Eest Moon en nu Mamabeer! Nee hé?! Alsmik dit lees krijg ik het weer spaans benauwd en denk aan mijn zwnagerschap en de onzekerheid en vooral toen ik opgenomen was. Pffffff dan begin ik weer te janken! Wat ben ik blijjjjjjjjjjj dat ik NIET meer zwanger ben en die stress niet meer heb! Pfffff!
jeetje,, maakt me wel een beetje bang allemaal., ik voelde me vanmorgen goed, maar nu weer last van me buik gelukkig morgennaar de vk. hoop zo dat alles nog steeds goed zit. ik wil echt niet naar het ziekenhuis., ik gruwel van het ziekenhuis,, ohh
Nee gekkie jou hoeft dit niet te overkomen! Hoestie meid. jammer jou krijg ik nu niet meer in mn auto richting de meeting!
NOu de vk maakte zich flink zorgen van de week ben donderdag langs geweest omdat ik constant last hebt van harde buiken.. ze zitten dicht op elkaar, Gelukkig zijn ze al minder geworden. heb het ontzettend benauwd,.. en continu bonkende hoofdpijn. mag niet veel meer doen.. veel rusten maar vind dat gewoon moeilijk. ik moet morgen naar de vk terug.. enhopen dat me bloeddruk niet weer om hoog is gegaan anders moet ik naar het ziekenhuis voor verder onderzoek, ze wil weten waar die constante hoofdpijn en pijnlijke harde buiken vandaan komen.. Hoe is het me jou verder? en met je kleine meid. ja jammer dat je niet mee kan/gaat nar de meeting.
Jeetje, dat is schrikken. Wat zijn die decembermama's bezig. Ga hier ook maar heel hard duimen draaien.
Hé oppassen gisteravond was erg leuk, we hebben met zijn 3en aan tafel gegeten. Je kleine met een flesje en wij aan de zuurkool. Zo gezellig, we kunnen niet wachten tot de gezelligheid van onze kleine er straks is. Olga; ik heb 3 pakken pampers newborn. Ik wil ook pampers blijven gebruiken. Enne..van de makro. Zoals miep al vertelde zijn ze daar regelmatig in de aanbieding. Gerda, met jouw verhaal in het achterhoofd en het filmpje draaiende, begonnen spontaan de waterlanders te druppelen. Wel een erg lieve gedachte van jouw broer. Oh, mama beer ben benieuwd hoe het gaat met d''er. Ga alvast duimen dat het goed mag komen.
heey ladies, Wat naar mamabeer, kom op meid! Vanmiddag helaas ook weer visite gehad van de vk. ik was vorige week op controle geweest, en bleek dat ons kindje al ingedaald lag en dat ik dus rustig aan moest doen, voortdurent harde buiken en pijn in me rug dus maar weer aan de bel getrokken, en nu ligt het al in me bekken. ze zei dat ze dacht dat de bevalling niet begonnen was, gelukkig maar moet nu wel rustig aan doen, ze moeten de december mammies wel hebben zeg!
heeft iemand nog wat gehoord van kelly? ik mis al een tijdje haar aanwezigheid kan me nog herinneren dat het met haar ook niet zo super ging.
ik schrik elke keer weer van deze verhalen... dianne sterkte meid en idd rustig aan doen (voor zover je dat al niet deed). *steekt kaarsje aan*
He jeetje, ik schrik weer helemaal van het berichtje van mamabeer! Ik zal echt voor haar hopen dat het allemaal goed gaat.... nafnaf, Bedankt voor die handige site!
Nou ik kan er echt niet meer tegen hoor... alwéér iemand het ziekenhuis in! Ik ga deze site een tijdje mijden denk ik... Sorry meiden!
Net terug van een heerlijk weekendje weg... Lees net het berichtje over mamabeer. Jeetje, schrikken zeg!
Dianne rustig aandoen hoor meid! Djaminah..ja meid begrijpelijk hoor! Tja al die decembermamas treffen het niet hè.. Mijn duimen blijfen draaien hoor!
Jeetje...sterkte mammabeer! Hoever is ze? Hoe is het met Malaika en haar zoontje? Volgens mij vroeg Lindy het wanneer je verlof begint...Nou de mijne is al begonnen! Beetje vroeg én onverwacht, maar door de bloedingen die ik heb gehad vorige week, vond mijn teamleidster het verstandiger, dat ik de laatste twee weken niet meer hoefde te komen, dus ook geen halve dagen....Beetje raar, omdat ik zo van full timer, naar helemaal niets ga....Begin ook pas weer in april! Denk dat het snel zal wennen.... Fijne avond verder meiden! Liefs Nollie
hey dames ben ik ook weer een met een snel berichtje. Sinds een week heb ik last van flinke krampen lijken wel mestruatie kramen maar ook weer een beetje op darmkrampen, daarbij ook harde buiken, ik heb er eerlijk gezegt niet veel mee gedaan omdat ik de kleine voelde trappelen (dus die deed het nog goed). Vorige week op controle geweeest bij de gyn en ook dat vertelld ...deze keek me eens heel erg raar aan en zei dat dat echte weeen waren. (iedereen zegt altijd dat je wel weet wanneer het weeen zijn maar sorry hoor ik dacht gewoon dat het een kwaaltje was). Toen heeft ze via een inwendige echo mijn bm opgemeten en die was een halve cm korter dan de vorige keer maar gelukkig nog niet echt schokkend hij was 3,6 cm en dat is nu nog een hele mooie lengte. Wel moet ik volgende week weer op controle komen...natuurlijk om te kijken of ie nog korter gaat worden. Voor de rest zei ze ook dat ik me nergens druk om hoefde te maken, dus dat doen we dan ook maar niet. Ik heb alleen ontzettnd veel pijn aan mijn ribben hebben jullie daar ook last van ik weet me aff en toe gewoon geen houding te geven daardoor. Nou ik ben er weer vandoor vanaf nu zal ik er weer wat vaker zijn.(einde van de verbouwing komt in zicht ...na 3 jaar....) Groetjes