als ik dat allemaal lees voel ik me echt schuldig dat het bij ons zo snel ging bij ze allebei maar 3 mnd gelukt. Ik heb echt respect voor jullie dat jullie zo sterk zijn
haj meiden ik ben net terug van zwemmen was heerlijk ben nu wel onwijs moe,, duik lekker vroeg me bed in ,, me vader gaat nu rare vragen stellen,, denk dat hij iets weet .. maar hij durft het nog niet te vragen .. hhaa hij moet nog even geduld hebben .. mamabeer bij ons was het ook binnen 3 mnd hoor.. en ja de 1 heeft langer nodig dan de ander.. vind jullie meiden echt sterk.. echt veel waardering voor jullie
pfff net een ongeluk met de auto gehad...ben gelukkig nog heel maar de schrik zit er goed in. Geloof dat de auto loss is.....snif zoeits gebeurd ook nooit met mijn oude auto maar uiteraard met mijn mans goede auto... Het goede nieuws is is dat mijn beste dinnetje belde dat ze vanavond paps en mams gaan worden dus dat is positief!
nee dat was mijn grootste angst..maar ik voel me goed en heb geen last van mijn buik dus ik hoop er maar het beste van.
hallo allemaal, wat gaat het hier allemaal snel ik heb een paar dagen niet gekeken,,omdat ik echt heel erg ziek was ,,kon helemaal niets meer binnen houden ,,en iedereen zei maar maar je moet wel wat eten ook al gaat het er uit,,ze hebben allemaal makkelijk praten,,ik heb sinds vanmorgen een hele rode en pijnlijke keel ,van het overgeven,maar inmiddels ben ik mijn bed weer uit,maar ben nog steeds heel erg misselijk,ik wou dat er iets was waar dat door weg ging, ik heb er zoveel moeite mee,vooral met werken ik werk fulltime en soms zit ik aan 50 uur per week ik kan het echt niet aan nu,,soms moet ik gewoon naar huis,omdatik helemaal op ben ,,maar ik ben thuis de kostwinner,en dan maak ik me gelijk weer druk van je moet blijven werken straks komen er problemen, op het werk weten ze wel dat ik zwanger ben ,,en soms hebben ze volle begrip en soms heb ik het gevoel dat ze het niet leuk vinden of dat ze me het kwalijk nemen ,,het liefst zou ik een paar dagen rust willen hebben, thuis helpt mijn man heel erg veel hij is een schat en vooral nu voelt hij zich erg schuldig dat hij niet werkt ,,en ik wel . maar ik neem hem niets kwalijk ik heb alleen ontzettende veel moeite met werken nu ,,hebben jullie dat ook althans die vrouwen die allerlei kwaaltjes hebben net als ik of gewoon moe zijn. en ik heb ook echt het gevoel nog niet dat ik moeder wordt,,ik ben alleen maar ziek ,,ik heb echt overal last van ,, ze zeggen dat dat verandert als je de echo hebt gehad ,,dat je het dan pas beseft ,,hadden jullie dit ook aankomende maandag is voor ons zo ver ik hoop toch zo dat alles goed is, eindelijk de echo we hebben er 2 jaar en 4 maanden op gewacht,, sorry voor het lange verhaal,maar ik moest het even kwijt groetjes gerda
@kelly: hopelijk lig je nu heerlijk te slapen. Balen man, heb helaas geen tips voor je. Ik heb eind december 2005 mn laatste pilletje geslikt en het duurde bij ons tot eind maart dit jaar voor het raak was. Begon ook al te twijfelen aan onze vruchtbaarheid, maar gelukkig is het nu dus wel raak! ben superblij, al was ik vanmiddag heeeeeeeeeeeeel moe. Toen bedacht ik dat ik nog meer dan 7 maanden zwanger zal zijn (als het goed gaat allemaal) en dat dat best heel lang is als je ervoor staat. weltrusten allemaal! groetjes Sanneke
Goedemorgen! Wat zijn we blij. Gister avond zijn we bij de gyn geweest voor onze tweede echo. Alles was super. We hebben het hartje horen kloppen en hij of zij was flink gegroeid. Wat een opluchting. Is echt wel geweldig om dat hartje te horen, zo cute. x
Oh, hoe verschrikkelijk weer dat Caruli in het ziekenhuis ligt. Ik heb zo erg met hen te doen. Ik hoop echt dat alles in orde komt, laten we met z'n allen extra hard duimen en aan haar denken. Johana, gaat het deze morgen met je, want meestal voel je pas iets de dag erop. Natuurlijk is het te hopen van niet, maar kan me wel voorstellen dat je flink geschrokken bent. Heel veel sterkte aan de dames die het moeilijk hebben. Een hele dikke knuffel. Fientje
@olga Ben wel moe en al ruim een week van s'morgens vroeg tot 's avonds laat misselijk hopelijk gaat dit snel over, want het is het niet leuk. Gelukkig hoef ik niet de hele dag over te geven. @fientje wat mooi dat je 2e echo ook goed was. @gerda hopelijk knap je snel wat op en kan je wat binnen houden. Niet zwangere hebben makkelijk praten. Zij voelen niet wat jij voelt. @johana gelukkig was het de auto en niet jij en de beeb. Ik mag vandaag naar de VK. Ik zie wel wat dat brengt. Zal jullie op de hoogte houden. Nu eerst met de hond naar de dierenarts. Hij had een teek, maar die hebben we er niet goed uitgekregen. Hij heeft nu een bult daar en daar moet toch maar even naar gekeken worden.
ik duim ook voor caruli... vreselijk wat ze allemaal moet meemaken gisteren waren vrienden van me op bezoek, en dat was best een beetje moeilijk. na jaren nog steeds geen baby en elke dag injecties zagen ze niet zitten. ze hebben zich opgegeven voor adoptie. en dan zit ik daar, zomaar zwanger :-S gelukkig zijn ze erg blij voor me en was het helemaal niet pijnlijk ofzo. wat kan het leven toch raar lopen af en toe...
Roselinde: Welkom bij het decemberclubje! Wanneer ben je precies uitgerekend? En is het je eerste kindje? Heb je al een echo gehad? We zijn hier niks nieuwschierig hoor
Dank je! Ik ben uitgerekend op 26 december. Het is mijn 2e kindje. Ik heb een zoontje van 7. Ik heb nog geen echo gehad, die krijg ik over 3 weken.
Ik heb de echo gehad en een mooi hartje zien kloppen....maar eerlijk gezecht, op dat moment vond ik het wel leuk uitzien maar verder werd ik er niet warm of koud van. Toen ik thuis kwam heb ik stevig tegen mijn man aan zitten huilen omdat ik helemaal niets meer van moedergevoel heb. Terwijl voordat we begonnen ik gek werd van de moedergevoelens en het echt niet langer kon uitstellen. En nu voel ik er helemaal niets voor, het enigste wat ik voel dat is dat ik honds beroerd ben Ik denk dat het bij mij pas echt gaat leven als ik daadwerkelijk het beebje de eerste keer voel, zodat ik de bevestiging krijg dat er ook echt leven in mijn buik zit en niet alleenmaar een klein knipperlicht op een tv scherm. Maar ook dit schijnt heel erg normaal te zijn......allemaal hormonen. Dus maak je niet druk als je ook na de echo nog steeds geen moeder voelt.
wij zijn in totaal 19 maanden bezig geweest. We zijn dan ook in de mmm terecht gekomen doordat mijn lichaam helemaal niet meer reageerde na het stoppen van de pil. Ik ben toen eingenlijk meteen begonnen met proverra en clomid dit werkte ook allemaal niet. En was sinds dec begonnen met puregon en pregnyl te prikken. In de 3e ronde was het raak. Het was een tweeling alleen is helaas 1 met 4 weken gestopt met groeien. De andere doet het super!
@ mamabeer Daar moet je je echt niet schuldig over voelen. Naja ik ken je gevoel wel. Want bij de Clomid babes voel ik me ook wel is schuldig dat ik in 9 maanden al 3x zwanger geweest ben. En dat het bij sommige nog niet zo is. Maar de ene moet iets langer wachten dan de andere. @ roselinde Welkom! Ik ben echt mega beroerd. Telkens misselijk.. en ruik van alles dan ga ik al zo wat over m'n nek heen. Gisteren zei m'n man dat ik me niet zo moet aanstellen maar als ie het zelf had, lag ie allang in bed ziek van z'n werk. Mannen! :x
@Kelly Ik snap heel goed wat je bedoeld. Ik had ook al heel lang moedergevoel, maar dit is behoorlijk weg. En die roze wolk zie ik ook nergens. Het enige waar je van mag genieten is het misselijk zijn en super moe zijn... Denk dat die kwalen alle 'leuke' gevoelens overschaduwen... Ik heb volgende week mijn echo. Hoop dat ik dan iets meer het gevoel krijg dat we zwanger zijn... Houd me wel voor ogen dat het maximaal nog 7 1/2 maanden duurt...