Gerda: heel veel sterkte nog even meid voor jehet weet heb je wat moois in je armen. het is zwaar,. zeker voor jouw. maar je bent nu al zo ver en ik weet zeker dat je het wel zult redden pet af hoor hier gaat het wat beter heb goed geslapen vannacht ondanks dat ik tig keer moest plassen. ga zo me kruidvat doos op halen en maar meteen door naar oma heb ik dat allemaal al gehad en morgen weer een rustig dagje, hoe is het hier verder? al wat gehoord van moon?
Fijn dat het beter gaat met je lindy! en veel plezier bij je oma! van moon nog verder niks gehoord..toch?
Jaja.. heb een mailtje gestuurd lijkt me erg leuk hihi, niemand van de dec mama`s die dat leuk lijkt?
lijkt me best leuk..maar het is in een zwembad..dus...eh...nee in een badpak of bikini..nee niet echt..
haha nou ik heb daar echt schijt aan leuk joh, heb nog een leuke bikini, en me buik komt mooi uit in me bikini en je bent met 30 andere zwangere vrouwen dus val je waarschijnlijk niet eeen sop haha
gerda echt respect meid....ik kan me voorstellen dat de keuze moeilijk is....maar ik vindt je erg moedig! De meeting is voor mij ook veels te ver weg...ik rijd daar zo'n 1/ 1,5u over daar heb ik momenteel echt geen trek in. en ik moet er ook niet aan denken om in mijn badpak/bikini in een comercial rond te wandelen
Weet ook niet of me dat wat lijkt zo'n commercial...Krijg ik dan ook een mooie, goed zittende bikini, want die heb ik nu niet... Over Moon is ook een topic in de lounge geopend, maar vanmorgen nog geen nieuws. Misschien nu wel? Wat een heerlijk weer zeg! Liefs Olga
Lindy nee lijkt me echt niks hoor in het zwembad . Olga..tja als je een bikini of zwempak krijgt . Ohja stond er een topic over moon..zal eens kijken
Gerda, wat een rotnieuws gisteren. Ik vindt het wel moedig dat je gekozen hebt om het nu ook nog 9 weken zo te gaan doen. Ik weet totaal niet hoe het voelt, maar had dezelfde beslissing genomen. Sterkte enne wel alles hier schrijven waar je mee bezig bent, hé. We zijn er voor je. Luiers, newborn. Mijn vriendin vertelde dat je inderdaad wel goed eraan doet om meerdere pakken thuis te hebben staan. Maar...je schakelt volgens haar nogal snel over naar maatje 2. Dus heb ik hier 4 pakken newborn en dan zie ik dan even wel weer... ( Misschien ook een tip voor jullie ?) Miep en miep; ik heb gisteren nog even gevraagd hoe het zat met die druk op de blaas en dat het kindje lager ligt. Volgens de vk is dit rond deze week heel normaal dat je kindje een andere ligging aanneemt en waarschijnlijk met zijn ruggetje naar onze buik gericht ligt, dus ook met zijn pootjes tegen onze blaas aan voetbalt. Mijn moeder had zo haar eigen gedachte; hij rijdt mee in de verkeerde richting ( ehh, ja...) Maar nog een paar daagjes dan zou ik zijn ligging zien op de 3d echo, die we nog tegegoed hebben. Meiden, ik sluit af voor vandaag, ga zo oppassen bij ons petekind tot vanavond laat.
Lisette: Ik heb dat nu ook heel erg dat die op me blaas ligt Vannacht begon het echt hevig te worden Als ik niet 123 naar de wc ren doet het echt pijn EN is dan ook ma zo'n mini-plasje Zo zie je maar weer, gebeurd ongeveer hetzelfde in onze lichamen =p xx
Lisette..bedankt voor het vragen! Hoort er dus gewoon bij..enne je moeder had ook een leuke theorie! En spannend..nog lekker een 3d echo te gaan!super! Ik zou ook nog wel een keertje willen.. Veel plezier met oppassen! Ik heb het topic over moon gevonden.. Hopelijk blijft het goed gaan hoor..ik blijf duimen!
hoi ,,ik had vandaag een hele lieve pps gekregen ,kan ik die ook op deze site plaatsen weet iemand dat gerda
ik kom ook weer ff kijken heb een hyves-site aangemaakt hihi 2 weken terug ofzo wou hem verwijderen ma ben hem maar aant updaten nog steeds niet gegeten.. Gerda: Ja wat is dat hihi ... ? Miep: Pizza..JAMMIE
Nou Miep, het is hier zeker rustig vandaag! Ik weet ook niet wat een pps is... Lisette, ik was ook van plan om 4 pakken van new born te halen. Doen jullie pampers of eigen merk van iets? Heb nu 1 pak van pampers uit de blije doos en er zat ook een kortingsbon in voor 5 euro retour. Maar, een new born pak kost nog niet eens 5 euro...Daar zal ik dan maar een pak nummer 2 luiers van halen he! Ik heb een beetje vergeleken tussen pampers, kruidvat, etos, en c1000. C1000 eigen merk is de goedkoopste. En het pampers merk bij Kruidvat en etos zijn 20 cent duurder als bij C1000 dat is raar he! Liefs Olga
een pps is een soort filmpje ,,met een tekst en daar eenliedje bij ,, ik had er vandaag een gekregen van mijn broer,, en ik wilde hem graag vooor jullie allemaal plaatsen ,,jullie zijn toch ook heel speciaal .. vandaar dus als iemand me kan helpen kan ik hem plaatsen zodat jullie hem kunnen zien . gerda
dreams..leuk ben je lekker mee bezig dan hè! olga..wat de luiers betreft... ik heb nu 3 verschillende merken gekregen.. dus kan het uitproberen.. ik denk wel dat als het kindje straks ouder is..dat ik luiers bij de makro ga halen.. daar zijn ze vaak in de aanbieding..
Ja Makro goed in de gaten houden en verder alle andere aanbiedingen natuurlijk! Gerda, ik kan je niet helpen sorry! Wel lief dat je broer je dat gestuurd had! Olga