@gerda: ik vind het heel knap van jou datje je zo groot houd. meid wat heb jij een klap moeten verwerken...kom op meid nog 9 weken! @marit: ik heb al 2 proefdrukken gehad van ons geboortekaartje en de 2e was goed...ik moet 'm alleen nog ff terug brengen naar de drukker maar daar heb ik nog ff de tijd voor ik vind dat de tijd gaat opschieten! ik roep iedere keer...nog maar 12 weken en dan is het kerst is er nog nieuws over moon?
Amber nog maar 10 weekjes wachten hè..dan is het al real live time! Spannend hè! Lentefee..fijn dat het goed gaat! Enne bishopper uit de prenatal doos? Die had ik er niet in zitten? Elise..fijn dat je geen zwangerschapssuiker hebt meid! Gelukkig maar! En fijn dat de beeb goed op schema lag! Gerda wat vervelend meid dat je snachts zo moet overgeven.. Kan me voorstellen dat het heel zwaar is voor je nek en rug.. En dat je daardoor weer duizelig wordt.. Maar wat knap van je dat je de medicijnen niet gaat nemen! Moeilijke beslissing Lief van je man hoor dat ie zo met je meeleeft..en wat ie zegt is natuurlijk ook zo.. Straks lekker de kleine bij je op bed..lekker van genieten! Dikke knuffel hoor! Essebes..succes met jullie dakkapel! Zijn de vergunningen al wel binnen? Marittt..leuk hoor volgende week gym! En kaartje..nee hier nog niet mee bezig geweest.. Lisette..fijn dat het goed was bij de vlos!
Sanneke, sorry, ik was gisteren opeens weg he... 10 meiden is niet veel van de 60. Maar wel heel begrijpelijk hoor. Voor sommigen gewoon echt te ver weg en voor anderen niet haalbaar i.v.m. rustig aan moeten doen voor het zwangere lijffie. Volgens mij zou Djaminah ook mee doen, want zij bood eventueel nog haar huisje aan.... Ergens in de buurt van Rotterdam afspreken is voor mij ook prima hoor! Miep, waarom ga je nu niet mee dan? Wordt vast heel gezellig! Lijkt mij echt leuk om een paar van jullie in het echt te ontmoeten! Weet niet of wij dat wippertje nou voor 30 of 40 euro hadden.... Amber, wat balen dat je jochie er weer niet goed voor lag zeg. Nou ja, nog maar een paarweekjes en dan zie je hem echt! Bipat, hopen dat het bedrijf van je man er weer bovenop komt. Te weinig salaris krijgen is natuurlijk niet de bedoeling. Even posten en weer verder lezen hoor, Olga
Zo...Goedemorgen dan maar.. ben alweer druk geweest met poetsen en wasjes draaien weer volop.. Brood is al binnen..dus dat is ook al klaar! Nog geen echte plannen vandaag...
goedemorgen meiden! gelukkig redelijk goed geslapen vannacht, na al die zorgen... de baas van mijn man is vannacht nog meegeweest naar ons huis om patrick thuis te brengen en te praten over de 'geldkwestie' uiteindelijk heeft hij toch nog ervoor gezorgd dat het bedrag dat te weinig gestort was in ons handen terecht kwam! Hij heeft me redelijk gerust gesteld als het gaat over het komende salaris....maar eerst zien dan geloven he! vandaag ga ik lekker even langs mijn ouders, gewoon ff gezellig! en dan ook nog even de tijd zoeken om te wassen enzo! gerda; je bent een taaie en ik heb enorm veel respect voor je beslissing! ik duim voor je dat alles goed zal gaan! dikke knuffel! kaartjes hebben wij al besteld, ook na de tweede proefdruk was het in orde! ben me nu aan het orienteren op de geboortebedankjes, denk dat ik ze zelf in elkaar ga zetten! ook wel een leuk werkje tijdens het verlof! meiden fijne dag!
Olga...ik moet dan ongeveer anderhaf uur rijden... en dat ligt me momenteel helemaal niet..dat lange rijden.. bipat..fijn dat je gerustgesteld bent! en veel plezier bij je ouders..!
Nannaf, wat een leuke popjes maak je! Dreams, ohh het wordt wel echt spannend nu met het huisje! Happy girl, als je kleine in stuit ligt, dan liggen toch juist de voetjes boven bij je ribben? Of zie ik het nu niet goed. Ik voel volgens mij steeds zijn kontje tegen mijn ribben drukken...maar kan ook een schoudertje, handjes of voetjes zijn. Zal dinsdag wel horen hoe hij ligt. Veel plezier bij de rommelmarkt! Waterlelie en Bipat, ik heb nu ook vaker last van maagzuur. Vooral 's avonds. Maar nog niet te erg gelukkig. Waterlelie, je hebt wel een lekkere dag uitgekozen voor het Dolfinarium zeg! Dreams, bij mij zaten er toch wat andere dingetjes in de Kruidvat doos, maar wel vergelijkbaar. Lentefee, daar ben je ook weer eens. Jammer dat je last hebt van je bekken meid! Waar is je banner? Elise, wat een opluchting dat je geen suiker hebt! En heerlijk dat de kleine goed op schema ligt. Gerda, wat een lieve man heb jij, die er steeds weer iets positiefs probeert van te maken! Die kleine kan inderdaad lekker veel bij je liggen en dan is het net zo genieten toch! Enne...laten we gewoon hopen dat je twee weekjes eerder bevalt. Dan is de kleine jongen lekker ontwikkeld en kan jij eerder beginnen met herstellen! Knuffel voor jou! Liefs olga
Essebes, druk bezig met de voorbereidingen. Niet te veel zelf doen he! Hoop dat het lekker opschiet met de dakkapel. Die zetten ze in 1 dag toch? Wanneer gaat dat gebeuren? O ja, de meeting wordt misschien verplaatst naar de richting zuid-holland/rotterdam. Zie jij nog kans, of gaat het echt niet lukken nu? Maritt, zie je wel; ik vroeg me hier een tijdje terug al af waar je was gebleven. Alles goed met je? Wij hebben zelf een kaartje gemaakt en mijn zwager gaat ze drukken voor ons. Veel plezier met de gym. Kom je weer wat vaker kletsen? Miep, ik dacht al dat je niet uit zuid holland kwam inderdaad....Ja lang autorijden is niet zo lekker. Ik voel tijdens een half uurtje naar mijn werk die kleine al steeds tegen mijn ribben. Lisette, fijn dat alles goed was! Niks meer van Moon gehoord sinds gisteren. Hoop maar dat de remmers hun werk doen! Liefs Olga
@ gerda: wat een dappere beslissing meid, heb echt bewondering voor je! Zal met je meeduimen dat die 9 weekjes zooo voorbij zijn en dat je zelf kunt gaan herstellen. Lijkt me idd wel moeilijk om de eerste tijd je kleintje niet zelf te kunnen verzorgen,maar geniet van de momenten wat je wel kunt meid Hier alweer een voetbalochtend voorbij Verder zal ik er tot maandag minder zijn, want vanmiddag krijgen we bezoek en morgen komt mijn beste vriendin uit Voorhout naar ons toe Fijn weekend meiden!
Fijn weekend hoor iloon! zo de 1e wasjes zijn aan het drogen.. misschien vanavond nog eentje erin..en anders morgen maar weer..
Ah Shit ik had een heel bericht getypt gaat het weg VERDORIE.. Gerda: Echt petje af voor jou hoor Je zit al weken met die pijn en hebt nog eventjes te gaan Wat goed van je dat je deze beslissing hebt genomen Al is het voor jou inderdaad erg aantrekkelijk Ik hoop ZO dat je snel wat minder pijn voelt en dat het beter gaat *KNUFFEL* Elise: Wat een goed nieuws dat je geen suiker hebt En dat alles met het beebje ook in orde is. Olga: Oh ik dacht dat al die dozen van Kruidvat hetzelfde waren Het was niet echt veel he, mja alles wat je krijgt is welkom Nachtrust: Ik heb vannacht ook echt helemáál NIET goed geslapen Tussen half 3 en 5 zo moest ik zeker 4x plassen En als ik niet meteen rende deed het zooon PIJN En daarbij dat kleine ventje heeft geen minuut stil gelegen Best leuk, maar soms dacht ik ga even slapen jij Haha maarja, weet ik wat me straks te wachten staat