December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roselinde

roselinde Lid

24 apr 2007
    24
    0
    0
    recepseniste/telefoniste
    woerden
    Ik heb gisteren flink zitten huilen.
    veel zitten praten.
    Flink last van mij borsten die erge pijn doen.

2. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Ja heerlijk he ff lekker flink uithuilen,
    Toen we de echo hebben gehad heb ik ook heel goed met mijn man gebabbelt en sindsdien is de sfeer hier in huis ook weer enigsinds normaalte noemen.
    Voorheen was ik dus echt niet te genieten en ik kon het hem knap lastig maken met mijn gezeur.
    Maar dat is nu "ver" over hahaha.
    Lekker uithuilen en een goed gesprek doen wonderen, zeker als je nog driftig opzoek bent naar een roze (of blauwe) wolk.

3. Jose777

Jose777 Actief lid

23 okt 2006
    207
    0
    0
    Ik denk dat als je eenmaal je kindje voelt bewegen in je buik dat de moedergevoelens komen en natuurlijk helemaal als je beebje geboren is :D
    Al die twijfels en onzekerheid is heel normaal. hoort er allemaal bij ;)

Wat erg dat Caruli weer opgenomen is, ik hoop zo dat haar kindje blijft zitten.

Welkom Rosalinde en gefeliciteerd!

Ik heb ook behoorlijk last van moodswings. Ik word echt boos om niks en dan moet ik er ff tussenuit, stukkie lopen ofzo. Het is hier dus extra gezellig in huis, 2 pubers en ik :)
    Verder vannacht voor het eerst sinds 4 weken doorgeslapen :D Heeerlijk! Gisteravond erg buikkrampen dus ik denk dat er weer een groeispurtje was.

Pff lang verhaal hahaha

4. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    @rosalinde: welkom en gefeliciteerd met je aanstaande beeb!

ik kan niet wachten tot de echo. ik denk dat ik erg gerust ben als ik het hartje zie kloppen. ben zo blij dat mama met me meegaat!

5. happygirl81

happygirl81 Bekend lid

23 feb 2007
    626
    0
    0
    zoetermeer
    Welkom Rosalinde en van harte meid!

Jose777 lekker dat je nu toch eindelijk een nachtje doorgeslapen hebt. Hopelijk vannacht weer.

Vandaag gelukkig iets minder misselijk. Hopelijk blijft het zo goed als weg.

6. Krullebol

Krullebol Actief lid

31 dec 2006
    386
    1
    0
    Fijn dat die gemengde gevoelens zo herkend worden...ik ben op zich wel heel blij, maar ik heb ook veel twijfels. Normaal ben ik echt een emotioneel mens, maar nu kan ik soms juist heel koel en emotieloos zijn, zo ken ik mezelf niet. Ik gooi het op de hormonen, komt allemaal wel weer goed...

@Roselinde: welkom bij de club!
    @Johanna: blij dat alles goed met je is, wat zul je egschrokken zijn!

Vervelend, die slaapproblemen. Dat lijkt me echt heel frustrerend. gelukkig geen last van, al droom ik wel heel intensief, veel meer dan normaal. Herkenbaar?

Ik hoop zo dat alles goed gaat met Caruli...zoveel moeite doen, eindelijk zwanger en dan dit...dan voel ik me echt gezegend dat ik in de vierde ronde al zwanger was, zonder enige medische ingrepen ofzo...

7. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Heel herkenbaar! Precies hetzelfde!
    (wat een feest van herkenning he, hier op het forum!)

Groetjes Sanneke

8. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    @Krullebol, dat van die dromen is heeeel erg herkenbaar.
    Ik slaap per nacht nog maar 30 minutjes maar dan droom ik zo intens, vaak dromen met angst.
    Zelfs als ik wakker ben is de droom nog heel erg aanwezig en ben ik soms nog de hele morgen aan die droom aan het denken hahahaha

9. Niet meer actief

jose777, ik heb ook een puber in huis (bijna 13) en dat is dus iedere dag oorlog hier, juist nu schijnt hij me het bloed onder de nagels vandaan te willen halen.
    Bovendien probeert hij zijn vader en mij tegen elkaar op te zetten, zo irri! (we zijn gescheiden)
    Ik merk dat ik nu echt niet veel kan hebben hoor pfff..

10. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    over dromen gesproken... ik droomde van de week dat ik gewoon de hele week naar kantoor was geweest en helemaal die baby was vergeten: niet gevoed, niet gewassen etc. Dat was echt erg!

11. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

Nachtmerries klinken mij ook bekend in de oren. al een aantal keren gehad dat ik s'nachts gillend wakker wordt. Wat ik dan gedroomt heb weet ik niet meer. Erg vervelend. Ook voor man lief.

Ook hier soms de tegenstrijdige gevoelens. Heel blij dat ik zwanger ben maar soms wordt ik gek van de kwaaltjes. Vooral het misselijk zijn en die vreselijke vermoeidheid. Om 8 uur s'avonds val ik al om van de slaap.

We hebben een gezellig clubje zo met elkaar. Fijn om een decembermama te zijn!

Rosalinde welkom hier en nog gefelicitaart met je zwangerschap!

12. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    haj meiden ik heb lekker uit kunnen slapen ,,
    pff was ook wel is nodig ook had al 3 nachten slecht tot bijna niet geslapen,
    gaat echt snel allemaal,,
    ik droom de laatste nachten ook van alles
    sommige dingen zijn leuk andere dingen zijn wat minder..

rosalinde welkom meid :)

13. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ lentefee

Dat is niet leuk dat ie dat probeerd.

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    we zagen je al even in het juli topic... of was dat collega... ;)
    Gefeliciteerd met je zwangerschap

15. Jose777

Jose777 Actief lid

23 okt 2006
    207
    0
    0
    Ik ben ook gescheiden maar gelukkig doet mijn zoon dat niet (1tje gaat maar naar zn vader)
    Niet zo leuk Lentefee, ik hoop dat hij snel inziet dat dit niet de bedoeling is. Kan je niet met hem praten?

Ik droom ook wat af de laatste tijd. Soms leuke dromen maar soms ook nare dromen.

16. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    ik heb echt nergens last van...maar ik ben wel de hele nacht wakker geweest..steeds hoorde ik weer die klap van de auto die op me in reed. en ik had een erg gespannen gevoel in mijn buik...maar afgezien van het feit dat ik erg moe ben gaat het prima.

17. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Johana 79 ,, fijn dat je er goed van af bent gekomen..
    wel jammer voor je auto,, maar die is vervangbaar jij en de baby niet.
    wanneer heb je weer een echo?

18. Tess2704

Tess2704 Lid

17 apr 2007
    76
    0
    0
    Account Manager
    Hoi allemaal,

Ook ik mag me aansluiten bij de December mama's.
    Ik ben 19 december uitgerekend, behalve mijn vriend weet nog niemand dat ik zwanger ben. Krijg 23 mei mijn 1e echo daarna gaan we het iedereen vertellen.

Ben nogal onverwachts zwanger geworden, heb 4 1/2 jaar geleden bij de 3e IVF poging een miskraam gehad. 4e IVF poging was niet gelukt. Toen zijn we gestopt met dat medische gedoe. Nooit aan de pil gegaan omdat wij nog steeds een kinderwens hadden. Ben net 37 geworden, beter te laat dan nooit toch?
    Ben wel erg onzeker of het hartje nog klopt, ben nu 7 weken vorige keer klopte het hartje bij 6 weken nog en bij 8 weken niet meer.

Voel me goed nergens last van alleen pijnlijke borsten.
    Ohh ja nog even wat anders, net toen wij onze vakantie hadden geboekt (naar Singapore en Bali) kwam ik er 2 weken later achter dat ik zwanger ben. Gaan wel ook vakantie, je kunt niet annuleren omdat je zwanger bent. Vanmorgen inentingen gehaald ook zoiets, ze zeggen dat het geen kwaad kan voor de vrucht maar het voelde voor mij wel erg raar.

Liefs Tess

19. Tess2704

Tess2704 Lid

17 apr 2007
    76
    0
    0
    Account Manager
    Hoi allemaal,

Ik ben 19 december uitgerekend, behalve mijn vriend weet nog niemand dat ik zwanger ben. Krijg 23 mei mijn 1e echo daarna gaan we het iedereen vertellen.

Ben nogal onverwachts zwanger geworden, heb 4 1/2 jaar geleden bij de 3e IVF poging een miskraam gehad. 4e IVF poging was niet gelukt. Toen zijn we gestopt met dat medische gedoe. Nooit aan de pil gegaan omdat wij nog steeds een kinderwens hadden. Ben net 37 geworden, beter te laat dan nooit toch?
    Ben wel erg onzeker of het hartje nog klopt, ben nu 7 weken vorige keer klopte het hartje bij 6 weken nog en bij 8 weken niet meer.

Ohh ja nog even wat anders, net toen wij onze vakantie hadden geboekt (naar Singapore en Bali) kwam ik er 2 weken later achter dat ik zwanger ben. Gaan wel ook vakantie, je kunt niet annuleren omdat je zwanger bent. Vanmorgen inentingen gehaald ook zoiets, ze zeggen dat het geen kwaad kan voor de vrucht maar het voelde voor mij wel erg raar.

Liefs Tess

20. Tess2704

Tess2704 Lid

17 apr 2007
    76
    0
    0
    Account Manager
    Hoi allemaal,

Liefs Tess

Deel Deze Pagina