alvast bedankt voor jullie reacties en Rosalinde welkom hier en nog gefeliciteert met je zwangerschap groetjes
hoi Tess, welkom en gefeliciteerd! Straks ga je met z'n 3-tjes naar Bali voor de prijs van 2 haha... @ gerda: ik hoop dat je gauw minder misselijk bent!
Net mijn vierde tandartsbehandeling binnen 2 weken gehad. Zeer pijnlijk, en natuurlijk ZONDER verdoving. AAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH! Tja, je hebt er toch alles voor over he? Ik moet zeggen dat ik ook totaal geen last heb van roze wolken. Voel me lichamelijk slecht en verder onzeker of alles wel goed zit. Gisteren een paar positiebroeken gekocht. Gelukkig waren ze groot en lang genoeg Heb ze nu nog niet nodig, maar wil niet van de ene op de andere dag niets meer hebben om aan te kunnen trekken.... Ik ga proberen weer wat te werken! Ciao bella's!
tess welkom! jose777, we hebben al meerder gesprekken met m gehad maar t schijnt het ene oor in te gaan en het andere weer uit.. hij is zo enorm koppig de laatste tijd! hij gaat over vier maanden naar het VMBO, hopelijk heeft hij dan zn gedachten op andere zaken waarom gaat er maar één kind van jou naar zn vader? Hier gaan ze allebei, vind t af en toe wel lekker even mn handjes vrij en bezig zijn met de jongste, maar na twee dagen word t wel heeel stil hier in huis hihi, dan mogen ze weer terug komen
Grote kans dat het minder wordt als hij op t VMBO zit straks. Ze krijgen weer een heel ander leven dan he? Mijn oudste zoon wil niets meer met zn vader te maken hebben, vandaar.
oehh ik heb last van steken vandaag,, pff en ben misselijk,, blehh,, hou nog wel alls binnen maar eten heb ik echt geen trek in,, normaal had ik altijd honger,, maarja.. ga druk aan het wassen en strijken vandaag,, dus krijg vanzelf wel honger hihi . dag meiden tot straks
Hey meiden, even snel weer een berichtje van mij. ik ben vanmorgen bij de vk geweest, ik heb een echo gehad en alles was goed. Kleintje is nu 2,1 cm groot, het hartje klopt en we zagen ukkie bewegen. Super! Ik las net iets over tegenstrijdige gevoelens. Ook ik heb dat heel af en toe. ik ben heel blij dat ik zwanger ben, maar als ik me dan weer eens superberoerd voel dan ben ik niet altijd even gelukkig. Ik maak me er niet zo'n zorgen om, komt allemaal helemaal goed. Ik las dat Caruli is opgenomen. Wat ontzettend naar voor haar en haar man. Hopelijk komt alles goed. Verder wens ik iedereen veel misselijk-vrije dagen. Tot later!
*duimt voor carulli* Vraagje....heb een beetje een stressie dag en nacht achter de rug...gister dus dat ongeluk (waar ik overigens niets aan geleden heb) en mijn vriendin die net bevallen is....ik merk dat mijn buik een beetje gespannen is....vinden jullie dat ik de vk moet bellen of gewoon laten voor wat het is?
Bellen kan nooit kwaad Johana. een auto-ongeluk is niet niks hoor ! Je kan beter voor niets bellen dan te laat zegt mijn VK dus....
@Johana als ik een stress dag heb (we zijn hier druk aan het verbouwen). dan heb ik ook een kei harde en soms ook pijnlijke buik. dan ga ik lekker in een warm bad liggen en op en top ontspannen binnen een uur word mijn buik weer lekker zacht. Je kan natuurlijk ook proberen met een lekker warme douche. Als je echt ongerust bent moet je natuur de vk bellen want stress is niet zo goed voor de kleine en misschien dat zei je kan geruststellen
ah dat is ook een goede tip...ik heb gewoon zelf echt nergens last van...heb ook geen klap in mijn buik gehad ofzo..dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken..maar merk gewoon dat ik gespannen ben...ik ga idd een douche uitproberen....sanx!
JOhana ik zou toch even een belletje wagen al is het alleen maar voor de zekerheid, ik heb als ik te veel gedaan heb ook last van me buik en ga dan lekker even in me bed met me benen omhoog liggen .. helpt altijd wel heb nu al heel me berg was opgestreken en nu even een rust pauze hihi .. ik duim ook voor caruli,,en haar man.. vind het zo naar .. hoop dat het allemaal goed komt.. brand een kaarsje voor je caruli
@johana: ik zou ook effe bellen. dan kan ze het in ieder geval op je patientenkaart zetten. en misschien word je er ook wel wat rustiger van!
Welkom Tess! Hier gaat het allemaal gewoon z'n gangetje, de afgelopen dagen verschrikkelijk misselijk, maar kan alles wel binnenhouden. Leuk te lezen dat er meer dames zijn die te maken hebben met 'nieuwe' gezinnen. Mijn vriend is gescheiden en heeft twee kinderen uit zijn vorige huwelijk (2 jongens van 7 en 4). Momenteel zijn er echter problemen met de moeder van de kinderen en mogen we de jongens niet zien! Gelukkig kunnen we ons nu ook richten op ons kleine wondertje!
Zo meiden ik heb heel even in de tuin gezeten in de schaduw wat is het toch lekker weer, ben gewoon bruin aan het worden in de schaduw .. echt grappig,,
Hey meiden, Wat kletsen jullie wat af zeg... Vandaag mijn 1ste positie broek gekocht, en wat zit dat lekker Binnenkort maar even wat meer kleren inslaan..... Heb net een belletje gewaagd naar het ziekenhuis om te vragen of ik echt niet eerder kan komen voor de echo, nou is mijn gyn op vakantie en er was wel een plekje een weekej eerder..nou ja dat weekje kan ik nog wel uitzingen dan dus ik ga dan maar verder met aftellen naar 29 mei..Pffffffffffffffffffff Alles goed hier meiden? Liefsss