 5 bijgelezen Maar lieve lieve juffie ik wil wel even snel op jou reageren.. Wat een geluk dat je kleine meid het steeds beter doet Ben echt onwijs blij voor je ! Maar ook een beetje op jezelf passen hoor Je bent echt véél afgevallen in die korte tijd! Nou hopelijk kun je snel je verhaal afmaken en denk aan jezelf DIKKE KNUFFEL Gisteren heb ik op de gym alleen informatie gekregen eigenlijk Oefeningen konden we altijd thuis doen zei ze We zagen hoe de baarmoeder op het eind is en ze vertelde wanneer de VK de bevalling nog mag doen en wanneer niet En wanneer je na het ziekenhuis gaat enzo Best wel handige weetjes maar toch ook eng af en toe hihi Volgende week gingen we puffen, nou ben benieuwd Ik moet even snel met het hondje wandelen en naar de winkel Lees zo snel mogelijk bij Kuskus dreams
Nannaf .donderdag al iemand van de kraamzorg langs..leuk! Hier nog niks van gehoord..zal nog wel even duren.. Elise..ook weer terug!fijn! En lekker geslaagd..leuk!koopje die nappy wrapper! Iloon..fijn hoor dat je dan zo alleen kan gaan shoppen! Maartjeh..leuk de zwangerdoos gekregen! French..bedankt voor het doorgeven van moon Wat schrikken..hopelijk blijft het goed gaan! Dreams..leuk dat de gym leuk was! Ik heb de wij ontvangen! Met de bon voor de blije doos Ik ga gauw weer aan het werk tot laters..
werk ze miep! volgens mij gaat onze tv stuk (iets wat ik niet hoop) hij geeft wel beeld maar dan met een roze gloed erdoorheen beetje heel irritant kijken
Hey meides! Zo wat hebben jullie flink zitten typen! Ik las alleen deze pagina even, er is dus iets bekend over moon? Ik ga snel even terug lezen. Ik ben net met m'n dinnetje naar Kijkduin geweest, gezellig gelunched en een strandwandeling gemaakt, was leuk! Ik zat ook nog even flink klem tussen de stoel & tafel, eigenwijs niet willen toegeven dat ik er eigenlijk niet meer tussen pas. hilarisch!
hallo meiden! ben weer terug van werk en verloskundige! urine is nagekeken en was goed, bloeddruk was iets hoger als anders, moet volgende week weer even komen om bloeddruk te meten voor de zekerheid. ws door wat spanningen door werk van mij en ik maak me wat druk om mannetje die het niet zo makkelijk heeft op het moment..... laatste loodjes van zijn opleiding, kijkt erg op tegen examen en twijfelt of hij dit werk wel moet blijven doen...daarnaast mist hij zijn vader heel erg. (is overleden in maart van dit jaar) Verder was het met de beeb allemaal prima, groeit goed en lag op het moment met hoofdje beneden. Ik ben 4,5 kilo aangekomen in de afgelopen 5 weken! hoe bedoel je groeispurt! french;verhaal van moon had ik inderdaad niet meegekregen! jeetje het is wat! wens haar maar sterkte! maartjeh; het is inderdaad niet de tijd voor een tv om stuk te gaan elise; welkom terug! nannaf; die zijn op tijd van die kraamzorg van jou! dreams; in groepsverband puffen hihi zal wel lachen worden!
essebes; klem tussen de stoel en de tafel..... heb ik zo een paar beelden bij whahahahaahaha inderdaad hilarisch!
uu super bipat dat alles in principe goed was bij de vk nee het is nu idd niet de tijd voor die stomme tv om stuk te gaan hebben dit jaar al een nieuwe wasmachine,droger ,kookplaat en vaatwasser moeten kopen.. En eigenlijk moet de magnetron ook nog pfffffffff zat net ff te kijken wat nieuwe tv`s kosten maar dat zijn allemaal van die dunne dingen die mega duur zijn oei es vast zitten, pas maar op meis! maar klinkt wel als eengezellig middagje
Dag dames.. ik kom lekker even inbreken op jullie topic... ben dan wel een mei-mama Ik kreeg van 1 van jullie een pb'tje en wist niet dat moon85 hier ook actief is. Ik heb sms contact met dr, dus als jullie willen, kan ik jullie zo op de hoogte houden. Heb net weer een berichtje van haar gehad, toen ik vroeg hoe het met haar ging: Net een laatste longprikje gehad. Nu moet ik tot donderdag aan de remmers, dan gaan ze stoppen en kijken hoe ik erop reageer. Net echo gehad, ze is 1300 gram en moet 890. Voor de rest stuurde ze later, dat ze haar adres van het ziekenhuis even zal vragen en dan zal ze het even doorsmsen, voor degene die haar eventueel een kaartje willen sturen! KuZziiee
Ja de kraamzorg is mooi op tijd, ze komen nu langs voor de intake en dan ontvang ik binnen 4 weken de gegevens van mijn kraamverzorgster. Het fijne aan diet bureau is dat ik de hele kraamtijd dezelfde kraamverzorgster houd. en zij komt ook kennismaken van tevoren. Dat kost tijd natuurlijk en misschien dat ze het daarom zo mooi vroeg doen?! Ik is moe! dat word pizza vanavond, ik ben echt op. Heb vanmiddag een wandeling gemaakt maar ben daarna lekker voor de tv gaan hangen. gaap. fijn Bipat dat het bij de vlos goed was! succes met alles! Maartjeh balen vn de tv! dat zijn van die dingen die nooit gelegen komen. Essebes, hoe herkenbaar! je was je buik effe vergeten zeg maar!
Maartjeh..is niet te hopen dat je tv kapot gaat.. Essebes..leuk hoor!zon middagje met je vriendin! Bipat..goed dat je volgende week weer effe moet terugkomen voor je bloeddruk! Hopelijk is ie dan weer lager! Wendyp..bedankt dat je het wil doorgeven! Heb nu pauze..snel een broodje gegeten..en moet zo weer werken..
ooww wat rot van moon! wendy bedankt dat je ons op de hoogte houdt. Ik vraag me idd ook af of het toevallig is dat er bij ons zoveel gebeurd.
Juffie, ben erg benieuwd hoe je gesprek is gegaan, ik hoop op goed nieuws voor je! K ga zo ff kijken bij je bevallingsverhaal. En wat heerlijk dat je d'r weer op je borst mocht houden, mooie momenten zijn dat! Elise, met deze buddy gaat alles goed hoor Lekker dagje gehad vandaag, nu wel barstende koppijn, maar dat trekt vanzelf wel weg! Gelukig had je een niet al te lange dag vandaag. Maakt een Nappy wrapper de luiers ook klein of sluit die ze alleen af? Geen verstand van hoor Iloon, ja dat snap ik dan ook wel hoor, jij hebt al heel veel spulletjes dus dan hoef je niet als een gek te gaan kopen (zoals ons) whahaha! French, fijn dat je wat kon vertellen over Moon we vroegen ons al af waar ze was gebleven. Wat erg dat ze ookal met weeen in het ziekenhuis ligt, het lijkt niet op te houden hier bij de Decembermama's, wat ontzettend zielig voor d'r, wordt er gewoon een beetje triest van dat het de zoveelste mama is waar het niet volgens het boekje bij verloopt. Ik hoop echt dat d'r beebje nog lang kan blijven zitten, die lieve Moon heeft al verdriet genoeg gehad. Geef je haar een hele lieve kus? Salapio, bedankt voor je sms naar Wendy! Nollie, hoe gaat het met je? Beetje bijgekomen vd schrik? Echt wel blijven chillen met die billen hoor! En wij hebben ook veel films gekeken en op de namen gelet, maar uiteindelijk op een andere manier achter de namen gekomen die we onze dochter graag willen geven. dreams, gaat je vreindje mee naar de pufclub? Soms vind ik het toch jammer dat ik niet ben gegaan. Bipat, opletten hoor met je bloeddruk. Hoeveel ben je nu totaal aangekomen? Ik moet me donderdag weer wegen, ben benieuwd, het was de laatste x 13 kilo, ik gok op 15 nu Maartjeh, bij mij gaat ook altijd alles tegelijk stuk, en ook net op het moment dat de garantie verlopen is Wendy, bedankt voor je bericht, moet ik je een pb'tje sturen voor het adres van Moon, dat wil ik nml graag hebben. Hoe is ze eronder? Ik zou het erg fijn vinden als je ons op de hoogte houd. Nannaf, jij "vergeet" je buik dus ook regelmatig? hihi..heb gister ook de douchedeur eruit gelopen Geniet van je pizza! Miep & Miep, je bent weer veels te hard aan het werken vandaag Rustig aan jij! Ik ga even kokkerellen nu, zuurkoolschotel met gehakt & banaan, jammie! Kuzzzz
voor de zwangerschap woog ik 90 kg ongeveer en nu 103,1! dus nu ook 13 kilo! maar ach het is voor het goede doel! ga na de zwangerschap gewoon weer bakkeren whahaha deed het voor de zwangerschap ook goed!
Dag dames.. Ik heb net weer een sms van moontje ontvangen met haar adres van het ziekenhuis, dus als er dames zijn, pb mij even! (ik vind het zo wat om het adres hier neer te zetten )
Bipat, dat is toch onwijs netjes! Misschien ga ik ook wel bakkeren na mijn verlof Al zie ik mezelf nog niet zo snel m'n groente & aardappels wegen... Xx
Wat een nieuws van moon zeg! Ik denk dat er relatief wel veel decembermama's zijn die 'iets' hebben, maar we hebben er ook erg veel en dan is het al sneller dat iemand iets heeft, snap je? *de juf in mij treedt naar voren:* Rekenvoorbeeldje : Stel dat 1 op de 15 vrouwen voortijdig weeen krijgt (ik noem zomaar een gek getal) en je bent met 45 mama's dan zal dat statistisch gezien 3 vrouwen met voortijdige weeen zijn. Als je maar met 20 mama's kletst is dat er dus net iets meer dan 1. *de juf in mij gaat weer in de kast* Enne... iemand schreef in een updateje aan elise geloof ik dat lindy weeeen had gehad, maar volgens mij was dat linny. Kloptda?
ik ben nu bijna 9 kg aangekomen Vandaag een lekker dagje gehad. Morgen ook een lekker dagje in het vooruitzicht (op school): half dagje. En 's middags naar de vlos en 's avonds zwemmen. ga nu ff het verhaal van juffie lezen