December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Djaminah, dat is lief van je zeg! Weet niet met hoeveel meiden we zijn, maar ik zou het leuk vinden als we gezellig een soort High Tea organiseren. Ik wil wel wat eerder komen en wat boodschappen doen of dat we allemaal iets meenemen?
    Als je huisje te klein is, kunnen we ook gaan High tea'en in Utrecht. Ken je de Bakkerswinkel? Is heel gezellig daar!

Salapio, ik ga niet voor zo'n speciale luierbak.
    Ik heb van die speciale zakjes (licht geparfumeerd)gekocht waar je direct de vieze luier in kunt doen en gooi hem dan gewoon gelijk in de kliko. Ligt het niet de hele dag in een luieremmer op zijn kamertje...

Volgens mij heb ik nu ook af en toe een harde buik, maar dat is heel eventjes en zonder echte pijn. Dan wordt mijn buik wel in een keer een heel hard bolletje en na een paar minuten weer zacht.

Olga

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik heb voor vlak na de geboorte 2 setjes van prenatal. Een waarvan het broekje wit is met een shirtje van 'er was eens...' met dat draakje erop. En een blauw broekje met een wit shirtje met een zilveren ster erop. Een maat 50 en een maat 56....

Olga

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Meeting - is zaterdag 20 oktober, verder is er nog weinig bekend of concreet afgesproken. Het lijkt me wel handig als het ergens is waar je ook met de auto (zaterdag is druk in Utrecht) kan komen (en natuurlijk met OV).

Bij Djaminah thuis lijkt mij prima (lief van je), maar pannenkoeken eten in de bossen is ook leuk (en appelstroop goed voor ons ijzergehalte ;)). Centrum Utrecht is voor autorijders erg onhandig denk ik (ik vind het al een ramp om Utrecht in te komen) ...

4. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Salapio, je bedoelt bij Amelisweerd? Daar zit wel een pannekoeken/theehuis...

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik weet niet waar ... met mn oma ga ik altijd naar de Lage Vuursche, maar ik weet niet of dat te doen is met OV. Ik kan natuurlijk wel mensen ophalen van station (zelfs Utrecht CS) ... heb plek zat!

6. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    kleding vind ik ook heel lastig.
    In mijn familie en schoonfamilie roept iedereen niet teveel 56 hoor want daar kunnen ze maar een weekje in! en dus wat ik zelf gekocht heb vooral 56 maar niet teveel. vereder veel geleend van schoonzussen maar stiekum vind ik dat helemaal geen leuk spul (vaak gewassen ietwat uit de tijd soms :oops:
    Maar nou had ik net een vriendin aan de lijn en die haar dochtertje van 7,5 pond bij de geboorte heeft minstens een maand nog 50 gedragen. :confused: nou snap ik het niet meer! dus misschien haal ik er in de laatste weken toch nog wel wat bij hoor.
    Ik doe het kindje denk ik een boxpakje aan. ik heb een hele lieve van winnie the pooh. :D

Salapio, 4 kilo maar! dat is weinig maar goed wat er nu niet aankomt hoeft er straks ook niet af ;) en verder lekker thuis blijven hoor al sje je zo voelt!
    Ik ben zo´n 10 kilo aangekomen. meestal ongeveer een pond per week maar nu iets meer :oops: zal ik de vlos wel horen volgende week. dus kdoe nou mijn best om goed te bewegen en gezond te eten zodat de overtollige pondjes er niet te snel bij komen.

Loesie wat vervelend van je schoonzusje! wat is trouwens paaz?

7. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    ik meld me ff tussendoor
    ff bijgelezen

8. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Thanxs Olga!

9. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Loessie…wat balen zeg van je auto!
    Krijg je het wel verzekerd?
    En ook zekers niet leuk dat je schoonzusje is opgenomen..
    Hopelijk helpt het haar wel!

Salapio..mooi buikje!

Djaminah..de eerste kleertjes..daar heb ik een setje van noppies voor..
    Staat in me album..dat is het kleinste setje wat ik heb..

Nappy wrapper of diaper champ..?
    Nee hier eerst gewone luieremmer..met speciale luierzakkies…
    Als het gaat stinken is zo’n ding zo gekocht..toch?

10. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    haj meiden ben fftjes tussendoor op de pc.
    ben nog bij me schoonouders.

gaat niet zo lekker. Het de hele week al ontzettende hoofdpijn en het wil niet weg gaan.
    ben ook alaminute misselijk en al me spieren doen zeer.. gelukkig beweegt ukkie nog steeds goed moet het goed in de gaten houden. moet morgen naar de dokter gaan we bloedprikken en zo en kijken wat er aan de hand is.
    daarna laat ik jullie weer weten hoe het gaat,
    ben nu een beetje zwak om op iedereen te reageren zodra ik me beter voel lees ik weer bij en zal ik proberen te reageren

dikke knuffel

11. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    lindy..rustig aandoen hoor!
    succes morgen bij de dokter!

12. linny0903

linny0903 Actief lid

11 apr 2007
    439
    0
    0
    @lindy doe je rustig aan!goed dat je morgen bloed gaat prikken!(ik durfde gister niet :oops: )

13. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    Hoi dames ben ik weer,,
    was er weer even niet bij ,,veel gezuer weer met de tegen partij ,,heel lang verhaal en ik weet wel moet me niet druk maken maar dat gaat vanzelf,,ik maar ik heb me er weer bij neergelegd ,,we zien wel
    dus daar ben ik weer,,ik heb ook niet alles gelezen was ergens begonnen maar kon het niet afmaken heb er een beetje over heen gelezen.

Iemand vroeg waar we eerst hadden gewoond
    ,,hier voor woonde we in Drenthe,,ik ben daar ooit naar toe verhuist voor mijn man.
    We woonde midden in het bos,,we hadden geen buren we woonde helemaal vrij,,dus was best weer wennen toen ik terug ging naar Zwolle ik zag weer mensen voorbij lopen .
    Maar ik zal niet gauw weer verhuizen. we hebben het prima naar onze zin in Zwolle.

Moet het verhaal ook nog even lezen van juffie ,
    Even de link weer zoeken.
    Ik vond de foto’s mooi en leuk om weer wat van haar te horen .

Miep en miep
    Ja het wel goed hé een jongetje,,ik had van af het begin het gevoel dat het een jongetje werd,,
    We hadden wel een wedden schap kunnen doen op het forum ,,ik was veel te snel met vertellen .

Ik wie niet meer wat iedereen dacht maar de meeste dachten volgens mij een meisje .

We hebben nog steeds geen naam erg hè ,,zijn nu al twee dagen aan het denken .

Ik heb ook nog steeds niets gehoord van kraam zorg ,,,maar het zal wel niet lang meer duren denk ik .

Ik hoop dat met moon alles goed gaat.

verder hoop ik dat met alle dames hier dat het goed gaat en dat jullie lekker genieten van je zwangerschap.

ik ga het nu weer proberen bij te houden .

en over 2 dagen gaan we naar het ziekenhuis ,,dan krijgen we te horen hoe het allemaal gaat gebeuren wat het beste is ,,ben zo nieuwgierig.

onze baby ( onze kleine jongen )
    woog trouwens 1461 gram

groetjes gerda

14. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Hallo meiden,

ik ga even niet reageren hoor ben niet helenmaal up to date vandaag.

Heb erg last van harde buik steeds en mijn rug en voeten doen zo'n pijn dus ik doe het lekker heel rustig aan...
    Het bed staat inmiddels in de kamer en daar lig smiddgas even heerlijk op :D

Heb vandaag de intake van de kraamzorg ook gehad, was erg leuk zie het allemaal wel helemaal zitten het wordt alleen wel druk met 2 kleintjes.
    Gelukig krijgen we 16 uur meer erbij dus ik zit totaal op 56 uur tot nu toe.

Oja ook mag ik de blije doos ophalen JIPPIEE het weekend maar even doen we gaan het weekend toch ook de laatste babyspulletjes shoppen, manlief gaat dan mee want ik kan het allemaal niet meer alleen en autorijden kan ik dan mooi aan hem overlaten ;)

Nou kijk morgen wel weer meiden...Sorry :oops:

Liefssss

15. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Olga, zo je had veel op je "verlanglijstje" staan om te doen vandaag, die vrije dagen duren altijd te kort he ;) Hoe ver ben je gekomen? Hihi, en idd de weerstand is niet optimaal deze periode, ik eet me echt suf aan fruit, groente & vitamines, ligt daar toch niet aan. Jakkie klinkt heel erg eng van die "slager" bij jullie :confused:

Happygirl, Elysium is idd heerlijk, ik ben pas nog geweest.

:) Nannaf, ik heb je niets hoor zeggen over een ....lip hoor ;)

Iloon, ik heb dat ook, denk idd dat het alvast oefenweeen zijn, raar gevoel is het he?

Ayse, fijn dat alles goed was :D en heb je heeel goed afgeklopt? ;)

Gelukkig zit het kleine beebje nog in Moon d'r buik, ik hoop dat ze het nog een poosje uit kunnen stellen hoor!

Misskeita, neem jij ook vakantie dagen extra op voordat je verlof begint? Lekker hoor boekjes lezen, ik heb er ook een paar klaar liggen. Welke boeken hou je van?

Salapio, ja ik zal eerdaags even een nieuw foto'tje plaatsen, zal ik even laten zien waar ik die douchedeuren mee uit ram 8) Sow 4 kilo, dat is echt heel erg netjes zeg! Wat zielig, jij bent nu aan de beurt met die hele vervelende griep, ik hoop dat het snel over is meis, nix aan! En wat super lief van je oma! :D

Linny, fijn te horen dat alles goed is, pjieew...gelukkig maar.Voel je je er ook gerust op? En wat een schattige foto! hoe oud is je dochter?

Loesje toch, kan me voorstellen dat je niet in je hum bent nu! Wat een stelletje h#fters zeg, n putdeksel door je autoruit gooien? Knuffie voor jou!

Nollie, ik ben ook al een paar maatjes opgeschoven in m'n positiekleding hoor..En bijzettafel? je bent zeker vergeten dat ik in je album heb gezien wat een ontzettend slanke den jij bent! Tsja het is wat ookal niet zoenen, voor de rest is het ook al niet te actief bij ons, wat een trieste bedoeling he? ;) Goedzo meis, rustig aan blijven doen!

Lindy, wat vervelend, heb je een griep te pakken of kan het met de zwangerschap te maken hebben? Knap snel maar op meis. Beterschap!

Gerda, spannend hoor, dat gesprek, ben erg benieuwd. En ja inderdaad moeilijk namen kiezen, ik had eerder een jongensnaam, maar toen moesten we even doorverzinnen voor een meid. We zijn er nu gelukkig uit!

Miep & Miep, heb je vandaag een beetje rustig aan gedaan? Gister had je zo'n lange dag!

Xx Es

16. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    wat rot zeg van die putdeksel bahhhhhhhhhh

linny doe je wel rustig aan ?

ik moet nog meer rusten van de vk ! heb veel te veel harde buiken.
    moet meteen contact opnemen als het zo blijft. moet eigenlijk nog minder werken.
    beebje was een kleintje en lag al keurig met het hoofdje naar beneden.
    over 2 weken weer terug komen

17 oktober dus weer vk

17. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    dames passen jullie wel op met die harde buiken ! volgens mijn vk was dat toch niet goed als je die vaker had.

18. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Kreeftje, geen sorry zeggen gekke meid, we weten toch dat het voor jou allemaal best pittig is met die twee kleine meides in je belly.
    Veel plezier met shoppen morgen!
    Ik vraag mezelf elke keer af, zou ik alles nou hebben? Lees hier steeds over spullen die ik niet heb, maar goed het is ook snel bijgekocht toch?
    Beter hoor dat je extra uurtjes zorg krijg, die zal je vast nodig hebben.
    Voel je niet schuldig omdat je niet reageert, vind het al fijn dat je af & toe wat laat horen!

Kuzzy Es

19. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Gerda…vervelend hoor dat gezeur..
    En wat een verschil dan hè..om weer in Zwolle te komen wonen..
    Maar wel gezelliger misschien?
    Je had zeker een weddenschap hier kunnen doen…
    Iedereen was aan het gokken!
    ik dacht ook meteen bij jou dat het een jongentje werd!
    En wat moeilijk hè een naam..hier net zo..we hebben er nu eentje..
    Spannend om te horen over 2 dagen wat je straks staat te wachten!
    en wat een mooi gewicht heeft jullie kereltje!

Kreeftje..lekker rustig aandoen..en bijkomen op je bed!
    En fijn dat je iets meer uren krijgt!
    En de blije doos!jippie!

Essebes..hier vandaag een relaxed dagje gehad..is wel lekker!

Amber…dan weet je wat je moet doen hoor!
    Rustig aan!

20. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Meen je dat nou Amber? Ik dacht dat dat deze periode geen kwaad kon, moet zeggen dat ik het toch wel met regelmaat heb hoor, eerst was het alleen in de avond maar nu ook overdag. Maar ik hou me echt wel rustig hoor, werk maar 20 uur nu...

Deel Deze Pagina