December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    het infuus is eruit! en de weeën remmers hebben ze gestopt gister!
    Voor de rest is de buik rustig!

vandaag kleine stukjes lopen dus erg benieuwd hoe het er vandaag aan toe zal gaan!

xxxx nachtvliinder

2. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    malika wat fijn wat van je te horen. fijn dat redelijk goed gaat met patrick en hoop dat je zelf ook snel opknapt. We blijven duimen voor jullie.
    Doe heel veel groetejes aan mamabeer.

miep leekr halve dag werken

bibat lekker strals langeweekend

Salapio succes bij vlos
    inge succes bij gyn

Vandaag lekker vrij pijn is minder geworden gelukkig.
    Ga straks even de stad in kijken naar geboorte kaartjes samen met vriendin.
    vanavond samen met me man naar zwangerschapscurses. Mannen krijgen te leren hoe ze moeten maseren op de rug als je weeen krijgt. Ik ben benieuwd.

3. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    @ malaika: wat fijn dat Patrick het redelijk goed doet..ligt hij ook in het AZM dan?
    Doe mamabeer de groetjes en wens haar veel sterkte!

Verder vandaag een rustige dag.. de kids zijn nu beide op school en mannetje ligt nu in bed van zijn nachtdienst :)
    De wasmachine draait al en de afwas is al gedaan.
    De rest komt later wel....

De meiden die de 30 wkn behaald hebben: gefeliciteerd!

4. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Bevallingslijst

01-12-07
    Caruli - 25jr - 2e kindje - bevallen op 05-08-07 - zh bevalling - jongen - naam : Tygo james*
    Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje
    Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???

02-12-07
    Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - Bekend bij Boontje

03-12-07
    Jufffie - 1e kindje - bevallen op 30-08-07 - zh bevalling - borstvoeding - meisje - naam: Jayda
    Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - meisje

04-12-07
    Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Elsa - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen

05-12-07
    Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen
    Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen

06-12-07
    Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling of kraamhotel - borstvoeding - meisje

07-12-07
    Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen

08-12-07
    ayse - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    lentefee - 4e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen

09-12-07
    loopy - 1e kindje - bevallen op 13-08-07 -zh bevalling - jongen - naam : Bas*
    Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - meisje
    Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - bekend bij frederike80

10-12-07
    Kelly - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen
    Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Zeema - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - nog onbekend.. it's a surprise-baby!

12-12-07
    Malaika- 1e kindje - bevallen op 17 september 2007 - ziekenhuis - borstvoeding - Patrick
    Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft verrassing
    Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

13-12-07
    Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ???
    Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ???

14-12-07
    Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - Jongen
    augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje
    Dandelion - 1e kindje - bevallen op...-ziekenhuisbevalling - borstvoeding - jongen

15-12-07
    Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht blijft een verrassing!
    Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ???
    amber1978- 3e kindje - bevallen op......- thuis/zh? bevallen- jongen

16-12-07
    Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

17-12-07
    Momhairy - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht??

18-12-07
    Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Olga - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen
    happygirl81- 1e kindje - bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - bekend bij happygirl

19-12-07
    bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen
    maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

20-12-07
    Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - bij Sanneke bekend!!!

21-12-07
    Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

23-12-07
    Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje

24-12-07
    Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - meisje
    Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - verrassing
    loesie221e kindje -bevallen op....- thuis/zh bevalling- borstvoeding - geslacht blijft verrassing
    Babel- 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - meisje

25-12-07-
    Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht blijft verrassing

26-12-07
    Dreams - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - jongen

27-12-07
    Lisette -1e kindje- bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - jongen

28-12-07
    French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje
    Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - flesvoeding - jongen
    lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing.
    Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing

30-12-07
    bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ???
    Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- meisje
    Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op ...- ziekenhuisbevalling ivm diabetes - borstvoeding - Meisje

31-12-07
    kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - 2 meisjes
    waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - verassing
    inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - meisje

Meisjes: 23
    Jongens: 17
    Verrassing: 16

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren

BUDDY.......Lijst :
    1 Essebes ( Dandelion Elise)
    2 Gerda (Johanna79) (2e buddy Frederike80)
    3 Miep en Miep (Sanneke)
    4 Linny0903 (Ayse)
    5 Happygirl (kreeftje)
    6 Kreeftje (mamabeer) (2e buddy happygirl)
    7 Sanneke (Miep en Miep)
    8 Dandelion Elise ( Essebes)
    9 Dreams ( Lindy )
    10 Ayse (bibat) (2 Linny0903)
    11. Johana79 (buddy Tigger)
    12.Inge (iloon)
    13 iloon (inge)
    14 mamabeer (kreeftje)
    15 Caruli (Djaminah)
    16 Djaminah (Caruli)
    17 Frederike (Gerda79)
    18 Bipat (Ayse)
    19 Waterlelie (Olga)
    20 Olga (Waterlelie)
    21 amber1978 (loesie22)
    22 maartje_h (sam28)
    23 loesie22 (amber1978)
    24 sam28 (maartjeh)

even jezelf erbij zetten als je wilt dat 1 van de andere mama's je nummer krijgt
    en andersom zodat straks we niet zolang in spanning hoeven te zitten

AGENDA:

10 oktober: Salapio vk 9.10
    10 oktober: Inge gyn 16.30 echo
    11 oktober: Nannaf vk 9.30
    11 oktober: Maartje_h 9.40
    12 oktober: Johana vk 9.20
    12 oktober: Gerda vk 10.20
    12 oktober: Kreeftje Controle GYN 15.45u
    15 oktober: Lindy vk echo 11.50 + bloedprikken
    16 oktober: Lisette vk 15.00
    17 oktober: Olga echo i.v.m. plaats van placenta
    19 oktober: Happygirl vk 8.40
    19 oktober: Lisette gyn. 9.40 i.v.m. poliepen
    19 Oktober: Loesie 10.00 verloskundige, bloedprikken en resus-spuit
    20 oktober: Meeting in Utrecht
    22 oktober: Iloon VK 10.40
    22 oktober: Lindy vk Antistoffen d prik halen
    23 oktober: Sanneke VK 11.30
    23 oktober: Mamabeer VK17.10
    24 okober: inge vk 17.20
    30 oktober: iloon gyn 10.15
    30 oktober: Miep en Miep vk 20.10
    even jezelf erbij zetten als je naar de vk/gyn moet of bijvoorbeeld jarig bent of een echo hebt. Zo hebben we in 1 oogopslag de bijzonderheden van die dag

5. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Maartjeh…lekker aan je schoonmoeder vragen dan hoor!
    En gefeliciteerd met je 30 weken!

Malaika..fijn om weer wat van je te horen!
    Jammer dat Patrick nog niet naar huis kan..maar zo staat ie wel onder goeie controle hè!
    Sterkte met alles hoor..dikke knuffel!
    En wat fijn dat je langs mamabeer gaat..voor haar ook een dikke knuffel!

Nachtvlinder..bedankt voor de update!
    Hopelijk blijft het goed gaan hoor!

Ayse..fijn dat de pijn minder is geworden!
    En veel plezier met geboortekaartjes kijken!
    En hopelijk leert je man het masseren goed..dat is altijd lekker hè!

Iloon..ook lekker rustig aandoen vandaag hoor!

6. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    @Nachtvlinder..bedankt voor de update!

@malaika wat fijn om ff wat van je te horen....
    Jullie zijn beide in super handen daar hopelijk gaat het snel wat beter, geef mamabeer maar een dikke knuff
    @miep jep denk dat ik het idd maar gewoon ff aan haar vraag...kan ik e kunst af kijken

@ayse, fijn dat de pijn al minder wordt veel plezier vandaag!

@iloon, lekker zo`n dagje meis!geniet ervan

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Goedemorgen,

Gisteren bij de VK alles weer goed. Voor het eerst hb geprikt en was prima in orde. Bloedruk was prima. 70 onderdruk, dus begint langzaam te stijgen, maar dat is heel normaal zegt ze.
    Hartslag kwam direct, want hij ligt veel met zijn rug aan de rechter buitenkant van mijn buik. Koppie beneden, dus ook prima. Buik in drie weken tijd wel 4 cm gegroeid! Mag over drie weken weer terug

Goed nieuws van Moon zeg! Hoop dat de weeen weg blijven zonder de medicatie. Ik duim weer volop!

Malaika, gelukkig zeggen dat artsen dat Patrick het redelijk goed doet, maar toch blijf je zoveel zorgen houden denk ik...Wat lief dat je bij Mamabeer langs gaat; dat is wel een leuke afleiding voor haar zeg. Geef haar ook een knuffel van mij.

Happygirl, ik vind het prima om bij jou af te spreken hoor. Hoe denken de mensen die van iets verder moeten komen, hierover?

Ayse, volgens mij had Iloon die pijn ook en dat bleken oefenweeen te zijn geloof ik. Gelukkig is het al minder.

Liefs Olga

8. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Tnxx meiden en is zeker lekker om weinig te doen....moet het rustiger aandoen...pfff das wel erg moeilijk voor mij zeg! :(

9. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    @ olga: idd dat kunnen oefenweeen zijn ;)

10. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    he dames even snel een berichtje
    miep en miep ik zit inderdaad ook bij groene land

@dames dank je wel voor jullie steun ik zal proberen zo snel als mogelijk jullie het nieuws van de gyn te vertellen

dianne netbroekjes zijn inderdaad voor de na de bevalling

essebes ik doe inderdaad mee aan een musical volgend jaar en daar zijn we nu al hard aan het repeteren. Vananvond naar de gyn voor de controle van het maagje van de beeb En zangles nou ja het is voor de musical dus met de groep en niet apart. EN jij de proefdruk al in huis leuk zeg ik heb nog helemaal niks aan het kaartje gedaan

controle's vk allemaal weer goed gelukkig

minimuisje bedankt voor de update van moon hopelijk blijft het goed gaan

claartje leuk toch nog een pretecho

lisette sterkte en rustig aan hopelijk krijg je snel goed nieuws ik duim voor je

dandelion wat een stomme winkel zeg

olga leuk he hoe ze reageren op warm water en lekker kletsen

februari volgens mij doen die dames de hele dag niks anders hihi

geboortebord die heeft mijn man de vorige keer zelf gemaakt winnie de poeh dus die gaan we deze keer weer gebruiken

iloon ook al dezelfde kraamhulp maar is wel een goede ik weet niet meer hoe mijn gyn heeft van de laatste keer was een nieuwe vanavond maar even opletten normaal heb ik willekes. Fijn dat je ook bij de vk kunt blijven esther is echt een schat

mailaka fijn weer van je te horen hoop dat het snel beter gaat met jullie gezinnetje heel veel groetjes aan mamabeer

kraampakket 2 netbroekjes is heel weinig als je in het ziekenhuis terechtkomt kun je vragen voor extra en extra matjes zijn ook fijn. De netbroekjes kun je wel wassen en dames tip bewaar alles wat over is evt voor je volgende zwangerschap en anders is er altijd wel een kennis die er gebruik van kan maken ik heb veel over van de vorige keer omdat ik toen in het zh bevallen ben en daar extra voorraad mee naar huis kreeg. Nou dames ik ga snel weer werken groetjes

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Loopy, als je meeleest; hoe is het met jou meid?
    Hoe staan de vorderingen omtrent de eventuele donor?
    Ik zag dat je een grappig topic in de lounge had geopend, echt iets voor jou...

Liefs Olga

12. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    werk ze inge!

super dat het weer allemaal goed was bij de vk olga!

13. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    op welke kamer ligt mamabeer nu en ligt ze in maastricht ik moet daar nl ook om 16.30 zijn misschien kom ik nog iemand tegen
    en ligt patrick daar ook?

14. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    @ inge: ja mamabeer ligt in het AZM, moet je minimuisje ff PB sturen ;)

15. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    dank je wel iloon nogmaals

16. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    graag gedaan meid :)

17. happygirl81

happygirl81 Bekend lid

23 feb 2007
    626
    0
    0
    zoetermeer
    olga.. geen idee wat de andere er van vinden heb er nog niks over gehoord, maar omdat er plannen waren voor Zuid Holland gewoon maar aangeboden.

18. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    Volgens mij weet loopy ook het kamernummer enzo van mamabeer......

ben zo benieuwd hoe het met moon is......
    en waar de meiden zijn zoals sam28 die we al een tijdje missen

Ik sms haar straks anders wel ff

19. happygirl81

happygirl81 Bekend lid

23 feb 2007
    626
    0
    0
    zoetermeer
    maartjeh...gefeliciteerd met je 30 weken.

20. linny0903

linny0903 Actief lid

11 apr 2007
    439
    0
    0
    hey meiden
    ik ben gisteravond mn slijmprop verloren :oops: maar ik wilde niet weeeeeeeer de vlos bellen dus heb ik vanmorgen gemeld..en ze kwam meteen hiernaartoe..gelukkig heb ik geen ontsluiting! en zou t zich weer kunnen herstellen..wat een gedoe zeg! moest ik weer met mn billen bloot :( :cry: word er helemaal gek van ! ik hoop nu nooit meer een inwendig onderzoek te krijgen :cry:

Deel Deze Pagina