Yesss ik heb een kleurtje op de lijst..bedankt frederike Meiden gaat het allemaal wat, en groeien de buikies al? Ik ga binnenkort maar eens even wat wijdere kleren halen denk deze week nog maar even ...kan mijn broeken niet eens meer vast krijgen een goed excuus om even te shoppen..hahaha.. Liefsss
juffie geweldig he?!? wij werden er ook helemaal stil van! mvm heeft mij ook niet verteld om iedere dag in een nieuwe fles te plassen..... 4 flessen is bij mij ook wat ik vol plas. hmmm misschien toch wat extra drinken... wijdere kleren is inderdaad geen verkeerd idee, er zijn broeken die me echt niet meer lekker zitten! kan niet wachten op al die buikfoto's straks van ons allemaal!
*zucht van opluchting* heb jij er ook last van? ik ook hoor....s'ochtend is het meestal redelijk weg...maar als ik dan bijvoorbeeld wat gelopen heb komt het terug..
Dat klopt. Want het kan zijn dat je op een dag een kleine ontsteking hebt en dan kunnen ze gelijk de hele volle fles weggooien. Mij lukt het wel aardig om ze met mijn ochtendurine en avondurine vol te krijgen. Ik werk ook overdag maar drink nogal veel.
@Juffie, gefeliciteerd met je goede echo! Hoe berekenen ze precies hoe ver je bent? Aan de hand van eerste dag laatste menstruatie of door meten? Of kijken ze naar beide?
Ja sóchtends is het bij mij ook weg en als ik iets gedaan heb is het weer bingo. Maandag waren we bij voetbal van ons neefje wezen kijken kreeg ik het van het staan. Nu heb ik redelijk rustig gedaan en valt het mee. @ marit Ze meten de vruchtzak en/of het kindje om te zien hoe ver je bent. Ook gaan ze van je eerste dag van je menstruatie dan kunnen ze zien of het daar een beetje mee gelijkt loopt.
Dank je wel lieve dames! Ik heb 2 foto's van de echo gehad en ik ben er helemaal verliefd op! Mijn man heeft vandaag een blunder begaan! Tijdens de echo zegt de gyn. tegen mij. Kom gaan we kijken of het hartje klopt! Zegt mn man; "Welke hart? Die van mijn vrouw?" Ik zo: "Die van de baby pipo, anders zou ik hier niet liggen als mn hart niet klopte"! Mijn gyn. en haar co-assistente lagen dubbel!
Fientje - van harte gefeliciteerd met je 30ste verjaardag Juffie - gefeliciteerd met je mooie echo Was je mannetje een beetje zenuwachtig ? hehe
Gefeliciteerd met je mooie echo's. Hihi ik ken dat.. Wij gingen toen ook voor echo bij de vorige. En m'n man dacht dat ie het gezien had. Dus vertelde hoe het er uit zag. Ik lach helemaal in een deuk had ie naar de blaas gekeken Dus op de echo laten zien wat het wel was. Nou zondag wist ie het wel te vinden
Hoi hoi, Ik heb een vraagje aan iemand of iedereen Dit is wordt nu m'n tweede kindje maar is het normaal dat je buik dan sneller groeit ofzo? Want bij m'n eerste kreeg ik pas een beginnend buikje met 12 weken. Maar nu krijg ik gewoon m'n broeken niet meer dicht. Echt raar je gaat al vanzelf denken dat je niet goed kijkt groetjes mamabeer
zo meiden, er wordt goed gekletst hier! ik heb hard gelachen om het verhaal van juffie! ik heb wel eens een krampachtig gevoel onderin mijn buik, niet rond mijn navel. heb het idee dat er van alles tegen mijn blaas duwt. het gaat me vast niet lukken om veel flessen vol te plassen. ik werk 40 uur, dus plas veel buiten de deur maar alle beetjes helpen he!
Bij een volgende zwangerschap groeit je buik veel sneller, dat komt omdat al je spieren al een keer opgerekt zijn geweest. Ik ben normaal zo plat als een pannekoek en moet je es in mn album kijken
Ik heb nu ook 8 flessen maar krijg er maar 2 helemaal vol over de hele week terwijl ik de hele week thuis ben. Ik ben niet zo wc vrouwtje