misskeita... vreselijk! Gelukkig hebben jullie er zelf niets aan overgehouden. Maar hoe kon het gebeuren? De decembermama's hebben wel veel pech zeg. Wanneer mag je je huis weer in? En dan de schade opnemen zeker? bipat...lekker hoor dat aftellen. Hier nog eentje die aan het aftellen is. Moet nog 4 weken. dreams..succes bij de vlos. Dandelion.. wij hebben ze besteld bij de kwantum. Hadden eerst gordijnen met ringen besteld, maar die slag was te groot en nu kon ie niet meer in het raamkozijn vallen. Viel de helft er buiten. Dus die zijn nu naar de babykamer gegaan. Wij hebben nu dezelfde gordijnen, maar dan op een rails besteld zodat de zigzag iets minder groot is en het wel zou moeten passen. Duurt alleen nog 4 weken voor ze er zijn. Iloon..balen dat je toch bij de gyn moet blijven, maar wel goed dat je gezegd hebt dat je het eigenlijk niet wilt en dat je een vaste gyn wil. Maar alles voor die kleine toch?
Nou, wij hebben vanacht ook ons portie wel gehad..... Mijn vriend heeft ongeveer 4 weken terug op zijn werk zich vertild en kreeg toen last van zijn rug. Dat werd na een paar dagen minder, maar vorige week kwam het vrij hevig weer terug. Bij de fysio geweest en het was een tussenwervelschijf die er half tussenuit lag. Dus thuis oefeningen doen, maar hij mocht wel werken. Gisterenmiddag werd het opeens heel erg door het zitten op verkeerde stoel in verkeerde houding en door het autorijden. Vanacht rond 11.30 lag hij echt zo pijn te lijden en kon zich zowat geen kant op bewegen. Helemaal lijkbleek en trillen van de pijn en tintelend, verdoofd gevoel in zijn been. Dus ik hem aangekleed met veel moeite en naar de eerste hulp gegaan. Het zijn duidelijke symptomen van hernia en moet met rust over gaan. Hij heeft nu pijnstillling en valium gekregen en mag wel wat lopen/fietsen, maar vooral niet tillen en snelle of rare bewegingen maken. Word leuk bij ons in huis, want hij tilde juist heel veel voor mij steeds van boven naar beneden.... Pfff, maar we waren pas een half drie vanacht weer thuis en het duurde even voor de pijnstillers werkten en ik kon ook niet meer slapen. Ben dus maar thuisgebleven vandaag. Ik werd echt als een zombie wakker zeg! Nou, dat was mijn nachtelijk avontuurtje....Gelukkig niks met mij of de baby, maar mannetje was wel flink in paniek en is bang dat hij straks niet met de kleine bezig kan zijn... Liefs Olga
wat rot Olga! Pfff geloof niet dat veel mensen een goede nacht gehad hebben afgelopen nacht....! * trouwens nieuwe buikfoto in album*
Salapio, de kleine krijgt mijn vriend zijn achternaam. Ik vind het ook raar om dan in mijn eentje 'anders' te heten, maar alls we ooit toch nog trouwen, dan is het zowiesoo wel handig.... Johana, 30 weken alweer. Ik morgen ook. Mooie buik, is wel vergelijkbaar met die van mij denk ik... Happygirl, met wat voor kadootjes heeft je moeder je gisteren verwend? Liefs Olga
Wat een schrik Miskeita pfffffff hopelijk kun je snel je huisje weer in. En gelukkig hebben jij en de kleine niets Iloon wat balen dat je toch naar de gynaecoloog moet. Maar misschien ga je nu wel eerder bevallen. Olga wat vervelend van je mannetje zeg ! Hopelijk gaat het snel beter. Kaarsje voor alle mamma's van december. Hopelijk blijven de kleintjes wel zitten ! Ook die van Moon en mammabeer. Als is het maar een paar weekjes. Totdat ze weer wat sterker zijn. Ook een kaarsje voor kleine Jayda en Patrick en ikke tel af nog 11 werkdagen !
Iloon..balen dat je toch bij de gyn moet blijven!Echt vervelend zeg! @olga jeetje ook balen van je vriend zeg! voor iedereen een dikke knuffel en heel veel sterkte.........
Maartjeh..heerlijk weekend gehad..fijn! Elise..mamabeer is net zover als mij..we zijn op dezelfde dag uitgerekend.. Me2..ook weer effe aanwezig!alles goed? Ayse tja tips voor luiers ik denk dat je gewoon alles kan proberen.. Ik heb nu verschillende merken gekregen.. Iloon .wat balen meid maar je moet maar zo denken..nu sta je wel goed onder controle! Want de beeb is dan ook al een stukkie groter als dat ie eigenlijk zou zijn hè.. En af en toe een echo extra is niet vervelend toch? Vind het heel jammer voor je..maar ben wel blij dat je het doet zodat je goed onder controle staat! En veel rust nemen hoor! Salapio dat je geen melk lust meid..maar gelukkig wel andere drinkjes! en wat leuk dat je zusje ook kapster is! Tja die eerste knipbeurten zijn dan wel spannend hè! Enne shopse bij de prenatal! Olga..beterschap met je mannetje! Wat lastig zeg..hopelijk heeft ie niet al teveel pijn meer.. Johanna..mooie buik!
Olga, beterschap voor je mannetje! Johana, mooi buikje! Zal ook weer nieuwe foto's plaatsen ... We hebben dit weekend flink geklust, ledikantje is nu afgeschilderd en alle verfspullen zijn eindelijk uit de babykamer. We hebben ook een kleding/boeken/speelkast (gewoon een rode Billy van Ikea met een roede erin) in de kamer staan en de voedstoel staat er ook ... Gaat een oude deken + grandfoulard over en dan nog gordijnen en dan is het wel een beetje klaar. Behalve dat ik graag nog iets leuks op de muren wil hebben. Ga ik maar in de herfstvakantie op broeden en tijdens verlof natuurlijk! We hebben een heerlijk rustig weekend gehad en ik ben jaloers op al die dames die al echt kunnen aftellen tot hun verlof ... Ik nog 6,5 week, maar inclusief een week vakantie! Ga denk ik toch maar niet naar de prenatal, volgende maand ook nog korting en de bankrekening staat grote uitgaven niet echt toe ben ik bang ... gaat zo snel dat geld de laatste tijd ... en de kleine is er nog niet eens !
lindy: wat leuk een nieuw pyjamatje voor de kleine En ja het gata nu snel, mag van mij ook al december zijn hihi Miep: Wat lief van je vader zeg! Handige oplossing Wat lees ik nu van MAMABEER! NEE he word er nu echt een beetje naar van al die berichten Lindy: Zo jij hebt ook het een en ander lees ik! Ook rustig aandoen he, niet te veel willen! Oh je moet ook vandaag naar VK, succes Kelly: Heb ik ook vaker last van, van mn ribben Maar niet enorm pijnlijk Gelukkig gaat het wel met je, rustig aan blijven doen Minimuisje: Thanks voor de update! Jeetje nu word het echt naar Gelukkig dat ze wel meteen naar Maastricht kon waar betere zorg is En hopen dat het beebje toch nog ff blijft zitten Dikke knuffel voor MAMABEER Misskeita: Jeetje wat erg van je huis zeg! En nu?! Sterkte ermee Happygirl en miep: Thanks dat jullie aan me dachten Nou ik ben er echt een beetje naar van geworden die berichten Volgensmij is er bij geen enkel ander topic zoveel pech Ik ben al blij dat ik woensdag 29 weken ben Omdat mn moeder en oma zo vroeg bevallen zijn Ma volgensmij ligt dat bij mij GELUKKIG anders, maar je wete nooit natuurlijk Bij de verloskundige was BIJNA alles goed De baby groeit perfect Hij bevond zich in een groeispurt ma ligt nu were normaal op schema Alleen was mn HB-gehalte té laag dus heb ijzertabletten gekregen Ben ook iedere dag veel duizelig alsof ik bijna omkiep Heb vannacht amper een oog dicht gedaan dus ga straks even liggen Verder zal ik foto's maken van de pakjes die ik Voor het kleine ventje gekocht heb gister Xx dreams
tnxx meiden..moet toch idd uit belang van de kleine kijken, vandaar dat ik er toch maar mee akkoord ben gegaan. En idd extra echo's zijn altijd leuk, maar ja of je dan ook een foto krijgt, kreeg er vandaag ook geen Verder was ik ook al aan het denken of mijn 1e uitgerekende datum mss toch wel klopte ..in het begin van zwangerschap kwamen wijzelf op 16 november uit.. dus mss word het nog een novemberkindje! We zullen zien... zolang mijn kleintje maar gezond en wel ter wereld komt!
ahum ... voor veel interpretaties vatbaar ... maar wat het seksuele klussen betreft is er hier sprake van een lange bouwvak ...
WRAHAAAAAAAA Pff aan de mama's die het zwaar hebben (in het ziekenhuis) HEEL VEEL STERKTE En mijn duimpjes draaien voor jullie (L)
olga.. ik heb 7 rompertjes gekregen. maandag t/m zondag en bij passende slabbers en nog een paar hele schattige sokjes. Gewoon creme sokjes. Verder had ze een hele boel boekjes meegenomen. Die had een collega van mijn zusje over en die mochten wij hebben, dus dat is wel heel leuk. Vandaag ook maar thuis. Had vannacht ook niet best geslapen en had last van mijn buik gehad. Waardoor ik weer niet lekker kon liggen. Maar hier niks aan de hand. de kleine beweegt heel goed. Dus ik maak me geen zorgen. Gister nog wel een dipje. Voelde me heel erg sip. Wist niet meer of ik nu toch wel in het zh wilde bevallen. Vroeg me af wie er dan allemaal bij staan te kijken van het personeel. Dus als iemand dat weet, dan graaf even reageren. Weer mooie buik foto's gezien. Morgen een zwangerschapsshoot bij de fotograaf. Lijkt me echt gaaf.
Salapio toch! Denk je weer door! Viespeuk ha ha ha . Maar hoezo een bouwvak? Gewoon creatief klussen hoor! Want straks kan het echt een tijdje niet meer Wel leuk dat je kamertje nu bijna af is! Iloon, je ligt dus voor op de groei? Nou ja ik snap wel dat je toch voor de baby kiest, maar wel jammer. Maar wel meer zekerheid! Vraag je wel om de foto? Mijn vriend is altijd brutaal en vroeg bij die groei gewoon om foto's! Kregen er 4! Dreams: Goed dat je nu ijzertabletten neemt, hopelijk helpt het! Rust lekker uit! Miep: Werkze! Ik heb trouwens wel een goede nacht gehad, maar zaterdag helemaal niet. We hebben flink opgeruimd en heel veel weggegooid uit ons huisje! Lekker wat ruimte gecreerd. Heb echt zin in volgend weekend wanneer we gaan schilderen! X Elise
haj meiden alles wat goed. alleen mijn bloeddruk was te laag daarom moet ik nu meer eten over de dag verspreid. kindje lag ook goed.. heb het hartje nog even mogen horen. maandag 15 okt weer terug voor de groei echo.. meid ik ga naar me mannetje toe dus ben er een paar daagjes niet. misschien kan ik morgen even online jullie zien me wel weer verschijnen. dikke knuffel rustig aan doen he meiden