mijn mams is net even langs geweest en heeft heerlijke zelfgemaakte stoofpeertjes meegebracht mmmmmm zooooooo lekker! heb ik sinds de zwangerschap zowieso een verslaving aan! maar zelfgemaakt van mams is toch echt een topper! iloon succes bij de tandarts! ben benieuwd hoe dat met serena gaat! en leker de commode ingeruimd! dreams; ook het pakket binnen! en alweer 28 weekjes gefeliciteerd! miep en miep; lekker marsepein! loesie; herkenbaar hoor, volgens mijn verloskundige kon het bandenpijn zijn of de kleine zat lekker tegen de blaas aan! lisette; voor je eigen gemoedsrust zou ik de vlos ff bellen, voel je de kleine wel lekker bewegen na de val? salapio; jij ook al een buiteling gemaakt? voorzichtig hoor! hebben we vandaag al aan onze diertjes gedacht op deze dierendag? die van mij zijn al lekker verwend!
Wij hebben geen diertjes (behalve dan heel veel spinnen in de tuin) ... we willen wachten tot de kleine wat ouder is en om een kat of hond gaat zeuren ... dan willen we wel een kat. Tot nu toe niet gedaan omdat we allebei vaak weg zijn en net zijn verhuisd - dus nieuwe bank etc. Als onze dochter eenmaal een jaar of 4 is (misschien al met een nummer 2) is dat toch allemaal al naar de getver , die kat mag er dan ook wel inhangen Mn ouders hebben net een superlief katertje meegenomen uit Frankrijk, dan smelt ik wel hoor (zij en mn zusje noemen hem Coco, ik Bokito) ...
Dierendag! we hebben geen dieren dus doe er niet veel aan...maar morgen is het dag van de leraar! @griepprik: nog geen uitnodiging gehad ik denk ook niet dat ik em haal, ben niet zo van de prikken en ach zo kom ik de winter vast ook wel door. @puistjes: heb altijd wel puistjes maar ik ´piel´ er onbewust ook wel veel aan en dan ziet het er weer eenpoosje uit als gehaktdag. (lekker he?) @lisette: ik zou ook blijven proberen om de vlos te pakken te krijgen zolang je je goed voelt en de baby voelt is er waarschijnlijk niks aan de hand. dus geen spoed. @essebes en Nollie: fijn dat het goed ging bij de vlos! essebes hoe is het met je lip? en met je douchedeur? @kreeftje: leuk! 2 blije dozen!
O! We hebben een geboortekaartje! Heb de hele dag zitten photoshoppen in bestaand ontwerp en we gaan het nu bestellen ... JOEPIE!
Heel veel zin om het te laten zien, maar ja ... dan zien jullie ook de naam ... dus toch maar niet doen ... Ik ga even een ommetje maken ... kaartje posten voor moon en frisse neus halen ... *bla* (normaal ben ik heel stil en bescheiden)
Meiden, ik ga morgen de vk. weer bellen, dan schijnen ze wel weer gewoon op de nemen, volgens het bandje. Inspreken kan niet. Over de mail duurt een eeuwigheid voordat je reactie krijgt, heb nog een mailtje uitstaan van 27 sept over wanneer een voorlichtingsavond is.( Pff..) Ik voel de kleine wel bewegen, al is het minder dan anders. Mijn ouders en man zeggen ook dat het niet spoed is..
Het kraambureau is net langs geweest, stelde niet zoveel voor. beetje uitleg over hoe en wat met de kraamtijd. Zoals het nu lijkt krijg ik gewoon 44 uur verdeelt over 8 dagen. dat betekend dus halve dagen, ik moet dus voor de middag nog aanvullende regelen omdat ik dan niet alleen kan zijn zo kort na de bevalling. ik hoop dus nu stiekum dat de baby iets te laat komt dan is mijn man gewoon lekker thuis met de kerstvakantie. Ik mocht gewoon een zeiltje gebruiken in de wieg, zo laag mogelijk. Maar geen stootdoek aan het hoofdeinde.
nannaf, dus jij hebt al iemand gehad van kraamzorg...inderdaad wel lekker als je beebs iets later komt, en je man dan vakantie heeft... lisette, dan bel je morgenochtend meteen effe.... dierendag...mijn hondje al lekker verwend...heerlijke kluif...ppfff...hij is er al de hele middag mee bezig....haha die buikpijn onderin mijn buik is nog steeds niet weg....en die druk is niet echt op mijn blaas maar echt tegen de vagina aan...ja weet niet goed hoe ik het uit moet leggen... erg vervelend
kreeftje, ik heb het ook behoorlijk benauwd, vooral als ik een trap op moet pff, heb het vanmorgen aan m'n Vk gevraagt, ze heeft hier een uitleg voor gegeven, heeft met je middenrif te maken waar extra druk op staat nu en ze gaf nog wat oorzaken (vergeten ) dusse het hoort erbij. En dierendag voor onze mannen? Whahahaa! Die worden toch elke dag al flink verwend? Gerda, en heb je recht op hulp? Ik hoop het! French, ik snap helemaal wat je bedoeld meid, voel het zelf af en toe ook zo, het ene moment kan je het makkelijker "naast je leggen" als het andere moment, om even te overdrijven: Ik kijk ook vaak genoeg geen nieuws (dan maar naief) kan niet tegen die ellende & verdriet overal. Ik post alvast m'n berichtje, krijg visite, lees zo verder.. XX
Bevallingslijst 01-12-07 Caruli - 25jr - 2e kindje - bevallen op 05-08-07 - zh bevalling - jongen - naam : Tygo james* Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 02-12-07 Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - Bekend bij Boontje 03-12-07 Jufffie - 1e kindje - bevallen op 30-08-07 - zh bevalling - borstvoeding - meisje - naam: Jayda Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - meisje 04-12-07 Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje Elsa - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen 05-12-07 Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen 06-12-07 Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - meisje Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling of kraamhotel - borstvoeding - meisje 07-12-07 Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - blijft verrassing 08-12-07 ayse - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje lentefee - 4e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen 09-12-07 loopy - 1e kindje - bevallen op 13-08-07 -zh bevalling - jongen - naam : Bas* Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - meisje Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - bekend bij frederike80 10-12-07 Kelly - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje Zeema - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - nog onbekend.. it's a surprise-baby! 12-12-07 Malaika- 1e kindje - bevallen op 17 september 2007 - ziekenhuis - borstvoeding - Patrick Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft verrassing Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 13-12-07 Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ??? Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ??? 14-12-07 Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - Jongen augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje Dandelion - 1e kindje - bevallen op...-ziekenhuisbevalling - borstvoeding - jongen 15-12-07 Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht blijft een verrassing! Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ??? amber1978- 3e kindje - bevallen op......- thuis/zh? bevallen- jongen 16-12-07 Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 17-12-07 Momhairy - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht?? 18-12-07 Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - meisje Olga - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen happygirl81- 1e kindje - bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - bekend bij happygirl 19-12-07 bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 20-12-07 Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - bij Sanneke bekend!!! 21-12-07 Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 23-12-07 Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje 24-12-07 Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - meisje Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - verrassing loesie221e kindje -bevallen op....- thuis/zh bevalling- borstvoeding - geslacht blijft verrassing Babel- 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - meisje 25-12-07- Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht blijft verrassing 26-12-07 Dreams - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - jongen 27-12-07 Lisette -1e kindje- bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - jongen 28-12-07 French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - flesvoeding - jongen lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing. Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing 30-12-07 bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ??? Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- meisje Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op ...- ziekenhuisbevalling ivm diabetes - borstvoeding - Meisje 31-12-07 kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - 2 meisjes waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - verassing inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - meisje Meisjes: 23 Jongens: 16 Verrassing: 17 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren BUDDY.......Lijst : 1 Essebes ( Dandelion Elise) 2 Gerda (Johanna79) (2e buddy Frederike80) 3 Miep en Miep (Sanneke) 4 Linny0903 (Ayse) 5 Happygirl (kreeftje) 6 Kreeftje (mamabeer) (2e buddy happygirl) 7 Sanneke (Miep en Miep) 8 Dandelion Elise ( Essebes) 9 Dreams ( Lindy ) 10 Ayse (bibat) (2 Linny0903) 11. Johana79 (buddy Tigger) 12.Inge (iloon) 13 iloon (inge) 14 mamabeer (kreeftje) 15 Caruli (Djaminah) 16 Djaminah (Caruli) 17 Frederike (Gerda79) 18 Bipat (Ayse) 19 Waterlelie (Olga) 20 Olga (Waterlelie) 21 amber1978 (loesie22) 22 maartje_h (sam28) 23 loesie22 (amber1978) 24 sam28 (maartjeh) even jezelf erbij zetten als je wilt dat 1 van de andere mama's je nummer krijgt en andersom zodat straks we niet zolang in spanning hoeven te zitten AGENDA: 4 oktober: Essebes 8:30 VK 4 oktober: Dandelion groeiecho zk + suiker 5 oktober Amber1978 nieuwe pretecho 11.00 5 oktober: Gerda gyn 9.30 8 oktober: Dreams vk 11.20 8 oktober: Iloon gyn 9.30 9 oktober: Miep en Miep vk 9.00 9 oktober: Iloon VK 9.40 9 oktober: Lisette 3 d-echo 13.30. 9 oktober: Olga VK 20.50 10 oktober: Salapio vk 9.10 10 oktober: Inge gyn 16.30 echo 11 oktober: Nannaf vk 9.30 11 oktober: Maartje_h 9.40 12 oktober: Johana vk 9.20 12 oktober: Gerda vk 10.20 16 oktober: Lisette vk 15.00 17 oktober: Olga echo i.v.m. plaats van placenta 19 oktober: Happygirl vk 8.40 20 oktober: Meeting in Utrecht 22 oktober: Iloon VK 10.40 23 oktober: Mamabeer 17.10 24 okober: inge vk 17.20 even jezelf erbij zetten als je naar de vk/gyn moet of bijvoorbeeld jarig bent of een echo hebt. Zo hebben we in 1 oogopslag de bijzonderheden van die dag
Iloon..succes bij de tandarts hoor!met de kids! Bipat..lekker stoofpeertjes..mm.ik lust niet veel maar dat wel! En de hondjes zijn al verwend..straks nog een extra bot.. Salapio..fijn dat het geboortekaartje klaar is! Enne ik ben wel nieuwsgierig hoor! Lissette morgen dan wel even bellen hoor! Niet echt service dat ze helemaal niet bereikbaar zijn.. Nannaf..fijn dat je kraambureau al langs is geweest! Loessie..anders ook effe je vlos bellen hoor! Elise..hebben we nog niks van gehoord hè vandaag..die moest suiker prikken en groeiecho volgens de agenda! Waar blijf je meid..? Ik ga zo eten koken ja echt waar..bah..krieltjes en een schnitzel niks aan.. Maar moet toch maar een keer hè.. Kan niet altijd patat en pizza eten..helaas..
Die benauwdheid is idd erg vervelend....nou ja dan nemen we het er maar voor lief bij En wat betreft die mannen het wordt tijd dat wij eens flink verwend worden....hahaha....
Zoo kom net terug van de tandarts met de kids...pff was me weer een avontuurtje zeg Serena die deed het super, liet gewoon naar haar tandjes kijken en kreeg zelfs een complimentje over haar tandjes Wat wil je ook als je het liefst de hele dag met de tandenborstel in je mond wil lopen hihi. Glenn die had weer eens gaatjes en daar moeten we voor terug...maar voor de fluor heeft hij een drama gemaakt, dus mag papa de volgende keren mee, want heb er nu een harde buik van Verder moet Glenn ook een beugel...pfff zal wel een mooi kostenplaatje zijn denk ik!
Iloon..fijn dat Serena het goed deed! jammer de Glen gaatjes heeft..tja en de fluor was ook nooit mijn favoriet.. Hier is het eten alweer op.. ga nu eerst effe op de bankhangen.. heb last van me rugje..
Aisca, wat fijn dat jullie verhuisd zijn. Maar ja, je hebt het natuurlijk niet een, twee, drie op orde. Als het in december maar af is... Augustus, heb nog nooit een griepprik gehad en ook nog nooit van gehoord dat het goed is tijdens je zwangerschap. Zal het ook maar eens aan de VK vragen dan... Nannaf, zal dat maar eens navragen dan bij de kraamhulp of zij ook de persoon is die straks gaat komen. Ik dacht dat dat niet zo goed te plannen viel... Kreeftje, wat leuk twee blije dozen! Ik heb het nog niet benauwd, maar merk wel dat die kleine steeds tegen mijn ribben zit te porren. Vooral als ik achter de computer zit of in de auto. O ja, het is dierendag...Zal gelijk mijn kat even extra knuffelen en wat snoepjes geven! Essebes, ik heb de Elite drager al omgehad, maar ja, zonder gewicht erin zegt het niet veel he! Ik denk wel dat de heupband echt fijn is hoor. Sam, beterschap meissie! Even posten en dan verder lezen, Tot zo, Olga
Iloon, o jee een beugel ... wel fijn het met/bij Serena allemaal goed was! JOEPIE! De kleine heeft vandaag voor het eerst tegen mn ribben geschopt ... nou ja ... joepie ... niet dat het lekker aanvoelt , maar ben zo trots! Sanneke, jij had toch blauwe plekken ... net zo iets denk ik ... pijnlijk maar ook wel stoer - wat een kracht zit er in die beentjes he! (of ben ik nou gek?) Nu weer lekker Friends kijken
French, gevoelens praat me er niet van.... De situaties van sommige meiden hier zijn erg heftig en dat raakt ons allemaal. Daarnaast zijn we ons heel erg bewust van ons eigen kleintje in de buik en gelukkig heeft angst en onzekerheid niet de overhand en kunnen we vooral heel erg genieten en het bewust meemaken. Moon heeft veel contacten hier op het forum zeg! Fijn dat er zoveel meiden betrokken zijn. Gelukkig lijkt het iets beter te gaan. Hoop dat het nog een paar weekjes zo vol te houden is! Salapio, leuk het kaartje af! We moeten ze straks wel allemaal in ons album zetten hoor. Wordt zo nieuwsgierig ervan.... Wat een mijlpaal he...die kleine die in je ribben port. Ik voel het nu echt heel vaak, maar volgens mij is het vaak zijn kont die ik er langs voel schuiven. Hoewel...het lijkt ook wel eens of er echt iets tussen schuift, maar dat kan vast niet... Ook weer een paar meiden gevallen. Was pas met de fiets gevallen, maar heb dit niet gemeld. Was ook niet heel hard maar schrok er wel erg van. Als je de kleine gewoon voelt zal het allemaal wel meevallen denk ik, maar even navragen kan nooit kwaad. Bipat, ik krijg van schoonmama ook wel eens stoofpeertjes. Heerlijk inderdaad! Iloon, krijgt je zoon zo jong al een beugel joh? Tja, wie mooi wil zijn moet geld betalen .... Ga nu even proefdruk van het kaartje ophalen bij mijn zwager. Is nog niet op het officiele papier, maar wel in de juiste kleur en formaat, dus ben benieuwd. Liefs Olga
Hallo allemaal Kom even om een hoekje kijken. Ben doodmoe van deze werkweek en de verdere details zal ik jullie besparen. Heb ontzettend het idee dat ik het allemaal niet meer bij kan benen.... Heb net lekker gedoucht en zit nu op de bank in afwachting van House... Daarna ga ik hoop ik lekker slapen... Ik moest vanaf maandag heel veel pagina's bijlezen en dat trek ik even niet.... Sorry daarvoor... Hoop snel weer lekker mee te kunnen kletsen over leuke dingen....
Waterlelie is ook al een paar dagen niet geweest. Alles goed meid? Niet jezelf over de kop werken he! Kom gerust weer even lekker zeuren en afreageren hoor... Claartje, hopelijk ben je nog steeds afwezig door de drukte rondom de verhuizing! Hoop dat alles goed gaat met jou en de kleine! Me2, Vlindertje, Arka, Lentefee? En zo zijn er nog wel meer meiden die we lang niet gehoord hebben.... Hoop toch zo dat alles goed met ze gaat! Ga nu echt weg, kus Olga