Gerda; Wat moeilijk! heel veel sterkte bij het maken van een beslissing en ik hoop dat de huisarts iets voor je kan betekenen hierin! Liefs Nannaf
Jeetje Gerda, wat een heftig gesprek in het ziekenhuis! Eerlijkheid is heel wat waard, maar komt ook heel hard aan in jullie geval. Het is zo tegenstrijdig allemaal...de kleine doet het goed, maar jou lichaam heeft het veel te zwaar. En daarbij is het emotioneel ook heel moeilijk voor je. Wat een moeilijke beslissingen moet je nemen meid. Ik hoop dat je gesprek met de huisarts je beslissing makkelijker maakt. Een enorme knuffel voor jou meissie! Liefs Olga
Nannaf, wat voor poppen ga je maken dan? Happygirl, al lekker actief geweest vandaag! Leuk hoor naar een rommelmarkt. Enne, aanstaande oma's blijven maar met spulletjes aankomen he! Olga
Olga, ja het probleem is dat die vrouw die onze wijk regelt er niet is vandaag. Ze was met een heel nieuw project bezig weet ik het. Maar mn vriendje belt sowieso dadelijk misschien weet ik dan meer Want die man wat bijna uit het huis gaat woont bij zijn moeder tegenover Hij zou ook een goed woordje doen bij die vrouw, want hij heeft zelf ook dara met haar gewerkt. Mrja ben benieuwd
@ gerda: meid, wat heb jij een rotdag zeg...heel veel sterkte en ben benieuwd wat je keuze is...weet dat we aan je denken,want dit is niet gemakkelijk!
Dreams, hopen dan maar dat je vriend wat meer te horen krijgt straks. Elise, lukt het werken wel na zo'n ochtend? Gelukkig al wel vanmiddag de uitslag. Iloon, morgen al 32 weken! Olga
haj meiden. ik ben er weer eventjes. het mannetje is net naar zijn werk. vanmorgen heeft hij alvast boodschappen gedaan voor me en de dsw box opgehaald lief he hij heeft ook al geld van de bank gehaald zodat ik als ik iets wil hebben dat ook aan andere kan vragen of ze het mee brengen. Het gaat wel vandaag. me hoofdpijn is nog steeds niet gezakt.. en voel me erg slapjes. maar om nou de hele dag in bed te liggen vind ik ook niks. doe veel dingen zittend. net zoals de was opvouwen enzo lekker zitten in een stoel dan gaat het prima. Het kraampakket: jeetje wat een lappen zeg dat kraamverband moet er nog niet aan denken hihi we hebben een boek erbij gehad best wel leuk . ik ga even proberen bij te lezen jullie hebben weeer veel gekletst.
@dandelion doe je nu wel rustig aan meis? Niet dat je straks van je stokje gaat.... @ dreams spannend meid ik duim voor je @ gerda jeetje meid wat een heftige dingen! Ik leef met je mee! Ik heb ook voor jou heel veel bewondering! wat hebben wij het dan maar makkelijk! heel veel sterkte meis! @iedereen die vroeg hoe het met mijn plannen voor vandaag ging! Goed ik voel me echt een stuk beter dus heb alweer aardig wat aan mijn huishouden gedaan wat een beetje verwaarloost was afgelopen week... En de honden al onder de douche gehad met vlooienshampoo (hardnekkige beesten zijn dat zeg die vlooien) nu nog boodschappen doen maar wou ff bijlezen
Meiden bedankt voor jullie lieve woorden.. het is ook moeilijk niks te doen. en op tv is ook niet veel boeiend te zien en ben niet z`n boekenworm. erg vervelend om je dan te vermaken. vooral als je normaal veel achter de pc zit en nu dit ineens niet meer mag . Moet ik jullie missen.. Gerda: jeetje meid wat een verschrikkelijke dag zeg, gelukkig was de gyn eerlijk tegen je, ik denk dat iedereen de laatste tijd er wel een beetje tegen op ziet, maar jij helemaal, vooral omdat je zo veel pijn hebt. en Dat ze dan ook nog eens vertellen dat de medicijnen die je slikt schadelijk zijn voor je ukkie dat is helemaal neit te bevatten natuurlijk, maarja je kan neit zonder. Heeel veel sterkte meid. Iloon: een beugel is inderdaad erg duur heb er ook altijd 1 gehad, bij mij werd hi voor 1/3 vergoed moet je eens navragen bij je zorgverzkering soms kom je wel eens voor een aangename verassing te staan. Elise: Ik krijg ook een groei echo binnekort. spannend over de uitslagen. en ja er zijn kleine kindje en grote en zal j net zien dat het een klein kindje is. mijn vk zei dat er wel meer kindjes zijn die niet binnen de linen groeien. en dat je je er niet druk om mag maken maar toch onbewust doe je het toch weet hoe jeje voelt erover. succes. Moon: wat rot meid. hoop echt dat je kleintje nog even blijft zitten. Nachtvlinder: wat fijn dat je zo af en toe eens wat van Moon laat horen. Dreams: bedankt voor je lieve berichtje meid. ja probeeer me ook zo veel mogelijk rustig te houden maarja je kent mij he. maak me om alles en niks druk, en wil het liefste alles zelf doen. gaat nu even niet ehb me er bij neergelegd. het is vor een goed doel Kraamzorg: ik zit bij de DSW en heb een av top verzekering en krijg kraamzorg volledig vergoed als ik binnnen de uren blijf. zo is het mij verteld. Happygirl81: meid k vergeet ook echt alles vooral nu pff sta ik in de douche ben ik een handdoek vergeten te pakken pfff moet ik zeiknat de douche uit om een handdoek uit mijn kamer te pakken pff,. het hoort erbij
voor de meiden die wel ff een lach kunnen gebruiken zorg wel dat je je geluid aan hebt staan! http://www.minuscule-dvd.com/flash/em_p ... height=352
Ik kom hier nog even snel gluren En ik heb de bon van Kruidvat binnen JIPPIE! Ga ik die doos zometeen halen is toch aan de overkant van de winkel Lekker dichtbij maartjeh: Thanks hopen maar dat ik snel meer weet idd! Lindy: Ja ik weet het haha, ik ben ook zo Maar niet druk maken en gelukkig kan je nog dingen zittend En maak je schoonouders maar gek, hihi grapje! Beterschap xx
Ik heb hem ook net gekregen..zal bij de kruidvat wel geen 2 dozen krijgen. Bij de prenatal krijg ik er wel 2......
ah wat fijn dat jullie hem ook binnen hebben meiden maartjeh, haha wat grappig LOL waar heb je dat vandaan gehaald? Maar het laatste stuk laat ik nog ff laden en kijk ik hem af ZO GRAPPIG ! Volop door het spinnenweb HAHA Mara nu ga ik me echt aankleden en ff na de winkel en de doos bij kruidvat ophalen Tot Strakkies xx
Ik heb ook de bon net binnen voor kruidvat ohh zo nieuwsgierig wil hem eigelijk meteen ophalen . maar ja weet niet of ik dat nou wel moet doen .
@gerda: fijn dat het met de kleine man goed gaat...alleen minder met jou. wat een rot situatie met die medicijnen... ik heb vandaag ook de bon gehad van de kruitvat ik heb 'm alleen nog niet van de prenatal...sommige hebben al wel wel en die zijn korter zwanger dan ik...moet ik ff bellen?
@french Zou er even achter aan gaan hoor, het gaat bij prenatal wel eens vaker fout...even een belletje kan geen kwaad