*Gevangen* Heb het nodig ook want ik begin een beetje in te kakken hier. Ga over een half uur naar huis. Moet ook even het matrasje ophalen, maar dat is vlakbij.
Een goeie update! Vanochtend zijn de weeënremmers stop gezet, na een uur kwamen de weeën weer opzetten, echter na een half uur zijn ze vanzelf gestopt En dat was vanochtend! Net belde ze nog en het is nog altijd rustig! Ben zo blij voor ze! Nu maar hopen dat dit zo nog een poosje door kan gaan zonder complicaties! [-o<
Nou wat een opluchting voor nu! Ik ben ook erg blij! Ga nu naar huis, tot morgen lieve dames! X Elise
goedemiddag dames, ik kom mij hoofdje ook weer eens om de hoek steken! hoe is het met iedereen hier? als jullie het me niet al te veel kwalijk nemen ga ik de pagina's die ik gemist heb niet bijlezen hoor misschien dat iemand een opsomming kan doen van de meest belangrijke gebeurtenissen? wij zijn inmiddels verhuisd, eindelijk maar toch! een maand te laat en een mooie boete, maar we hebben dan toch echt een nieuw huis. het klussen en verhuizen zelf werd een enorme haast klus en ik ben dan ook volledig ingestort vorige week. ik werk momenteel niet meer en kan lichamelijk ook eigenlijk niks meer. toch begin ik me geestelijk heel langzaam weer iets beter te voelen. er moet nog veel gedaan worden in huis, maar ik krijg het in ieder geval weer voor elkaar om de woonkamer, keuken en slaapkamer enigzins leefbaar te houden. met de uk gaat alles voorspoedig. vandaag net een anti stoffen prik gehad (wat doet die gemeen zeer zeg!) en er is gevoeld naar de grootte van de kleine. vorige week constateerde mij vk dat hij góed gegroeid was, dus begon wat bang te worden voor een groot kind. nu is hij wel flink gegroeid, zeker niet klein, maar nog niet absurd groot. wel is de dondersteen gedraaid. na 30 weken met zijn koppie ín mijn bekken gelegen te hebben ligt meneer nu fijn met z'n harde hoofdje tegen mijn ribben te beuken. hij heeft nog 4 weken..... de kinderkamer zijn we net mee begonnen. beeldig novylon gelegd en sterretjes behang met glow in de dark (kwamen we achter toen het er al op zat en het licht uit ging haha). nu de meubeltjes verfen en dan is het klaar. de uitzet is bijna geheel compleet en de intake van de kraamzorg is ook geweest. het begint nu toch echt in de buurt te komen! soooooooooow..... lange update van mij. ga nu eerst maar een even plat liggen, anders haal ik de avond niet
wat een goed nieuws! laat het zo blijven [-o< bij de vlos geweest en bloeddruk was goed! hb nogmaals geprikt was 8,1 ook goed! urine nogmaals gechecked, ook goed! moet alleen binnenkort naar de prikpoli om een lunchtest voor suiker te doen.
Nannaf..balen dat je schuurapparaat kapot ging.. Nou je moet je verplicht rust houden.. En dat wat je met je been hebt..volgens mij heb ik dat ook soms.. Zo ineens een pijnlijke steek klant van mij zei dat dat isias was.. Enne essebes was diegene met een dakkapel Maartjeh..ben je dan niet veel te laat met de belastingpapieren? Elise..balen dat je dat bewijsje niet kan printen! Amber..fijn dat alles goed was meid! Wat een geruststelling dan hè! En tja je moet maar gewoon niks meer doen.. Minimuisje..bedankt voor de update hopelijk blijft het zo goed gaan! Ik blijf ook duimen hoor! Claartje..fijn dat je er weer bent meid! en rustig aandoen nou hè! Leuk dat je nou eindelijk je huisje bijna klaar hebt! Bipat fijn dat alles goed was!
Wat een goede update! hopelijk blijft het nog even zo Ik heb net heerlijk een paar uurtjes op bed gelegen. en vanavond ga ik voor het eerst naar een (potentieel) gastouder op bezoek. Ik ben heel benieuwd of het een leuk iemand is! Verder gaat het in principe goed...heb een beetje een strakke buik (geen harde buik) en dat voelt wat rot maar goed..morgen naar de VK en dan maar even vragen.
miep . ik was keurig op tijd maar bij de belastingdienst zijn ze alles dus kwijt geraakt dus nu mocht ik nog een keer voor 26 oktober... Helaas stonden alle gegevens opgeslagen op de gecrashte computer en heb ik nu helemaal geen zin meer in( was echt veel werk de vorige keer) dus ik besteed het lekker uit die man kan het in een paar dagen klaar hebben! aaa wat een fijn nieuws over mamabeer! bipat super dat het goed was bij de vk en bij claartje ook niets dan goed nieuws@! fijn om ff wat van je te horen meis! Gaat rap de tijd ha....... ik ben net met kleren opruimen heel realistisch geweest, alles wat ik al eenjaar niet aan heb gehad en waar ik toch niet in pastte( maar wel hield in dehoop er ooit in te passen) heb ik in een zak gegooid en die gaat naar mijn zus of als zij het niet wilt dan gaat het naar de kringloop!
maartjeh..wat balen zeg van de belastingdienst.. hopelijk komt het nou wel goed! ik heb de 1e teruggaaf al ontvangen.. en wat heerlijk hè dat opruimen! johanna..succes vanavond..spannend hoor! ik ga weer aan het werk..tot laters..
werk ze miep! ik ben benieuwd of wij ook wat terug gaan krijgen! zo`n mannetje kan er toch altijd meer uithalen dan wijzelf
spannend johanna, hopelijk is het wat! en alvast succes voor morgen bij de vk.... ik mag donderdag weer oo dat rare gevoel in mijn buik is trouwens tijdens het opruimen verdwenen.....
lach me hier suf. tijdens het begin van de zwangerschap hadden mijn man en ik gezegd dat we geen 3d echo zouden laten maken. vonden het een beetje duur. nu mail ik hem net dat ik de baby voel draaien (lag met z'n hoofd recht boven onder mijn ribben en ligt inmiddels met 't koppie in het midden), wordt hij laaiend enthousiast en wil alsnog een pretecho! haha dus ik ga maar eens bellen of er op zo'n korte termijn ueberhaupt nog plek is, aangezien we maar 1 echografiepost in de buurt hebben.
hier zijn ''we'' weer vanmiddag bij de vk geweest en ik heb ijzerpillen gehad want die was wat aan de lag kant...ik ben 3 kilo aangekomen en ik moet het ook rustiger aan gaan doen ivm bandenpijn en harde buiken en ik doe al zo weinig... de vk voelde en volgens haar lag de kleine stuit...ik ben benieuwd over een paar weken...ik moet nu om de 2 weken komen. @miniemuis: gelukkig goed nieuws over moon! ik hoop dat het zo blijft...
oo ook al rustiger aan doen french volgens mij maken de decembermama`s zich allemaal druk! Zo nu al om de 2 weken? Ik verwcht dat de vk bij mij donderdag zeg dat ik over 3 weken terug mag komen....... @claartje leukleukleuk zo`n echo hoop dat het je nog lukt op korte termijn!
Horizontaal is toch juist in 'hangmatpositie' ... en verticaal pootjes in de lucht of naar beneden ...
Hi Meiden, Ik laat ook weer eens wat van me horen. Schrikken zeg van moon en mammabeer. Ik hoop dat alles goed met ze gaat. Met mij gaat het zijn gangetje. Vanmorgen toch weer met de VK besproken dat ik veel minder moet gaan werken en waarschijnlijk eerder met verlof. Ik kom maar niet over de vermoeidheid heen. Meiden fijne avond!
Hmm ... was al iemand eigenwijs genoeg ... en ik dus te snel ... Minimuis - fijn! goed nieuws! Verder veel goeie bezoekjes bij de VK en allemaal lekker rustig aan doen. Ben benieuwd hoe het bij mij zal zijn morgen. Ik ben de laatste tijd zo moe en energieloos. Misschien toch ijzergebrek? Heb vandaag de dag werken maar net overleeft ... en dat zegt wel wat met 4 uur achter elkaar superdrukke klassen pffffffffffffff ... (soms denk ik echt wat heb ik toch een k..... baan). Gelukkig was de laatste klas niet alleen druk, maar ook erg lief (en dan denk ik weer ... dit is echt de leukste baan ter wereld ... ). Net kruitvatdoos opgehaald ... en ach ... je mag een gegeven paard niet in de bek kijken, dus dat doe ik ook niet. Ik heb spontaan wat vriendinnen gemaild om wat te gaan eten volgende week en wonder boven wonder mailt een overgrote meerderheid dat ze kunnen ... denk dat er uiteindelijk maar één verstek gaat laten gaan (maar goed die woont in België). Echt zin in ... gebeurt zo weinig dat we elkaar nog eens zien (een paar jaar geleden woonden we zo ongeveer bij elkaar in, nu verspreid over de hele Randstad). Heb de laatste tijd ook veel last van harde en gespannen buiken en onderrug/bekken ... Vond het relekste middenstuk van de zwangerschap wel wat kort duren, als de laatste trimesterkwaaltjes nu al beginnen. *zanikmodus staat even aan ... excuses* **monoloog modus ook**