ha meiden ik ben net terug van een middagje shoppen pff wat ben ik nu moe,, lekker op me gemak over de markt testruint heb een leuk shirt gekocht .. meiden ik heb ook z`n last van die hormonen wordt soms gek van mezelf maarja.. die arme vent van me heeft het maar moeilijk met me en dan zeggen dat het niet erg is,, ik heb ook wel dat ik er over na denk hoe wij dat gaan doen want ik werk partime en me vriend fulltime en zoveel verdienen we samen niet maarja,,ik ga me de dag meer genieten en de zorgen zijn voor dalijk,, als die kleine maar gezond is,, wij redden ons wel toch,,? HOE IS HET MET JULLIE MEIDEN?
linny0903 volgens mij is het heel normaal om twijfels te hebben en niet constant op een roze wolk te zitten meid. hormonen brengen je lichaam op hol en ondertussen gaat er vanalles om in je hoofd....meid het komt best goed allemaal...al snap ik dat het voor je mannetje niet altijd leuk is. Zelf merk ik wel dat ik af en toe wat kortaf reageer maar over het algemeen weet ik me vrij goed in te houden (al zeg ik het zelf ) hier ook last van de darmen...de éne dag blijf ik naar de wc rennen de andere dag doet mijn buik gewoon pijn omdat ik niet kan. maar goed ik heb het er graag voor over
Ben helemaal met Olga eens. Bij ons wilde het eerst ook niet.. en toen de miskramen. Maar geloof ook dat alles een doel heeft. We zijn er sterker uit gekomen.. En Loopy.. Vind heel mooi dat je je bij MvM hebt aangemeld.
Moon, wij (vriend en ik) hebben het dit afgelopen jaar best erg moeilijk gehad samen. Hij kon er heel slecht mee omgaan dat het niet wilde lukken en was heel negatief en werd zelfs beetje depressief. Ik vond het ook erg moeilijk, maar wilde steeds een strohalm houden en situaties weer met een positieve kijk benaderen. Dit heeft ons heel wat onenigheid en ruzie gekost terwijl we eigenlijk met hetzelfde moois bezig waren. Gelukkig konden we ook genieten van samen dingen doen, maar 'het zwanger willen worden' lag steeds erg dicht aan de opppervlakte. In de loop van het jaar zijn we elkaar steeds beter gaan begrijpen, hebben we veel gepraat en zijn we ook echt sterker geworden. Dat was dus denk ik onze les.... Nu we eenmaal zwanger zijn, is mijn vriend nog wel onzeker of het wel allemaal goed gaat, maar verder is hij zo lief. Hij lacht weer, slaapt weer en wil steeds naar mijn buik (en borsten) kijken en er over aaien. Zo fijn! Ik geniet ervan... Liefs Olga
Nou meiden ik gaat dalijk met mijn beste vriendin lekker zwemmen . heerlijk ,, al z`n tijd niet meer gedaan,, alleen beetje jammer dat me bikini broekje strak zit maarja,, moeten we er maar even voor over hebben hihi,
wauw meiden, wat een mooie verhalen. We hebben hier een bende sterke vrouwen zitten zeg! Wauw! Ben helemaal onder de indruk. Bij mij is het zo gegaan: mijn man en ik kennen elkaar 7 jaar, we zijn in maart getrouwd, en hebben er zit een leuke herinnering aan onze huwelijksreis in mijn buik! jipie!
Olga.. heb het haar vorige week verteld hihi,, ze vond het helemaal geweldig,, en ze zat almeteen van ja kleertjes kopen en oppassen en zo.. heb wel meteen een goede oppas gevonden voor straks haha .. gaan jullie zwangerschapsgym of zwangerschapszwemmen doen ?
PPFffff dames ik voel me zoowww super beroerd, Vanacht was de 5e nacht op rij dat ik minder dan 30 minutjes heb kunnen slapen. Ik word er nu echt ziek van ik heb super veel hoofdpijn en kan me nergens meer op consentreren. Ik ben dood moe, maar kan gewoon niet slapen. Iemand goeie tips ? (warme melk heb ik al geprobeerd)
@kelly balen zeg dat je zo beroerd bent dat je niet kan slapen. Had ik vorige week ook, gelukkig kan ik nu weer door slapen. Voel me nog wel de hele dag beroerd. Hopelijk gaat het snel over en kan je van je nachtrust genieten. @lindy ik denk dat ik wel aan gym en zwemmen ga doen. Lijkt me vooral leuk voor de baby (het zwemmen dan). Morgen naar de VK voor een intake gesprek. Ben benieuwd wat ze allemaal te vertellen hebben. Hopelik mag ik meteen een afspraak voor een echo maken. Verder nog heel hard met ons nieuwe huis bezig. En dan die hormonen. Volgens mij heb ik ook wel een kort lontje, maar mijn vriend zegt dat het mee valt. Wat een schat!
@ olga Is ook niet makkelijk als het niet lukken wil. En je ziet iedereen om je heen zwanger. En mannen gaan zich dan ook afvragen of het niet aan hem ligt en zorgen er over maken. Dan vaak nog groot houden ook. Nu lekker saampjes genieten! @ arka Hihi dat is mooi kado! En ook leuk om te vertellen
hahahhaha wij zijn samen zwanger, als ik misselijk ben is mijn man ook misselijk. Hij heeft dezelfde symtomen als ik Ik moet veel om hem lachen..
1-12 1. Linda76, 2. Jeannie, 3. suus2007, 28 jr, 2e kindje, vrij 27 apr echo 4. meisje26, 2-12 5. Boontje, (27jr), 1ste kindje, 9 mei 1e x VK 3-12 6. gerda79, 7. caruli, 24 jaar 2e kindje controle 7 mei om 14:55u zh 4-12 8. Lolaatje, (33 jr), 1ste kindje, 24 april echo, 2 mei VK 9. AnnieP, (32 jr), 1e kindje, 3 mei 1e echo 10. peetje22, (23), 1e kindje 11. elsa, 5-12 - 6-12 - 7-12 12. Claartje79, 13. Frederike80, (27j), 1e kindje, 9 mei 1e echo 8-12 14. Ayse, (31j), 1e kindje 9-12 15. Sofine79, (28jr), 1ste kindje, 22mei echo 16. Lentefee, (32j) 4de kindje, 14 mei VK 17. heleentje80, (27j), 1ste kindje, 7mei echo 18. sam28, (28 ),1e echo op 8 mei om 20.15 tweede afspraak bij de vk is 15 mei 19. Essebes, 20. Johana79,(27) 1ste kindje,9 mei afspr vk 21. Loopy, 10-12 22. Kelly, 1ste kindje, 14 mei intake VK, echo gehad prima hartje. 23. Juffie, (23j), 1e kindje, 2 mei 1e echo gyneacoloog 10.40 uur! 24. Nollie, 11-12 25. Kreeftje72, 26. Babel, 12-12 27. Malaika, (31j), 1e kindje, 4 mei echo 13-12 28. Arka, (23), 1e kindje, 24 mei derde echo 29. bianca1979 (27), 1e kindje, 1 mei intake VK, 29 mei echo, 30 mei 2e afspraak VK (hartje) 14-12 30. Augustus, , 1e kindje, 7 mei intake, 9 mei echo 31. linny0903, 32. jettje, 33. puksem, 15-12 34. ikkie, 16-12 - 17-12 35. Hairdresser, 25 jr.1ste kindje, 4 mei intake VK 36. AdrianaB, 37. Azra, , (26jr), 1e kindje 18-12 38. Krullebol (31), 1e kindje, 8 mei echo 39. Olga (27), 1e kindje, 8 mei echo 40. Linmar, 1e kindje, 15 mei echo 41. Happygirl81, (25j), 1e kindje 19-12 42. bipat, 33 jr, 1e kindje 43. misskeita, 44. mayke1980, 20-12 45. sanneke, 26 jr, 1e kindje, 1 mei echo (album) 46. Wiets, 47. Missy78, 48. dianne, 49. fientje29, 3 mei echo 21-12 50. Memmie, 22-12 51. Brrr, (25j), 1e kindje 23-12 52. Lindy,(19j), 1e kindje, 23 mei 1e echo 53. Marit (28j), 1e kindje, 15 mei echo 24-12 54. moontje34, 32jr, 1ste kindje, 15 mei echo 25-12 55. Jose777 (39), 3e kindje (1ste vr mn vriend), 1 juni echo 26-12 56. Jeslin, (31j), 2de kindje 57. Lisette (31), 1e kindje, 21 mei echo 58. Mercedes, (28 ), 2e kindje 27-12 59. French, 28-12 60. Lizzie84, 22 jaar, 1ste kindje 23 mei 12.00 intake en 1ste echo. 61. Mammabeer 29-12 62. Moon85, (21) 1ste kindje (3de zwangerschap 3 engeltjes) 26 april echo 63. Tess2704 (36), 30-12 31-12 64. Inge1975, (31j), 2e kindje, 21-5 vk 16.40uur 65. Kreeftje1984,(22jr) 1ste kindje, 29 mei 1ste echo. Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute]+ haakjes weghalen aan begin van de tekst en het einde van de tekst. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.
Moon, jullie zaten toch ook al een tijdje in de MMM? Wij liepen pas net bij de gyn. De zwemmertjes van vriend waren wel met veel, maar iets te weinig van goede vorm. Toch zeker goed genoeg om zwanger te worden zei de gyn. Verder heeft bij mij een ronde clomid en een HSG onderzoek wonderen gedaan... Inderdaad, iedereen was zwanger of had net een kleine. Echt al onze goede vrienden en bekenden. Het moeilijkst was toen mijn zusje (3 jaar jonger) vertelde dat ze zwanger was. Wij hadden zo graag als eerste onze ouders tot opa en oma gemaakt. Bij hun was het in 4 ronden raak. Tuurlijk was ik heel blij voor ze, maar vond het heel moeilijk om enthousiast en geinteresseert te zijn; vooral in het begin. Nu is ze 28 weken en heeft ze een dikke buik. In juli krijg ik een neefje of nichtje! Zo, nu weten jullie mijn hele verhaal...ben weer even lekker 'open' geweest... Arka, zeker fijn bruilofstkado! Lekker hoor dat het zo vlot gegaan is! Happygirl, ben je niet erg moe en/of misselijk tijdens het klussen in jullie nieuwe huis? Wel leuk hoor, een nieuw huis en staks een kleine baby. Kelly, wat rot dat je je zo beroerd voelt. Je krijgt van mij een dikke knuffel. Helaas heb ik geen tips... Liefs Olga
Meiden, ik las dat Caruli weer in het ziekenhuis ligt. Vind het echt zo rot voor ze. Het houdt maar niet op met de ellende. Kom op kleintje van Caruli wees sterk en blijf zitten waar je hoort! Olga
@ olga Ja sinds aug 2006. Sep zwanger geraakt met clomid van 2ling werd toen miskraam. Toen in euhm jan weer zwanger met clomid en pregnyl en weer miskraam. Nou zouden we stoppen tot september alleen heb ik een eisprong gekregen en daar is dit wondertje van Nou hopen dat alles goed gaat. Ik had vorige keren helaas dat de clomid en m'n diabetes de kans op mk verhoogde. Dus werd wel gezegd dat het beter was zonder hormonen. Maar dan denk je : man jij hebt mooi praten... jij bent de gyn maar. Maar toen gebeurde het toch dan sta je toch even met je mond vol tanden. M'n man die schrok wel een beetje die wilde zijn hoofd nog leeg maken van de vorige gebeurtenissen. Maar nu is ie er heel blij mee
dames, ik ga lekker naar mijn bedje toe ....ik hoop dat ik nu wat langer dan een half uurtje kan slapen.
Moon, dit is dan inderdaad wel een heel bijzonder wondertje! Als het op deze manier toch spontaan verwekt is, moet het gewoon goed gaan. Kelly, sterkte vannacht. Olga