meiden wat goed die echo's! en zo snel al een echo en kloppend hartje zeg super! ik kan niet wachten!
Bipat.. ohh okaj dan snap ik het,, meid sorry .. ik probeer te gaan genieten.. maar vind het nog wel moeilijk ,, het idee dat er een mensje in me leeft is nog een beetje onwerkelijk maarja da tkomt nog wel denk ik,.. ik moet nog 22 dagen wachten op mijn 1e echo en gahet dan vertellen aan ouders en schoonouders slaap lekker meiden ben dood op,, morgen weer lange dag werken. gelukkig donderdag en vrijdag vrij
ik dacht ik lees nog ff snel voordat ik ga slapen wat een goed nieuws allemaal zeg! super al die mooie echo's. en caruli, ben blij dat je kleintje zich lekker aan je vasthoudt houden zo! Hier alles nog zn gangetje, beetje te veel gefeest gisteren dus ben behoorlijk moe. Merk het ook gelijk weer aan de baarmoederkrampen lekker rustig aan gedaan vandaag dus morgen zal t wel weer minder zijn.
spannend jufffie! ben heel benieuwd! @misskeita: gefeliciteerd hoor! en die assistente is echt een stomme doos!
sanneke, lekker he zo'n goeie echo..... jij ook gefeliciteerd met je goede echo! juffie, jij heel veel succes en plezier straks! lindy, geen sorry hoor, geeft niks wist jij veel... we tellen samen af naar jou eerste echo!
misskeita belachelijk Gefeliciteerd Echodames gelukkig allemaal goed nieuws ik wordt er helemaal blij van juffie veel plezier straks
Goedemorgen allemaal! Ben er een paar daagjes niet geweest en had weer een heleboel bij te lezen. @Moon:Hoe onwerkelijk jou verhaal. Kun je je voorstellen wat een medische blunder ze zouden gemaakt hebben. Tjonje, wat een geluk dat er nog een derde gyn bij aan te pas is gekomen. Zou nooit van m'n leven nog naar die andere twee gaan tenzij om ze een goed pak slaag te geven Nee, serieus, ik zou het hier echt niet bij laten, het maakt me echt kwaad zo'n geklungel. Ben heel blij voor je dat het nu toch nog goed is afgelopen, dikke knuffel hoor. @Caruli:Ik blijf aan je denken en voor je duimen hoor; hopelijk wordt de bloeding niet groter en wil je beebje bij je blijven. Laat je maar lekker vertroetelen en niet twijfelen om hier te blijven schrijven hoor. We zijn er allemaal voor je. @Lentefee:Hopelijk komt het allemaal goed hoor. Jij krijgt van mij ook een hele dikke knuf en duim ook voor je. @echo dames: Leuk hé die echo's. Morgen avond mag ik voor mijn tweede echo gaan, begin nu al nerveus te worden . Veel liefs Fientje x
misskeita: gefeliciteerd meid en die ass zal dr dag wel niet hebben gehad denk ik sanneke: gefeliciteerd met je goede echo meid! juffie: veel plezier met de echo vandaag geniet ervan
ps de gyn zei tegen ons dat mijn baarmoeder heel groot is dat ie opzet door de bloeding en het kindje natuurlijk nou ik heb een buikfoto gemaakt zie mijn album
Nou Caruli inderdaad, aardig buikje! Als de beeb maar blijft waar 'ie hoort, is het alleen maar leuk toch? Bipat, wat een geruststelling dat de echo helemaal goed was! Juffie, veel plezier vandaag! Ik mag over 6 nachtjes slapen voor een echo. Heb er zo zin in! Liefs Olga
oh ja zou iemand mij voorzichtig weer op de lijst willen zetten ik hoop echt dat ik er mag op blijven staan caruli 24 jaar 2e kindje uitgerekend 3 december volgende controle 7 mei om 14:55u zh
lekker buikie Caruli ik zal vandaag ook weer ff fotootje maken en plaatsen het lijkt me wel leuk om van elke week een foto te hebben.
Ik weet niet zo goed hoe ik dat moet doen Caruli. Bij mij verdwijnen dan altijd de kleurtjes en de letters worden weer klein of niet dikgedrukt. Misschien kan iemand het even goed uitleggen aan ons?
misskeita, hier is het normaal dat je je zwangerschap meld bij de huisarts, handig als ie dat weet als ie medicijnen moet voorschrijven of zo, lijkt me, toch? Raar mens hoor haha