happygirl; 30 weken jihoe! ik mag morgen juichen! miep;iloon;olga succes bij de vlos! ik ga zo werken, korte dag, vanmiddag langs de vlos om extra bloeddruk te meten en urine te checken....ben benieuwd f bloeddruk nu ok is! kleine is lekker druk geweest gisteren, vannacht redelijk rustig dus lekker geslapen! nu weer duidelijk aanwezig! meiden fijne dag!
miep, iloon,bipat en olga, succes vandaag bij de vk happygirl van harte gefeliciflapstaart met de 30 weekjes! bipat ik mag ook morgen juichen......( kunnen we saampjes)
Goedemorgen allemaal! Heb heerlijk 9 uur geslapen! Wel wakker voor plassen, maar das niet erg viel zo weer weg. Voel me prima vandaag! Zo Inge, je hebt een hoop bijgelezen! Moeilijk he die baby borrel, ik weet ook nog steeds niet wat ik wil doen! Miep: Ik vind mijn buik niet mooi, heb heel erg striae. Maar ik zal binnenkort wel een goede foto laten maken. Ik heb zowiezo niet echt veel fotos in het album staan, maar als het kamertje af is verander ik dat wel! Succes bij de vlos! Happy girl: Wat een mijlpaal he, 30 weken! Ben blij dat je weer uit je dipje bent! Bipat succes met de bloeddruk, hoop voor je dat het goed is! Zo dat was het weer, back to work! X elise
werk ze elise ik zal binnen kort ook weer eens buikfoto maken ga nu eerst ff boodschappen doen heb niet eens meer brood in huis kwam ik net tot de ontdekking en ik heb mega honger
goedemorgen meiden! Hoe ist hier? Ik heb vanavond zo'n voorlichting avond ik het ziekenhuis! is iemand daar al geweest? Enne ff over het kraampakker er zatten bij mij ook van die net broekjes in maar is dat voor na de bevaling? want daar krijg ik mijn benen echt niet in hoor!
Arme maartjeh! Geen brood, ik ben echt verslaafd aan brood! Omdat wij zo hoog wonen en laat ik nu altijd de booschappen bezorgen door Albert. Ideaal. Een keer per week bestel ik en dan heb ik meteen avond eten voor de week. Koop ik tussen door nog brood/groente/fruit. Uiteindelijk scheelt het geld, want elke keer als ik in ah ben koop ik weer iets dat ik eigenlijk toch niet nodig heb. Vanavond komt een vriendin langs en gaan we lekker Ugly Betty kijken en Desperate Housewives. Vriendlief gaat een lekkere curry koken. Ook kan ik vanmiddag het matrasje voor het ledikant ophalen. Nou dames, dat werk van mij komt er niet zo van! Doe het lekker rustig aan! Kus kus Elise
Meiden ff een mededeling; as woensdagavond is er een speciale koopavond bij de HEMA bij sommige filialen! Op het héle assortiment 20% korting!!! En ze hebben er leuke dingen, mocht je nog wat nodig hebben....had ik dat nou maar geweten, heb gisteren nog alle benodigdheden voor het bedje gehaald... Liefs Nollie
bedankt voor de tip nollie wel balen dat je gister net alles gehaald hebt! ik kan ook niet zonder brood elise ik dacht dat er nog 1 in de kelder lag maar vrees dat mijn vriend die mee heeft genomen Maar heb nu lekker 2 hamkaas croissants bij de bakker meegenomen jamajmajam smikkel wel een goede oplossing zeg dat bestellen !
Pff meiden ik kan het niet goed bijhouden hier Ben echt minder actief omdat ik helemaal niet up to date ben, heb erg last van mijn bekken en rug steeds dus ik lig veel plat..... Wil mamabeer ontzettend veel sterkte wensen! wat gaat ze door een vreselijke tijd zeg. @minimuisje Thanxx voor de updates!!! Ik zag nog iets over luiers geloof ik....ik ga wel aardig wat pakken inslaan ik zal ongeveer 1 pak luiers op 2 dagen gebruiken, ligt er ook aan hoevaak je moet verschonen anders kan het ook maar zo zijn dat het 2e pak ook al op de 2e dag wordt aangebroken.....heb er nu 5 liggen hier nou dat zou dan nog maar voor een flinke week zijn. Dus ik ga voor de eerste 2 a 3 weken nog wel even wat aanschaffen @dianne Wij hebben de voorlichting ook gehad in het ziekenhuis, wij vonden het erg leuk en intressant je krijgt toch een ''beter'' beeld van een ziekenhuisbevalling. Veel plezier! @bipat Hopen dat je bloeddruk nu oke is meid! @happygirl Fijn dat je dipje over is....je zou je naam anders geen eer aan doen en 30 wken nu gaan voor jou ook de laatste weekjes beginnen... Meiden die naar de vlos gaan vandaag en echo's krijgen have a lot of fun Volgens mij heb ik alleen op de laatste pagina gereageerd..zal vandaag nog wel even wat bijlezen.
Volgens mij bedoel je die netbroekjes? Je kan er bij het pijpje een klein scheurtje inmaken op naad, word die wijder. Deden wij ook altijd bij patienten met incontinentiemateriaal... !
dikke knuff voor kreeftje...... Goed aan jezelf denken ha meid.... wel balen dat je zoveel plat moet liggen vanwege je rug en bekken!
ik heb sinds vanochtend een heel raar gevoel in mijn buik Een soort gevoel alsof je veel te veel gedronken hebt en dat het dan zo gaat klotsen( herkennen jullie dat?) Maar ook alsof er iemand heel hard aan de buitenkant( dus niet de beeb van binnen) tegen mijn buik duwt.........
Dat klinkt raar maartje? Misschien even de vlos bellen? Of kunnen het harde buiken zijn? Misschien zijn er meer ervaren mensen dan ik die misschien begrijpen wat je voelt. Ps. Yummie ham kaas croissants
het is ook een heel raar gevoel,beetje vervelend maar niet pijnlijk ofzo Ik wou het nog ff afwachten en dan bellen als het aan blijft houden de vk is hier bereikbaar voor vragen vanaf 2 uur Dat houd ik nog wel vol ik weet niet of een harde buik is,volgens mij heb ik die nog niet echt gehad dus dat gevoel ken ik ook niet echt...... Geeft niets hoor meis dat je niet ervaren bent in dit gevoel is alleen maar positief toch? jep de ham kaas croissants waren heel lekker, als ik had geweten dat je zo ook lekker vond dat had ik je er wat toegeworpen sorry......
@kreeftje: Krijg je alleen maar info over ziekenhuis bevalling? ik mag thuisbevallen als als oke blijft. ( ik weet you never know) maar het duurt drie uren ofzo he? @ nollie: ik kan me er nog geen voorstelling van maken, er zaten trouwens ook maar twee in. is dat niet wat weinig?
@ Maartjeh, nu lijkt het misschien een groot verschil de 1 30w zwanger, de ander 28 en weer 1 32w zwanger, maar als we allemaal aan het einde vd zwangerschap zijn, maakt het misschien allemaal niets meer uit, grappig ik piech altijd even bij de mama's die deze mnd zijn uitgerekend, nog even en we zijn ook zo aan het kletsen: nee hoor, ben nog niet bevallen vannacht of juist wel! Zo spannend! Elise, wat lief dat je me al wilde sms'en, alles okee met mij hoor! We waren even druk bezig. Moet eerlijk bekennen dat ik tussen door wel even gekeken heb hier, maar toen las ik weer het slechte nieuws van Mamabeer, voel me de laatste tijd een beetje dipperig & onzeker en had om het eerlijk te zeggen even geen zin in het forum, wat een pech bij de Decembermama's zeg! Echt niet leuk! Maar, goed ik zit hier nu weer lekker te typen want ik mis jullie toch 8) Jij nog 3 weekjes werken, lekker hoor! Minimuisje, bedankt voor je update, jeetje 1 op de 4...gatsie...da's nog veels te veel risico! Mijn duimen draaien overuren! Inge, vervelend is dat he, als je getypt hebt en je bent alle info ineens kwijt, gebeurd hier regelmatig En sorry Inge het is me even ontgaan, maar moest je een extra echo voor het maagje vd beeb? waarom? Succes iig! Inge zangles? Lachuh zeg! Ik kan echt niet zingen maar het lijkt me zo leuk als je dat kan! Misskeita, wat erg Je huisje zeg.....is de schade groot? Ik hoop dat het meevalt wijffie. Happygirl, 30 weken Yipee! Miep, hoe ging het bij de VK? enne precies over 1 mnd heb je alweer verlof! Bipat, ik hoop dat alles goed is met je bloeddruk. Werkse! En laat je wat weten? Xx Es
dat is helemaal waar es! dat verschil kan straks zo weg zijn..... Was het maar alvast december, wat een spanning zal er dan in het topic zijn.... Telkens kijken of er niemand bezig is of al klaar met bevallen is! we mistten jou ook hoor!Fijn dat je er weer bent
Gister trouwens m'n proefdruk opgehaald, wordt steeds "echter" allemaal! Ik had gister de Lodger Wrapper (die dunnere versie dan) gekocht, zacht roze, zo ontzettend schattig, maar heb m helaas weer terug gebracht, kan nml niet in de maxicosi, die dikke versie wel (bunker?) maar daar hebben ze die kleur niet, soooo jammer... Nollie, misschien toch nog even bij de Hema kijken, thanks for the tip!