Waterlelie..vervelend van je maagzuur na je macaroni! Bipat..toch gelukkig nog een leuke dag gehad! En wat balen van de geldzorgen van je mans baas.. Hopelijk volgende keer alles gewoon binnen! Amber wat balen zeg..weer niet gelukt.. Niks aan te doen hè hij wilde gewoon verstoppertje spelen! Nog wel lekker geslaagd leuk! Sanneke..ik kom uit kampen..dat is overijssel.. Maar als ik een energieboost krijg kom ik wel hoor! Enne 800 berichtjes!super! Nannaf..wat leuk! Echt super zeg die poppen! Dat je dat kan!tof! Happygirl..we hebben de gewone effen aquablauwe.. Ik weet welke jij hebt..die is ook erg gaaf! En veel plezier morgen hè!
Huh? ik dacht dat jij uit het zuiden kwam. Maar je komt dus uit kampen! grapsig. Mijn opa en oma hebben daar jaren gewoond en liggen er ook allebei begraven. Dan is zuidholland wel nog verder voor jou. Ik wou dat ik zo'n knipmiep in de familie had, maar ik ben voorlopig oook weer klaar (vindt mn man een vies woord, k moet gereed zeggen) met de kapper omdat ik dus vandaag ben geweest. Ik schrik nog elke keer als ik in de spiegel kijk. Net kwam een vriendinnetje een babydagboek brengen. Echt lief! Morgen gaan we naar mn broer en schoonzus in t noorden. Zij is ook zwanger (19 week). En zondag naar mn schoonouders, dus ik weet niet wanneer ik weer tijd heb om mee te kletsen. Maandag ook een druk dagje en 's avonds eerste zwangerschapscursus. Heb alleen nog geen joggingbroek. Morgen in Assen maar ff kijken. weltrusten alvast! groetjes sanneke
tja ik kom echt uut kampen hoor.. is best een gezellig stadje.. en waarom is klaar een vies woord? heb je het zo kort laten knippen? dat je moet wennen? Wat leuk dat je vriendin langs kwam met een kadootje! Enne alvast een fijn weekend hè!
Happygirl.. Uhm ff denken er zat in de doos: - baby / mama magazine - klein flesje natusan baby olie - proef tubetje van zwitsal voor t droge huidje - opbergdoos voor friso flesvoeding - 2 luiers - paar foldertjes en zon oefenzakje mama- zwitsal om je buik in te smeren - ow ja een cd-rom over borstvoeding dat wa shet wel
ik heb de bon ook gehad heb alleen geen printer thuis dus zal volgende week worden dat ik hem ophaal. Maar zo te horen zit er niet veel soeps in Bedankt allemaal oor jullie lieve woorden. Ik vind het erg jammer van de echo maar heb mijn kleintje in ieder geval weer gezien. Nog 10 weekjes wachten en dan kan ik hem eindelijk knuffelen
Maagzuur vreselijk he ! Ik kan wel aandelen rennie aanschaffen ! Heb na elke maaltijd plus savonds en snachts er veel last van. Welterusten en tot morgen
hallo meiden! hier ook nog alles oke hoor, morgen 31 weken schiet op, brr bevalling komt nu toch dichterbij. ik heb een vbeetje maar bij gelezen. ah sanneke aan de 800 berichten heel belangrijk hihi ik vind die dozen allemaal wat tegen vallen (en dan bedoel ik niet jullie als dozen) maar die van kruidvat enzo, van prenetal was wel redelijk maar ja het enigste wat ik ervan gebruik is die lelijke bigshopper om, daar de lege statiegel-flesen in te doen nee de rest is ook wel welkom hoor maar moet zeggen een paar jaar geleden waren de dozen toch rijkelijker gevuld. meeting wie wat waar, nou ja ik kom toch niet, zal waarschijnlijk ver rijden zij en zie ik niet zitten met mn bekken.. oke ik ga weer bankhangen. truste voor straks!
Zo dames, ik wist het vanmiddag al, maar ik kon nog niet op de computer. Ik heb nu volgens de uitslagen geen zwangerschaps diabtes. Ik ben wel verbaasd en ze blijven het in de gaten houden. Maar voor nu is alles goed! ! ! En ik weet niet of ik het al had verteld maar met de groeiecho zat alles goed, precies in het midden van de lijn. Waarom ik nou zo een grote buik heb is niet helemaal duidelijk. Ik ga de vlos nog wel even aan de tand voelen. Ga naar bed ben dood op. Slaap lekker meiden.
Ik kan niet slapen. Echt k*t. Toch straks nog maar een keer proberen. Nu eerst een beker melk. Misschien helpt het.
hoi allemaal het is nu bijna kwart over twee,ik kon niet slapen dat is voor mij trouwens heel normaal tegen woordig,maar ik mag nooit op de pc van mijn man is niet goed,,kan beter gewoon rustig blijven liggen dan rust ik tenminste. maar ik heb al een paar keer over gegeven denk spanningen niet misselijk of zo maar veel hoesten en dan gaat alles er uit. en door het over geven krijg ik alleen maar meer last van mijn nek en rug,, de duizeligheid wordt hier trouwens steeds erger dat is ook naar. ik heb gisteren dus nog een gesprek gahad met mijn huisarts, en toen we thuis kwamen hebben ik en mijn man er over gepraat. en ik heb toch besloten niets te in te gaan nemen het risico is te groot, en ik wil niet dat onze baby straks lijdt of klachten krijgt. dus ik moet voor mezelf nog even 9 weken sterk zijn. ik lijd al 15 weken dan moeten die 9 ook nog wel kunnen ,, ik vind het wel erg moeilijk ,, ik verlang zo erg naar iets wat de pijn verminderd ,, iedereen heeft wel zijn mening van ja moet je moet denken aan je kind,,ik moet toe geven er waren er ook een paar die zeiden je moet ook aan je zelf denken . maar er is niemand die voelt wat ik voel,,als dat zo zou zijn zouden mensen veel meer begrip hebben. het is nu gewoon aan mij de taak ,,dit lichaam zo goed mogelijk te onderhouden zodat de baby het nog goed zal hebben de laatste weken. en die 9 weken ,,zullen de langste weken van mijn leven worden ,, maar ik ben blij dat ik jullie heb ,,voor af en toe afleiding. verder is me gezegd als de baby geboren is zal ik alleen maar zwakker zijn,,en is mij verteld voor de veiligheid van de baby, dat ik de baby alleen maar mag vast houden als ik lig of zit ,,ik zal niet met hem mogen lopen ,,inverband met gevaar dat ik hem zal laten vallen omdat ik mijn armen amper kan bewegen en dat ik steeds het gevoel er in kwijt raak,,ze zullen met de behandeling daarvan beginnen na 10 dagen van de bevalling,,( en dan maar hopen dat dat probleem gauw is opgelost. maar als ik op bed lig zou de baby wel lekker de hele dag bij me kunnen liggen zegt mijn man lief he. hij zal het nog zwaar krijgen als onze hulp weg is komt alles dus grotendeels op hem af. maar hij zegt hij kan niet wachten tot het zover is,,lief he. nou ik ga zo maar weer stoppen even wat rond neuzen dan dan toch maar weer rusten .. bedankt voor jullie lieve berichtjes trouwens en voor als jullie dit lezen goede morgen liefs gerda
Gerda....jeetje wat moeilijk. Vind het heel knap van je dat je de keus neemt om geen medicijnen te nemen. Klinkt in jouw geval heel aantrekkelijk. Ga in ieder geval op je bed liggen, dan rust je ook uit zeggen ze. Hopelijk gaan de 9 weken ook snel voorbij. Heel veel sterkte. En vraag om een laptop met draadloos internet. Kan je lekker vanuit bed typen. Dikke knuf
fijn dandelion dat je geen suiker hebt ! en die grote buik is dat niet gewoon veel vruchtwater ? Happygirl toch nog een beetje kunnen slapen ? Warm bad wil hier wel eens helpen En Gerda ik heb echt bewondering voor jou ! Dat je gewon al die weken jezelf helemaal opoffert voor je kleintje. Ik kan me echt niet voorstellen hoeveel pijn je hebt. Ik hoop ook voor jou dat het snel januari is en je geen pijn meer hebt en helemaal van je kleintje kunt genieten. Heel veel sterkte meis. *digitale knuffel uit Tilburg*
Hey meides! Even m'n neusje "laten zien" hier. We zijn behoorlijk druk, voorbereidingen voor de dakkapel (zolder leeghalen ) enzo. Dus ik ben even niet zoveel te vinden hier. Gerda, sterke meid, knap hoor dat je de 40 weken gaat "uitzitten"! Nog maar een paar weekjes (zei de optimist ) je bent een bikkel! Elise, erg fijn dat je geen suiker hebt, en ze houden je nu iig goed in de gaten. Vervelend he meides, dat niet kunnen slapen, laten we ons troosten mt de gedachte dat we over een paar weken ons kleintje kunnen gaan bewonderen als we wakker liggen Ik heb verder niet teruggelezen Ik hoop dat alles goed gaat! Tot zo snel mogelijk weer... Liefs Essie
Hallo meiden, het gaat snel nu allemaal he? Nog maar een week of 10 voor de meesten! Ik begin volgende week met zwangerschapsgym. Ik ben benieuwd. Nou, veel succes allemaal!
Meiden, even snel tussendoor. Lees vanmiddag even alles terug. Bij de vk gistermiddag konden ze de hartslag wat moeilijker te pakken krijgen, maar eenmaal gevonden was die luid en duidelijk aanwezig. Het bewegen was volgens vk goed, maar ze zei dat het in dit geval toch moeilijk was omdat de moeder het het beste voelde. Ze moet dus afgaan op wat ik voel en denk. Al met al was alles gelukkig goed en naar een middagje verplicht rusten voel ik de kleine als vanouds weer 'voetballen'. Wel moet ik het in de gaten blijven houden, als ik het niet vertrouw krijgt de kleine nog een CTG-scan.
Meiden, even snel tussendoor. Lees vanmiddag even alles terug. Bij de vk gistermiddag konden ze de hartslag wat moeilijker te pakken krijgen, maar eenmaal gevonden was die luid en duidelijk aanwezig. Het bewegen was volgens vk goed, maar ze zei dat het in dit geval toch moeilijk was omdat de moeder het het beste voelde. Ze moet dus afgaan op wat ik voel en denk. Al met al was alles gelukkig goed en naar een middagje verplicht rusten voel ik de kleine als vanouds weer 'voetballen'. Wel moet ik het in de gaten blijven houden, als ik het niet vertrouw krijgt de kleine nog een CTG-scan.