December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Goedzo Miep & Miep! leuke dingen gedaan?

Ik ga waarschijnlijk toch iets langer door met werken, moet nog heel even kijken hoe het loopt, vind het eigenlijk ook niet erg iets langer doorgaan, gaat de tijd sneller hihi!

Even eten, tot zo!

Xx

2. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    uh leuke dingen...nou ja...vanmorgen effe tuincentrum geweest..
    en voor de rest boodschappen en zo...
    maar lekker relaxed..das al fijn hè.. ;)

en toch langer doorwerken?
    tja de tijd gaat dan wel iets sneller..maar vrij zijn is ook wel relaxed...toch?

3. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Als je een enkele keer een harde buik hebt kan dat geen kwaad maar als je ze vaker hebt is dat niet goed
    Bij mij hebben ze nl al gekeken of die harde buiken niet voor ontsluiting gngen zorgen. Dat was wel even schrikken maar gelukkig zat alles nog mooi dicht

4. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    ik zal blij zijn als mijn verof in gaat vind het wel steeds zwaarder worden hoor. Kan ik lekker in huis rommelenm beetje internetten, shoppen etc

5. Djaminah

Djaminah Actief lid

23 mei 2007
    276
    1
    18
    @Olga: leuk idee die High Tea! Maar voor afspreken buiten het centrum is ook weer wat te zeggen... (ik woon trouwens ook in het centrum). Lage Vuusche is echt heel leuk!

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zijn er decembermama's die hebben gekozen voor een aerosleep? Waarom wel/niet? Heb je die ook voor een wiegje? Of alleen vierkant formaat?

7. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Dat zou geweldig zijn! We zitten op ongeveer 10. Denk niet dat het er veel meer worden.

groetjes

8. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    ik heb geen aerosleep bij mijn andere twee ook niet gedaan dus nu ook niet

9. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
  10. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    ja, high tea! lijkt me leuk!

11. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0

Ooooooooooooooow, is ook leuk, pannenkoeken in de bossen! Maar bossen en 20 oktober = koud!
    En zaterdag/ utrecht is idd misschien niet handig, maar misschien woont djamina wel helemaal niet in het centrum. Waarwoon je djamina

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    hihi we l*llen lekker door elkaar heen ... gelukkig wel met ongeveer dezelfde boodschap ...

13. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Maar in een pannenkoekenhuis is het toch genoeglijk warm? Zeker na een korte wandeling smaakt die pannenkoek extra goed (al dan niet met warme choco)...

O en juffies ... is het nu pannenkoek of pannekoek ... ik ben helemaal in de war met de nieuwe spelling (als ik het fout doe kan ik me natuurlijk altijd beroepen op witte spelling ;))

14. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    haha, zie nu dat djaminah wel in het centrum woont. Ik reageerde steeds en dan las ik verder waar ik gebleven was.

ik ga me even in die pannenkoeken veridepen. Lijkt me ook heerlijk (al zag ik vanmiddag bij de vlos dat ik al 10 kg ben aangekomen :cry: Ik woog gewoon 75 kg op die weegschaal daar, terwijl ik daar ook 65 op ben geweest (met schoenen en kleren aan). Nou ja, t is voor het goede doel.
    verder is mn hb 6,9. Geen idee wat dat verder zegt, maar hij was bij de 1e keer prikken 8,7. Ze zei dat ie in ieder geval 6,3 moest zijn.
    bloeddruk was weeer netjes 120/75. Ook mooi en verder deed de beeb nog steeds boemboem (t hartje dan he) en ook wel schoppen enz.

15. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    pan·nen·koek (de ~ (m.))
    1 platte ronde koek die in een pan gebakken wordt
    2 [scherts.] grote baret
    3 koeienvlaai

pan·nen·koe·ken·huis (het ~)
    1 eethuis waar voornamelijk pannenkoeken geserveerd worden

Enne, wat een rotstreek van die putdeksel! Lijkt me minstens zo irritant als een racefiets op de snelweg ;) (waarvan de rekening a 1898 eurie net binnen is...)

16. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    :confused:

17. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
  18. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    ik heb een nieuwe buikfoto. Ga nu ff mn onderkantje proberen te scheren, vorige week was het al lastig. Ben benieuwd hoe het nu gaat...
    Ga zo lekker zwemmen

groetjes sanneke

19. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik heb wel een aerosleep...ik heb er 1 voor in het bedje en 1 voor in de kinderwagen.
    die voor in de kinderwagen is ook te gebruiken voor in een wiegje.
    waarom ik de aerosleep gekocht heb?
    van de aerosleep heb je er maar 1 van nodig en anders moet je met moltons en bedzeiltjes gaan werken en als het kindje omgedraaid ligt kan het nog adem halen dus minder kans op wiegendood.

20. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    sanneke - mooi buikje!

french - dank je!

Deel Deze Pagina