hebben jullie ook wel van die dagen dat je gewoon nergens zin in hebt en dat er ook niets uit je handen komt?
Nogal ja ... vandaag bijvoorbeeld ... en ook echt helemaal nergens zin in ... behalve op de bank hangen en liggen en slapen en lezen en tv kijken en gevulde koeken eten ...
Maartjeh, ja zeker! Die dagen kwamen bij mij voor de zwangerschap eigenlijk heel weinig voor, maar de laatste weken heb ik regelmatig last van. Ik vind het soms best confronterend om mezelf zo 'anders' te leren kennen....
Denk dat het een natuurlijke reactie is om ervoor te zorgen dat mama lekker rustig aan doet, dat is immers het beste voor het kindje. Hoe minder mama verbruikt, hoe meer hij/zij kan eten! Maar confronterend is het wel ...
Morgen weer naar de Vk. Mijn schoonmoeder gaat met me mee. Die vind het helemaal leuk om het hartje straks te horen kloppen! Ik heb volgende week een extra echo om te controleren of de placenta goed omhoog is gekomen. Dan ben ik 31 weken. Ik hoop dat de gyn dan ook de kleine nog goed kan laten zien. Olga
Ik zal binnenkort eens ons kamertje op de foto zetten. Hij is al een tijdje af! En ook nieuwe buikfoto's laten maken. Dat kan mijn vent vast nog wel doen...
hier precies zo`n dagje ik weet precies hoe je je voelt olga na zo`n dag als vandaag voel ik me ook zo nutteloos en schuldig ik mag donderdag naar de vk dan ben ik 30 weekjes alweer, toch een beetje een mijlpaal
yeaaah hoor net dat er tegenwoordig ook al chocopads voor de senseo zijn moet toch maar eens zo`n ding aan gaan schaffen
Zo dames, ik lees net van mamabeer, wat erg zeg. Hopelijk is er snel weer nieuws! Ik moet vanavond voor het eerst naar zwangerschaps yogo. Ben wel een beetje nerveus, heb de eerste les gemist omdat ik engeland was. Nou ja we zien wel. Ik kom straks nog wel even online om alles te checken. Prettige avond in ieder geval! X Elise
Hey Lieverds! Zo, ik ben even lekker achter m'n laptoppie gekropen, ik ga zo even bijlezen. Ik zag in de lounge dat mamabeer opgenomen is, jeetje zeg Wat plotseling ineens?! Het schiet niet zo op met de Decembermama's zeg! Krijg er wel een verdrietig gevoel van hoor... Ik hoop dat het met de rest vd meiden wel goed gaat. XX Es
ik heb haar even gesmst , en gevraagd hoe het ging.. VAndaag zou eigenlijk haar infuus eruit gehaald worden, maar het was nog TE onrustig in haar buik! Ze kijken morgen verder! Het is dus echt met de dag leven en overleven! wat een nare berichten allemaal zeg! dikke knuff voor alle dames! xxx nachtvliinder
Salapio..fijn dat het kamertje al zover klaar is! En toch niet naar prenatal geweest? Tja het geld is zo op hè nu al! En vulkoeken eten mmmm lekker! Enne wat die bouwvak bij jullie betreft..hier net zo .... Dreams..fijn dat alles goed was! En dat je ijzertabletten hebt gekregen!hopelijk gaat het nu beter! En lekker verwend door je mams! Iloon..jammer dat je dan geen fotos krijgt..maar het zien is alleen al erg leuk hè! En toch misschien een november mama! Happygirl..leuk morgen een fotoshoot! Elise ook lekker aan het opruimen geweest! En veel plezier met yoga! Lindy fijn dat het goed was..en wel genoeg tussendoor eten dan hoor! Nannaf..lekker bezig geweest..leuk! Minimuisje..wat een vreselijke beslissing moeten ze maken Hopelijk is de beslissing niet nodig.. Vales..wat lief..dankjewel..en gnessy ook Frederike..fijn dat je suiker goed was!en volgende week even extra controle is nooit weg! Olga ..ik zie jullie al als 2 oudjes de trap op en neer lopen .wel lastig hè.. Ik zal ook nog een beetje positieve energie uitstrooien Essebes..ook weer even aanwezig..doe jij ook rustig aan!
Bij Moon dus ook nog geen vooruitgang....pfff Inderdaad, iedere dag is er eentje....dus zet hem op Moon en baby! Olga
Essebes, lukt het een beetje met de voorbereidingen voor de dakkapel? Je eigen lichaam ook wat rust gunnen af en toe he! Miep, morgen ook naar de VK. Veel plezier, ben benieuwd hoeveel onze buik gegroeid is enzo... Liefs Olga
Olga..meten ze m bij jou ook op? bij mij nog nooit gedaan..... altijd weer fijn om dan effe langs de vlos te gaan hè.. even hartje horen en zo!
Dames....... als jullie nog naar de hema moeten.....hier een link.... http://www.hema.nl/nl-NL/nieuws/koopavond.aspx