December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisette

Lisette Niet meer actief

Bah, krijg de foto's niet van camera op de computer. Morgen maar even proberen met hulp van mijn mannetje.

Beeb lag trouwens met zijn hoofd omlaag in de lengterichting, dus vandaar ook die druk miep en miep. had jij ook toch dat de kleine met zijn koppie omlaag ligt?
    Hij was trouwens ook verder in de groei dan de zwangerschapstijd. Ongeveer een weekkie, toch een kerstkindje :-$

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Sow, de februari mama's hebben ons flink ingehaald zeg!

3. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    @ Miep & Miep, ja hoor meis ik blijf gewoon komen, kan jullie heus niet missen :D , maar ik moet zeggen dat er wel heel veel dames met vette pech zijn hier, zo verdrietig allemaal, maar goed...
    Ik heb al een voetenzak bij de maxicosi, maar vond deze zooo sweet! Waar gebruik jij je Lodger Dotty 8) in dan? Gelukkig was alles goed bij de VK, ik heb trouwens echt een superlage bloeddruk (heb ook n keer op m'n kaart gekeken :oops: ) Vervelend die dubbele afspraken, ik moet regelmatig wat langer wachten. Had ik al gezegt dat ik totaal 16 kilo aan ben gekomen nu (uhh 15 1/5 om precies te zijn hihi)

@ Dianne, hihi gelukkig ben ik inderdaad niet de enige die af en toe "de weg een beetje kwijt is" .

@ Elise, ik ga even op google kijken wat een mini monkey is, ken ik niet..en inderdaad het komst steeds dichterbij de Decembermaand *kriebeltjes* voor m'n ventje wordt het ook steeds echter, leuk is dat! (zie de link al voorbij komen vd minimonkey, leuk is die! Ik heb al de Bjorn)

@ Linny, lekker he die hormonen? NOT! Ik wordt soms zo dipperig en jankerig...Hoe gaat het verder met jou meis?

@ Amber, waar heb je zo pijn dan meis? Wat zei de VK? O, gelukkig ik lees al dat alles goed was, maar pijn blijft altijd vervelend natuurlijk! Ik hoop dat het minder wordt. Ben je al gestopt met werken nu?

@ Kreeftje, waar blijft die energiepiek he meis?! ;)

@ Minimuisje, GEWELDIGE BERICHTEN! daar worden we vrolijk van! Thanks.

@ Claartje, gelukkig meis, je bent er weer, we vroegen ons al af waar je bleef, hadden al een vermoeden dat je druk aan het klussen was, maar stiekem een beetje vanuit gegaan dat je je koppie even tussendoor zal laten zien. Je hebt veels te druk gedaan hoor ik al, jeetje meis let op hoor, nu lekker rustig aan doen! Glow in the dark = leuk! En wat een eigenwijze beeb :)

@ Bipat, allemaal goed, beter! later we er vanuit gaan dat je test op suiker ook goed is dan ;)

@ Miep & miep, vroeg er iemand naar de dakkapel dan? Overheen gelezen denk ik...hmzz ik wordt er gillend gek van van die vergunningen gezeik, ik zal het jullie besparen de details... (hmmmm taai taai)

@ Maartjeh, knap hoor, kleding weggedaan! Ik blijf het tegenwoordig wegdoen, ik heb zo veel, maar meer dan de helft draag ik gewoon niet! Ruimt altijd heerlijk op, (maar vind het altijd een beetje moeilijk om weg te doen hoor, m'n vriendin heeft het soms aan en dan denk ik: heeej staat eigenlijk toch erg leuk!)

@ French, 3 kilo? :confused: :confused: Jij bent snel weer op je oude gewicht straks, als je er niet onder gaat zitten. Rustig aan hoor meis.

@ Salapio, hihi, jij altijd met je monoloogjes ;) leuk, ik ben ook als een gek aan het afspreken met iedereen (voorheen werkte ik altijd in het weekend en s'avonds) dus nu ineens genoeg tijd om te socializen, heerlijk! Echt super gezellie! Wat ga je doen? Lekker uit eten ofzo? Ik heb ook echt veel harde buiken, mijn VK zegt dat het erbij hoort, oefenweeen noemt ze het, maar goed, wel in de gaten houden natuurlijk. Wat echt zeer doet bij mij is m'n stuitje, lijkt met de dag erger te worden, ach het is nu allemaal nog maar een paar weekjes ;)

4. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    @Lisette, wat een schrik! rustig aan doen en maar afwachten dus. balen dat je 2 weken moet wachten.

@miep ik ben ook heel benieuwd of ze op gym er wat tegen weet. mijn ´juf´ ;) heeft een prakijtk voor ceasar thereapie en ik heb wel het idee dat ze er goed wat van weet dus heb wel kans. als ze wat weet dat zal ik het wel even plaatsten hier.
    @essebes: sorry :oops: ik vroeg aan miep naar haar dakkapel leefde in de veronderstelling dat zij die kreeg maar het was jij begrijp ik nu! dus nu maar aan jou: leuk dakkapel! donderdag toch he?
    @olga: wat fijn dat je vriend in elk geval baad heeft bij de medicijnen! dat scheelt een hoop lijkt me!
    @Amber, fijn dat het goed was bij de vlos!
    @klaartje, leuk dat je er weer bent. tevreden met je nieuwe huisje?

Ik ga zo lekker in bad, heb ik altijd aan het einde van de dag pijn in m´n rug,zij en dus in mijn billen. net of mijn lichaam dan aangeeft dat ze het nu wel genoeg vind dat gesjouw. :rolleyes:

Tot morgen!

5. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    @ Lisette, ach nee toch wijffie, wat rot allemaal voor je! Dikke kus voor jou hoor *smak*, gelukkig is alles wel goed met de kleine, groeit al lekker groot als ik dat zo lees :D . Spannend hoor al die onderzoeken, ik hoop dat je snel goed nieuws krijgt, al die zenuwen die je daar van hebt, jakkie! Knuffie..

Olga, al even niet gehoord? Of heb ik er overheen gelezen?
    Okee, ik lees een klein stukkie verder en daar zie ik Olga! Hoe is het meid? Was er iets met je man aan de hand? Dacht zoiets ergens gelzen te hebben.

Miep, bij mij hebben ze ook nooit gemeten hoor, ze voelt alleen een beetje waar m'n baarmoeder zit.

Maartjeh, nee ik heb nog niet gegeten, wel honger! lekker andijvie stamppot *ziet miep & miep al gruwelen :) Of niet?* Met stoofpeertjes,mmmm!

XX

6. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Hihi Nannaf, wat fijn we zijn allemaal dus wel s lekker de draad kwijt :)
    Dakkapel komt idd donderdag, maar wat een drama, vergunning is nml nog niet binnen, heb het idee dat ze ons expres aan het pesten zijn! Kreeg vandaag een brief binnen dat ze er langer als normaal over mogen "nadenken" of de aanvraag goedgekeurd wordt (maar dan in taal waar je een woordenboek voor nodig hebt :( ) Maar goed, ik laat hem gewoon plaatsen, we zien het wel hoor!

Ow ja meiden die Natusan baby willen gaan gebruiken: Bij de Albert Hein, is het 1 kopen en 1 gratis, goeie aanbieding dus!

Xx

7. Boontje

Boontje Actief lid

30 mrt 2007
    153
    0
    0
    Goedeavond ladies,

Zag dat er weer een hele hoop is bijgekletst sinds mijn laatste bezoekje hier.
    Hier gaat alles trouwens z'n gangetje. De kleine doet het goed en volgende week weer een afspraak bij de VK.
    Heb alleen een griepje opgepikt en geloof dat de kleine al mijn gehoest niet zo'n pretje vind..... Verder (nog) geen last van laatste loodjes kwaaltjes. Alleen autorijden en dan voornamelijk het uit de auto kruipen is minder plezierig, omdat de kleine dan zowel op de blaas drukt als dat de spieren een beetje protesteren......
    Nog drie en een halve week werken en dan verlof! Begin het nu wel af te tellen hoor!

Groetjes,

8. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Essebes, mijn vriend heeft een hernia. We hebben zondagnacht bij de dokterspost gezeten omdat hij echt verging van de pijn.
    Wat....is de vergunning nog steeds niet binnen? Dat is toch te gek; jullie zijn er al zo lang mee bezig. Lekker laten zetten hoor, ze zullen toch niet zeggen dat hij er weer af moet?

Boontje, sterkte met de griep! Jij werkt nog lang door zeg!

Liefs Olga

9. happygirl81

happygirl81 Bekend lid

23 feb 2007
    626
    0
    0
    zoetermeer
    Olga jij ook gefeliciteerd met je 30 weken. Nog maar 10 te gaan.

10. happygirl81

happygirl81 Bekend lid

23 feb 2007
    626
    0
    0
    zoetermeer
    Gaat de meeting nog door? Heb al een tijdje Sanneke niet meer op het forum gezien.

Ga nu even ijsje halen. Heb zo'n trek in ijs! Lang leve de mac om de hoek :)

11. Boontje

Boontje Actief lid

30 mrt 2007
    153
    0
    0
    @ olga: ik voel me goed, heb me ook de hele zwangerschap uitzonderlijk goed gevoeld, vandaar ga ik proberen zo lang mogelijk door te werken en dus maar 4 weken van te voren te stoppen. Ik zit dan nu wel binnen de 8 weken van de uitgerekende datum, maar zo voelt het voor mij nog niet. Mijn buikje is de laatste weken ook niet zo hard meer gegroeid. Heb zelfs het idee dat mijn buikje al aan het zakken is..... Ik werk trouwens vier dagen, waarvan 1 dag thuis. Dus maar drie dagen nar het werk....
    Overigens vervelend van je vriend. Rugpijn is al geen pretje, maar een hernia is helemaal vervelend.

Een vraagje aan alle dames, misschien hebben jullie het er al een keer over gehad en heb ik het gemist, maar gaan jullie iets in de tuin zetten?
    Ik ben namelijk druk op zoek naar een orgineel geboortebord en heb wel wat gevonden, maar ben er nog niet super enthousiast over..... Ben nu aan het shoppen naar een leuke afbeelding waar we eventueel zelf een bord van kunnen maken (valt ook nog niet mee....).

12. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    ooo ik ben gek op stoofpeertjes maar weet niet hoe ik ze maken moet.......
    erg ha........

ik weet niet of we zelf wat in de tuin zetten......
    ben eigenlijk benieuwd of familie en vrienden wat doen......

oo nu heb ik kleding voor mezelf weggedaan en nu ben ik voor de kleine aan het shoppen
    zie zoveel leuke dingen ha!

13. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    peertjes schillen (eventueel in 4 partjes snijden)...in pannetje met water, zakje vanille suiker, kaneel en suiker opzetten...anderhalf uur laten koken en klaar :-D

14. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    ik heb zelf een geboortebord uitgezaagd met een figuurzaag

een kikker op een plomp blad met de naam van ons kindje

die ga ik op de poort hangen

15. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lisette, wat een hectisch dagje meid! Ik hoop op een goede uitslag, gelukkig is alles goed met je kleintje (met grote voeten ;))

16. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    hoihoi

heb het heeeeeeeeeel druk gehad (weekendje weg, druk voor school) en kan nu pas weer op het forum kijken. Heb ik nog dingen gemist sinds vrijdagavond? Ik heb gehoord van mamabeer d'r vliezen, maar weet niet hoe het verder is gegaan. Wie wil me even updaten over de belangrijkste dingen?

ik heb mn eerste zwangerschapsgym (eindelijk) gehad. t Lijkt me wel leuk! Ik heb sinds vrijdag rugpijn, beetje zeurend en het ene moment erger dan het andere. Heb te fanatiek gestofzuigd denk ik, en in het weekend lang in de auto gezeten en niet zoveel slaap gehad.

happygirl, wat mij betreft gaat de meeting gewoon door hoor, maar ik zou de datum uitzoeken en verder moeten we het gewoon met zn allen verder bedenken vin ik. Wie weet in zuidholland een plekje waar het leuk is? Wel een beetje centraal lijkt me handig.

ik ga zo even hapsnap teruglezen.
    groetjes

17. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    lisette sterkte meis

18. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    Ik heb last van soort menstruatiepijn wie heeft ook last. Ik maak me beetje zorgen

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ayse, kan bandenpijn zijn, maar als je zorgen maakt en als het pijn doet gewoon de VK bellen. Daar is ze immers voor! Geen gêne, gewoon bellen!

20. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    Ja ik weet het niet gaaat ook naar me rug toe. Verlies geen bloed gelukkig.

Deel Deze Pagina