December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. augustus

augustus Niet meer actief

Amber, ze raden de griepprik aan om te halen tijdens deze fase van de zwangerschap...

Sanneke, nee ik kom niet naar de meeting. Ik trek het niet op dit moment.
    Lekker zeg dat zwemmen...Ga je straks ook op babyzwemmen?

Miep, werkse!

2. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    ow dan ga ik de griepprik zeker halen krijg hem namelijk vergoed vanuit mijn werk.
    Ik werk namelijk in het onderwijs en dan heb je sowieso een verhoogde kans op griep.
    Ik heb alleen nog nooit gehoord dat je dat juist tijdens de zwangerschap moet doen.
    Direct op mijn werk maar eens navragen hoe het zit.

Wordt je daar trouwens ziek van van die prik ?

3. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    heey meiden,

ben ik weer! wat een kut week, mijn vader had dit weekend de boel weer eens op stelten gezet( hij heeft een nah.) dus de hele week bezig geweest om weer hulp voor hem te regelen, dat is echt moeilijk in deze maatschappij. de hele week hardebuik gehad van die elende. vandaag het laatste en dan is het weer een beetje rustig(hoop ik) en hoe is het hier?

4. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    @dreams, moontje komt geregeld bij ons (juni2007-mama's) kletsen. Wat ik begrepen heb is ze opgenomen met vroegtijdige wee-en.

5. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Maartjeh..wat heerlijk zomaar je mannetje een dagje thuis!
    Is wel eens fijn hè!

Dianne..jezelf niet te druk maken hoor!

Griepprik..ga ik niet halen..doe ik nooit..kom er ook voor in aanmerking..
    maar heb het nog nooit gedaan... ;)

6. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Morgen meides!

Zo net bij de VK geweest, meteen m'n boodschapjes gedaan en alvast gekookt voor vanaaf, zometeen werken maar nu eerst effies hier kletsen met een kopje 20 kruiden thee :)

Bij de VK was alles in orde, ijzer, suiker en de hele rambam (doet me denken aan Bam Bam, kennen jullie dit merk? Erg leuke babyspulletjes!)
    was in orde, fijn om te horen!

Amber ik heb het extra nagevraagt over de harde buiken, mijn Vk vind het niet verondrustend mits het echt pijn doet, nou het voelt raar maar bij mij doet het gelukkig geen pijn.

Ik ben nu totaal 16 kilo aangekomen, oef wat gaat dat hard zeg! Ik vrees dat ik de 20 wel ga halen. Ben blij dat alles goed is.

Ik ga even lezen, tot zo!

XXx

7. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Ow Nollie, we zijn weer 31 weken ! :whistle:

8. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    Bij die van mij weten ze dat wel, die komt van tevoren ook langs om kennis te maken. Aan de hand van de intake plannen geloof ik zo iemand bij dit bureau gewoon in voor de periode rondom de uitgerekende datum. ik vind het wel prettig dan weet je wie je in huis krijgt!

9. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    es gefeliciteerd met je 31 weken@
    en super dat alles goed was bij de vk gaat snel nu met het gewicht ha

miep idd lekker mijn mannetje ff een dagje zomaar bij me!Mis hem nu al......

diane doe je rustig aan meis , harde buiken is echt het teken dat je rustig aan moet doen@

griepprik ben ik geloof ik nog nooit voor in aan merking gekomen ( zou hem denk ik ook niet halen)

10. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Olga, en heb je de Elite buikdrager al getest? Ben benieuwd wat je ervan vind.

Uhhh...Augustus, ik smeer als een gek m'n lip in met van alles, heb er eigenlijk niet bij stilgestaan of dat wel mag? :oops: Wat stom zeg. Ik ga meteen even op google zoeken.

Aisca, fijn je te horen meid, en ook al zo druk aan het klussen, heb het idee dat er heel veel aan het verhuizen zijn op het moment. Ik hoop dat er niets vervelends uit de onderzoeken komt.

Ow ja dames, het is vandaag DIERENDAG! Ff verwennen die poekies, hondjes, goudvissen en andere diertjes ;)

11. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Horen daar de manen ook bij ;) ;)

Net de prenatal ff gebeld ivm de blije doos tjsa wij krijgen natuurlijk een tweeling dus mijn vraag was of we dan ook 2 dozen kregen en het antwoord was? JA zeker mevrouw :D :D

Hier gaat verder alles zijn gangetje slaap helemaal niet meer dus lig smiddags even lekker languit op het bedje...
    De beebs zijn steeds lekker duk dus die voel ik de hele dag door, alleen wat vervelend is dat ik het steeds zo erg benauwd heb kan soms echt amper ademhalen :( :(
    Hebben jullie dat ook?

12. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Dianne wat is nah? Iig geen fijne week gehad, vervelend wijffie, ff lekker ontspannen nu dan hoor, boekkie lezen, lekker warme douche met het allerlekkerste soppie, ff lekker jezelf verwennen nu!

Amber, ik ga het navragen vd griepprik, moet hem eigenlijk ook halen.

Nou dat was kort, ik ga naar m'n werkie..

Ow ja Dreams beter dat je ventje ook mee gaat over 2 weken, misschien krijgt hij wel wat goeie massagetips voor tijdens de weeen? ;)

Zie jullie snel weer!

Xx

13. Sam28

Sam28 Bekend lid

15 dec 2006
    753
    1
    0
    overheid
    Brabant
    Ik heb nog nooit de griepprik gehad, maar ik heb deze week ook de uitnodiging binnen gekregen voor de griepspuit te halen.

Hebben jullie er ook heen gehad? Misschien dat jullie daar net over aan het praten waren, maar ik heb nog niets terug gelezen omdat ik al heel de week met griep op bed lig.

Ze zijn dus lekker optijd met de griepspuit ha ha...

Groetjes een zieke Sam

14. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    @essebes: een nah is een niet aangeboren hersenletsel, die van mijn van vader is onstaan door een ongeluk.

@ blije doos: ik heb hem vorige week opgehaald, fijne doos! zaten nuttige dingen iN!

15. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    hoi dames

ben ik weer even ,
    alles goed met iedereen ,,ga vanmiddag nog wel even terug lezen het is niet zoveel dus dat valt nog wel mee.

en ja het is dieren dag ,,mijn man gaat vanmiddag nog wat lekkers voor onze doggies halen ,,gisteren avond hebben ze een hele trommel met lekkere dingen gekregen van mijn zus ze zitten nu de hele tijd te staren naar de trommel erg hé.

verder is de jongste zoon van mijn zus vandaag jarig ,,ja ze heeft het goed uit gezocht op dieren dag,,

en er komt vanmiddag iemand langs een medischa adviseur ,om te beoordelen of ik recht heb op huishoudelijke hulp.
    dus dat is even afwachten .

en de griep prik ,,ik hoef hem niet ,,ik weet niet of zwangere vrouwen een oproep krijgen ,,maar zoja ,,neem ik hem toch niet .

als jullie verder nog neuws hebben hoor ik het wel tot straks ,,ga even uit zoeken om hoe het moet om een proefdruk te laten maken voor ons geboorte kaartje

liefs gerda ;)

16. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Essebes..fijn dat alles goed was bij de vlos!
    Enne bambam…zekers lief merk!
    heb er een badjasje van gekregen..
    Enne gefeliciteerd met je 31 weken!

Kreeftje…wat leuk dat jullie dan ook 2 dozen krijgen!
    en wat het ademhalen betreft..dat heb ik al vanaf dat ik vocht vasthoudt..
    Maar als je het echt vervelend vind..gewoon effe bellen hoor!

Sam..beterschap met je griep..

Gerda..wat lief dat je doggies zo verwend zijn door je zus!
    En gefeliciteerd met je neefje!

Hier krijgen de doggies vandaag ook extra aandacht en verwennerij natuurlijk..

Ik ga ze nu even uitlaten..tot laters..

17. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Bevallingslijst

01-12-07
    Caruli - 25jr - 2e kindje - bevallen op 05-08-07 - zh bevalling - jongen - naam : Tygo james*
    Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje
    Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???

02-12-07
    Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - Bekend bij Boontje

03-12-07
    Jufffie - 1e kindje - bevallen op 30-08-07 - zh bevalling - borstvoeding - meisje - naam: Jayda
    Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - meisje

04-12-07
    Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Elsa - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen

05-12-07
    Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen
    Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen

06-12-07
    Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling of kraamhotel - borstvoeding - meisje

07-12-07
    Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - blijft verrassing

08-12-07
    ayse - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    lentefee - 4e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen

09-12-07
    loopy - 1e kindje - bevallen op 13-08-07 -zh bevalling - jongen - naam : Bas*
    Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - meisje
    Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - bekend bij frederike80

10-12-07
    Kelly - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen
    Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Zeema - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - nog onbekend.. it's a surprise-baby!

12-12-07
    Malaika- 1e kindje - bevallen op 17 september 2007 - ziekenhuis - borstvoeding - Patrick
    Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft verrassing
    Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

13-12-07
    Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ???
    Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ???

14-12-07
    Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - Jongen
    augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje
    Dandelion - 1e kindje - bevallen op...-ziekenhuisbevalling - borstvoeding - jongen

15-12-07
    Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht blijft een verrassing!
    Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ???
    amber1978- 3e kindje - bevallen op......- thuis/zh? bevallen- jongen

16-12-07
    Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

17-12-07
    Momhairy - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht??

18-12-07
    Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Olga - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen
    happygirl81- 1e kindje - bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - bekend bij happygirl

19-12-07
    bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen
    maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

20-12-07
    Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - bij Sanneke bekend!!!

21-12-07
    Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

23-12-07
    Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje

24-12-07
    Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - meisje
    Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - verrassing
    loesie221e kindje -bevallen op....- thuis/zh bevalling- borstvoeding - geslacht blijft verrassing
    Babel- 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - meisje

25-12-07-
    Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht blijft verrassing

26-12-07
    Dreams - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - jongen

27-12-07
    Lisette -1e kindje- bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - jongen

28-12-07
    French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje
    Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - flesvoeding - jongen
    lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing.
    Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing

30-12-07
    bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ???
    Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- meisje
    Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op ...- ziekenhuisbevalling ivm diabetes - borstvoeding - Meisje

31-12-07
    kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - 2 meisjes
    waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - verassing
    inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - meisje

Meisjes: 23
    Jongens: 16
    Verrassing: 17

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren

BUDDY.......Lijst :
    1 Essebes ( Dandelion Elise)
    2 Gerda (Johanna79) (2e buddy Frederike80)
    3 Miep en Miep (Sanneke)
    4 Linny0903 (Ayse)
    5 Happygirl (kreeftje)
    6 Kreeftje (mamabeer) (2e buddy happygirl)
    7 Sanneke (Miep en Miep)
    8 Dandelion Elise ( Essebes)
    9 Dreams ( Lindy )
    10 Ayse (bibat) (2 Linny0903)
    11. Johana79 (buddy Tigger)
    12.Inge (iloon)
    13 iloon (inge)
    14 mamabeer (kreeftje)
    15 Caruli (Djaminah)
    16 Djaminah (Caruli)
    17 Frederike (Gerda79)
    18 Bipat (Ayse)
    19 Waterlelie (Olga)
    20 Olga (Waterlelie)
    21 amber1978 (loesie22)
    22 maartje_h (sam28)
    23 loesie22 (amber1978)
    24 sam28 (maartjeh)

even jezelf erbij zetten als je wilt dat 1 van de andere mama's je nummer krijgt
    en andersom zodat straks we niet zolang in spanning hoeven te zitten

AGENDA:

4 oktober: Essebes 8:30 VK
    4 oktober: Dandelion groeiecho zk + suiker
    5 oktober Amber1978 nieuwe pretecho 11.00
    5 oktober: Gerda gyn 9.30
    8 oktober: Dreams vk 11.20
    8 oktober: Iloon gyn 9.30
    9 oktober: Miep en Miep vk 9.00
    9 oktober: Iloon VK 9.40
    9 oktober: Lisette 3 d-echo 13.30.
    9 oktober: Olga VK 20.50
    10 oktober: Salapio vk 9.10
    10 oktober: Inge gyn 16.30 echo
    11 oktober: Nannaf vk 9.30
    11 oktober: Maartje_h 9.40
    12 oktober: Gerda vk 10.20
    16 oktober: Lisette vk 15.00
    17 oktober: Olga echo i.v.m. plaats van placenta
    19 oktober: Happygirl vk 8.40
    20 oktober: Meeting in Utrecht
    22 oktober: Iloon VK 10.40
    23 oktober: Mamabeer 17.10
    24 okober: inge vk 17.20
    even jezelf erbij zetten als je naar de vk/gyn moet of bijvoorbeeld jarig bent of een echo hebt. Zo hebben we in 1 oogopslag de bijzonderheden van die dag

18. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    @ nollie: nee we zijn nog steeds niet uit de namen :(

@ djaminah: jaa we doen zeker rustig aan zover als dat kan natuurlijk ;)

@ eerste kleertjes: oma had een heeeel mooi boxpakje meegenomen die de beeb aankrijgt zodra ze geboren is :)

@ kraamzorg: hier nog niks gehoord..zal een van deze weken wel zijn ;)

@ essebes: zijn idd oefenweeen meid...en zeker een raar gevoel...maar ja dat hoort erbij ;)

19. Djaminah

Djaminah Actief lid

23 mei 2007
    276
    1
    18
    Gewoon lekker door je mannetje laten doen! Hebben wij van het weekend ook gedaan, heb je gelijk een intiem momentje zonder al die andere 'poespas' er omheen haha :oops:

Lekker he, dat zwangerschapszwemmen. Ik ga vanavond weer. Idd wel een beetje suf (en in bejaardentempo!) maar wel heel relaxed.

@Aerosleep: geeeeeeeeeeen idee wat dat is!?

@Blije Doos: wat zit er nou i-hin ik ben zooo nieuwsgierig!

20. Djaminah

Djaminah Actief lid

23 mei 2007
    276
    1
    18
    Bevallingslijst

01-12-07
    Caruli - 25jr - 2e kindje - bevallen op 05-08-07 - zh bevalling - jongen - naam : Tygo james*
    Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje
    Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???

02-12-07
    Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - Bekend bij Boontje

03-12-07
    Jufffie - 1e kindje - bevallen op 30-08-07 - zh bevalling - borstvoeding - meisje - naam: Jayda
    Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - meisje

04-12-07
    Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Elsa - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen

05-12-07
    Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen
    Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen

06-12-07
    Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling of kraamhotel - borstvoeding - meisje

07-12-07
    Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - blijft verrassing

08-12-07
    ayse - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    lentefee - 4e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen

09-12-07
    loopy - 1e kindje - bevallen op 13-08-07 -zh bevalling - jongen - naam : Bas*
    Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - meisje
    Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - bekend bij frederike80

10-12-07
    Kelly - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen
    Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Zeema - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - nog onbekend.. it's a surprise-baby!

12-12-07
    Malaika- 1e kindje - bevallen op 17 september 2007 - ziekenhuis - borstvoeding - Patrick
    Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft verrassing
    Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

13-12-07
    Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ???
    Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ???

14-12-07
    Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - Jongen
    augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje
    Dandelion - 1e kindje - bevallen op...-ziekenhuisbevalling - borstvoeding - jongen

15-12-07
    Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht blijft een verrassing!
    Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ???
    amber1978- 3e kindje - bevallen op......- thuis/zh? bevallen- jongen

16-12-07
    Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

17-12-07
    Momhairy - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht??

18-12-07
    Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Olga - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen
    happygirl81- 1e kindje - bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - bekend bij happygirl

19-12-07
    bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen
    maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

20-12-07
    Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - bij Sanneke bekend!!!

21-12-07
    Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

23-12-07
    Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje

24-12-07
    Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - meisje
    Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - verrassing
    loesie221e kindje -bevallen op....- thuis/zh bevalling- borstvoeding - geslacht blijft verrassing
    Babel- 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - meisje

25-12-07-
    Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht blijft verrassing

26-12-07
    Dreams - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - jongen

27-12-07
    Lisette -1e kindje- bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - jongen

28-12-07
    French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje
    Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - flesvoeding - jongen
    lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing.
    Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing

30-12-07
    bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ???
    Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- meisje
    Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op ...- ziekenhuisbevalling ivm diabetes - borstvoeding - Meisje

31-12-07
    kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - 2 meisjes
    waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - verassing
    inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - meisje

Meisjes: 23
    Jongens: 16
    Verrassing: 17

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren

BUDDY.......Lijst :
    1 Essebes ( Dandelion Elise)
    2 Gerda (Johanna79) (2e buddy Frederike80)
    3 Miep en Miep (Sanneke)
    4 Linny0903 (Ayse)
    5 Happygirl (kreeftje)
    6 Kreeftje (mamabeer) (2e buddy happygirl)
    7 Sanneke (Miep en Miep)
    8 Dandelion Elise ( Essebes)
    9 Dreams ( Lindy )
    10 Ayse (bibat) (2 Linny0903)
    11. Johana79 (buddy Tigger)
    12.Inge (iloon)
    13 iloon (inge)
    14 mamabeer (kreeftje)
    15 Caruli (Djaminah)
    16 Djaminah (Caruli)
    17 Frederike (Gerda79)
    18 Bipat (Ayse)
    19 Waterlelie (Olga)
    20 Olga (Waterlelie)
    21 amber1978 (loesie22)
    22 maartje_h (sam28)
    23 loesie22 (amber1978)
    24 sam28 (maartjeh)

even jezelf erbij zetten als je wilt dat 1 van de andere mama's je nummer krijgt
    en andersom zodat straks we niet zolang in spanning hoeven te zitten

AGENDA:

4 oktober: Essebes 8:30 VK
    4 oktober: Dandelion groeiecho zk + suiker
    5 oktober Amber1978 nieuwe pretecho 11.00
    5 oktober: Gerda gyn 9.30
    8 oktober: Dreams vk 11.20
    8 oktober: Iloon gyn 9.30
    8 oktober: Djaminah ziekenhuis 13.30
    9 oktober: Miep en Miep vk 9.00
    9 oktober: Iloon VK 9.40
    9 oktober: Lisette 3 d-echo 13.30.
    9 oktober: Olga VK 20.50
    10 oktober: Salapio vk 9.10
    10 oktober: Inge gyn 16.30 echo
    11 oktober: Nannaf vk 9.30
    11 oktober: Maartje_h 9.40
    12 oktober: Gerda vk 10.20
    16 oktober: Lisette vk 15.00
    17 oktober: Olga echo i.v.m. plaats van placenta
    19 oktober: Happygirl vk 8.40
    20 oktober: Meeting in Utrecht
    22 oktober: Iloon VK 10.40
    23 oktober: Mamabeer 17.10
    24 okober: inge vk 17.20
    even jezelf erbij zetten als je naar de vk/gyn moet of bijvoorbeeld jarig bent of een echo hebt. Zo hebben we in 1 oogopslag de bijzonderheden van die dag

Deel Deze Pagina