Waterlelie, klinkt niet erg collegiaal bij jou op het werk. Bij mij zijn ze erg betrokken en ook al gaat alles goed, dan toch is het fijn. Zou gelijk aangeven bij de directie meid en ook dat je het moeilijk vind dat je je niet begrepen voelt door de anderen. Enne...ik kan ook niet zo goed mijn grenzen aangeven. Heb me bijvoorbeeld in 6 jaar tijd nog nooit ziek gemeld op mijn werk. Nu ik zwanger ben, kan ik al een heel stuk beter aan mezelf denken en mijn vriend zorgt dat ik af en toe geremd wordt. Nu lekker van je weekend en je kleintje genieten he! Kus olga
Waterlelie..je moet aan jezelf denken meid! Laat ze toch denken wat ze willen..niets van aantrekken! Olga..ja daarom misschien wel handig hè.. Ach we moeten maar eens kijken! Enne niet te hard kraken met je hersens hoor.. Elise..wat vervelend zeg..maagzuur en dan ook nog een vies goedje drinken! Hopelijk valt de uitslag mee..krijg je die direct?
Oh, wat een naar bericht over Moon! Duimen duimen duimen dat har kleintje voorlopig nog in haar buik blijft zitten.... @Elise: klinkt idd niet zo appeteitelijk, dat suikerwater. Bah, van zo'n dag in het ziekenhuis hangen word je niet vrolijk. Maar goed, het is belangrijk het zekere voor het onzekere te nemen. Veel succes! Ik ga zo naar het ziekenhuis voor een extra groei-echo (vorie keer was het hoofdje van onze meid iets aan de kleine kant...), daarna hebben we een rondleiding bij het kinderdagverblijf, dan nog even naar de arbo-arts (hopelijk mag ik iets minder gaan werken!) en dan ............... gaan we lekker een weekendje weg! We kregen een ontzettende aanbieding voor een vakantiepark in Zeeland. Gisteren besloten dat we gaan, dus nu even snel wat spullen bij elkaar pakken en dan een weekend dobberen in een zwembad en lopen langs het strand. HEERLIJK! Meiden, allemaal sterkte en alvast een fijn weekend!
Hey Elise, wat lekker dat je daar achter de computer kan! Nog effies en het is achter de rug en hopen op een goede uitslag! Olga
Misskeita, geniet van je echo. Hopelijk loopt je kleine weer goed op schema en veel plezier in Zeeland!
Misskeita veel plezier hoor dit weekend! Essebes? Waar? Ik heb net effe een beker hot choco gemaakt..mmmm
Juffie; fijn dat Yada met stapjes vooruit gaat. Hopelijk is ze snel te plaatsten in een ziekenhuis dichterbij. Geniet van de babykamer klaar maken. Elise, afzien lijkt me vandaag. Krijg je straks dan gelijk de uitslag ? Miep en miep; zelf heb ik ook het idee dat de kleine gezakt is en mijn buik naar beneden is gezakt (..?). En inderdaad dat drukkende gevoel van de blaas. Heb vanochtend de vk gebeld(kreeg de assistente), wordt naar 12.00 uur teruggebeld door de vk zelf en waarschijnlijk mag ik vanmiddag dan langs komen. In de eerste instantie hartje luisteren en de ligging bepalen, maar dan voor mijn eigen geruststelling (aldus de assistente). Dus even afwachten hierzo... Ga me maar eens douchen en dan met de hondjes wandelen.
miep als ik vanmiddag mag langskomen zou ik eens vragen of dit normaal is rond de 28 ste week. ( Nou hebben we de kans, toch.. )
Dacht dat ik net Essebes zag in de gebruikers op dit topic, maar misschien verkeerd gelezen of is ze er alweer vandoor.... Ik heb de kleine ook heel lang heel laag gevoeld. Nu is het wisselend, toch ook vaak bij mijn ribben. Heb het idee dat ik wel regelmatig zijn koppie onderin mijn buik voel schuiven. Dan gaat opeens mijn broek strakker zitten... Miep, hot choco erg lekker, wel van cacao he! Maar ik drink het liever ´s avonds en dan met slagroom erop. Hmm, vanavond maar eens maken. Zo, ben nu lekker opgefrist en was aangezet. Nu maar echt eens aan het werk dan. Liefs Olga
Misskeita, veel plezier met de echo (ik hoop dat alles goed is) en een hele fijne tijd in Zeeland. Geniet er lekker van! Miep, Vervelend he als er iets op is? Ik heb zo'n hekel aan boodschappen doen... Behalve als het leuke dingen zijn... Ik ben nog niet eens aangekleed... Heb er ook helemaal geen zin in eigenlijk.... Ben nu een lijst klusjes aan het afhandelen.... Oh ja, ben ik helemaal vergeten te zeggen; De kleine had vanochtend de hik! Wat een ontzettend grappig gevoel! Verder heb ik van een lieve collega (die wel weet hoe het is) heel veel kleertjes gehad en nog wat andere spulletjes... Ben er heel blij mee. Het zijn voornamelijk rompertjes, maar daar kun je nooit genoeg van hebben.
Gelukkig maar! Zo'n dagje had ik gister ook. Ik voelde wel af en toe wat, maar niet krachtig en contact maken ging ook een stuk minder. 's avonds was het wel wat beter en vannacht en vanmorgen was het al groot feest vanbinnnen, dus ik ben weer gerustgesteld. Ik denk een uitslaapdagje van de beeb Ik was zelf gister ook wel erg druk, dus dan heb je ook minder tijd om goed op te letten.
Bevallingslijst 01-12-07 Caruli - 25jr - 2e kindje - bevallen op 05-08-07 - zh bevalling - jongen - naam : Tygo james* Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 02-12-07 Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - Bekend bij Boontje 03-12-07 Jufffie - 1e kindje - bevallen op 30-08-07 - zh bevalling - borstvoeding - meisje - naam: Jayda Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - meisje 04-12-07 Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje Elsa - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen 05-12-07 Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen 06-12-07 Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - meisje Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling of kraamhotel - borstvoeding - meisje 07-12-07 Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen 08-12-07 ayse - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje lentefee - 4e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen 09-12-07 loopy - 1e kindje - bevallen op 13-08-07 -zh bevalling - jongen - naam : Bas* Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - meisje Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - bekend bij frederike80 10-12-07 Kelly - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje Zeema - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - nog onbekend.. it's a surprise-baby! 12-12-07 Malaika- 1e kindje - bevallen op 17 september 2007 - ziekenhuis - borstvoeding - Patrick Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft verrassing Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 13-12-07 Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ??? Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ??? 14-12-07 Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - Jongen augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje Dandelion - 1e kindje - bevallen op...-ziekenhuisbevalling - borstvoeding - jongen 15-12-07 Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht blijft een verrassing! Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ??? amber1978- 3e kindje - bevallen op......- thuis/zh? bevallen- jongen 16-12-07 Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 17-12-07 Momhairy - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht?? 18-12-07 Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - meisje Olga - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen happygirl81- 1e kindje - bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - bekend bij happygirl 19-12-07 bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 20-12-07 Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - bij Sanneke bekend!!! 21-12-07 Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 23-12-07 Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje 24-12-07 Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - meisje Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - verrassing loesie221e kindje -bevallen op....- thuis/zh bevalling- borstvoeding - geslacht blijft verrassing Babel- 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - meisje 25-12-07- Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht blijft verrassing 26-12-07 Dreams - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - jongen 27-12-07 Lisette -1e kindje- bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - jongen 28-12-07 French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - flesvoeding - jongen lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing. Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing 30-12-07 bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ??? Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- meisje Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op ...- ziekenhuisbevalling ivm diabetes - borstvoeding - Meisje 31-12-07 kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - 2 meisjes waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - verassing inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - meisje Meisjes: 23 Jongens: 17 Verrassing: 16 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren BUDDY.......Lijst : 1 Essebes ( Dandelion Elise) 2 Gerda (Johanna79) (2e buddy Frederike80) 3 Miep en Miep (Sanneke) 4 Linny0903 (Ayse) 5 Happygirl (kreeftje) 6 Kreeftje (mamabeer) (2e buddy happygirl) 7 Sanneke (Miep en Miep) 8 Dandelion Elise ( Essebes) 9 Dreams ( Lindy ) 10 Ayse (bibat) (2 Linny0903) 11. Johana79 (buddy Tigger) 12.Inge (iloon) 13 iloon (inge) 14 mamabeer (kreeftje) 15 Caruli (Djaminah) 16 Djaminah (Caruli) 17 Frederike (Gerda79) 18 Bipat (Ayse) 19 Waterlelie (Olga) 20 Olga (Waterlelie) 21 amber1978 (loesie22) 22 maartje_h (sam28) 23 loesie22 (amber1978) 24 sam28 (maartjeh) even jezelf erbij zetten als je wilt dat 1 van de andere mama's je nummer krijgt en andersom zodat straks we niet zolang in spanning hoeven te zitten AGENDA: 5 oktober Amber1978 nieuwe pretecho 11.00 5 oktober: Gerda gyn 9.30 5 oktober: Dandelion suikerprikken 8 oktober: Dreams vk 11.20 8 oktober: Iloon gyn 9.30 9 oktober: Miep en Miep vk 9.00 9 oktober: Iloon VK 9.40 9 oktober: Lisette 3 d-echo 13.30. 9 oktober: Olga VK 20.50 10 oktober: Salapio vk 9.10 10 oktober: Inge gyn 16.30 echo 11 oktober: Nannaf vk 9.30 11 oktober: Maartje_h 9.40 12 oktober: Johana vk 9.20 12 oktober: Gerda vk 10.20 16 oktober: Lisette vk 15.00 17 oktober: Olga echo i.v.m. plaats van placenta 19 oktober: Happygirl vk 8.40 20 oktober: Meeting in Utrecht 22 oktober: Iloon VK 10.40 23 oktober: Sanneke VK 11.30 23 oktober: Mamabeer VK17.10 24 okober: inge vk 17.20 even jezelf erbij zetten als je naar de vk/gyn moet of bijvoorbeeld jarig bent of een echo hebt. Zo hebben we in 1 oogopslag de bijzonderheden van die dag
Goeiemorgen, ik ben weer bijgelezen. Had gisteravond nog een verjaardag van een collega, dus ben niet meer hier geweest. Hopelijk blijft de baby van moon nog een poos zitten! Juffie, fijn dat er vooruitgang is bij Jayda! En veel plezier bij het inrichten van het kamertje enz. Waterlelie, tja, perfectionisme, wat kan ik er nog over zeggen. Ik heb het gevoel dat bij jou op school ook niet echt met je meegedacht wordt! Das best balen natuurlijk. Maar idd, bewaak je eigen grenzen, je hebt alleen jezelf ermee als je dat niet doet. Grappig he, de hik, die van mij heeft het nu ook en vanmorgen in bed ook al. Gebeurt heel regelmatig, elke dag wel een keer. Ik voel het ook op verschillende plekken. Elise, hopelijk valt het toch mee met de suiker! Miep, ook al melkfreak? Ik snak soms naar melk en drink veeeeeeeeel meer melk dan een paar maandjes geleden. Olga, werk ze! Misskeita, wat lekker, een weekendje weg. Veel plezier! Meer weet ik niet meer terug te halen in mn vergietenhoofd. Ik zit nog steeds in mn pyjama. Heb al wel een paar telefoontjes gepleegd. Oa naar de ANWB over de fiets op de weg, of ze inmiddels al verder zijn met het onderzoek in belgie. Dat zou tot half sseptember stilliggen. Nou wil ik wel es weten of we nog poen gaan zien. (denk het niet ) Maar degene die ik moest hebben was in gesprek en belt me zo terug. Dus daar wacht ik op. En straks moet ik nog langs de garage rijden omdat wij denken dat de rekening niet klopt. Ook zo'n leuk klusje waar je echt zin in kan hebben. En dan nog maar niet over hte huishouden gesproken. Sinds mn man ook weer fulltime werkt, is het hier een zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooootje tot en met. Nou ja, dan maar een zootje. Fijne dag allemaal, Groetjes sanneke