miep: haha ja inderdaad en die kleine blijft maar doortrappen de hele dag Huh? Dacht dat die pampers toch echt 10 euro waren hier bij de etos
gerda...dat ken ik ook niet..sorry...maar wel ontzettend lieff! makro had ze nu in de aanbieding voor iets van 6 euro nog wat..dus dat is dan best goedkoop toch? alleen de newborn hadden ze niet..
Ben weer weg hoor...was even een bliksembezoek. Ga zo even thee drinken bij mijn ouders en dan naar verjaardag. Tot morgen, liefs Olga
daz goedkoop ja ik zag ze bij de etos voor €9,95 weet wel niet hoeveel het er waren anders geven ze natuurlijk ook niet zo'n hoge korting maar ik ben eens lekker eten kuskus
ppff...ik ben gistermiddag voor het laatst hier geweest en moet eerst iets van 8 pagina's bijlezen.... dat ga ik eerst maar effe doen...
Ik had ook naar Sanneke gepbt. De meeting mag ook bij ons als we het naar Zuid-Holland verplaatsen. Heb een berg kleertjes gekocht op de rommelmarkt. In 3 verschillende maten. Dat wel. Maar was een geslaagd dagje. Nu ga ik even kijken wat we gaan eten.
ach ja..moet nog maar eens bekijken welke het straks gaan worden.. ik ga effe bankhangen..tot laters..
Zo dames, ik ben er weer een beetje. Best druk gehad vandaag. Wat een rot verhaal van Gerda, ik zit nu een beetje te kijken. Dus Gerda, een dappere beslissing en heel erg veel sterkte gewenst, meid! Knuffel! We gaan volgend weekend het kamertje schilderen en daarna ook wat dingen in huis opknappen ( fijn zo een handige vriend!) Ga nu lekker tv kijken. Mijn vriend is naar een concert in Paradiso, leuk voor hem, kan ik lekker kijken waar ik zin in heb! XXX
ik heb alle huismerken volgens mij al gehad bij lex de beste vind ik nog steeds de pampers het lidl merk en kruitvat maar de slechtste vind ik die van de albert heijn huismerk en van de aldi die nemen bijna niks op ik heb nu de luiers van de kaufland maar die heeft niet iedereen in de buurt liggen die vind ik uiteindelijk de beste
zozo...eindelijk bijgelezen, en ik ben bijna alles alweer vergeten... gerda...dappere beslissing van je en nog 9 weekjes volhouden meid... luiers bij makro? makro, daar heb ik nog nooit van gehoord! happygirl...leuk kleertjes gekocht op de rommelmarkt... nou ik ga effe lekker bankhangen...ben de hele dag weggeweest....en ga nu paul de leeuw kijken
elise..leuk dat jullie volgend weekend bezig gaan! en lekker een avondje tv voor jezelf! mamabeer..alle merken al gehad.das handig hoor die tips! loesie..nog nooit gehoord van de makro.. ..moet je wel een pasje voor hebben..maar ze hebben soms wel goeie aanbiedingen! moet je maar eens googlen..
Wij hebben het beste idee van nederland gekeken..was wel leuk! Zometeen geloof ik weer voetbal erop...
Ja er is genoeg op tv en ik heb heel veel dat ik kan kijken ( heb filmkanalen en dvr) maar ik kan me maar niet op een ding concentreren! Dus ben een beetje aan het surfen en tv zappen. Ook leuk hoor. Vind het wel lekker een beetje alleen. Ga morgen trouwens een appeltaart bakken, heb alles in huis, lekker!
hoi ben ik weer ,,ben nog even opzoek geweest hoe ik jullie mijn pps kan laten zien klik hier / kopieer http://www.mediafire.com/?e44gxysddd0 en daarna staat er Click here to start download.. daar moet je dan op klikken ,, hij is voor jullie allemaal ,,omdat ik jullie als mijn vriendinnen beschouw. maar ik had hem van mijnbroer gekregen ,,naar de nare dag van gisteren lief he maar deze is dus voor jullie liefs gerda
Wou nog ff zeggen dat ik donderdagnacht hele erge krampen in me buik had zo erg dat ik zelfs de pijn heb liggen weg blazen heb het een half uurtje gehad en daarna was alles goed en de baby beweegde ook volop weer...maar nu had ik vandaag best veel vochtverlies dus maak me toch wat zorgen dus omdat het zo laat was maar fff een mailtje gestuurd vind het niet echt spoed om midden in de nacht te gaan bellen het is toch al 11 uur geweest dus ff afwachten of ik morgen wat terug krijg.