December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    Lisette maar dan ben je vandaag toch precies 28 weken ?
    Nou ja zal wel aan mij liggen hihi gek
    Als ik ervan uitga de afmetingen bij de pretecho
    Zou ik 13 december zijn uitgerekend
    Maarja ik hou het gewoon op de 26e
    Misschien is het nu wel weer anders..

Salapio:
    Oh daar heb ik nu ook last van puistjes in mn gezicht GRR
    Niet echt een heel slagveld maar wel erger dan eerst :(
    Mrja, ik recover het maar steeds en maak het goed schoon iedere avond

2. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    Ow ja Lisette,
    Als je het niet vertrouwt en een lelijke val hebt gemaakt zou ik gewoon de VK even bellen
    Kan je niet inspreken? Dat doe ik altijd als ze e rniet is
    Want ja spoed is het niet natuurlijk
    Dan belt ze mij altijd terug

xx

3. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle

4. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    ik heb iets fout gedaan met de lijst tekopieren kan iemand het voor mij veranderen

gerda

5. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    meiden nog even een berichtje van moon..

dit smste ze me net!

Ik kreeg maandag weeën en ben met spoed naar het zh gegaan. Lig nu aan de weeënremmers maar die stoppen morgen weer omdat ze dan niet goed meer werken.. Kijken hoehet dan gaat en anders een ander soort!

"B" moet ongeveer 890 grm zijn maar is door mijn suiker 1300 grm.Is nu even afwachten. Wilde het even aan een juni mama laten weten omdat ik al zo lang niet op het forum ben geweest! x Moon..

meiden zullen we heel hard duimen voor haar! ik zal even het adres vragen aan haar pb me ff dan kunnen we haar anders wel ff een kaartje sturen! lijkt me wel heel leuk voor haar!

als ik marco nog spreek vraag ik het aan hem en anders sms ik haar wel..
    pffff ZO ONEERLIJK!

vandaag smste ze me deze

~upje van moon~!

hier wel goed nieuws!
    geen dreigende vroeggeboorte meer zoals het er nu voorstaat. Isnatuurlijk kijken hoe het gaat zonder de remmers en als ik weer ga bewegen dus dat gaan we vandaag zien. NOgwel iets krampen maar die kunnen misschien blijven omdat ze z dik is en ik veel vruchtwater heb

een kaartje sturen als een steun lijkt me erg leuk en zal ze ook zeker waarderen!
    dus wie het adres wil stuur mij maar een pb!

liefs nachtvliinder

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lisette, spoed zou ik denk ik niet doen - zeker als je geen last hebt, maar wel blijven proberen! Al zal er ws niets met je kleintje aan de hand zijn hoor, die zit zo goed beschermd in je buik! Maar ter geruststelling van jezelf misschien wel fijn om even contact te hebben met je VK?

Ben laatst uitgegleden in de Appie (over een stuk sla ofzo :rolleyes:) ... was niets aan de hand (behalve genant - ;)), maar ik schrok wel enorm. De eerste gedachte die door je hoofd gaat is toch je kindje. Heb eerst even verdwaasd rondgelopen geloof ik ... Wel lief geholpen door twee mensen, maar weet niet eens of ik die heb bedankt :oops:

7. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    Nachtvliinder:
    Thanks voor de update!
    En inderdaad een goed ideetje een kaartje sturen.
    Hopen dan maar dat het beebje zonder de remmers en met haar bewegingen
    Nog een tijdje blijft zitten!
    Sterkte voor MOON, hopelijk zit je niet met teveel pijn
    En blijft dat beebje nog even zitten waar ze zit!

Xx dreams

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    nachtvliinder - thanks voor de update, heel goed te horen dat het beter gaat ... ik heb al adres en ga zo het kaartje op de bus doen. Inderdaad superleuk als ze veel kaartjes krijgt !

9. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    Nachtvlinder wat fijn dat je ons op de hoogte houdt...
    wat vervelend voor Moon....ik zal zeker voor haar duimen....

dames ik heb ook even een vraagje...misschien kent iemand dit ook wel...ik liep vanmiddag in de stad en kreeg ongeveer 10 minuten lang vrij regelmatig steken in mijn onderbuik en een drukkend gevoel op mijn vagina....alsof ik elk moment moest plassen...nu heb ik nog af en toe een drukkend gevoel...kent iemand van jullie dit?

10. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Die steken ken ik wel ja - bandenpijn / groeipijn, laatste tijd ook weer veel last van. Drukkend gevoel ook bekend, paar gedacht dat ik blaasontsteking had, was niet zo ... denk dat het te maken heeft met groeien ... Maar even urine wegbrengen kan natuurlijk geen kwaad!

11. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Hahaha...jaja zal me maar alvast gaan voorbereiden Salapio! Mijn rug/nek is alweer aardig onrustig...bweh!

Ha Lisette,
    alles oke hoor verder! Over die val wat jij schreef even zeker tegen de vk zeggen hoor..gewoon bellen.

12. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Die stekende pijnen ken ik ook..heel herkenbaar! Heb toendertijd ook urine op kweek laten zetten om blaasontsteking uit te sluiten, waren dus echt de banden.. Volg met urine even na laten kijken helemaal Salapio!

Nachtvlinder bedankt voor de update!

13. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Zoo eindelijk de commode ingeruimd :) :)
    Alleen nog een paar dingetjes bijhalen en dan zijn we helemaal klaar :)

14. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    oke...bedankt voor jullie reacties...

15. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Dreams..leuk dat je je kraampakket ook binnen hebt!
    En gefeli met je 28 weekjes!
    Lisette ook!

Nachtvlinder bedankt voor de update!

Iloon..lekker de commode ingeruimd..leuk!

Ik heb effe pauze..heb eerst een appel gegeten..en daarna een stukkie marsepein..
    Blijf in evenwicht dan hè..
    :)

16. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Bevallingslijst

01-12-07
    Caruli - 25jr - 2e kindje - bevallen op 05-08-07 - zh bevalling - jongen - naam : Tygo james*
    Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje
    Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???

02-12-07
    Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - Bekend bij Boontje

03-12-07
    Jufffie - 1e kindje - bevallen op 30-08-07 - zh bevalling - borstvoeding - meisje - naam: Jayda
    Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - meisje

04-12-07
    Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Elsa - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen

05-12-07
    Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen
    Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen

06-12-07
    Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling of kraamhotel - borstvoeding - meisje

07-12-07
    Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - blijft verrassing

08-12-07
    ayse - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    lentefee - 4e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen

09-12-07
    loopy - 1e kindje - bevallen op 13-08-07 -zh bevalling - jongen - naam : Bas*
    Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - meisje
    Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - bekend bij frederike80

10-12-07
    Kelly - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen
    Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Zeema - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - nog onbekend.. it's a surprise-baby!

12-12-07
    Malaika- 1e kindje - bevallen op 17 september 2007 - ziekenhuis - borstvoeding - Patrick
    Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft verrassing
    Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

13-12-07
    Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ???
    Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ???

14-12-07
    Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - Jongen
    augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje
    Dandelion - 1e kindje - bevallen op...-ziekenhuisbevalling - borstvoeding - jongen

15-12-07
    Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht blijft een verrassing!
    Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ???
    amber1978- 3e kindje - bevallen op......- thuis/zh? bevallen- jongen

16-12-07
    Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

17-12-07
    Momhairy - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht??

18-12-07
    Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Olga - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen
    happygirl81- 1e kindje - bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - bekend bij happygirl

19-12-07
    bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen
    maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

20-12-07
    Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - bij Sanneke bekend!!!

21-12-07
    Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

23-12-07
    Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje

24-12-07
    Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - meisje
    Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - verrassing
    loesie221e kindje -bevallen op....- thuis/zh bevalling- borstvoeding - geslacht blijft verrassing
    Babel- 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - meisje

25-12-07-
    Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht blijft verrassing

26-12-07
    Dreams - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - jongen

27-12-07
    Lisette -1e kindje- bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - jongen

28-12-07
    French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje
    Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - flesvoeding - jongen
    lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing.
    Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing

30-12-07
    bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ???
    Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- meisje
    Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op ...- ziekenhuisbevalling ivm diabetes - borstvoeding - Meisje

31-12-07
    kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - 2 meisjes
    waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - verassing
    inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - meisje

Meisjes: 23
    Jongens: 16
    Verrassing: 17

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren

BUDDY.......Lijst :
    1 Essebes ( Dandelion Elise)
    2 Gerda (Johanna79) (2e buddy Frederike80)
    3 Miep en Miep (Sanneke)
    4 Linny0903 (Ayse)
    5 Happygirl (kreeftje)
    6 Kreeftje (mamabeer) (2e buddy happygirl)
    7 Sanneke (Miep en Miep)
    8 Dandelion Elise ( Essebes)
    9 Dreams ( Lindy )
    10 Ayse (bibat) (2 Linny0903)
    11. Johana79 (buddy Tigger)
    12.Inge (iloon)
    13 iloon (inge)
    14 mamabeer (kreeftje)
    15 Caruli (Djaminah)
    16 Djaminah (Caruli)
    17 Frederike (Gerda79)
    18 Bipat (Ayse)
    19 Waterlelie (Olga)
    20 Olga (Waterlelie)
    21 amber1978 (loesie22)
    22 maartje_h (sam28)
    23 loesie22 (amber1978)
    24 sam28 (maartjeh)

even jezelf erbij zetten als je wilt dat 1 van de andere mama's je nummer krijgt
    en andersom zodat straks we niet zolang in spanning hoeven te zitten

AGENDA:

4 oktober: Essebes 8:30 VK
    4 oktober: Dandelion groeiecho zk + suiker
    5 oktober Amber1978 nieuwe pretecho 11.00
    5 oktober: Gerda gyn 9.30
    8 oktober: Dreams vk 11.20
    8 oktober: Iloon gyn 9.30
    9 oktober: Miep en Miep vk 9.00
    9 oktober: Iloon VK 9.40
    9 oktober: Lisette 3 d-echo 13.30.
    9 oktober: Olga VK 20.50
    10 oktober: Salapio vk 9.10
    10 oktober: Inge gyn 16.30 echo
    11 oktober: Nannaf vk 9.30
    11 oktober: Maartje_h 9.40
    12 oktober: Gerda vk 10.20
    16 oktober: Lisette vk 15.00
    17 oktober: Olga echo i.v.m. plaats van placenta
    19 oktober: Happygirl vk 8.40
    20 oktober: Meeting in Utrecht
    22 oktober: Iloon VK 10.40
    23 oktober: Mamabeer 17.10
    24 okober: inge vk 17.20
    even jezelf erbij zetten als je naar de vk/gyn moet of bijvoorbeeld jarig bent of een echo hebt. Zo hebben we in 1 oogopslag de bijzonderheden van die dag

17. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Tnxx Miep....moet zeggen moest me er echt ff toezetten om te doen, maar is gelukt :)
    Lekker he ff pauze..ikke heb net lekker ijsje op :p

18. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Gerda..wou je er nog wat veranderd in hebben?
    in de lijst..? :rolleyes:

19. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Oh lekker een ijsje...mmm..misschien vanavond na het eten even..
    zit nu vol van de marsepein.. :)

20. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    :) :) :)

Om 17u met de kids bij de tandarts zijn, ben benieuwd hoe Serena het doet, ze gaat nu voor de 1e keer mee :)

Deel Deze Pagina