Mogguh ladies! Juffie wat fijn om te lezen dat het nu echt met stapjes beter gaat met kleine Jayda! En als ze praten over een zh bij jou in de buurt, neem aan geen academisch ziekenhuis, dan is dat natuurlijk alleen maar positief! Nachtvlinder, thanxs voor updateje van Moon! Hoop dat de weeenremmers helpen hoor! Miep en Miep, jij ook al zo aan de melk? Dronk het voor heen écht niet elke dag, maar nu als een pak op is...linea recta naar de winkel hoor! Dandelion...hoe lang duurt die test nog? De hele dag? Hopelijk is alles goed! Olga, heb jij je kaartje via internet besteld? Mag ik vragen bij welke site? Ik ben er toch nog niet uit en hubby zegt dat dat een mooie taak voor mij is...ik vind de site van 4cards ook errug leuk! Ben niet zo'n crea om zelf wat in elkaar te frutsen..hihi! Miss Keita; drukke dag, succes en veel plezier bij de echo en van het weekend! Lisette, succes vanmiddag bij de vk! Updateje van mezelf; Rust doet me écht goed (n.a.v. bloedverlies van vorige week)...máár ga zo toch toch héél even de stad in, want zag een paar leuke aanbiedingen wat betreft verzorgingslijn van Zwitsal...heb ik allemaal nog niet.... Zo moet ik ook nog een verzorgingskussen kopen! Oja vergeet ik helemaal te vermelden...vanavond eerste partneravond van de zwangerschapsyoga...ben benieuwd! Hoop écht dat mijn vriend serieus gaat doen, anders liggen we straks een uur alleen maar te giechelen 8) ! Doei doeii! Liefs Nollie
Nollie, fijn dat de rust je goed heeft gedaan. Nu maar hopen dat het ook zo blijft... Leuk dat je even naar de stad gaat. Afleiding is ook heel goed. Zwitsal verzorgingslijn.... nergens een aanbieding van gezien... Bij mij zat er een hele verzorgingslijn in mijn kraampakket... Niet van Zwitsal, maar van hun eigen merk... Oef, mijn kleine zit nu ook onderin. Gisteravond ook al. Ik lees dat er nog meer meiden zijn die er last van hebben. Ik moet dan echt om het half uur naar de wc... Wel een beetje lastig. Het voelt dan ook niet zo fijn als de kleine beweegt... Ik heb hem liever hoger zitten.
Bij de Dirxs...is zo'n drogistenketen hoort bij Dirk v/d/ Broek, Bas v/d/ Heijden, Digros... Vervelend gevoel is dat he...zo tegen je blaas aan! Beebje van mij zit volgens mij met d'r handjes lekker er continu tegenaan de prikken ofzo...en haar voetjes in mijn onderste rib re onder...heerlijk! Ga het toch wel missen hoor strakkies.... Liefs Nollie
Wij hebben ook een Dirx maar geen foldertje van gekregen... Nou ja, heb voorlopig nog wel even genoeg... Maar bedankt voor de tip! Ik denk dat ik nu maar eens ga douchen. Vanmiddag komt mijn vent thuis en dan wil ik er toch op de een of andere manier wat verzorgd uitzien....
Gatver, kan me weer eens niet concentreren op het verslag. Moet namelijk ales in mijn hoofd terughalen van vorige week en dan op de juiste manier zien te verwerken en dat terwijl ik dit nieuw voor me is. Ja ja, is vast niet duidelijk voor jullie, maar ga het niet helemaal uitleggen hoor. Heb besloten dat ik toch maar vanmiddag mee ga naar het gezinsbezoek, dan doe ik nog wel iets nuttigs in ieder geval. Heeft ook geen zin als er nu zo weinig uit mijn hersentjes komt om dan de hele dag te blijven proberen. Ik hoef dan pas om half drie weg, dus tot die tijd zal ik nog wel proberen verder te komen met de oprdacht. En tussendoor even hier kletsen he! Nollie, wij hebben de kaartjes niet via internet besteld. Mijn vriend is gaan uitproberen in photoshop geloof ik. (hoewel we niks met een foto hebben gedaan hoor) Zitten niet heel veel mogelijkheden op hoor. Samen gekeken naar kleuren en indeling en teksten. Ziet er wel leuk uit nu. Lekker om zo even de stad in te gaan. Ik heb niks van zwitsal, terwijl ik dat altijd wel geroepen heb dat ik dat zou willen. Vind het namelijk best duur en heb nu eigen merk etos. Ruikt ook erg lekker en de kleuren staan leuk bij het kamertje...hi hi, is ook niet onbelangrijk he! Waterlelie, die kraampakketten zijn overal heel anders he. Bij mij zat er niks van verzorgingsprodukten in voor de kleine. Wel een kleine luiertas, een badcape en een knuffel. Ook erg leuk! Oja, ik drink ook graag melk en inderdaad veel meer dan voor mijn zwangerschap. Liefs olga
@olga: misschien komt het dat er bij dit bureau alleen maar onafhankleijke kraamverzorgsters werken. Die delen dus zelf hun tijd in en het bureau bemiddelt alleen. Wat fijn Juffie dat het de goed kant op gaat met Jayda! Sanneke: nee ikke niet maar mijn man wel, en mag graag een beetje puberaal daar over doen. (dag na dierendag enzo ) Word er bij de juffies onder ons op school ook wat aan gedaan? Kreeg net een mail over een stomme actie van iemand en of ik dat even wilde oplossen. krijg het sowieso altijd al op mijn heupen van die man dus heb een redelijk poeslief mailtje teruggestuurd. ben benieuwd
juffie wat fijne nieuws nu de kamer inrichten leuk. miep lekker vrij doe lekker rustig aan. Lisette, succes vanmiddag bij de vk!
misskeita veel plezier in zeeland geniet er van. Ik ben lekker aan het werk heb nu pauze. Ik heb gisteren mutsje gekocht en sjaal voor me kleine meid zo lief ben zo blij mee. En een leuke gevlochten mand oranje.
Nannaf: nou hopen dat jou beebje wat later komt ik hoop juist op ietsje eerder hihi Iloon: Oh wat vervelend een beugel! Is idd duur ja, maar word toch ook gedeeltelijk voorgoed? En morgen al 32 weekjes! Jee bij jou is het echt al aftellen Nog maar 8 weken Salapio: Er zit inderdaad best veel kracht in die beentjes jaa! Proficiat met je kleintje die tegen je ribben schopt Ik had van een vriendin van mn moeder gehoord Dat je zelfs je ribben erdoor kunnen breken.. Elise: Leuk zon groeiecho. Fijn dat alles goedgaat met de kleine! Kan me voorstellen dat je je er niet goed bij voelt Maar hopelijk is alles goed wat uit de tests komt! Lindy: Sterkte meid en rust maar goed uit!Hoop dat je je voor de verhuizing weer stukken beter voelt Johana: Haha ja dat had ik vorige week En toen de VK naar het hartje luisterde bewoog hij weer En zag je echt mn buik bewegen, de kleine rotzak hihi Ma gelukkig dat alles oké was Gerda: Pff, ja arme meid jij kan al maanden niks doen Volgensmij zou ik doordraaien Heb dat nu al af en toe dat je er slechte zin van krijgt. Gata het verder wel goed? Je zit al op 31 weken zie ik, gaat snel, nog even volhouden xx Wat erg voor Moon. Inderdaad iedere dag is er een En nu hopen dat zoveel mogelijk dagen voorbij gaan Kom op beebje, nog even blijven zitten! Nachtvlinder.. Thanks voor de update. Amber: Oh je hebt de nieuwe pretecho zag ik in de lijst Alsnog VEEL PLEZIER Maartjeh: Zozo, dat is echt vroeg! Hoop dat je geplande zaken allemaal lukken haha Miep: Oh wat erg ik heb ook nog steeds geen kaartje uitgezocht Maar inderdaad we hebben nog tijd (als t goed is) En ik wil nog een mooie foto maken voor erop Dat kan nog lang niet. Elise: Bah, dat lijkt me ook vies dat suikerwater. Nou ik duim voor een goeie uitslag. Lisette: Fijn dat je zo rond dit tijdstip langs mag komen Ben je toch weer even gerustgesteld! Nou beebje is vannacht weer flink druk geweest Dus niks mee rom me zorgen over te maken Ben eens benieuwd wanneer ik hier door de kraamzorg word gebeld En maandag mag ik weer naar de VK, JIPPIE!
upje van moon! hier is het weer redelijk rustig!als het erger wordt gaan ze pas weer voelen!Over 2 dagen stoppen ze weer het infuus en dan weer aankijken Na vanacht vind ik dat wel een beetje griezelig. x het duimen heeft een beetje geholpen meiden bedankt! wel verder blijven duimen xxxx nachtvliinder
We blijven zeker verder duimen voor Moon en de kleine meid! Iedere dag dat die kleine binnen blijft zitten is belangrijk! Liefs olga
Dreams, fijn dat de kleine jongen weer zo lekker actief is! Wanneer krijg je weer nieuws over het huisje?
Hallo allemaal,, Ik zag dat ik mijn 200 ste berichtje heb gehad,,goed hè van mezelf. Aisca Naar dat je een blaas ontsteking hebt, Geniet van je vrije dag. Nachtvlinder Bedankt voor de update van moon. Ik hoop echt dat het goed met haar blijft gaan. Miep en miep Bedankt voor het veranderen van de lijst. En inderdaad ik stuur mijn man ook niet naar under cover lover. We hebben helaas de proefdrukken nog niet binnen. Ik heb soms ook het gevoel dat ik de hele tijd moet plassen best lastig kom soms net van het toilet en dan zit ik net weer en dan moet ik al weer. Miep ik ben ook gek op chocolade melk..heerlijk is dat. Die melk is vast op gegaan door de choco melk Kraamzorg bij betalen ,,ik vind het inderdaad ook best veel wat je bij moet betalen,,ik ze vinden het verstandig dat ik in plaats van 40 uur maar 120 uur moet nemen dus wordt een leuk kosten plaatje. Elise Hoe ging het suiker prikken alles goed gegaan . Juffie Fijn dat het beter gaat met kleine jayda Heerlijk dat jullie nu bezig kunnen met de baby kamer. Iloon Het gaat zeker sndel 32 weken . Maartjeh Hoever ben je inmiddels al met je plannen,,voor vandaag. Olga Moet je ook doen hoor nu aan je zelf denken ,, Misskeita Ik hoop dat in het ziekenhuis alles goed was,, Lissete Ik ben benieuwd hoe het gaat vandaag bij de vlos. Zou in ieder geval fijn zijn als je even langs mag komen ,,heb je tenminste weer wat zekerheid. Sanneke Succes bij de garage,, En je niet te druk maken om het huishouden hoor,,stress is erg slecht. Nollie Fijn dat het iets beter met je gaat ,,ze zeggen rust is altijd goed ,,kun je nu wel weer zien. Dreams Ik heb soms inderdaad het gevoel dat ik door draai,,maar dan ook het hele verhaal het wordt me soms gewoon teveel. Ik denk dan ook wel gerda kom er zijn mensen die hebben ergere dingen ,,maar ik vind dit best zwaar allemaal de pijn en op de emotionele gebied.. En inderdaad soms ben ik ook best wel eens chagerijnig terwijl ik dat normaal nooit ben maar dan zijn er hier mensen die en die klagen over vrije tijd,,of om een zere vinger,,dan denk ik bij mezelf jeetje ,,ik weet is niet netjes,,maar komt vast door alle spannigen. zo dat was even het reageren ,,en dan zal ik zo even een update doen van het ziekenhuis bezoek. liefs gerda
Bezoek is weer weg. Nachtvlinder.. bedankt voor de up-date Moon.. heel veel sterkte hopelijk blijft de kleine heel lang zitten nog. Elk dagje is er 1 extra. Juffie... fijn om te horen dat het beter gaat met Jayda. En nu nog de babykamer. Hopelijk krijg je lekker veel hulp. melk.. blijf ik ook drinken. Heerlijk! dronk het al heel veel, maar nu nog meer. Mijn hoofd is ook een vergiet. Vergeet steeds van alles. Zal er wel bij horen. Hier nog niks gehoord van de kraamzorg. Dus ik wacht het nog wel even af. We hebben wel een geboorte kaartje gevonden, we moeten nu nog kijken wat voor een tekst en indeling we willen. De kleine en ik krijgen allebei de achternaam van mijn vriend. Lang leve het partnerschap. Dat maakt het meteen wel een stuk makkelijker. Hier geloof ik alles wel in huis voor de kleine. Moet alleen nog vanavond even een hoeslaken en een gewoon lakentje halen. Kreeftje... leuk hoor 2 blije dozen. Zitten echt leuke, nuttige dingen in. Hier al lekker de was gedaan (nu nog vouwen), boodschapjes ook al gehaald. Alleen nog even de vaatwasser uitruimen en stofzuigen en klaar voor vandaag en het weekend.
o ja morgen lekker naar een rommelmarkt om nog meer spullen voor de baby te zoeken. Zondag komt moeders langs, met nog meer spullen voor de baby. Die blijft ook maar kopen. Voel me op dit moment wel goed. De vorige keer dat ik bij de vlos was lag de kleine nog in stuit. Ben benieuwd of ie de volgende keer op zijn kop hangt Meiden die naar de vlos en zh moeten, heel veel succes. Hopelijk valt het allemaal mee. @ ALLEMAAL DOE RUSTIG AAN!
Zo ben net terug op me werk en voel me net een vaat doek. Heb ook een station een burger king naar binnen gewerkt, was bang dat ik ging flauwvallen, heel raar, want ik had in het ziekenhuis na al het prikken al een sandwich gegeten. Ik hoor de uitslag vanmiddag. Mijn armen zien er uit als die van een junkie ha ha. Dank je wel voor al jullie lieve woorden, ik heb er echt steun aan. XXX Elise
Lekker even gaan liggen dandelion. En dan kijken of het beter gaat. Hopelijk voel je je straks wat lekkerder. En nu maar wachten op de uitslag.
zo ben ik alweer terug uit het ziekenhuis,,ik weet niet of ik nu blij moet zijn met het bezoek ,, ze hebben eerste de baby weer helemaal onderzocht ,,en gelukkig alles was goed met onze kleine jongen ,, we hebben ook een echo gehad ,,maar ik heb niets kunnen zien mijn man wel ,,maar hij heeft genoten voor 2. we hebben het over de bevalling gehad,, en keizersnee,zou het aller laatste zijn wat ze zouden doen,,want ik zou zeer slecht kunnen herstellen ,,omdat mijn lichaam helemaal op is,,dus er zouden veel risico aan vast zitte. dus nu is de volgende tot besluit gekomen ,,ik probeer mijn zwangerschap uit te lopen ,,,en ze wagen een kleine gok ,op dat ik een makkelijker snelle bevalling zou gaan krijgen ziet dat er niet zo uit dan krijg ik tijdens de bevalling een ruggeprik en pijn medicatie. de gyn wou er niet om heen draaien zei hij,,ik zou een zeer zware en pijnelijke bevalling krijgen ,, ze zullen er alles aan proberen te doen om mijn nek zo min moeglijk te belasten ,,maar ik zou hoe dan ook letterlijk door de grond gaan zei hij.. dus mijn enige hoop is dat zei hij ook dat je een snelle bevalling zult hebben ,,en dat kunnen ze een beetje in de hand hebben ,,zodat ik snelle weeenen krijg enz enz. dus misschien kunnen jullie je voorstellen hoe ik me nu voel ,,ik vind het wel eerlijk dat hij zo eerlijk was maar het komt heel hard aan,,als ze je dat recht oin het gezegd zeggen. er komt gewoon weer heel veel woede en stress naar boven ,,bij mij het had zou niet hoeven te gaan .snappen jullie. en dan als tweede hebben ze mijn onder zocht,,en ik was er slecht aan toe de baby doet het beter dan mij,,, maar de gyn zei ook je geeft jezelf helemaal voor de baby,, ook al denk je nu niet zo ,,je mag best trots op jezelf zijn,,doet je dat toch maar even doet. jullie zoon zou ooit trots op je zijn zei hij.. nu komt het volgende , mijn lichaam is zo zwak en lijd zoveel pijn door mijn nek,, nu heeft de gyn medicijnen voor geschreven ,,voor de pijn en voor het slapen .. voor de pijn heeft hij morfine gegeven,,het zal bij mij misschien de pijn weg halen wat niet zeker is maar het is eigelijk verboden voor vrouwen die nog korte moeten dan 3 maanden ,, de apotheker wilde ze ook niet geven omdat er gevaren waren ,,voor de baby,,dus ze hebben gebeld met het ziekenhuis en de gyn zei tegen hun ook het moet we weten niet hoe lang de moeder het anders vol houdt. nu zijn de risico voor de baby als ik ze zou gaan slikken .. hartklachten ademhalings moeilijkheden. huilbaby en de baby zal verslaafd zijn. en de baby zal moeilijk willen drinken. en ik heb een slaap medicatie gekregen ,,en ook dat is gevaarlijk voor de baby,, daar geeft het aan ademshaling moeilijk heden en de baby zal onrustig slapen. mijn man vind dit een zere moeilijk situatie,, hij is zo bang voor de dingen die de baby er aan over houdt. en hij vind het heel erg voor mij ,,ik moe uit eindelijk de keuze maken . tussen de gezond heid van de baby,, en mijzelf,, en wat betreft mijzelf hoe lang houdt het lichaam het voel van mij ,,en ga ik er niet aan onder door ,,zoja komt het dan allemaal wel goed met de bevalling. ik heb straks nog een gesprek met mijn huisarts ,,ik heb hem net gebeld hij zegt dat de kans van de klachten voor de baby 90 % is ik vind dat een groot risico. dus we gaan straks mijn kansen door nemen,, hoe veel kan ik nog aan .. ik laat je later op de dag weten wat mijn besluit is ,,ik heb eigelijk al een besluit genomen ,,maar wil toch nog liever even het gesprek afwachten van mijn huisarts.. dus het ziekenhuis bezoek was niet echt leuk,,zoals jullie hebben gelezen. liefs gerda
Gerda: Jee, wat een verschrikkelijke dag voor je meid! Om dat zo maar even te horen te krijgen is idd zwaar Natuurlijk is het fijn dat de gyn eerlijk was Maar we zien er al tegenop, en als je dan dat te horen krijgt, pff moeilijk! Het tweede stuk vind ik nog erger.. Jeetje wat moet je allemaal doorstaan voor iets wat jouw schuld niet is Je hebt dus echt heel veel pijn als je die morfine niet slikt? Lijkt me een heel moeilijke keuze, als het ten strengste verboden is voor je kleine man Het percentage voor de klachten van het beebje liggen wel ERG hoog. Ik hoop dat je nog wat wijzer wordt van het gesprek met je huisarts Ik ben benieuwd EN HEEL VEEL STERKTE LIEVERD DIKKE KNUFFEL Olga: We zouden deze week gebeld worden Zo niet ga ik maandag maar weer eens langs Want de tijd begint nu echt te dringen Ik heb ook nog een ander eoptie maar dat is een appartement Met maar 1 slaapkamer, en dat wil ik liever niet! Xx