he miep bedankt voor de tip bij mij heeft ze mn buik ook nooit opgemeten...ze voelt wel en de vorige keer was het 2 vingers gegroeit... het is iedere keer weer spannend om hier te kijken of er alweer nieuws is van mamabeer en moon...het kraasje blijft branden
ze heeft het bij mij nog nooit over vingers gehad.. misschien deze keer? enne wel even kijken of de hema meedoet waar je heen wilt!
Miep & Miep, ja ik heb me lekker rustig gehouden vandaag, heftig weekend gehad zeg pfff, maar morgen ook vrij dan nog 1 week werken en dan waarschijnlijk WEL m'n verlof alweer 8) How are you? Olga, wat ben je toch altijd attent, jij onhoud volgens mij van iedereen wat of waar diegene mee bezig is, ik probeer het wel maar.. Lukt me niet zo goed hoor..We hebben flink opgeruimd (=weggegooid) de zolder is zo goed als klaar voor aanstaande donderdag, dan komen ze de dakkapel plaatsen, om 6:30 komen ze al, WOW wat vroeg, dan ga ik van 11 tot 15 werken en als ik terug kom hebben we waarschijnlijk al een groot gat in ons dak hihi, tegen 19:00 zijn ze dan klaar, Yipeee! En hoe is het met jou? Kuzzz Es
Bij mij meten ze steeds de baarmoeder op. Het aantal centimeters + 4 is het aantal weken dat je zwanger bent. Bij mij klopt dat wel steeds. Hoewel ze de vorige keer zei dat het kindje maar een kleintje was. Ook de mevrouw van babyvieuw zei dat.
Je hebt het over mamabeer toch? Ik snap niet zo goed dat het risico van een keizersnede zo hoog is bij mamabeer? Kan iemand mij vertellen hoe dat kan? Gelukkig zijn Moon & Mamabeer al wel wat verder in de zwangerschap, natuurlijk is het veel beter als ze hun zwangerschap zouden kunnen voldragen! Maar de beebjes maken een goeie kans toch als ze nu geboren zouden worden? Met Patrick van Maleika gaat het gelukkig ook goed, Patrick is bij 27 weken geboren, en Jayda (26w!) is ook echt een knokkertje waar het langzaamaan gelukkig steeds ietsje beter mee gaat. Begrijp me niet verkeerd ik vind het echt vreselijk dat dit nu allemaal gebeurd, maar probeer toch nog een beetje positief te denken hoor anders word ik er zo verdrietig van. XX Es
ik weet ook niet waarom ze dat precies opmeten. ja ik had het over mammabeer ja. Maar ook al zijn ze wat verder het blijft naturlijk erg vroeg. Maar waarschijnlijk redden die kindjes het wel
@ essebs wat heerlijk dat de dakkapel bijna af is...... @miep bij mij heeft z hem geloof ik ook nog nooit opgemeten wel gevoeld hoe groot hij is
ik vind het zo apart we zijn allemaal in december uitgerekend maar sommige zijn echt al zowat aan hun verlof toe jij zit ook al bijna aan de 32 weken es!
nog ff miep en dan zit je ook aan de 30 weekjes ik blijf het echt apart vinden dat tijdsverschil in 1 maand.........
Hoi allemaal! Yoga was ontspannend, ben wel al het verste heen van allemaal! Es, ik mistje je al een beetje, wilde je gaan smsen, maar je bent er al! Succes met de dakkapel! Fijn dat je al zo snel met verlof kan! Ik moet nog 3 1/2 week! Kan niet wachten! Ben doodop, ga vroeg naar bed, dus snaveltjes toe... Kus Elise
dames bij de lidl hebben ze van die grote gymnastiekballen in de aanbieding http://www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/c. ... nastiekbal het schijnt dat dat erg lekker is tijdens de weeën je kan er op zitten zodat je bekken wat meer ontspant en je kan er op je knieën voor gaan zitten en er op leunen...en voor 6,99 kan je m dan toch niet laten liggen